The Final Frontier albumikeskustelu

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Minkä tyylisen levyn toivoisin Maidenin seuraavaksi tekevän?

Jatkettakoon progressiivisten ja pitkien biisien linjalla
95
31%
Pistetääs synat kehiin-uutta Somewhere in timea kaivataan
101
33%
Paluu juurille tapahtukoon tyyliin NPFTD. Räkäinen meno kunniaan.
26
9%
Yksinkertaistetaan biisejä , mutta tietynlainen eeppisyys säilyköön
83
27%

Total votes: 305

thingummywut
Hang-Around
Hang-Around

Re: The Final Frontier albumikeskustelu

Post by thingummywut »

Varjis wrote:Katsoin ironmaidenwallpaper.comista, ja pisti silmään tällainen: Coming Homesta löytyy singlekansi sivun alalaidasta. Julkaistaanko tämä siis kolmantena singlenä? Ei itsellä mitään julkaisua vastaan, mutta on kyllä tylsä singlen kansikuva jos on vain otettu pala levyn kansikuvasta ja pistetty singlen kanteen. Eikä jatka edes singlejen hauskaa sarjis-sarjaa.
Voi tietysti olla feikkikin, mutta kun sivulla muidenkin singlejen kannet ovat niin voisi osittain pitääkin paikkansa. Etusivullakin ilmoitetaan aiheesta.
Aito kansihan tuo on. Samaa sarjaa kahden edellisen singlen kanssa, eli vain promoversiona julkaistu. Sisältää leikellyn radioversion ja albumiversion, ja on julkaistu toistaiseksi ainoastaan USA:ssa.

Ihme touhua. Luulisi, että me keräilijät ainakin saisimme singlemyynninkin kannattamaan, ja B-puolien missaaminen harmittaa.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

thingummywut wrote: B-puolien missaaminen harmittaa.
No jos ne on tasoa More tea Vicar tai Pass the jam, niin ei harmita.
t.Q
Kisälli
Kisälli

Post by t.Q »

Se AMOLAD-sessioissa nauhoitettu "Tush" on vielä julkaisematta.. :wink:
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

t.Q wrote:Se AMOLAD-sessioissa nauhoitettu "Tush" on vielä julkaisematta.. :wink:
Ja nämäkin:
THIN LIZZY – "Angel of Death"
DEEP PURPLE – "Space Truckin'"

Etenkin Deep Purple-veto olisi hieno kuulla.
Jospa ne vielä päätyy b-puolille tai sitten vaihtoehtoisesti johonkin boxiin? Eddies Archives 2:seen? :wink:
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Varjis
Kisälli
Kisälli

Post by Varjis »

thingummywut wrote:ja on julkaistu toistaiseksi ainoastaan USA:ssa.
Selkis. Ihmettelin kun missään ei edes ilmoitettu asiasta (tai en siis nähnyt ilmoitettavan). Mutta äärimmäisen tylsä kansikuva on kyllä keksitty.
Sonisphere 2010, Pori; Olympic Stadium 2011, Helsinki; Olympic Stadium 2013, Helsinki; Hämeenlinna 2016

''Who here was at that festival?
My friends, I've seen videos from Youtube, you're fucking heroes to stay there!''

- Bruce, Helsinki 2011
Rautapeto
Hang-Around
Hang-Around

Post by Rautapeto »

Imperator wrote:Iron Maidenin tuotannosta ainoastaan The Final Frontier-levystä on sanottava, että se ei oikein tunnu olevan Maideniä. Siis on se ihan OK proge-heavy-rock albumi, joka kuulostaa aika Maideniltä ja siinä soittaa samat jätkät, mutta silti se ei ole kunnon Maideniä. Ehkä joku muu on tästä samaa mieltä kanssani? Tai eri mieltä? Tai samaa mieltä! Aika vähän heviä se ainakin on mihin tahansa 1980-luvulla tai 1990-luvulla julkaistuun Iron Maiden-albumiin. Ja minä kuuntelen heviä! Olen nimittäin Immu!
Hullu sinä olet, mutta se on jo toinen juttu... :lol:

Mä taas olen aina pitänyt Maidenia "vain" rockbändinä. Jos siihen lisää sanan eeppinen, niin sitten saa oikean sävyn. Voi sitä myös heviksi tai metalliksi kutsua, mutta minusta nuo nimitykset ovat jo etäämpänä Maidenin ytimestä. Progressiivisuus on aina ollut osa Maidenin ilmaisua - ja hyvinkin paljolti diggaamallasi The X-Factorilla. Minusta muuten TXF:n ja TFF:n välillä on yllättävänkin paljon yhteyksiä toisiinsa.

