Maidenin musavideot.

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Olen tähän saattanut vastata jo aikanaan, mutta koska kertaus on opintojen äiti niin menkööt.

Holy Smoke.

Oli taas pakko kahtoa tuo videopätkä, ja eihän sitä pysty pokkana vain kahtomaan, vaan nauraa saa tarpeeksi yhdelle illalle. Kaiken sen huumorin lisäksi se kuvaa täydellisesti, millainen bändi Maiden on ja millaisia sen henkilökemiat ovat. Kaikilla on hauskaa, jopa sillä traktorikuskilla.
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

^ Tosiaan holy smoke on hieno :D Hauska humoristinen meininki ja kaikki näyttää juntelilta. :D Tosi hienosti tehty :D

Muita oon joskus bonganu Voicelta. mm. Trooper, Bring you daughter..., ja Rainmaiker 8)
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
de_ja_vu
Wimp
Wimp

Post by de_ja_vu »

Visions of the beast on korvaamaton siitä näkee kaikki paitsi dance of deathin videot, mutta kyllähän neki koneelta löytyy.
EDDIE666
Hang-Around
Hang-Around

Post by EDDIE666 »

de_ja_vu wrote:Visions of the beast on korvaamaton siitä näkee kaikki paitsi dance of deathin videot, mutta kyllähän neki koneelta löytyy.
Sen ku ostat vielä DOTR:in nii sitte on kaikkimusa videot. Ja se alku siinä Holy Smokessa näyttää siltä , että kaikki jätkät soittais krapulassa tai jtn. :lol:
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

EDDIE666 wrote:
de_ja_vu wrote:Visions of the beast on korvaamaton siitä näkee kaikki paitsi dance of deathin videot, mutta kyllähän neki koneelta löytyy.
Sen ku ostat vielä DOTR:in nii sitte on kaikkimusa videot. Ja se alku siinä Holy Smokessa näyttää siltä , että kaikki jätkät soittais krapulassa tai jtn. :lol:
Näin välihuomautuksena: Janickilla on aivan upea puunvärinen Stratocaster tuolla videolla! Jan on muutenkin erittäin rock farkku-uniformussaan. :wink:
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

^Tuota samaa olen itsekin ihaillut monta kertaa. Kun vain olisi hieman liikaa rahaa niin laittaisin sen tuontapaiseen erikoisen näköiseen(ja kalliiseen) kitaraan enkä mihinkään tällaiseen tavalliseen "mukaerikoiseen". Hyvää ei saa halvalla, vaikka tämä nykyinen treenauksessa ajaa asiansa. Rahalla saa, opintotuella ei.
Judas_Rising
Hang-Around
Hang-Around

Post by Judas_Rising »

darealjyra wrote:^Tuota samaa olen itsekin ihaillut monta kertaa. Kun vain olisi hieman liikaa rahaa niin laittaisin sen tuontapaiseen erikoisen näköiseen(ja kalliiseen) kitaraan enkä mihinkään tällaiseen tavalliseen "mukaerikoiseen". Hyvää ei saa halvalla, vaikka tämä nykyinen treenauksessa ajaa asiansa. Rahalla saa, opintotuella ei.
Tais mennä väärään topiciin... :lol:
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

No en nyt näkisi, että tuo nyt ihan täysin väärään topiskiin meni. Strato vain kommentoi videolla olevaa kitaraa, ja minä vastasin siihen. En vain pidä kovin järkevänä postailla niitä yhden rivin vastauksia ylen määrin, joten perustelin samalla, miksi näin on. Comprende?
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Nyt on tullut katseltua, todella paljon Rainmakerin ja Wildest Dreamsin videoita. Ja ainakin pidän tuota Rainmakeria todella upeana videona, kaikki pelaa ja video sopii biisin aivan täydellisesti.
Tuosta Wildest Dreamsin videosta olen, sitten taas sitä mieltä että aika tönkkö tekele. Monet kaverini kehuvat videota, mutta itse en siitä niin hirveästi välitä vaikka biisi onkin ihan suht hyvä.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Sodom
Wimp
Wimp

Post by Sodom »

noloa sanoa mutta pakko. Olen nähnyt vain yhden maidenin musa videon ja se on rainmaker.. :oops: oli ihan kohtalainen. antaisin numeroksi ehkä 6
Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

^^^^^

Katos prkl, tälläkin laudalla on ihminen jolla on jotain positiivista sanottavaa Janickista! 8)

Suurin osa Maidenin videoista rokkaa kybällä.

