Mitkä biisit kyllästyttävät ja mitkä vasta avautuvat sinulle
Moderator: The Killer Krew
Kyllästyttää:
Bring Your Daughter... to the Slaughter
Tämä biisi tulee aina melkeen skipattua, kun kuuntelen Prayeriä, ärsyttävä kaiken kaikkiaan ja itseään toistava. Menetti hohtonsa melkein heti ensimmäisten kuuntelu kertojen jälkeen.
Avautuu:
Fortunes of War
Tämä biisi on on nostanut koko ajan osakkeitaan. Biisissä on hienot melodiat ja lopun laukkakomppi & O-Ooo-O-Ooo-kohta tekevät tästä pirun hienon rallin! Yksi The X-Factorin kovimmista biiseistä ehdottomasti.
Bring Your Daughter... to the Slaughter
Tämä biisi tulee aina melkeen skipattua, kun kuuntelen Prayeriä, ärsyttävä kaiken kaikkiaan ja itseään toistava. Menetti hohtonsa melkein heti ensimmäisten kuuntelu kertojen jälkeen.
Avautuu:
Fortunes of War
Tämä biisi on on nostanut koko ajan osakkeitaan. Biisissä on hienot melodiat ja lopun laukkakomppi & O-Ooo-O-Ooo-kohta tekevät tästä pirun hienon rallin! Yksi The X-Factorin kovimmista biiseistä ehdottomasti.
-
- Hang-Around
Kyllästyttää:
2 Minutes to Midnight
Kyllästyttää lienee vähän liian löysä ilmaus siihen, mitä fiiliksiä tämä jo pidemmän aikaa on aiheuttanut... Nykyään ei tarvitse kuulla, kuin muutama sekunti alusta ja heti alkaa vituttamaan, niin saamarin puhkisoitettu tämä biisi kyllä on itselleni. Viime keikoillakin tämä oli se biisi jonka aikana lähin eturivistä kaikilla kolmella kerralla pikkuhiljaa siirtymään takariviin. Mikä tahansa Powerslaven biisi on tervetullut settiin, vaikka eivät kaikki hyviä olekaan, mutta ei enää tätä kiitos. Olihan tämäkin aivan saatanan hyvä silloin joskus yli kymmenen vuotta sitten, mutta nykyään väistämättä Maidenin puuduttavinta matskua. Kuuntelen paljon mielummin vaikka enkeleitä ja pelureita nykyään kuin tätä...
Avautuu:
A Matter of Life and Death
Pidin kyllä koko albumista jo heti ensikuuntelun jälkeen, mutta on täysin käsittämätöntä, että suurin osa albumin biiseistä jaksavat kuullostaa vielläkin, niin tuoreelta ja edelleen uusia koukkuja löytyy lähes joka kerta kun albumin kuuntelee alusta loppuun. Aivan uskomattoman ja käsittämättömän jumalainen albumi !
2 Minutes to Midnight
Kyllästyttää lienee vähän liian löysä ilmaus siihen, mitä fiiliksiä tämä jo pidemmän aikaa on aiheuttanut... Nykyään ei tarvitse kuulla, kuin muutama sekunti alusta ja heti alkaa vituttamaan, niin saamarin puhkisoitettu tämä biisi kyllä on itselleni. Viime keikoillakin tämä oli se biisi jonka aikana lähin eturivistä kaikilla kolmella kerralla pikkuhiljaa siirtymään takariviin. Mikä tahansa Powerslaven biisi on tervetullut settiin, vaikka eivät kaikki hyviä olekaan, mutta ei enää tätä kiitos. Olihan tämäkin aivan saatanan hyvä silloin joskus yli kymmenen vuotta sitten, mutta nykyään väistämättä Maidenin puuduttavinta matskua. Kuuntelen paljon mielummin vaikka enkeleitä ja pelureita nykyään kuin tätä...
Avautuu:
A Matter of Life and Death
Pidin kyllä koko albumista jo heti ensikuuntelun jälkeen, mutta on täysin käsittämätöntä, että suurin osa albumin biiseistä jaksavat kuullostaa vielläkin, niin tuoreelta ja edelleen uusia koukkuja löytyy lähes joka kerta kun albumin kuuntelee alusta loppuun. Aivan uskomattoman ja käsittämättömän jumalainen albumi !

Trendit tulevat ja menevät Maiden on ikuista !
