Tuollahan sanottiin,että Dave oli nakannut kitaransa Chigagossa katsomoon,ja oli joutunut maksamaan korvausta...
Maidenin ensimmäisellä suomen keikalla (Oulu),herra ilmeisesti teki saman tempun,tosin kitara ei vahingoittanut ketään,turvamiehet joutuivat hakemaan kitaran yleisön seasta
Mitkä kolme biisiä soitettiin pitkä aikaiselle Maiden fanille,
Dave Lingille hänen kirjoittaessaan bändibioa vuonna 1995 X-Factorista?
Itse veikkaisin, että Sign of the Cross, Man On the Edge ja Lord of the Flies?
Oletteko tietoisia, että Helsingin viime kesän toisesta keikasta(7.7) on videobootleg olemassa? Kyseessä on tavallisella videokameralla kentältä kuvattu video, joten kuvan laatu ja ääni ei ole niitä parhaita. Löysin sattumalta netistä Hallowed Be Thy Name:n videon, ja kyllä se minun mielestäni on siltä keikalta(ne brucen huudatukset, sormilla laskien).
Yritän tässä paraikaa laittaa videota nettiin, youtubeen ei onnistanu koska on yli 100 megaa, mutta google videoon yritän laittaa kaikkien nähtäväksi.
Jos jollakulla on hallussaan tämän keikan koko video, pistä YV:tä niin neuvotellaan miten saisin sen videon tännekkin.
Tuli mieleen kun kuuntelin Live after deathia että huusiko Blaze ollessaan pändissä koskan ns.vahingossa Scream for me missään biisissä?
Kun on meinaan niin tottunut että joissain biiseissä se aina kuullaan niin luulisi että Blazekin olisi joskus vahingossa vetänyt Brucet
Last edited by scorpions on Thu Jan 12, 2006 12:30, edited 1 time in total.
Kaveri tilas jenkeistä jostain levykaupasta Fear of the Dark promo picture lp:n
ja nyt kun sitä tarkemmin kattoo niin tossa b-puolen painatuksessa
kaikissa teksteissä/kuvissa on selkee haamu/varjokuva n. puol senttiä varsinaisen painatuksen vieressä.
Toiv. tosta selityksestä saa jotain selvää..
Eli onkohan joku kämänen pirate-versio vai muka aito promo..?
Lieneekö tähän nyt mitään vastausta saatikka onko edes järkeä kysyä , mutta kun on jäänyt vaivaamaan eräs asia koskien Iron Maiden remaster albumia. Eli :
Kun katsoo Iron Maiden - Iron Maiden ( remaster ) albumin takakantta , niin miksi Sanctuaryn ajaksi on merkitty huikeat 0.00 ?
Tiedän , tiedän , että tämä saattaa olla turhaa , mutta kun asia vaivaa. .
Ahaa , asia valkeni ja vaivaus katosi. Kiitos.
( on muutes nolo painovirhe )
Lähes jokaisesta Remaster-levyn kansista ja kansilehtisistä löytyy painovirheitä. Olisi vähän enemmän voitu panostaa tekemiseen. Tuntuu vain, että vihkoset ja kannet ovat äkkiä hutaistu. Esim. levyjen sivuista pitäisi muodostua Eddien kuva, kun kaikki ovat vierekkäin, mutta harmittavasti Live At Doningtonissa on aivan väärä kuva ja muistaakseni No Prayerissa, Fear Of The Darkissa ja A Real Live Dead Onessa kuva on erivärinen.
^ Mulla ainakin näkyy oikein kuva, kun pistää järjestyksen väärästä suunnasta, eli Iron Maiden oikeassa laidassa. Painovirheet ärsyttää aika paljon, esim. Prayerissa alkaa nimibiisin sanoitus kesken Holy Smoken vastaavaa.
Stratocaster wrote:^ Mulla ainakin näkyy oikein kuva, kun pistää järjestyksen väärästä suunnasta, eli Iron Maiden oikeassa laidassa. Painovirheet ärsyttää aika paljon, esim. Prayerissa alkaa nimibiisin sanoitus kesken Holy Smoken vastaavaa.
Itsekin pidän levyjä mainitsemassasi järjestyksessä, mutta silti kuva ei ole täydellinen. Kai niitäkin on sitten erilaisia.
Hoitaako Bruce Ranskan keikoilla välispiikit aina ranskaksi? Itse en ole kuullut muuta kuin Wasting Loven esittelyn, kun en ole pahemmin buutseihin tutustunut. Ilmeisesti ainakin Quebecin keikalla 80-luvulla Bruce hoiti välispiikit yksinkertaisella ranskalla, miten nykyään?