NP: The Angel And The Gambler :finger:
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
EDDIE666
Hang-Around
Hang-Around

Post by EDDIE666 »

Spartan wrote:Nyt on tullut katseltua, todella paljon Rainmakerin ja Wildest Dreamsin videoita. Ja ainakin pidän tuota Rainmakeria todella upeana videona, kaikki pelaa ja video sopii biisin aivan täydellisesti.
Tuosta Wildest Dreamsin videosta olen, sitten taas sitä mieltä että aika tönkkö tekele. Monet kaverini kehuvat videota, mutta itse en siitä niin hirveästi välitä vaikka biisi onkin ihan suht hyvä.
Kaverini taas sanoo(Tiedät kyllä kuka :D ) että tuo rainmaker video olisi tehty liikaa massoille.(jos ymmärrätte mitä tarkoitan? no kyllä te tajuatte.) Itse kyllä pidän siitä.
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

No näkeehän tuosta Rainmaker -videosta että se on selkeästi kaupallisin kaikista Maidenin tuottamista musavideoista, mutta mielestäni se on melko tyylikäs, Nickon pipo vain vähän häiritsee. Kuitenkin ainut Maidenin musiikkivideo jota olen nähnyt soitettavan MTV:llä ja Vivalla.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
-Iron-
Paholainen
Paholainen

Post by -Iron- »

Eilen illalla taas pitkästä aikaa katsoin Visions of the beastia. Ja Holy Smoke sai taas hymyn huulille 8) on se vaan hieno video. Myös Wasted years on todella hieno kokonaisuus...
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

The_Air_Raid_Siren wrote:No näkeehän tuosta Rainmaker -videosta että se on selkeästi kaupallisin kaikista Maidenin tuottamista musavideoista, mutta mielestäni se on melko tyylikäs, Nickon pipo vain vähän häiritsee. Kuitenkin ainut Maidenin musiikkivideo jota olen nähnyt soitettavan MTV:llä ja Vivalla.
Eikös se pipo ole Adrianilla. Ei Nickolla. Itse en ole Reinmeikkeriä koskaan millään MTV:llä nähnyt. Minusta video on ihan kiva.
SAVE_US.ETG :P
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Edward the Greaat wrote:Eikös se pipo ole Adrianilla. Ei Nickolla.
Saattoi olla Adrianillakin, mutta muistaakseni Nicko hakkaa kannuja pipo ja aurinkolasit päässä.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Pacino
Vempare
Vempare

Post by Pacino »

The_Air_Raid_Siren wrote:
Saattoi olla Adrianillakin, mutta muistaakseni Nicko hakkaa kannuja pipo ja aurinkolasit päässä.
Molemmilla on pipo.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Joo. Katoin videon äsken ja näin on asia. Sen vain muistin, että adrianilla ainakin oli pipo. Ei mitään pipo touhua maidenille :D
SAVE_US.ETG :P
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Edward the Greaat wrote:
Joo. Katoin videon äsken ja näin on asia. Sen vain muistin, että adrianilla ainakin oli pipo. Ei mitään pipo touhua maidenille :D
Sulatettakoon tämä tyylirikko sillä verukkeella että pojilla oli kylmä kuvauksissa. 8)
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Stratocaster wrote:
Edward the Greaat wrote:
Sulatettakoon tämä tyylirikko sillä verukkeella että pojilla oli kylmä kuvauksissa. 8)
Eiköhän tuo "pipoilu" oli jonkinasteista härnäystä tälle nykymuodille, että pipo päässä satoi tai paistoi/ulkona tai sisällä. Rainmaker on kyllä yksi suosikkini Maidenin videoista, oikein tyylikäs.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
arqq
Vempare
Vempare

Post by arqq »

Tuossa tuli jokunen päivä sitten MTV:ltä sellainen kooste kuin "40 most amazingly bad heavy songs" tms. Siinä kuitenkin 38. sijalla oli Bring your daughter... To the slaughter.

Mutta siis... Parhaimmat videot:

Afraid To Shoot Strangers
Aces High
Holy Smoke
Run To The Hills

Ja sitten ehkä huonoin on Flight Of The Icarus... Ne efektit on aivan kauheaa kasaria :S
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

arqq wrote: Ja sitten ehkä huonoin on Flight Of The Icarus... Ne efektit on aivan kauheaa kasaria :S
Aaah... Nostalgiaa. 8) Ensimmäiset näkemäni musavideot olivat juuri tuollaisia.
Ihmeellisiä kuvan "leijumisia", "vääntelyitä" ja kääntelyitä". Siitä videosta tuee niin lapsuus mieleen. :)
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Minun suosikkivideoni taitaa kyllä olla Holy Smoke. Jo pelkkä ajatus siitä saa hyvälle tuulelle. Ei hitto, Bruce keltaisen kukkameren keskellä pinkissä t-paidassa... :lol:
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Vuonna 90-93 ku tuli MTV:tä tsiigattua enemmänki, ni muistuu mieleen et ainaki Holy Smoke, Run to the Hills ja Bring your daughter... To the slaughter pyöri suht tiuhaan siihen aikaan..
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

Näin eilen kun mainostauon aikana kattelin huviksee et näyttääkö ne Maidenin musavideota ja muutenkin yleensä tsekkaan jos onni kävis, koska oon kerran nähnyt Tears of a Dragonin... KISSFM - kanavalta.
Nyt sitten eilen näin Conanin mainostauolla Bring Your Daughter To The Slaughterin.

Eli kanava oli KISS.
Post Reply