The Final Frontier on vain rehellinen veto ikääntyviltä rockmiehiltä, joista etenkin eräs nimeltä mainitsematon basisti on aina ollut kovasti kallellaan tuonne vanhan progressiivisen rockin suuntaan.

Tätä kommenttia kannattaa lukea sitä faktaa vasten, että kirjoittaja on progehörhö eikä mikään kunnon hevimies...
We are the light that brings the end of night
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

Mutta se, että on tajuttu että on rajumpaa vetää kahen soinnun biisejä ja laulaa ronskisti kirkon poltosta ei tarkoita, että vanhemman tyylinen ja rauhallisempi musiikki ei vielä metalliksi kelpaa.. IMO vähän tyhmää tälläistä metallimusiikin "tukirankaa" sanoa joksikin muuksi kuin metalliksi. Kyllähän tuolta TFF:ltä löytyy ihan kunnon menoakin, joka on kyllä raskaampaa kuin "vain" rock, esim. Talisman tai El Dorado vaikkapa.
Rautapeto
Hang-Around
Hang-Around

Post by Rautapeto »

Niin, oikeastaan mun näkemyksen ydin on ehkä lähinnä se, etten ole koskaan kokenut mitään tarvetta lyödä Maidenia mihinkään kategoriaan. Maiden on Maiden. Rockbändiksi kutsuminen on sopivan avoin ja epämääräinen määritelmä. Totta kai se on metallibändikin, mutta se ei vaan mun mielestä kuvaa Maidenia yhtä hyvin. Tämä nyt on tällaista henkilökohtaista fiilistelyä. Jättäkää omaan arvoonsa... :)

Jaa no, itse asiassa lehtiteksteissä olen aina ennen, kun olen kokenut tarpeelliseksi kuvata Maidenia jonkin musiikkityylin edustajaksi, nimennyt sen metalli- tai hevibändiksi. Huomasin nyt, että viimeksi kirjoitin kylmän rauhallisesti "rockbändi Iron Maiden". Ja jos se on lehteen kirjoitettu, niin sehän on totuus! :twisted:
Imperator
Roudari
Roudari

Post by Imperator »

Proge on asia erikseen. Kyllähän minä siitä tykkään! Can, Guru Guru, Neu!, Magma, Camel, Beggars Opera, King Crimson, Agony Bag, Black Widow, Pink Floyd, Tangerine Dream ...ja skitsompikin tavara kuiten Paul Chainin häröilyt, Univers Zero ja Diamanda Galas herättävät arvostusta, sanoi I. Jalas. Ehkä vähän tynkä lista, mutta niin on ajatuskin tässä vaiheessa iltaa.

Vääntääkseni rautalangasta THE X FACTORIN parhaan biisin, Sign of the Crossin tasoista VIITOSEN biisiä, löytyy uusimmalta 0 kpl. Jos joku on eri mieltä... olkoon! Sitten taas jos verrataan Man on the edgeä vaikkapa surkeaan Alchemist-rallatukseen: Man on the Edge on vähintään neljä puol ja Alchemist hyvällä mielikuvituksella ehkä kakkosen luokkaa, paskimmillaan ykkönen. Ei vaan lähde, joku siinä tökkii. Onhan tuossa Final Frontierilla jotain heavy ja proge-yritystä, mutta parhaimmatkin hetket ovat ainoastaan hetkiä, eivätkä kokonaisia biisejä (saatika sitten koko levy alusta loppuun). El Dorado on kielttämättä aika hevi ja sisältääkin mielestäni levyn parhaan kohdan (se rytminen rumputulitus siinä toisen(?) kertosäkeen jälkeen). Täytyy myöntää se. Ja levy on kyllä ehkä hiukan rankempaa rockia kuin rock, mutta ei se nyt mikään ihme ole. Tekijöinä sentään Harris, McBrain, Dickinson, Smith, Murray, Gers. Kai sitä jotenkin toivoisi enemmän tällaisilta herrasmiehiltä.

