Yleistopic a la Maiden
Moderator: The Killer Krew
Kotkan kirjakellarista ostin No Prayer on the Road sekä Somewhere on Tour kiertue huivit. Tai ainakin luulisin näiden olevan kiertue huiveja. Näiden huivien päissä on jotain hapsuja. Prayerissä punaisia ja Somewheressä keltaisia. Tälläisiä pitkiä kangas "mattoja". No jokatapauksessa hienoja nämä ovat. Maksoivat kumpakin 10e ja 10e.
Joskohan tän spämmäis tänne, tulipa huomattua, että Tammerfestien perjantaina on Maiden-tribuuttiorkesteri soittelemassa Amadeuksessa.
...ja vielä ihan ilmaiseksi. Voipi olla, että joutuu poikkeamaan.Music Bar Amadeus -03, free
Luca Fly's & Band plays Iron Maiden
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Aiemmin Peke tuossa mainitsiki hiomattomasta timantista -81.
Nyt olen kuunnellut tuota -81 Italian Paladino boottia ja voi jumalauta mitä fiilistelyä ja mennään aivan täysillä. Kun äänenlaatukin on vielä hyvä niin tälläistä on ilo kuunnella. Nämä on kyllä helmiä ei voi muuta sanoa
Nyt olen kuunnellut tuota -81 Italian Paladino boottia ja voi jumalauta mitä fiilistelyä ja mennään aivan täysillä. Kun äänenlaatukin on vielä hyvä niin tälläistä on ilo kuunnella. Nämä on kyllä helmiä ei voi muuta sanoa

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Kärpästen Herra
Laitas kuva johonkin. Mulla on itse keikalta ostamani orkkis Somewhere On Tour huivi ja onkin prkl legendaarinenAces High wrote:Kotkan kirjakellarista ostin No Prayer on the Road sekä Somewhere on Tour kiertue huivit. Tai ainakin luulisin näiden olevan kiertue huiveja. Näiden huivien päissä on jotain hapsuja. Prayerissä punaisia ja Somewheressä keltaisia. Tälläisiä pitkiä kangas "mattoja". No jokatapauksessa hienoja nämä ovat. Maksoivat kumpakin 10e ja 10e.

Into Iron Maiden Since 1983
JepEdward the 2nd wrote:Ei herranjumala kun sai nauraa. Tuota Suomen tv-kanaville!scorpions wrote:Tässä vähän maistiaisia tuosta Brucen tv ohjelmasta, hauskaa kamaa![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EwthXBWE ... 0dickinson
http://www.youtube.com/watch?v=PC31eXov ... 0dickinson

"..specially after dinner. 'Hello dear, I think I'm going to let one rip. *BUUUUUUUUUUM!!!*"

Sain tänään tuonne Hesan ekalle keikalle kunnollisen lipun, kun siinä oli painettu kaikki lipun tekstit vinoon niin että vasemmalta puuttui valtaosa. Onneksi lippupalvelussa painattivat uuden kipaleen.
No nyt ei ainakaan tarvitse miettiä pääseekö katsomoon 119 vai ei. Kyllä pääsee
No nyt ei ainakaan tarvitse miettiä pääseekö katsomoon 119 vai ei. Kyllä pääsee

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Juu , kyllä kuvan otan heti kun jaksan. Mikäli ne eivät olekkaan kiertue huiveja , niin hyllyssä ne silti säilytetäänPeke wrote:Laitas kuva johonkin. Mulla on itse keikalta ostamani orkkis Somewhere On Tour huivi ja onkin prkl legendaarinenAces High wrote:Kotkan kirjakellarista ostin No Prayer on the Road sekä Somewhere on Tour kiertue huivit. Tai ainakin luulisin näiden olevan kiertue huiveja. Näiden huivien päissä on jotain hapsuja. Prayerissä punaisia ja Somewheressä keltaisia. Tälläisiä pitkiä kangas "mattoja". No jokatapauksessa hienoja nämä ovat. Maksoivat kumpakin 10e ja 10e.