-
- Wimp
-
- Kundalini
^Mä en kyllä ymmärrä miksi kaikki hehkuttaa tuota Still Lifea. Se on POM:n huonoin kappale, jopa Quest for Fire menee edelle. Uskokaa tai älkää mutta on kyllä yritetty saada biisiä aukenemaan ties kuinka monta kertaa luukuttamalla, lähinnä siksi koska lähes kaikki muut käyttäjät pitävät sitä niin erinomaisena (sillä perusteella olen siis yrittänyt etsiä siitä sitä 'punaista lankaa' kun siinä monen mielestä sellainen tuntuu olevan). Ei kuitenkaan aukea mulle sitten millään, ehkä jonain päivänä.
Avautunut:
The Thin Line Between Love And Hate. Ei tämä nyt millekään erityisen huimalle tasolle nouse vertailussa Maidenin parhaimmistoon, mutta on kuitenkin kelpo kappale. Miinuksena pituus, olisi voinut tehdä lyhyemmänkin.
Kyllästyttää:
Hallowed Be Thy Name. Olen ollut totaalisen kyllästynyt tähän veisuun jo varmaan vuoden verran. Maiden-kuuntelun alkuaikoina tämä oli jossain vaiheessa jopa bändin paras kappale, mutta enää ei aiheuta yhtään minkäänlaisia tuntemuksia, ei albumi- eikä liveversio (mikään niistä lukuisista booteista mitä mulla on). Viime vuoden AMOLAD-kiertueen keikalla seisoin lähinnä kädet taskussa loppuablodeja odotellen ja samalla haukotellen. Tätä ei tapahdu minkään muun Maiden-kappaleen aikana (vaikka esim. Trooper ja Wrathchild kyllästyttääkin) jos olen paikanpäällä keikkaa todistamassa. Olen siis lähinnä skippaillut tätä biisiä, mutta aina silloin tällöin myös kuunnellut siinä toivossa että nousisi samalle tasolle kuin aikanaan oli, mutta ei niin ei. Pois tämä settilistasta ja äkkiä.
Avautunut:
The Thin Line Between Love And Hate. Ei tämä nyt millekään erityisen huimalle tasolle nouse vertailussa Maidenin parhaimmistoon, mutta on kuitenkin kelpo kappale. Miinuksena pituus, olisi voinut tehdä lyhyemmänkin.
Kyllästyttää:
Hallowed Be Thy Name. Olen ollut totaalisen kyllästynyt tähän veisuun jo varmaan vuoden verran. Maiden-kuuntelun alkuaikoina tämä oli jossain vaiheessa jopa bändin paras kappale, mutta enää ei aiheuta yhtään minkäänlaisia tuntemuksia, ei albumi- eikä liveversio (mikään niistä lukuisista booteista mitä mulla on). Viime vuoden AMOLAD-kiertueen keikalla seisoin lähinnä kädet taskussa loppuablodeja odotellen ja samalla haukotellen. Tätä ei tapahdu minkään muun Maiden-kappaleen aikana (vaikka esim. Trooper ja Wrathchild kyllästyttääkin) jos olen paikanpäällä keikkaa todistamassa. Olen siis lähinnä skippaillut tätä biisiä, mutta aina silloin tällöin myös kuunnellut siinä toivossa että nousisi samalle tasolle kuin aikanaan oli, mutta ei niin ei. Pois tämä settilistasta ja äkkiä.
Still Life on kyllä mun mielestä aivan mahtava biisi, ehdottomasti POM:n parhaimmistoa. Todella tunnelmallinen kappale, kaunis ja rauhallinen alku, jonka jälkeen biisi lähtee polkemaan hyvin eteenpäin. Joskus tuli kyseistä kappaletta ehkä vähän liikaakin kulutettua, mutta eiköhän tuo lähelle Maidenin top10 biisejä pääse.OsmaGunner wrote:^Mä en kyllä ymmärrä miksi kaikki hehkuttaa tuota Still Lifea. Se on POM:n huonoin kappale, jopa Quest for Fire menee edelle. Uskokaa tai älkää mutta on kyllä yritetty saada biisiä aukenemaan ties kuinka monta kertaa luukuttamalla, lähinnä siksi koska lähes kaikki muut käyttäjät pitävät sitä niin erinomaisena (sillä perusteella olen siis yrittänyt etsiä siitä sitä 'punaista lankaa' kun siinä monen mielestä sellainen tuntuu olevan). Ei kuitenkaan aukea mulle sitten millään, ehkä jonain päivänä.