Siitä sentään olen samaa mieltä (uskon sen), että ukot tekee varmasti mitä lystää. Lopputulos vaan ei miellytä vanhanliiton Iron Maiden-fania :( - Tuskin kukaan rehellisesti tätä albumia pystyy laittamaan samalle viivalle vanhempien kanssa? Te jotkut näköjään pystytte, nyt... mutta ajatelkaapa vaikka viiden vuoden päästä, taikka kymmenen. Tai ens vuonna ;)? Oli miten oli, ei ainakaan omassa kodissa varmasti tule juurikaan enää kuunneltua. Itse asiassa en tällä hetkellä edes omista koko albumia enää.
FUCK X-THOR
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Imperator wrote:Tuskin kukaan rehellisesti tätä albumia pystyy laittamaan samalle viivalle vanhempien kanssa? Te jotkut näköjään pystytte, nyt... mutta ajatelkaapa vaikka viiden vuoden päästä, taikka kymmenen. Tai ens vuonna ;)?
:wink: TFF:ää ei voi asettaa rehellisesti bändin Top3:een, mutta jonkun TXF:n voi? :D
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

Karpaasi wrote:
Imperator wrote:Tuskin kukaan rehellisesti tätä albumia pystyy laittamaan samalle viivalle vanhempien kanssa? Te jotkut näköjään pystytte, nyt... mutta ajatelkaapa vaikka viiden vuoden päästä, taikka kymmenen. Tai ens vuonna ;)?
:wink: TFF:ää ei voi asettaa rehellisesti bändin Top3:een, mutta jonkun TXF:n voi? :D
Helposti.

Vaikka itseni mielestä ei nyt paras ole, mutta en ole kuunnellut n. 5 viimeistä kappaletta vielä turhan montaa kertaa.
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

Hatebreeder wrote:
Karpaasi wrote:
Helposti.

Vaikka itseni mielestä ei nyt paras ole, mutta en ole kuunnellut n. 5 viimeistä kappaletta vielä turhan montaa kertaa.
Itse en ole koskaan ajatellut silleen, että Golden Era- levyt olisivat jotenkin omassa kastissaan, ettei niitä lyömättömiä voi olla eikä koskaan tulla. Samalle viivalle asetan kaikki levyt, tarkastelen ja vertailen paremmuutta pelkästään biisimateriaalin hyvyyden perusteella, en sen perusteella onko levy tehty vuonna 1983 vaiko 2010.

Ehkä yksi syy siihen on, että olen niin nuorta vuosikertaa, ettei noita nostalgia-arvoja oikein ole mitään levyä kohtaan, joskus No Prayerin aikaan olen syntynyt. Eikä "se ensimmäinen ostamani levy"- juttuakaan ole mulle olemassa, koska silloin kun Maiden aikanaan kolahti, tilasin koko diskografian kerralla alle 2 kuukaudessa (silloin 13 levyä), en edes muista mitkä levyt ekana postiluukusta kolahtivat.

TFF ja TXF voisivat ihan helposti olla 3:n joukossa, tosin itsellä kumpikaan ei sinne yllä. Mutta esimerkiksi Matter on niin helvetin kova levy, että saattaa hyvinkin siellä omassa rankingissa olla. Meinaan piakkoin alottaa tuon levynarviointiurakan, että oikea järjestys tulisi selville, tosin mikään ei Somewhere In Timea varmaan syrjäytä ykköspallilla, sen verran täydellinen levy.

Sori, off-topicia sinänsä, mutta teki mieli vastata. :)
Up The Irons! \,,/
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Hatebreeder wrote:Helposti.

