Ehdottomasti se kameli (vai hevonenko se oli?), kadulla vähän matkan päässä Ratinanniemestä Dio-löylytyksen jälkeen reilu viikko sitten. Oli The Number of the Beast menossa, kun osuin paikalle. Helvetti vieläkin nään siitä painajaisia.
Kyllä Children of Bodom - Aces High kuullostaa niin pahalta korvaan et meinaa kyynel tulla
Soitto on kyllä ihan hyvää mutta se "laulu" on jotain aivan kauheeta.
Mä olen kyllä kanssa sitä mieltä että Anthraxin remember tomorrow on yksi parhaita covereita mitä olen kuullut. Hieno, alkuperäiselle uskollinen tulkinta.
flying Icarus wrote:Ehdottomasti se kameli (vai hevonenko se oli?), kadulla vähän matkan päässä Ratinanniemestä Dio-löylytyksen jälkeen reilu viikko sitten. Oli The Number of the Beast menossa, kun osuin paikalle. Helvetti vieläkin nään siitä painajaisia.
Se kamelihan oli iha helvetin kova.
"oh, you can't play heavy metal with synthesizers"
-Bruce Dickinson
Monenkirjavan coverprojekin emmerikoisempi Iron Maiden cover. Projektilta on tulossa 9. 7. levyllinen Iron Maidenin covereita, ainakin tämä biisi, jonka projektin sivuilta voi ladata, on erittäin mielenkiintoinen.
Tuolta sivulta löytyvien samplejen perusteella ihan hyviä ideoita tuntui olevan näiden tekijöillä. Eniten korviin särähti englannin lausuminen joissain kohdissa. Voisi noita haluta enemmänkin kuulla, muttei ehkä levyn ostamiseen asti riitä mielenkiintoa. Tuo 22AA versio sopisi ehkä jonkun hotellin hissin tai ruotsinlaivan taustamusiikiksi.
Kyllä toi dokakan the trooper on ihan hirveetä kuultavaa.Varmaan kyllä ihan pelleily mielessä tehty.Skid row:n children of the damned on ihan onnistunut veto,laulajakin kuullostaa lähes Brucelta.
Gaahl wrote:Kyllä toi dokakan the trooper on ihan hirveetä kuultavaa.
Dokakalta on sitten ainakin viel 2 minutes to midnight joka on sekin melko paska, no läpällähän ne on tehty mutta kuitenkin, niin ja mulle ei oikein kolise Anton Maiden
Onko joku kuullut näitä powerslaves-levylle väännettyjä electro-versioita. Joskus sai levylafkan sivuilla kuunnella levyä. Aika surullista kuunneltavaa melkein kaikki.
Ainoa oikeasti hyvä versiointi oli mielestäni Mr. Velcro Fastenerin Trooper. Joskus tuli YleX:ltä (vai oliko mafia silloin vielä...?). Jos tuon jostain levyllä saisi (tai vaikka ladattuakin), niin olisin tyytyväinen.
Onhan siitä se versio, jossa on Sebastian Bach laulamassa, eli ei toi nyt ihan tuulesta temmattu juttu ole. Kyseessä vaan ei ole Skid Row vaan joku toinen bändi.
Graveheart wrote:Onhan siitä se versio, jossa on Sebastian Bach laulamassa, eli ei toi nyt ihan tuulesta temmattu juttu ole. Kyseessä vaan ei ole Skid Row vaan joku toinen bändi.
Niinpä. Coverin esittää Sebastian Bach (+ taustabändi). Ei Skid Row.
Melkeen sama ku sanois Iron Maidenin levyttäneen Sabbath Bloody Sabbath -coverin.
Asamael wrote:Jotkut voivat syyttää Sentencediä Trooperin raiskaamisesta, mutta mielestäni senareiden troopperi on raaka veto. Toimi myös nummirockissa livenä.
Minunkin mielestä tämä jyrää varsin hyvin vaikken ole livenä todistanutkaan. Rajulla aggressiolla tämä on onnistuttu vetämäänp ja sehän käy minulle. Laulu ei tosin ole niinkään mieleeni, mutta ihan hyvin se tähän versioon käy.
Raiskauksena taas pitäisin jo näitä niin moneen kertaan mainittuja cradle of filthin hbtn:a, bodomin aces highta ja sinergyn tnotb:a. Ensimmäinen ja toinen varsinkin ovat niin perkeleen säälittävää kuunneltavaa että pahaa tekee Filth ei tosiaankaan osaa laulaa.