Iron Maiden @ Helsingin Olympiastadion 18.7.2008
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
Täytyy kyllä ihmetellä todella paljon, kuinka äkkiä noi liput sitten meni verrattuna viime vuoteen. Kaitpa se hype tuon hittikiertueen ympärillä on sitten vetävämpi, kuin uus albumi. Ja näinhän se tottakai on tavan kansan keskuudessa. Luulen kuitenkin, että aika helvetin paljon on mennyt trokareille lippuja, mutta saa nähdä että onko kysyntää niin paljon, että noilla hinnoilla mitä huuto.netissä on saisivat myytyä.
Toivottavasti tulee toinenkin keikka, mutta epäilen kyllä.
E: kyllä noita lippuja näyttää tippuvan edelleen myyntiin. A-katsomosta löytyi äsken katsottuani.
Toivottavasti tulee toinenkin keikka, mutta epäilen kyllä.
E: kyllä noita lippuja näyttää tippuvan edelleen myyntiin. A-katsomosta löytyi äsken katsottuani.
-
- Kundalini
VUHUUUUU!!!!!!whitehorse wrote:Iltasanomissa:
---
Iron Maiden myi stadionin täyteen kahdessa tunnissa
12.11.2007 13:30
Heavymetallin suuryhtye Iron Maiden on myynyt Helsingin Olympiastadionin täyteen kahdessa tunnissa.
Maanantaiaamuna myytiin noin 42 000 pääsylippua kello 11:een mennessä, kertoo promoottori WellDone.
Koska lippujen kysyntä oli näin kiivasta, WellDone käy neuvotteluja myös toisesta Iron Maidenin konsertista stadionille.
Brittiyhtye Iron Maiden esiintyy Olympiastadionilla 18. heinäkuuta. Konsertti on osa bändin Somewhere Back In Time - World Tour 08 -turneeta, joka on kaikkien aikojen suurin Pohjoismaissa nähtävä rock-kiertue.
Raskaan rockin konkariyhtye Iron Maiden on konsertoinut Suomessa jo runsaat 20 kertaa.
--
Olisko toinen keikka tulossa?

Mutta tommosta juttua tais olla Metallicankin kanssa, eikä toista keikkaa tullut vaikka liput meni vieläkin nopeammin. Mutta jos tulee, niin mukana ollaan.
Töttöröö, sillä lailla.darealjyra wrote:Luulen kuitenkin, että aika helvetin paljon on mennyt trokareille lippuja
EDIT: Ai toka keikka? Johan ny!
-
- Bändäri
^Voi Jeesus mitä hintoja!!
Toinen keikka, ai että olisi hienoa. Helsingin keikan jälkeenhän oli bändillä vähän pidempi vapaa, joten oltiinkohan toisen keikan mahdollisuus suunniteltu etukäteen
.
No ehkäpä ei. Ei nimittäin tule näin äkkiseltään mieleen bändiä, joka 2 iltaa peräkkäin olisi Stadikalla vetänyt.
Toinen keikka, ai että olisi hienoa. Helsingin keikan jälkeenhän oli bändillä vähän pidempi vapaa, joten oltiinkohan toisen keikan mahdollisuus suunniteltu etukäteen

No ehkäpä ei. Ei nimittäin tule näin äkkiseltään mieleen bändiä, joka 2 iltaa peräkkäin olisi Stadikalla vetänyt.
-
- Bugstomper
Mä oon edelleen sitä mieltä että 2 x Hartwell Arena ois ollu parempi ratkaisu kuin toi stadion. Tuskin toista keikkaa tulee kun kerran on stadikka myyty loppuun.
Katselin muuten äsken -83 Hammersmithia ja totesin taas että The Prisoner on vaan niin järkyttävän hyvä biisi! En turhaan siitä nimimerkkiä ottanut.
Ei mulla muuta.
Katselin muuten äsken -83 Hammersmithia ja totesin taas että The Prisoner on vaan niin järkyttävän hyvä biisi! En turhaan siitä nimimerkkiä ottanut.
Ei mulla muuta.
Michael Jackson / Bruce Springsteendaughter_of_slaughter wrote: No ehkäpä ei. Ei nimittäin tule näin äkkiseltään mieleen bändiä, joka 2 iltaa peräkkäin olisi Stadikalla vetänyt.

NO mutta ne vetääkin soolona, ainakin melkein.
Itse henk koht toivon että ei tule kahta vetoa, meinaan kakkoskeikassa olisi varmasti paljon tyhjiä paikkoja.Toisaaalta jos joku ei saanut nyt lippuja, niin he tietysti ansaitsisivat toisen vedon:)
-
- Hang-Around
Saa nähdä tuleeko toista keikkaa.. Hartwall Areena toiseks keikaks olis hyvä.scorpions wrote:Michael Jackson / Bruce Springsteendaughter_of_slaughter wrote: No ehkäpä ei. Ei nimittäin tule näin äkkiseltään mieleen bändiä, joka 2 iltaa peräkkäin olisi Stadikalla vetänyt.![]()
NO mutta ne vetääkin soolona, ainakin melkein.
Itse henk koht toivon että ei tule kahta vetoa, meinaan kakkoskeikassa olisi varmasti paljon tyhjiä paikkoja.Toisaaalta jos joku ei saanut nyt lippuja, niin he tietysti ansaitsisivat toisen vedon:)
Tosin stadikalle ollaan menossa

Heavy Metal will never die!
- Joey DeMaio -
- Joey DeMaio -
Hoh, vähänkö repesin tolle yhdelle missä kaveri hehkutta, että osta liput EDULLISESTI ja hintana 100€ /lippu.condemned wrote:Töttöröö, sillä lailla.darealjyra wrote:Luulen kuitenkin, että aika helvetin paljon on mennyt trokareille lippuja

-
- Azazel
-
- Wimp
toisaalta se on sit vittumaista ko on tyhjiä aukkoja katsomossa kun siellä vois istuu maidenfanejaIron Fist wrote:Toivottavasti trokareille jää nyt liput käteen. Tuo ammattiryhmä käy ankarasti hermoille. Saisivat tulla jo vähitellen käyttöön ne etukäteen nimetyt liput.
.

-
- Sateentekijä
Jeejee! Eihän siinä ole kuin about 40 euroa hyvän miehen palkkaa...poolrules wrote:Hoh, vähänkö repesin tolle yhdelle missä kaveri hehkutta, että osta liput EDULLISESTI ja hintana 100€ /lippu.condemned wrote:Töttöröö, sillä lailla.darealjyra wrote:Luulen kuitenkin, että aika helvetin paljon on mennyt trokareille lippuja

Ja liput on nyt handussa, ja handu pumpulla! Prkele kun vielä pääsis Tampereelle!!!!
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
-
- Bändäri
Ensimmäiseen tuli jo vastaus, kiitos siitä, mutta tietääkö joku vastausta tuohon värjättyyn kysymykseen?LefaLefa wrote:Montas noita rivejä tuolla A-katsomossa oikein on? Faija oli ostanut liput, niin yritti pyynnöstäni saada liput A9 alaosaan, mutta oli jo myyty loppuun(?) ja oli tarjonnut suoraan A8 ja rivi 24, niin mietin kuinka korkealla/matalalla tuo on. Ja vielä noista istumapaikoista, kun on paikat sieltä 375 paikkeilla, niin kummalla puolella(<-375->) on lava? Eli helpommin kysyttynä: mistä suunnasta nuo paikka numerot alkavat? A1 -osassa paikka 1 ja A2:ssa x>1? Toivottavasti joku ymmärsi.