No, mielipiteitä on suuntaan jos toiseen. TXF:ään verrattuna TFF:llä on valttikortteina ehdottomasti

-Bruce Dickinson, jota vastaan Blaze Baileylla ei ole saumoja lainkaan, missään tyylilajissa.
-reilusti parempi tuotanto, joka ei välttämättä vielä TFF:stä paljoa kerro.
-yleisesti monipuolisempi kappalemateriaali.

TXF:llä on puolestaan ne MegaMan-melodiat parissa kappaleessa sekä soolojen paremmuus, sillä TFF:ltä ei jää yksikään soolo päähän. Molemmilla levyillä on toki heikkoina puolina ne iänikuiset väkinäiset introt ja työläys. Ei kummastakaan levystä ole pahemmin klassikoksi minun listalla: 2000-luvun huonoin levy ja 90-luvun toiseksi huonoin levy. 80-lukua arvostetaan eniten ihan syystä, ja minun listoillani BNW ja DOD menevät korkealle arvoasteikolle juuri tietynlaisen 80-luvun kunnioituksen myötä.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Ajan myötä tämän kuuntelu on hieman jäänyt, joten siitä vissiin vedettävä johtopäätös, että ei ihan niin kova levy kuin AMOLAD. Hyvä levy silti mielestäni.
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

asa wrote:Ajan myötä tämän kuuntelu on hieman jäänyt, joten siitä vissiin vedettävä johtopäätös, että ei ihan niin kova levy kuin AMOLAD. Hyvä levy silti mielestäni.
Samat mietteet täälläkin. Levyn vikaa kolmea biisiä tulee suht usein pyöriteltyä vieläkin muttei levyn alkupäätä niinkään.
Rautapeto
Hang-Around
Hang-Around

Post by Rautapeto »

Meikäläisellä on TFF:n kuuntelu lähtenyt taas pienen tauon jälkeen vauhtiin. Tauko taisikin kestää ehkä viikon tai kaksi... :D Helvetin hyvä, monitahoinen levy. Tällä hetkellä bändin paras! :lol:

Ne omien miksausten tekijät YouTubessa eivät ole ihan hakoteillä, kyllähän tästä saa enemmän omaan makuun sopivan, kun vähän säätää. Minäkin douppasin sen verran, että peukaloin äänikuvaa ekvalisaattorilla. Yleensä kuuntelen aika tavalla "kuivana" levyä kuin levyä.
Summerganon
Berserkki
Berserkki

Post by Summerganon »

^ :finger:

Sitä en tiedä, onko tämä paras, mutta jos ne kaksi vähän heikompaakin biisiä (kaksi ensimmäistä) jaksavat sytyttää ja pienistä vioista huolimatta albumille on saatu ainutlaatuinen ja haikea fiilis, niin pakkohan tässä albumissa on jotain erikoista olla. TFF on yksinkertaisesti mahtava paketti, joka ei välttämättä ole täynnä pelkkiä "vitosen biisejä", mutta se miten ne biisit kokee on vaan jotain niin hienoa.

En tosin vertaisi tätä mihinkään, koska tätä on erittäin vaikea verrata... En osaa sijoittaa tätä mihinkään rakoon rankingissa. Toki keskiarvoilla voisi vääntää, kun on kaikki arvosteltu...
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"

Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Toxic Enema
Hell Rat
Hell Rat

Post by Toxic Enema »

Albumilta on kuultavissa tiettyä virkamiesmäisyyttä. Äijät ovat olleet Bahamalla enemmänkin töissä kuin tekemässä innolla uran parasta levyä. Kun vertaa Golden Era-levyihin, niin levyltä ei ole kuultavissa läheskään samaa energiatasoa. Plus puolena sitten rautainen ammattimaisuus. Tosin Juho Juntunen taisi mainita valittaa jo Somewhere in Timen arvostelussaan ilmestymisen aikoihin samasta asiasta, että ammattimaisuus on vienyt raivoa, mitä alkupään levyissä oli kuultavissa. Luulenpa, että avausraitakin pääsee livenä aivan uusiin ulottuvuuksiin nopeammalla tempolla, valoshowlla ja muutamalla pommilla sekä yleisön mylvinnällä. El doradohan jo todisti livenä paremman toimivuutensa. Siinä tuota energiaa oli, mitä levylle ei saatu taltioiduksi. Onkohan vika luolamiehessä vai Harrisissa vai molemmissa.

