^No hemmetti, Mozilla Firefoxiahan minä, mikäs siinä mahtoi mätätä?
No en silti kuuntele vaikka saiski toimimaan. On ens perjantaina töiden jälkeen melkein neitseellinen kokemus AMOLADin seurassa, poislukien tietty noi jo tutuksi tulleet vedot...
Edit: typoja
Last edited by Edward Mannerheim on Fri Aug 18, 2006 23:52, edited 1 time in total.
Itsekkin pähkäilin kuuntelenko vai en, mutta täällä annettiin niin hyvää palautetta että pitihän ne kuunnella. Tuommoisista 30 sekunnin pätkistä on vaikea sanoa mitään, mutta muuten biisit kuulosti ihan hyvältä.
Hienolta kuulostaa. Varsinkin Bruce tuntuu loistavan noissa. Muuta maininnan arvosta on Pilgrimin korkeelta vedetty riffi mitä kuuluu lopussa hieman, Out of the Shadows, For the Greater ja The Legacy. Tuo Lord of Lightin efektilaulu kuulosti ihan kauheelta.
Vaikea tässä on ajatuksia sanoiksi pukea, sillä tunnelma mikä välittyi jo noista pikku clipeistäkin oli kerta kaikkisen upea. Tästä jos nyt rupeaa lonkalta heitteleen, niin Adrianin suosikki Out Of The Shadows vei täysin mennessään, vaikka vasta murto-osa siitä saatiin ns. otteeseen. The Longest Day:stä saatu maistiainen ...siis silmäni näkevat jo sen rytmisen taputusmyrskyn "heihei" -huudon raikaessa ympäri hallia.
Tämähän tuntuu olevan vallan ruusuilla tanssimista, vetää sanattomaksi..
Kiitos sulle Matkamies91!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Edward Mannerheim wrote:^No hemmetti, Mozilla Firefoxiahan minä, mikäs siinä mahtoi mätätä?
Itselläni ainakin oli tällainen juttu, että kun klikkasi kaiutin -ikonia kesti jonkin aikaa ennen kuin kappale lähti pyörimään, joitain sekunteja. En tiedä mistä sitten johtui ja oliko muilla tällaista.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Edward Mannerheim wrote:^No hemmetti, Mozilla Firefoxiahan minä, mikäs siinä mahtoi mätätä?
Itselläni ainakin oli tällainen juttu, että kun klikkasi kaiutin -ikonia kesti jonkin aikaa ennen kuin kappale lähti pyörimään, joitain sekunteja. En tiedä mistä sitten johtui ja oliko muilla tällaista.
Mulla se jäi kellottamaan, olis varmaan saanut odotella koko yön eikä olisi mitään kuulunut.
V***u tuo greater kuulostaa aivan mahtavalta tuosta vielä räjähtäää... jea! out of thr shadows myös kuulosti kivalta.. Ja niinku joku jo sanoki niin kyllä lord of lightin eli LOL:n efekti laulu kuulosti aivan kamalalta!
Noista clipeistä kyllä pakko sanoa, että todella kovan kuuloisia jokainen kappale, paitsi Lord of Light herätti erikoisia fiiliksiä. Jotenkin kuulosti niin hölmöltä ollakseen Maidenin musaa. No odotetaan nyt koko levyä ja anylysoidaan sitten.
Olli the Wicker man wrote:
Eipä kestä!
These Colours Don't Run ja The Longest Day varsinkin kuulostivat mahtavilta! Muista biiseistä tosiaan mahdotonta sanoa mitään noin lyhyiden pätkien perusteella. The Pilgrimin osakkeet taitavat olla meikäläisen kohdalla heikoimmilla.
Eihän tätä odotusta enää kestä! Harmi kun ei ole Äxää ihmismäisen matkan päässä, että saisi jo n. 10 min vajaa kuuden päivän päästä levyn kouraan
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
Minähän en noita kuuntele. En halua pilata yllätystä.
Mutta pitäisikö...?
Ei!
Ihan vähän vain...
Ei!
Nopeasti...
Ei!
P.S. Pieni huomio Benjamin Breeg -sinkusta, joka ei välttämättä ole mitään, mutta sai mielenkiintoni:
Breegin tekemän taulun takapuolella (siis itse lehdykän etupuolella) on taulun päivämäärä, joka on 06.08.76.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Mulla se jäi kellottamaan, olis varmaan saanut odotella koko yön eikä olisi mitään kuulunut.
Olli the Wicker man wrote:
Eipä kestä!