Jeah !
Kyllä kuulostaa nyt kesällä Iron Maiden entistä paremmalta ! Soittimessa pauhaa Iron Maiden , Killers sekä Somewhere in Time. Todella energinen tunnelma. Juuri äsken Paulin äänella varustetut albumit heittivät keikkaa soittimessa ja kun Purgatory lähti soimaan , niin fiilis oli aivan katossa. Nyt kuitenkin soimassa Somewhere in Time ja eipä tässä voi muuta todeta , kuin että Bruce on todella mahtava vokalisti. Hänen äänensä kuin kiiltää tällä albumilla.
Ja vielä mieltä kirkastaa se kun liput marraskuun ekalle hesan keikalle odottavat hyllyllä. Pääsee näkemään Iron Maidenin toisen kerran ja se on minulle itselleni aivan mieletön juttu
.
Np. Caught Somewhere in Time
EDIT: sori tuplaposti
Kyllä kuulostaa nyt kesällä Iron Maiden entistä paremmalta ! Soittimessa pauhaa Iron Maiden , Killers sekä Somewhere in Time. Todella energinen tunnelma. Juuri äsken Paulin äänella varustetut albumit heittivät keikkaa soittimessa ja kun Purgatory lähti soimaan , niin fiilis oli aivan katossa. Nyt kuitenkin soimassa Somewhere in Time ja eipä tässä voi muuta todeta , kuin että Bruce on todella mahtava vokalisti. Hänen äänensä kuin kiiltää tällä albumilla.
Ja vielä mieltä kirkastaa se kun liput marraskuun ekalle hesan keikalle odottavat hyllyllä. Pääsee näkemään Iron Maidenin toisen kerran ja se on minulle itselleni aivan mieletön juttu

Np. Caught Somewhere in Time

EDIT: sori tuplaposti
-
- Sateentekijä
Meinaatko näitä.Jussi K wrote:^ Aivan, tuo toi mieleen Andreas Marschallin 'itsensäkopioinnin' 1990-luvulla eurooppalaisten metallibändien kansissa.

http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/di01.jpg
http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/bg10.jpg
http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/ha02.jpg
Taitaahan noita olla muitakin (äijä kun on tainnut piirtää suurin piirtein puolet kaikkien metallilevyjen kansista), mutta noi tuli ekana mieleen.

-
- Kisälli
Tän on aika moni varmaa jo kuunnellu läpi, mut aika repeilykamaa. Heti alussa on juttua maidenista.
http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/mm/rockb.mp3
http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/mm/rockb.mp3
Jeps, juuri noita, mutta myös tätä:poolrules wrote:Meinaatko näitä.Jussi K wrote:^ Aivan, tuo toi mieleen Andreas Marschallin 'itsensäkopioinnin' 1990-luvulla eurooppalaisten metallibändien kansissa.![]()
http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/di01.jpg
http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/bg10.jpg
http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/ha02.jpg
Taitaahan noita olla muitakin (äijä kun on tainnut piirtää suurin piirtein puolet kaikkien metallilevyjen kansista), mutta noi tuli ekana mieleen.
http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/bg11.jpg
& Hammerfallin jommankumman 2 ensimmäisen vihkon takakantta tms. jossa on hyin samankaltainen puustokuva, joku joka vielä omistaa albumit voi tarkistaa. En löytänyt tiukalla googlettamisellakaan asianomaista skannausta.
lisänä offtopiciin, veikkaisin ettei Udo ollut 1997:kään näin V-mallin kuosissa

http://membres.lycos.fr/rwild/pictures/ud03.jpg
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
^^
Juu, tämän ensimmäinen tallenne on kuunneltu tämän lisäksi joskus aikaisemminkin. Mielettömät repeilyt tuli kyllä joo ensimmäisellä kuuntelu kerralla, ja toisinaan sitä tulee naurettua nykyäänkin. Pappi kyllä vetää juttunsa todella totisesti ja muutamia kunnon tosi kusetuksia tulee välissä.
"Yht'äkkiä Ozzy avasi salkkunsa, kaivoi sieltä elevän kyyhkysen, puri siltä kaulan poikki ja IMI SEN VERET"
Jumalauta
.
Juu, tämän ensimmäinen tallenne on kuunneltu tämän lisäksi joskus aikaisemminkin. Mielettömät repeilyt tuli kyllä joo ensimmäisellä kuuntelu kerralla, ja toisinaan sitä tulee naurettua nykyäänkin. Pappi kyllä vetää juttunsa todella totisesti ja muutamia kunnon tosi kusetuksia tulee välissä.
"Yht'äkkiä Ozzy avasi salkkunsa, kaivoi sieltä elevän kyyhkysen, puri siltä kaulan poikki ja IMI SEN VERET"
Jumalauta

Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Kattelin niitä tuossa muutama viikko sitten ja kyl ne näytti origineiltä minun silmiini, muistoja siis menneisyydestä. Ei kiinnostanut ostaa, nyyh nyyh se ikuinen tarina "miksi myit kaikki pois" ei vituta ei, jaa ei. no ei.Peke wrote:Laitas kuva johonkin. Mulla on itse keikalta ostamani orkkis Somewhere On Tour huivi ja onkin prkl legendaarinenAces High wrote:Kotkan kirjakellarista ostin No Prayer on the Road sekä Somewhere on Tour kiertue huivit. Tai ainakin luulisin näiden olevan kiertue huiveja. Näiden huivien päissä on jotain hapsuja. Prayerissä punaisia ja Somewheressä keltaisia. Tälläisiä pitkiä kangas "mattoja". No jokatapauksessa hienoja nämä ovat. Maksoivat kumpakin 10e ja 10e.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Joo noi menin pikakelauksella vähän aikaa sitten läpi kun ei ole vielä ehtinyt kokonaan kuunnella mutta aikamoiset repeilyt aiheutti jotkut jututOpeth wrote:^^
Jumalauta.

Paras minkä muistan oli se "70-luvulla tuli HOMO-rock..." sillä kylmänrauhallisella äänellänsä

Ja minen tähän kisaan lähde ollenkaan

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Tämä kertonee kaiken
. Ettäkö Viruksen alkuperäinen kansi päätyi Nevermoren levyn kanteen? Hehehe.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Crusader
Mulla on aikoinaan No Prayer-keikalta ostettu huivi, joka on jotain satiinintapaista systeemiä ja päissä on punaiset hapsut, teksti on tietenkin No Prayer On The Road. Koristaa nyt autotallin takaseinää, joskus teininä auton hattuhyllyä, sopi aika hyvin tuo teksti autoiluteemaan näes.jarmila wrote:Kattelin niitä tuossa muutama viikko sitten ja kyl ne näytti origineiltä minun silmiini, muistoja siis menneisyydestä. Ei kiinnostanut ostaa, nyyh nyyh se ikuinen tarina "miksi myit kaikki pois" ei vituta ei, jaa ei. no ei.Peke wrote:Laitas kuva johonkin. Mulla on itse keikalta ostamani orkkis Somewhere On Tour huivi ja onkin prkl legendaarinenAces High wrote:Kotkan kirjakellarista ostin No Prayer on the Road sekä Somewhere on Tour kiertue huivit. Tai ainakin luulisin näiden olevan kiertue huiveja. Näiden huivien päissä on jotain hapsuja. Prayerissä punaisia ja Somewheressä keltaisia. Tälläisiä pitkiä kangas "mattoja". No jokatapauksessa hienoja nämä ovat. Maksoivat kumpakin 10e ja 10e.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Sateentekijä
Heh, mulla itellä on ollu viime kesän Maidenin keikasta lähtien sellanen No Prayer On The Road-seinälippu auton katossa niin että juuri se teksti näkyy takana tuleville. Pitihän se laittaa sinne kun päälle puoltoista tuhatta kilometriä paineltiin keikalle ja takaisin yhteensä.Iron Constable wrote:Mulla on aikoinaan No Prayer-keikalta ostettu huivi, joka on jotain satiinintapaista systeemiä ja päissä on punaiset hapsut, teksti on tietenkin No Prayer On The Road. Koristaa nyt autotallin takaseinää, joskus teininä auton hattuhyllyä, sopi aika hyvin tuo teksti autoiluteemaan näes.
kuuntelin juuri putkeen Somewhere In Time:n ja Seventh Son:in. Molemmilta levyiltähän löytyy IMO yksi riman alittava kappale, Heaven Can Wait ja Can I Play With Madness. Tällä kertaa kävi niin, että HCW sai kuitenkin soida kokonaan, CIPWM joutui puolessa välissä skippaamaan. Mielipiteitä/sielunveljiä?
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Sama homma itselläni. Heaven Can Wait ja Can I Play With Madness ovat juuri näiden mestariteoksien heikoimmat lenkit. Eivät mitään huonoja biisejä, mutta levyjensä heikoimpia. Noillakin biiseillä on kuitenkin hetkensä ja harvoin niitä skippaan levyjä kuunnellessani.UTI wrote:kuuntelin juuri putkeen Somewhere In Time:n ja Seventh Son:in. Molemmilta levyiltähän löytyy IMO yksi riman alittava kappale, Heaven Can Wait ja Can I Play With Madness. Tällä kertaa kävi niin, että HCW sai kuitenkin soida kokonaan, CIPWM joutui puolessa välissä skippaamaan. Mielipiteitä/sielunveljiä?