Biiseistä parhaiten kuukausien kuuntelun jälkeen toimii Isle of Avalon ja Talisman. Hienoja ralleja.
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
Imperator
Roudari
Roudari

Post by Imperator »

Mä olen näistä Iron Maidenin levyparhausjärjestyksistä täysin erimieltä hinaajan kanssa, joten en edes keskustele hänen kanssaan niistä. Mainittakoon vielä, että VIRTUAL XI löytyy vinyylinä hyllystä ja että The Final Frontier oli ja meni (ei ikinä päätynyt hyllyyn asti). Jostain syystä kaikki 8 Virtualin biisiä painavat mulla vaakakupissa 666% enemmän kuin yksikään biisi TFF:llä. Näin mulla ja varmaan joku muu (lue: enemmistö) on minun kanssani eri mieltä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

Tolppanen: Hyvät perustelut sulla. Ei mitään muuta kuin tsemppiä Maidenin diggailun ihmeellisessä maailmassa.
FUCK X-THOR
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Re: The Final Frontier albumikeskustelu - ilmestyy 13.8.2010

Post by Tolppanen »

womenintheuniform wrote:Tuli nyt uudesta levystä innostuneena tehtyä coveri eilen The Alchemistista: http://www.youtube.com/watch?v=YLJ0RN4FI5w" onclick="window.open(this.href);return false;
Mielipiteet ja kritiikki ovat tervetulleita! :finger:
Tulipa ihan ajatuksella selattua tätäkin topicia tuolta jostain 60 sivun tienoilta lähtien. Tylsääkö sitten vai mitä, no ihan mukava oli lueskella porukoiden odotusta täpinöissään ja ensimmäisiä kommentteja uudesta levystä. :D Silmiin pisti kuitenkin tämä linkki lueskeltua aikani. No, meikäläisellä on ylensä tapana kaikki tällaiset katsoa läpi, että mistä niissä onkaan kyse ja helvetin seitsemäntoista ja vittujen kevättalvi sentään.. kyllä on jätkällä hieno ääni! Respectia minun suunnaltani ainakin paljon.

Ja vielä kun sanoit olevasi 17, harvalla on ääni tuollaisessa kuosissa kun ei äänenmurroksestakaan ole vielä kovin paljoa aikaa takana. Miksi mainitsin tuon, aivan sen takia koska itse olen tuskaillut oman äänen kanssa vuosikausia, kun ennen niin hyvä (itsekehu haisee? ei ainakaan ole tarkoitus, mutta lauloin hei 90-luvun lopussa vielä kuorossa :wink: ) lauluääni katosi Sea of madnessiin joskus 13 iän tietämillä eikä se sieltä takaisin ole tullut. Yhtään laulutuntia ei ole tullut otettua, mutta sinnikkäästi harjoittelemalla on ainakin murusia saatu takaisin.

Joka tapauksessa, keep on rockin' mate, upea ääni sulla. :finger: Kai niitä laulutunteja voisi harkita, kun muutenkin musiikkiopiston oppilaana vanhentunut jo vuodesta 1997..

EDIT: pahoittelut vielä off-topicista, tämähän ei varsinaiseen aiheeseen liittynyt pätkääkään.
Up The Irons! \,,/
womenintheuniform
Hell Rat
Hell Rat

Re: The Final Frontier albumikeskustelu - ilmestyy 13.8.2010

Post by womenintheuniform »

Tolppanen wrote:Silmiin pisti kuitenkin tämä linkki lueskeltua aikani. No, meikäläisellä on ylensä tapana kaikki tällaiset katsoa läpi, että mistä niissä onkaan kyse ja helvetin seitsemäntoista ja vittujen kevättalvi sentään.. kyllä on jätkällä hieno ääni! Respectia minun suunnaltani ainakin paljon.