These Colours Don't Run ja The Longest Day varsinkin kuulostivat mahtavilta! Muista biiseistä tosiaan mahdotonta sanoa mitään noin lyhyiden pätkien perusteella. The Pilgrimin osakkeet taitavat olla meikäläisen kohdalla heikoimmilla.
Eihän tätä odotusta enää kestä! Harmi kun ei ole Äxää ihmismäisen matkan päässä, että saisi jo n. 10 min vajaa kuuden päivän päästä levyn kouraan
Itselleni tuo Pilgrimin clippi toi jo kovia tunnelmia. Jotenkin sellanen, että The Legacy tulee olemaan kovin.
Ei hitto kuulosti makialta noi pikku klipit. Bruce vetää todella hyvin. Pilgrim vaikuttaa näiltä näkymin miun suosikilta. Miun piti kuunnella ite IE:n kautta, että kuulu. Mozillalla ei miulla tullu mittää.
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.
Onko sulla JAVA sallittu?
Kyllä. Sekö vaikuttaa?
Mulla on normaalisti JAVA KIELLETTY ja nyt kun sallin sen niin näytteet toimivat. The Prisoner
Edit:
Höh, miksköhän mulla ei sitten pelittänyt alun perin? Sama se, johan ne saisi IMOCista mp3-muodossakin. Kiitti vinkeistä kuiteski!!
Last edited by Edward Mannerheim on Sat Aug 19, 2006 0:40, edited 1 time in total.
Olenko muuten ainoa, jota häiritsee että levyn genreksi on tuolla sivulla merkattu pop?
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
A Different World
These Colours Don't Run
Brighter Than A Thousand Suns
Mutta sitten tippuu taso ja jotenki pahasti. Jotenki kuulostaa silleen liian hiljaisilta . mutta ei puolen minuutin perusteella kannata sanoa tuomiota. Johan toi eka sinkku nousi levyn ansiosta 3.0 > 3.5, joten.. Ensi viikolla tähän aikaa ollaan järkevämpiä... I hope so.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Jummalauta kyllähän kuulosti mielenkiintoiselta tavaralta, ainut mikä mätti totaalisesti oli The Pilgrimin oksettava komppi. Pitääkö se änkeä joka helvetin levylle, kysyn vaan Nicko?? Ai pitää...OK
Bruce kuulostaa paremmalta kuin yhdelläkään maiden lätyllä piiseissä Out Of The Shadows,For The Greater Good Of God, Lord Of Light ja The Legacy. Jumalauta nyt propsit Stevelle, sillä vihdoin mies on antanut luvan Brucelle käyttää sitä koko uskomatonta äänirekisteriä mikä mieheltä löytyy, ja muutenkin ihan uudenlaista kamaa maidenilta.
Kyllä Maiden määrää taas, monen monen vuoden jälkeen, ainakin noiden klippien perusteella
^Älä muuta sano. Mahtavasti laulaa. Tietenkin Out of the Shadowsin herkistelevä rauhallinen ääni iskee eniten. Myös nuo ylärekisterin korkeat äänähtelyt ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan.
Ai helvetti toi Pilgrimin korkeelta raikaava riffi pistää ihan fiiliksiin
Freejack wrote:En edes kuuntele, odotan ensi perjantaihin Silloin fiilistellään!
Kyllä. Janickin sooloilta odotan tällä kertaa jo hyvin paljon, sillä jätkä vetää ihan mahtavan soolon Brighterissa. Ei kyllä jaksais odottaa. Teki vaan odotuksen sietämättömämmäksi tuo clippien kuuntelu. Ihan silkkaa murhaa olivat jo clipitkin.
Ilmoittaidutaan nyt siihen porukkaan jonka on pakko mennä tietenkin heti 00.01 hakemaan uutta Maidenia. Ja vaikka aamulla on koulua kahdeksalta, niin mitä sitten? Tämä ei ole kuitenkaan joka päiväistä ja vuotuista. Paikalla ollaan, varmaankin hyvissä ajoin ni saa Äxän Jussi mut sitten vaikka päästää ekana sisään
Lane wrote:EDIT: huomasiko kukaan, että tuo www.connect-europe.com on listannut Maidenin popiksi????
Journeyman91 wrote:Olenko muuten ainoa, jota häiritsee että levyn genreksi on tuolla sivulla merkattu pop?
Älkää nyt oikeasti viitsikö. Jos tuosta vetää herneen nenäänsä, niin suosittelen istumaan alas, hengittämään syvään ja laskemaan kymmeneen.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."