Give me Ed...'Til I'm dead
-
- Kärpästen Herra
Paljonkos tuota nyt tarviaa selitellä.... helvetin siisti ja tunnelmallinen harmonia lähdössä, jonka Bruce päälle vetää vielä superp..... Sitten tykkilähtö... ja riffillä eteenpäin, saatana!_maiden_ wrote:Still Life on kyllä mun mielestä aivan mahtava biisi, ehdottomasti POM:n parhaimmistoa. Todella tunnelmallinen kappale, kaunis ja rauhallinen alku, jonka jälkeen biisi lähtee polkemaan hyvin eteenpäin. Joskus tuli kyseistä kappaletta ehkä vähän liikaakin kulutettua, mutta eiköhän tuo lähelle Maidenin top10 biisejä pääse.OsmaGunner wrote:^Mä en kyllä ymmärrä miksi kaikki hehkuttaa tuota Still Lifea. Se on POM:n huonoin kappale, jopa Quest for Fire menee edelle. Uskokaa tai älkää mutta on kyllä yritetty saada biisiä aukenemaan ties kuinka monta kertaa luukuttamalla, lähinnä siksi koska lähes kaikki muut käyttäjät pitävät sitä niin erinomaisena (sillä perusteella olen siis yrittänyt etsiä siitä sitä 'punaista lankaa' kun siinä monen mielestä sellainen tuntuu olevan). Ei kuitenkaan aukea mulle sitten millään, ehkä jonain päivänä.

Sitten soolokohdassa hauska Daven ja Adrianin kimppakiva, josta Dave alkaa vetää sooloa... ja vuoron peräänhän siinä mennään, perinteistä maiden kasaria....Yeah!
Jos ei noista aineksista pidä, niin on varmaan väärällä alalla
En nyt takerru Osmagunnerin mielipiteeseen. En vaan tajua miten tämä sitten olis semmosta erilaista maidenia, jonka diggaamista maiden fanien parissa pitäisi kenenkään ihmetellä.
Tsekkaa vaikka Maiden England live-veto kaipa se aukaisee hieman ajatusta

Cheers vaan... Long Life
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Wimp
Mitä erikoista muka noissa Still Lifen lyriikoissa on? Kaveri kuvittelee että kaivossa asuu joku vesihiisi ja hukuttautuu. Erikoinen aihe kieltämättä, mutta silti äärimmäisen typerä. Ei ole tuo biisi auennut itselleni koskaan. Onhan siinä hyviäkin osuuksia, mutta kertosäe on onneton ja itseäni vituttaa äärettömästi nuo Nickon pelleilyt. Ehkä tuo on joku hauska sisäpiirin vitsi, mutta itse en ymmärrä tuollaisten mongerrusten tarkoitusta. Tiedän kyllä, että siinä on se takaperin nauhoitettu viesti. Holy Smoke puolestaan ei ehkä ole musiikillisesti kauhean erikoinen, mutta siinä taas hyvät sanoitukset pelastavat biisin reilusti plussan puolelle.Oppenheimer wrote:Kyllästyttää: Holy Smoke. Ei pysty!!!
Avautuu: Still Life. Parasta Davea. Ennenkaikkea lyriikat täydellistävät biisin!
^Käsittääkseni Still Lifen lyriikoissa ei erinomaista ole aihe vaan se miten ne on tehty. Harris on kyllä minustakin onnistunut kyseisen kappaleen sanoituksissa ihan kivasti eikä samanlaista shittiä ole tullut kuin esimerkiksi levyn seuraavassa biisissä.
Tunnelma on saatu hienosti mukaan tekstiin ja lopun koukku on onnistunut.
Eihän Steve koskaan mitään kovin high brow stuffia ole kirjoittanut kuten esimerkiksi Bruce joissain kappaleissaan, mutta on hänelläkin hetkensä ja Still Lifen lyriikkaosasto on selkeästi keskitasoa parempaa Steveä.
Tunnelma on saatu hienosti mukaan tekstiin ja lopun koukku on onnistunut.
