Minuun iskee jotenkin oudolla tavalla Iron Maiden -levyn yksinkertaisuus ja se on mielestäni kaikkein komein kansi.
Hyvänä kakkosena tulee LADin kansi.
^Onhan se. Mutta jos nyt kuitenkin pientäisit tuota avataria, olkoon miten hieno kansi tahansa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Kaikki hienoa. Eddie nousee haudasta, salamat räiskyvät taivaalla, synkempi kuin Fear of the Darkin kansi, hienot yksityiskohdat. Kaikin puolin yksi maailmankaikkeuden hienoimmista kansista.
Somewhere In Time on uusi suosikkini.
Katsoin äsken maidenfans-sivulla olevat yksityiskohdat levyn kannesta ja etsiskelin niitä suurennuslasilla cd:n kannesta, varmaan maailman yksityiskohtaisimpia kansia.
Hienoin kansi vois olla ehkä Fear of the dark levyssä tai Somewhere in time levyssä. Beast over hammersmith on kanssa hienoimpien joukossa Fear of the dark on niin ´pirun hieno. Somewhere in time on yksityis kohtainen ja HAMMERSMITH ON MUUTEN VAAN HIENO.
Tähän mennessä Fear Of The Darkin sinikeltainen kansi on miellyttänyt eniten silmää, myös samansävyinen Live After Death näyttää hyvältä. Nyt kuitenkin kaikkein komein kansi on minusta uudessa Death On The Roadissa. Kuva, värit ja tunnelma on siinä kohdallaan.
Aiemmin sanoin että Fear of the dark, mutta kun tarkemmin kansia ihmettelin, niin huomasin että best of the beast on kyllä erittäin näyttävä. Kaikki eddiet oikein porukassa, ja....ahh se vaan on niin hieno
THE Headbanger wrote:Singleistä Aces High ja The Trooper.
Levyistä Living After Death ja Best Of The Beast
Toivon kovasti, että tä on typo. Taitaa muuten vetää hytkyvälle dickinsonille tietämyksesään vertoja. Ihme, ettei kirjottanu midnight after death tai jotain.
Anteeksi offtopic, oli pakko ottaa kantaa tähän
Tämäkin on näitä " vaihtuu lähes joka viikko " asioita minulle. Viimeksi taisin sano että Piece of Mind ja Edward the Great ovat hienoimmat , Mutta nykypäivänä lemppareiksi on noussut No prayer For the dying ja Killers. Eddie on parhaimmillaan tuossa Killers muodossaan , eli tarkoitan sitä että on tuollainen rehu letti ja Normaalit vaatteet. Myös Trooper Eddie on tosi iskevä.
mä en tie mikä niistä olis hienoin mut toi the trooperin eddie on jotenkin mun mielestä siistein kaikista et mä taidan ottaa tatuoinnin siit mut en tie viel
Live After Death vie voiton. Suurenmoista taidetta. Loistavat värit. Hienoja yksityiskohtia. Omistan kyseisestä levynkannesta tehdyn seinäjulisteen...upea.
Live After Deathin kansi on ehdoton ykkönen myös minun mielestäni.Olen pitänyt siitä aina.Siinä on tosi upeat värit ja tunnelma!Mulla sitten taas on siitä seinälippu,mutta juliste olis kyl magee!Seinälippu oli mulla joskus jonkin aikaa verhonakin.