Höpö höpö.sakis wrote:Aika harva bändi julkaisee nykyään normaaleja mustia yhden LP:n sisältäviä albumeita.
Mistä on myös tuplavinyyli. 33RPM.sakis wrote:kuten Metallican Death Magnetic 5LP (45RPM)
Nykyiset kuvavinyylit on selkeästi kuuntelukelpoisempia kuin vanhat 80-luvun kuvalevyt mitkä ovat selkeästi enemmän seinäkoristeita. Sen huomaa jo siitäkin että nykyisissä kuvalevyissä ne levyurat on selkeästi nähtävissä. Hieman enemmän kohinaa on kuvalevyissä toki, mutta itse en ole kummempaa huomannut. Tähän toki vaikuttaa myös soittimen neulan ja äänirasian kunto. Kuvalevyjä mulla on kuitenkin loppupeleissä ihan muutama vain ja vinyylejä on kuitenkin kertynyt jo yli maagisen 666 kappaleen verran. AMOLAD kuvavinyylikin kuulosti jopa paremmalta kuin CD, ainakin basso kuului selkeästi paremmin ja toi enemmän voimaa. Mutta mun kotona oleva CD-soitin ei taas ole kovin kummoinen ja se vaikuttaa mulla paljon. Joka tapauksessa kunnon musta vinyyli on aina parempi kuin kuvavinyyli, niistä ei ainakan tule niin vaivautunut olo joka kerta kun hankkii.