Eihän Steve koskaan mitään kovin high brow stuffia ole kirjoittanut kuten esimerkiksi Bruce joissain kappaleissaan, mutta on hänelläkin hetkensä ja Still Lifen lyriikkaosasto on selkeästi keskitasoa parempaa Steveä.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Crusader
Still Life on yksi niistä Maidenin biiseistä, joka ei ole puhkisoitettu/kulutettu. Iski aikoinaan v. 1983 täysillä ja tekee niin edelleen. Ei ehkä biisinä järin nerokas, mutta tunnelma on se mikä tekee tästä keskivertoa paremman Maiden-veisun. Erityishuomio Brucen äänentuottoon, joka on se reilumpi osa koko biisin tunnelmasta, äärimmäisen hienoa henkäilyä. Lyriikat ovat mukavan moniulotteiset, jos ei ihan suoraan suomentele ja lähtee ns. biisin matkaan, löytyy kaivon pohjalta aika synkkä ja epätoivoinen sanoma.
Itselle tuo biisi on jäsentynyt jotakuinkin tuolla tavalla viimeisen 24 vuoden aikana. Tässä vaiheessa diggailua ne eniten soitetut biisit ovat "en soita"-listalla aika pitkälti. Uudemmilta levyiltä löytyy edelleen aukeamatonta matskua paljon, mutta kultakauden 1982-1988 levyt ovat omalla kohdallani niin puhkisoitettuja, että sieltä kicksejä saa enää vain hyvin valikoiden.
Itselle tuo biisi on jäsentynyt jotakuinkin tuolla tavalla viimeisen 24 vuoden aikana. Tässä vaiheessa diggailua ne eniten soitetut biisit ovat "en soita"-listalla aika pitkälti. Uudemmilta levyiltä löytyy edelleen aukeamatonta matskua paljon, mutta kultakauden 1982-1988 levyt ovat omalla kohdallani niin puhkisoitettuja, että sieltä kicksejä saa enää vain hyvin valikoiden.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Kärpästen Herra
Vai ärsyttää Nickon pelleilyIron Fist wrote:Mitä erikoista muka noissa Still Lifen lyriikoissa on? Kaveri kuvittelee että kaivossa asuu joku vesihiisi ja hukuttautuu. Erikoinen aihe kieltämättä, mutta silti äärimmäisen typerä. Ei ole tuo biisi auennut itselleni koskaan. Onhan siinä hyviäkin osuuksia, mutta kertosäe on onneton ja itseäni vituttaa äärettömästi nuo Nickon pelleilyt. Ehkä tuo on joku hauska sisäpiirin vitsi, mutta itse en ymmärrä tuollaisten mongerrusten tarkoitustaOppenheimer wrote:Kyllästyttää: Holy Smoke. Ei pysty!!!
Avautuu: Still Life. Parasta Davea. Ennenkaikkea lyriikat täydellistävät biisin!

Sanoituksien tulkitseminen" vesihiisitasolla" on jokaisen oma juttu... itse olen niistä saanut enemmänkin irti tässä vuosien varrella.
"Kaivossa asuu joku vesihiisi"

Into Iron Maiden Since 1983
-
- Wimp
Mun mielipide on kyllä hyvin vahvasti se, että parhaiten tulkittu biisi Brucelta on Still Life. Juuri Brucen taito tuoda eri äänen sävyjä lauluun ja biisin eri vaiheisiin tekee Still Lifesta niin loistavan. Musta noi lyriikat toimii pirun hyvin yhdessä Brucen lauluun! Mielestäni jotenki poikkeavaa lyriikkaa ja laulua Meidenin tuotannossa!! Nightmares!!!
Viper wrote:Mielenkiintoista, sillä biisin ovat tehneet Smith ja Dickinson.rockinrio wrote:Sun And Steel - biisi on 'auennut' tässä vastikään ja on nyt soitossa vähän väliäOikeen kunnon gallop-meininkiä Harrisin tyylille sopivasti

No, Harrishan siinä bassoa kuitenkin soittaa ja varmasti hänelläkin on ollut sanansa sanottavana biisin sovituksesta. Mutta eivätköhän H ja Bruce jo tuossa vaiheessa olleet sisältäneet Iron Maidenin tyylin voidakseen tehdä samanlaista tavaraa kuin Harris. Ei se laukkakomppi Steven yksinoikeus taida kuitenkaan olla.Viper wrote:Mielenkiintoista, sillä biisin ovat tehneet Smith ja Dickinson.rockinrio wrote:Sun And Steel - biisi on 'auennut' tässä vastikään ja on nyt soitossa vähän väliäOikeen kunnon gallop-meininkiä Harrisin tyylille sopivasti

Hevimiehen neitokin on rautaa.
