Stratocaster wrote:Ainoa hyvä Gersin soolo DoD:in lisäksi on Trooperissa, ja mieshän soittaa siinä sen saman H:n soolon, tuplana kuulostaa hyvältä.
Tuosta oon hieman eri mieltä. Mua lähinnä ketuttaa se, kun Janick aloittaa sen soolon lopussa sen vingutuksen myöhempään kuin Adrian Mutta alku menee ihan jees
Stratocaster wrote:Ainoa hyvä Gersin soolo DoD:in lisäksi on Trooperissa, ja mieshän soittaa siinä sen saman H:n soolon, tuplana kuulostaa hyvältä.
Tuosta oon hieman eri mieltä. Mua lähinnä ketuttaa se, kun Janick aloittaa sen soolon lopussa sen vingutuksen myöhempään kuin Adrian Mutta alku menee ihan jees
Joo ja Gersin kitara on usein paljon kovemmalla kuin Adrianin. Kun ynnätään vielä Gersin live-soolosoundi niin ei saada mitään kovin hyvää aikaan. Vaikka pidän Gersiä nykyään jopa esikuvanani niin saisi se jättää ne Smithin soolot ihan sille joka ne parhaiten taitaa
Joo ja Gersin kitara on usein paljon kovemmalla kuin Adrianin. Kun ynnätään vielä Gersin live-soolosoundi niin ei saada mitään kovin hyvää aikaan. Vaikka pidän Gersiä nykyään jopa esikuvanani niin saisi se jättää ne Smithin soolot ihan sille joka ne parhaiten taitaa
Adrian saisi mielestäni soittaa omat soolonsa eikä niitä tarvitsisi Janickin antaa soittaa, sillä Janickilla on uusissa biiseissä kohtalaisen paljon sooloja. Tuo The Trooperin tuplasoolo on kyllä aika hienon kuuloinen vaikka ei ihan samassa tahdissa menekkään.
Kyllä se Gersin&Smithin kimppasoolo The Trooperissa on aika järkyttävän kuuloinen. Aluksi Gersin lavapelleilyä katseli läpi sormien mutta soittaisi edes siedettävästi, vielä kun soolosoundikin on soiton mukainen niin kidutukseksi menee. Adrianille lavanreuna takaisin ja äkkiä
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Brave New World- on kolahtanut biisinä aina vain kovempaa ja kovempaa lähiaikoina. Mielestäni tässä parivaljakko Gers/Murray vetää kaikkien aikojen hienoimman peräkkäisen sooloparin. Ensimmäinen kerta, missä Gers ei vedä yhtään ali, vaan täsmälleen yhtä loistavan soolon kuin Dave.
Kuunnelkaa, meinaa taju lähteä! Rock In Rio versio on vielä parempi kuin studioversio.
Stratocaster wrote:Brave New World- on kolahtanut biisinä aina vain kovempaa ja kovempaa lähiaikoina. Mielestäni tässä parivaljakko Gers/Murray vetää kaikkien aikojen hienoimman peräkkäisen sooloparin. Ensimmäinen kerta, missä Gers ei vedä yhtään ali, vaan täsmälleen yhtä loistavan soolon kuin Dave.
Kuunnelkaa, meinaa taju lähteä! Rock In Rio versio on vielä parempi kuin studioversio.
Brave New Worldin soolot ovat todellakin mahtavat ja koko levyn parhaat. Janick esittää parastaan ja Dave vetää taas hienon nopean soolon.
Stratocaster wrote:Brave New World- on kolahtanut biisinä aina vain kovempaa ja kovempaa lähiaikoina. Mielestäni tässä parivaljakko Gers/Murray vetää kaikkien aikojen hienoimman peräkkäisen sooloparin. Ensimmäinen kerta, missä Gers ei vedä yhtään ali, vaan täsmälleen yhtä loistavan soolon kuin Dave.
Brave New Worldin soolot ovat todellakin mahtavat ja koko levyn parhaat. Janick esittää parastaan ja Dave vetää taas hienon nopean soolon.
Joo olen tasan tätä meiltä. Minä olen aina pitänyt Gersin kitaroinnista ja tämä on oikea unelmasoolo. Murraykin vetää oman soolonsa loistavasti.
Parhaimmat soolot on The Number Of The Beastis, Aces Highis, Rime Of The Ancient Marineris ja Phantom Of The Operas. On niitä muitaki hyvii mut nää tuli nyt ensimmäiseks mielee.
Todella voimakas ja iskevä. Alku osa on rauhallista ja hienoa taiturointia ja sitten mennään . Laukkaava rumpukomppi saattelee kitara soolon täydellisyyteen. Yksinkertaisesti täyttä rautaa \,,/ \,,/
Kyllä Adrianin soolot on omaa luokkaa... Varsinkin Trooperissa ja Number Of The Beastissa... Kyllä Davekin hyvin niitä sooloja vetää... Janickia pidän enemmän komppikitaristina ja showmiehenä.... Vaikka Brave New Worldin soolo onkin loistava....
Peke wrote:Paras soolo vaihtelee fiilisten mukaan, Joitakin Adrianin sooloja tulee hehkutettuja useinkin: Powerslave, Stranger In A Srange Land
Davella niitä "parhaita" on useita... nyt en osaa nostaa mitään ylös.
Adrian on kyllä kieltämättä vetänyt narulle parhaat Maidenin soolot.
Daven kovimmat saavutukset ovat mielestäni Rainmaker ja Brave New World. Molemmat loistavia sooloja, nopeita, melodisia ja kaikinpuolin hienoja. Gers vetää kovimmat Fear Of The Dark, Wasting Love, Dance Of Death ja etenkin Brave New World-biiseissä.
The Evil That Men Do;ssa vain jotenkin on niin legendaariset soolot, ja niinpä sanon että se, vaikka Caught SIT ja Stranger in a Strange Land sekä Infinite Dreams lähelle pääsevätkin mahtavilla sooloillaan.
The Evil That Men Do kun nyt tuli puheeksi, mulla ei ole RIR dvd:tä omana, joten en tiedä miten se meni, mutta minkä takia Evilin intro menee niin surkeasti Riossa? Onko siihen joku selityskin?
Stratocaster wrote:The Evil That Men Do kun nyt tuli puheeksi, mulla ei ole RIR dvd:tä omana, joten en tiedä miten se meni, mutta minkä takia Evilin intro menee niin surkeasti Riossa? Onko siihen joku selityskin?
En ole aivan varma, mutta luulen, että Janick soittaa sen. Olisikohan siinä selitys?
Stratocaster wrote:The Evil That Men Do kun nyt tuli puheeksi, mulla ei ole RIR dvd:tä omana, joten en tiedä miten se meni, mutta minkä takia Evilin intro menee niin surkeasti Riossa? Onko siihen joku selityskin?
En ole aivan varma, mutta luulen, että Janick soittaa sen. Olisikohan siinä selitys?
Ainiin. Soundihan sen paljastaa jos mikä. Hyi helv***i!