Jeeves wrote:Hitto sentään. Kauhea ongelma mulla. Olen kovasti nyt keräilemässä kaikkea Maiden-tavaraa, Lp-levyjä, sinkkuja yms. mutta mutsi jaksaa aina valittaa, kun jotain kolahtaa postiluukusta:
"Mitä nyt taas tuli"
"Eikö sulla muka ole tota jo"
"Paljonko toiki maksoi"
"Eikö noita saa netistä ilmaiseksi"
Mitä mun pitäisi tehdä, että se hyväksyisi mun "harrastuksen"? Mitä itse tekisitte / olette tehneet samassa tilanteessa? Pitäisikö sanoa, että tämä on nyt mun harrastus, josta en luovu? Tai olla vain kuuntelematta ja haistattaa pitkät? Vai pitäisikö mun lopettaa koko touhu ja pistää rahat säästöön?
Kyllähän tuohon uppoaa melkein kaikki mun rahat, mutta eipä mulla juuri muuta ostettavaa ole...
Auttakaas nyt.

Älä välitä. Jos vaan jauhaa, anna jauhaa. Niin munkin mutsi teki about 1983-89, kun kotona asustelin ja Maidenista vaahtosin. Aina se jaksoi kommentoida, mutta selitysyritysten mentyä metsään, annoin olla ja jatkoin valitsemallani linjalla. Just toissapäivänä laitoin äiskälle, 58v, viestiä pojalta, 36v, että Maiden on taas myyntilistan ykkösenä ja uutta levyä tässä luukutellaan, hyvältä kuulostaa, kuten silloin 23v sitten. Nykyään mutsi ymmärtää yskän hyvin ja on lopultakin tajunnut, että ei Maidenin pojat ole mitään saatananpalvojia ja että harrastus tämä fanituskin on muiden joukossa. Eikä ollenkaan sieltä vaarallisimmasta päästä... Faija nyt on aina vaan naureskellut partaansa, sekä mun intoilua, että mutsin vouhotusta.
Ei haukku haavaa tee, ja noita asan mainitsemia perusteluja voi hyvin käyttää ja vähän vedättää, voisi sitä laittaa rahansa paskempaankin roinaan. Aika aikaansa kutakin, ymmärrän, että saattaa kommentointi välillä vähän sapettaa, mutta vanhemmat ovat tuollaisia. Olivat ja ovat, mikään ei näköjään muutu. Jatka valitsemallasi linjalla ja vedä matalaa profiilia, kyllä se siitä. Mulla pojat kuuntelee nyt ainakin Lordia ja kovaa vauhtia kasvatetaan heistä hevimiehiä, nuorempi 2v 4kk huutaa jo tyylikkäästi HEVVI METAL, kuten myös vanhempi, joka osaa lisäksi näyttää oikeaoppisen Dio-merkin. Uusi hevimpi sukupolvi on kasvamassa, lavatanssi/iskelmä sukupolvi alkaa painua unholaan. Mitä meillä onkaan edessämme ???