Alkuun sanoisin, että ei kyllästytä mikään!
Mut "Virtual XI" oli sellainen levy, jonka avautumiseen tarvitsin 9 vuotta ja risat. Tosin sitte ku avautu, niin AVAUTU!!! Mielestäni lähes yhtä kova teos kuin "The X Factor", vaikka pakko kallistua kuitenkin X:n puoleen, koska levy on niin ... mitä helvettiä meinasin käyttää sanaa "henkilökohtainen"... en todellakaan tiedä, onko soveliasta sanoa niin levystä, joka ei ole oma tekemä, mutta hitto sanotaan nyt näin.
Biisi jonka luulin olvan huonohko, oli "Virus", mutta olin niin hätähousu aikonaan levykaupassa että en kehdannut kuunnella biisiä sitä introa pidemmälle!!! Ai jai ku se lähtee tyylikkäästi sen jälkeen, ja nyt kun tietää mitä odottaa niin, kyllä kelpaa se alku hidastelukin.
Jos on pakko mainita biisi, jota on hieman kyllästynyt kuulemaan uudestaan ja uudestaan, sanoisin "Run to the hills", mutta kyllä sekin toisinaan toimii yhä edelleen... En kerta kaikkiaan keksi sellaista biisiä, joka olis ihan paska, tai joka kyllästyttäs, Maiden on NIINss hyvä!
Ei enää avaudu, mutta PALAUTUU... The Revelations! Vittu mikä kappale.. ja "Piece of mind" on aivan törkeen kova levy. En ihmettele hetkeäkään miksi Harriksen mielestä se toistaiseksi täydellisin Maiden-levy (uusimmasta en vielä ole kuullut vertailevaa kommenttia tosin).
Pakko myös yhtyä edellisiin AMOLAD:n hehkuttajiin, vaikka en kyseistä levyä nyt vähään aikaan ole kerennytkään kuuntelemaan, koska se on aivan vitun hyvää kamaa... Parempi ku mikään -90 tai 2000 -luvun levy, paitsi X Factor vie taas voiton...
Mut "Virtual XI" oli sellainen levy, jonka avautumiseen tarvitsin 9 vuotta ja risat. Tosin sitte ku avautu, niin AVAUTU!!! Mielestäni lähes yhtä kova teos kuin "The X Factor", vaikka pakko kallistua kuitenkin X:n puoleen, koska levy on niin ... mitä helvettiä meinasin käyttää sanaa "henkilökohtainen"... en todellakaan tiedä, onko soveliasta sanoa niin levystä, joka ei ole oma tekemä, mutta hitto sanotaan nyt näin.
Biisi jonka luulin olvan huonohko, oli "Virus", mutta olin niin hätähousu aikonaan levykaupassa että en kehdannut kuunnella biisiä sitä introa pidemmälle!!! Ai jai ku se lähtee tyylikkäästi sen jälkeen, ja nyt kun tietää mitä odottaa niin, kyllä kelpaa se alku hidastelukin.
Jos on pakko mainita biisi, jota on hieman kyllästynyt kuulemaan uudestaan ja uudestaan, sanoisin "Run to the hills", mutta kyllä sekin toisinaan toimii yhä edelleen... En kerta kaikkiaan keksi sellaista biisiä, joka olis ihan paska, tai joka kyllästyttäs, Maiden on NIINss hyvä!
Ei enää avaudu, mutta PALAUTUU... The Revelations! Vittu mikä kappale.. ja "Piece of mind" on aivan törkeen kova levy. En ihmettele hetkeäkään miksi Harriksen mielestä se toistaiseksi täydellisin Maiden-levy (uusimmasta en vielä ole kuullut vertailevaa kommenttia tosin).
Pakko myös yhtyä edellisiin AMOLAD:n hehkuttajiin, vaikka en kyseistä levyä nyt vähään aikaan ole kerennytkään kuuntelemaan, koska se on aivan vitun hyvää kamaa... Parempi ku mikään -90 tai 2000 -luvun levy, paitsi X Factor vie taas voiton...
