childofthedamned wrote:Children Of Bodom - Powerslave
Tämä on jo minullekin uusi .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Vaikuttaisi tuolta Anthraxin Remember Tomorrowilta. On sen verran hyvin tehty ja uskollisuus alkuperäisversiolle on plussaa. Ei se omien ratkaisujen tuominen mukaan ole kuitenkaan mikään paha juttu.
Eiköhän. Ja ettei jännäkakka pääse ihan housuun asti, niin mitä ilmeisimmin tuo Powerslave on ruotsalaisen Darkanen versiointi.
Tässäkin topicissa on moneen kertaan huudeltu nuo coverit ja niiden esittäjät, tai ainakin se, kuka niitä EI esitä
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Maidenia akustisesti. Red Necissä 9.5. Antony Parviainen trio. Children of the damnet. Paikalla olleena joutu hämmästelemään, kuinka hyvin homma voi toimia akustisestikkin. On toi Parviainen vaan kovan luokan kailottaja.
CreepingDeath wrote:Paras on ehdottomasti Iced Earthin Transylvania. Ehkä jopa parempi kuin alkuperäinen. Hallowed Be Thy Name samalta bändiltä on myös ihan kelpo coveri.
Ei missään nimessä parempi kuin alkuperäinen, mutta ihan kelpo coveri silti.
Cradle of filthin Hallowed be thy name on aika jees. Varsinkin alku saatu kuullostamaan todella ahdistavalta ja aavemaiselta.
Sitten noi Paul Di'Annon uudelleen vetämät Iron Maiden ja Killers levyjen kipaleet on ihan korvia hyväileviä. Tai noh, jos noita nyt varsinaisesti covereiksi pystyy lukemaan .
parasta mitä oon kuullu taitaa olla iced earthin coveroinnit ja sitten levy nimeltä A Tribute to Iron Maiden Vol 2 : The Maiden Story, jossa kaikki biisit laulaa Paul Di'Anno on myös helvetin hyvä. Levyn biisithän ovat:
1. Bring your dauhter to the slaughter
2. Murders in the rue morgue
3. aces high
4. Flight of icarus
5. wasted years
6. remember tomorrow
7. the clairvoyant
8. the prisoner
9. sanctuary
10. powerslave
11. killers
12. Fear of the dark
Se että lasketko itse noita covereiksi, etenkin kun niitä vetää herra di'anno ja osan biiseistä maiden on nauhottanutkin di'annon, kanssa on oma asiasi.
_maiden_ wrote:Itse en niin hirveästi noista muiden artistien Maiden-covereista useimmiten perusta, mutta Naglfarin The Evil That Men Do on milelestäni ihan hyvä.
Helvetin hyvin soitettu, mutta laulu ei ollut mun makuun. Kappaleissa, oli mitä genreä tahansa, pitää olla puhdas lauluääni eikä mitään örinää. Pidän Children of Bodomista jonkun verran, mutta muut ei oikein iske.
Warhead wrote:Opeth: Remember Tomorrow
Trivium: Iron Maiden
Parhaat coverit mun kuulemista.
Loistava versio Opethilta, selvästi nopeatempoisempi mutta toisaalta paremmat soundit kuin alkuperäisessä.Hitaampi tempo olisi kuitenkin hyväksi,mutta kyllä tämä tähän mennessä paras kuulemani Maiden-coveri on helposti.