Ja vielä kun sanoit olevasi 17, harvalla on ääni tuollaisessa kuosissa kun ei äänenmurroksestakaan ole vielä kovin paljoa aikaa takana. Miksi mainitsin tuon, aivan sen takia koska itse olen tuskaillut oman äänen kanssa vuosikausia, kun ennen niin hyvä (itsekehu haisee? ei ainakaan ole tarkoitus, mutta lauloin hei 90-luvun lopussa vielä kuorossa :wink: ) lauluääni katosi Sea of madnessiin joskus 13 iän tietämillä eikä se sieltä takaisin ole tullut. Yhtään laulutuntia ei ole tullut otettua, mutta sinnikkäästi harjoittelemalla on ainakin murusia saatu takaisin.

Joka tapauksessa, keep on rockin' mate, upea ääni sulla. :finger: Kai niitä laulutunteja voisi harkita, kun muutenkin musiikkiopiston oppilaana vanhentunut jo vuodesta 1997..
Tulipa itsekkin puolivahingossa huomattua viestisi, mutta kiitos! :D Se aina lämmittää mieltä kun saman musamaun omaavat kehuvat omaa vetoa vaikka vertailukohteena ei ole tietysti kukaan muu kuin itse Bruce (laulajien jumala). Laulutunneista sanon senverran että hyötyä niistä on kyllä ollut erittäin paljon, äänenmurros ei ikinä vaikuttanut mulla niin paljon kuin muilla ikätovereilla ja musta tuntuu että tämä saattaa johtua jo ihan säännöllisistä ääniharjoituksista.
Tunneille vaan jos haluat kailottaa lisää! :finger:
\../Juho\../
Hell Rat
Hell Rat

Post by \../Juho\../ »

En ole vielä mitään parempaa lähdettä löytänyt mutta facebookissa sivulla Iron Maiden New Album - The Final Frontier ilmoitettiin että Coming Home on uusi single TFF levyltä. Kansikin näyttäis olevan sama kuin se kuva mikä täällä foorumilla yhteen väliin pyöri enkä nyt löytänyt.
Up The Irons!
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...

"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
Peksi^^^
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Peksi^^^ »

Onkohan muuten The Man Who Would Be King-biisillä jotain tekemistä 1975 valmistuneeseen saman nimiseen englantilaiseen seikkailuelokuvaan? (Leffahan tulee muuten TV2:selta 11.1 klo 22.05)

(The Man Who Would Be King/Englanti 1975) Seikkailuelokuvan klassikko kahdesta brittisotilaasta, jotka etsivät itselleen aarteita ja valtakuntia Intian pohjoisrajoilta. O: John Huston. N: Sean Connery, Michael Caine.
"I heard it about ten years ago. This speed metal crap is just warming Hendrix riffs. Played twices as fast and half as well." -James "Sonny" Crockett
nickorules
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by nickorules »

Peksi^^^ wrote:Onkohan muuten The Man Who Would Be King-biisillä jotain tekemistä 1975 valmistuneeseen saman nimiseen englantilaiseen seikkailuelokuvaan? (Leffahan tulee muuten TV2:selta 11.1 klo 22.05)

(The Man Who Would Be King/Englanti 1975) Seikkailuelokuvan klassikko kahdesta brittisotilaasta, jotka etsivät itselleen aarteita ja valtakuntia Intian pohjoisrajoilta. O: John Huston. N: Sean Connery, Michael Caine.
Tuon perusteella ei.

Sattumaa. Eihän From Here to Eternitykaan liity saman nimiseen elokuvaan.
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

nickorules wrote:
Peksi^^^ wrote:Onkohan muuten The Man Who Would Be King-biisillä jotain tekemistä 1975 valmistuneeseen saman nimiseen englantilaiseen seikkailuelokuvaan? (Leffahan tulee muuten TV2:selta 11.1 klo 22.05)

Tuon perusteella ei.

Sattumaa. Eihän From Here to Eternitykaan liity saman nimiseen elokuvaan.
Voi tietysti olla, että Harris katto että jumalauta kun on kova nimi, ja kehitteli sitten oman tarinan kumminkin. Esim. Megadethin Rust in Peace synty näin.
Post Reply