1. Somewhere In Time
2.Sevent Son of a Sevent Son
3.Fear Of The Dark
noi kolme on ollut aika kovassa kuuntelussa

Moderator: The Killer Krew
On muuten ensimmäinen kerta kun kuulen Factoria parhaaksi levyksi kehuttavan!Yrms_ wrote:Kyllähän se on se X-Factor![]()
Blazella todellinen näyttämisen halu ja mies loistaa etenkin The Aftermathissa ja Blood On The World's Handsissa, muukin bändi iskussa ja Harris osoittaa kirjoittavansa kovaa matskua vaikka missä elämäntilanteessa
Ainoa miinus niistä kitarasoundeista, cleanilla ei kauaa heviä soitella
Kerta se on ensimmäinenkin, mulle ei muutenkaan parhaiksi nouse nämä "legendat" vaan eniten koneessa pyörii juuri Factor, Virtual XI, DoD ja No Prayer For The DyingStratocaster wrote:On muuten esnimmäinen kerta kun kuulen Factoria parhaaksi levyksai kehuttavan!Yrms_ wrote:Kyllähän se on se X-Factor![]()
Blazella todellinen näyttämisen halu ja mies loistaa etenkin The Aftermathissa ja Blood On The World's Handsissa, muukin bändi iskussa ja Harris osoittaa kirjoittavansa kovaa matskua vaikka missä elämäntilanteessa
Ainoa miinus niistä kitarasoundeista, cleanilla ei kauaa heviä soitella
Pakko kompata, ainoastaan nimibiisi Brave New World jaksaa kiinnostaa. Maiden kataloogin huonoin levy, paikoitellen kuitenkin ihan hyvä.prowler wrote:Mulle se maidenin paras levy taitaa olla Seventh son. Ehkä tasaisin biisimateriaali, mitä maidenilta löytyy. Ainut heikompi veto on can i play with madness. Levyn saundit miellyttävät ja muutenkin poljento on kovaa.
Toisena taitaisi tulla piece of mind, jolta löytyy tukku hienoja vetoja.
Ja sieltä toisesta päästä Brave. En kyllä ymmärrä mikä tässä levyssä niin monia miellyttää. Minun korvissani huonoin Maiden levy. Saman toistoa, kappaleitten venytystä ja saunditkin vähän "sieluttomat".
Kyllä! ja Somewhere in Time lisättynä on nuo kaksi todella hienoja albumeja mutta en osaa päättää noista kahdesta ja muita maidenin levyjähän minä en väheksy mutta nuo kaksiClairvoyant wrote:Kun tälläistä aihetta ei vielä ollut, ni päätin sen tehdä.
Eli Iron Maidenin kaikkien aikojen paras studiolevy?
Omasta mielestäni se on ehdottomasti Seventh Son of a Seventh Son, joka on maailman paras levy yhtä lailla. Levyllä ei ole yhtään heikkoa lenkkiä, vaan se on alusta loppuun täyttä rautaa. Koko levyllähän on vielä tarina(?), joten sanatkin ovat yhdet Maidenin parhaimmista. Laitan arvostelun jokaisesta biisistä vielä erikseen, kuhan kerkeän.
Eli äänestäkää omaa suosikkianne.