FUCK X-THOR
-
- Hell Rat
Mä olen alkanut kyllästyä näihin:
The Trooper: Sitä renkutetaan jatkuvasti radiossa. Siihen kyllästyy aika nopeasti.
2 Minutes To Midnight: Mä kuuntelin jossain vaiheessa jatkuvasti tätä, nyt se ei jaksa innostaa enää paljoa.
Näitä mä olen vasta tajunnut alkaa kuuntelemaan:
Rainmaker: Mä menin ihan sanattomaksi kun kuulin tän laulun ekaa kertaa, olin että vau, täähän on mahtava!
Aces High: Ennen mä vältin tätä biisiä, nyt se vaan jotenkin on sitten löytänyt tiensä mun suosikkeihin.
The Trooper: Sitä renkutetaan jatkuvasti radiossa. Siihen kyllästyy aika nopeasti.
2 Minutes To Midnight: Mä kuuntelin jossain vaiheessa jatkuvasti tätä, nyt se ei jaksa innostaa enää paljoa.
Näitä mä olen vasta tajunnut alkaa kuuntelemaan:
Rainmaker: Mä menin ihan sanattomaksi kun kuulin tän laulun ekaa kertaa, olin että vau, täähän on mahtava!
Aces High: Ennen mä vältin tätä biisiä, nyt se vaan jotenkin on sitten löytänyt tiensä mun suosikkeihin.
Last edited by childofthedamned on Tue Sep 11, 2007 15:30, edited 1 time in total.
180708 - 080810 - 250611 - 080711
Vviikonloppuna luukutin Somewhere In Time levyä...siellä on paljon biisejä jotka kuulostaa
aina hunajalle; mm. Stranger In A Strange Land. Mutta myös yksi biisi, joka 90-luvulla soitettiin puhki keikoilla.; Heaven Can Wait. Onneksi siitä päästiin 2000-luvulla jo eroon, onko kesäkiertue Give Me Ed Til I´m Dead rundi ainoa missä sitä on kuluneella vuosikymmenellä soitettu? Taitaa olla. Noh, joka tapauksessa Heaven Can Wait kuulosti ihan dynamiitilta pitkän ajan jälkeen. On se perkeleen paljon parempi studiovetona kuin
6 kertaa nopeammin läpisoitettuna pakollisena yleisön huudatuskipaleena.
Avautuu siis ja ihan kybällä!
Juma!
aina hunajalle; mm. Stranger In A Strange Land. Mutta myös yksi biisi, joka 90-luvulla soitettiin puhki keikoilla.; Heaven Can Wait. Onneksi siitä päästiin 2000-luvulla jo eroon, onko kesäkiertue Give Me Ed Til I´m Dead rundi ainoa missä sitä on kuluneella vuosikymmenellä soitettu? Taitaa olla. Noh, joka tapauksessa Heaven Can Wait kuulosti ihan dynamiitilta pitkän ajan jälkeen. On se perkeleen paljon parempi studiovetona kuin
6 kertaa nopeammin läpisoitettuna pakollisena yleisön huudatuskipaleena.
Avautuu siis ja ihan kybällä!
Juma!
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Caught Somewhere in Time on biisi, joka avautui minule hiljattain, vaikka en ensin meinannut millään sulattaa sitä biisiä, johtuen varmaan siitä etten kuunnellut sitä kuin kerran, mutta kerrassaan mahtavat kitarasoolot ja kunnon rautaista maiden sanoitusta.
Dance of Death ei sytytä oikeen enään, sillä sitä on tullut kuuneltua aivan liikaa ja oudot sanoitukset tuntuvat nyt vielä oudommilta.
Dance of Death ei sytytä oikeen enään, sillä sitä on tullut kuuneltua aivan liikaa ja oudot sanoitukset tuntuvat nyt vielä oudommilta.
-
- Hell Rat
Keikan lähestyessä Trooper, Clairvoyant ja Heaven can wait ovat alkaneet kuulostaa jälleen erinomaisen hyviltä vedoilta.
Sen sijaan Can I Play Wilth Madness
Ei ole toiminut enää pitkään pitkään aikaan. Myös täällä toivotaan kovasti, että tämä kappale jätettäisiin ensi kesän settilistasta kokonaan pois. Tuskin kuitenkaan jää...
Sen sijaan Can I Play Wilth Madness

151106 Helsinki
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere