Tuosta oon hieman eri mieltä. Mua lähinnä ketuttaa se, kun Janick aloittaa sen soolon lopussa sen vingutuksen myöhempään kuin AdrianStratocaster wrote:Ainoa hyvä Gersin soolo DoD:in lisäksi on Trooperissa, ja mieshän soittaa siinä sen saman H:n soolon, tuplana kuulostaa hyvältä.
Paras Iron Maiden kitarasoolo?
Moderator: The Killer Krew
-
The Trooper
- Hell Rat

Joo ja Gersin kitara on usein paljon kovemmalla kuin Adrianin. Kun ynnätään vielä Gersin live-soolosoundi niin ei saada mitään kovin hyvää aikaan. Vaikka pidän Gersiä nykyään jopa esikuvanani niin saisi se jättää ne Smithin soolot ihan sille joka ne parhaiten taitaaThe Trooper wrote:Tuosta oon hieman eri mieltä. Mua lähinnä ketuttaa se, kun Janick aloittaa sen soolon lopussa sen vingutuksen myöhempään kuin AdrianStratocaster wrote:Ainoa hyvä Gersin soolo DoD:in lisäksi on Trooperissa, ja mieshän soittaa siinä sen saman H:n soolon, tuplana kuulostaa hyvältä.Mutta alku menee ihan jees
Half Lives... Eat But Never Kill
-
Brain Damage
Adrian saisi mielestäni soittaa omat soolonsa eikä niitä tarvitsisi Janickin antaa soittaa, sillä Janickilla on uusissa biiseissä kohtalaisen paljon sooloja. Tuo The Trooperin tuplasoolo on kyllä aika hienon kuuloinen vaikka ei ihan samassa tahdissa menekkään.Yrms_ wrote:Joo ja Gersin kitara on usein paljon kovemmalla kuin Adrianin. Kun ynnätään vielä Gersin live-soolosoundi niin ei saada mitään kovin hyvää aikaan. Vaikka pidän Gersiä nykyään jopa esikuvanani niin saisi se jättää ne Smithin soolot ihan sille joka ne parhaiten taitaaThe Trooper wrote:Tuosta oon hieman eri mieltä. Mua lähinnä ketuttaa se, kun Janick aloittaa sen soolon lopussa sen vingutuksen myöhempään kuin AdrianStratocaster wrote:Ainoa hyvä Gersin soolo DoD:in lisäksi on Trooperissa, ja mieshän soittaa siinä sen saman H:n soolon, tuplana kuulostaa hyvältä.Mutta alku menee ihan jees
-
Thrashnator
- Paholainen

-
The Exorcist
- Paholainen

Kyllä se Gersin&Smithin kimppasoolo The Trooperissa on aika järkyttävän kuuloinen. Aluksi Gersin lavapelleilyä katseli läpi sormien mutta soittaisi edes siedettävästi, vielä kun soolosoundikin on soiton mukainen niin kidutukseksi menee. Adrianille lavanreuna takaisin ja äkkiä 
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
-
Stratocaster
- Azazel

Brave New World- on kolahtanut biisinä aina vain kovempaa ja kovempaa lähiaikoina. Mielestäni tässä parivaljakko Gers/Murray vetää kaikkien aikojen hienoimman peräkkäisen sooloparin. Ensimmäinen kerta, missä Gers ei vedä yhtään ali, vaan täsmälleen yhtä loistavan soolon kuin Dave.
Kuunnelkaa, meinaa taju lähteä! Rock In Rio versio on vielä parempi kuin studioversio.
Kuunnelkaa, meinaa taju lähteä! Rock In Rio versio on vielä parempi kuin studioversio.
-
Brain Damage
Brave New Worldin soolot ovat todellakin mahtavat ja koko levyn parhaat. Janick esittää parastaan ja Dave vetää taas hienon nopean soolon.Stratocaster wrote:Brave New World- on kolahtanut biisinä aina vain kovempaa ja kovempaa lähiaikoina. Mielestäni tässä parivaljakko Gers/Murray vetää kaikkien aikojen hienoimman peräkkäisen sooloparin. Ensimmäinen kerta, missä Gers ei vedä yhtään ali, vaan täsmälleen yhtä loistavan soolon kuin Dave.
-
Töpsötäyshöpsö
- Vempare

Joo olen tasan tätä meiltä. Minä olen aina pitänyt Gersin kitaroinnista ja tämä on oikea unelmasoolo. Murraykin vetää oman soolonsa loistavasti.Brain Damage wrote:Brave New Worldin soolot ovat todellakin mahtavat ja koko levyn parhaat. Janick esittää parastaan ja Dave vetää taas hienon nopean soolon.Stratocaster wrote:Brave New World- on kolahtanut biisinä aina vain kovempaa ja kovempaa lähiaikoina. Mielestäni tässä parivaljakko Gers/Murray vetää kaikkien aikojen hienoimman peräkkäisen sooloparin. Ensimmäinen kerta, missä Gers ei vedä yhtään ali, vaan täsmälleen yhtä loistavan soolon kuin Dave.
Nii-i, Joo-o, Juu-u
-
Blood brother
- Peräruiske

-
Brain Damage
-
TheClairvoyant
- Hang-Around

-
Stratocaster
- Azazel

Adrian on kyllä kieltämättä vetänyt narulle parhaat Maidenin soolot.Peke wrote:Paras soolo vaihtelee fiilisten mukaan, Joitakin Adrianin sooloja tulee hehkutettuja useinkin: Powerslave, Stranger In A Srange Land
Davella niitä "parhaita" on useita... nyt en osaa nostaa mitään ylös.
Daven kovimmat saavutukset ovat mielestäni Rainmaker ja Brave New World. Molemmat loistavia sooloja, nopeita, melodisia ja kaikinpuolin hienoja. Gers vetää kovimmat Fear Of The Dark, Wasting Love, Dance Of Death ja etenkin Brave New World-biiseissä.
-
Northernstar
- Hang-Around

-
Brain Damage
-
Stratocaster
- Azazel

-
Brain Damage
-
Stratocaster
- Azazel

Brain Damage wrote:En ole aivan varma, mutta luulen, että Janick soittaa sen. Olisikohan siinä selitys?Stratocaster wrote:The Evil That Men Do kun nyt tuli puheeksi, mulla ei ole RIR dvd:tä omana, joten en tiedä miten se meni, mutta minkä takia Evilin intro menee niin surkeasti Riossa? Onko siihen joku selityskin?
Ainiin.