Maidenin musavideot.
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
Olen tähän saattanut vastata jo aikanaan, mutta koska kertaus on opintojen äiti niin menkööt.
Holy Smoke.
Oli taas pakko kahtoa tuo videopätkä, ja eihän sitä pysty pokkana vain kahtomaan, vaan nauraa saa tarpeeksi yhdelle illalle. Kaiken sen huumorin lisäksi se kuvaa täydellisesti, millainen bändi Maiden on ja millaisia sen henkilökemiat ovat. Kaikilla on hauskaa, jopa sillä traktorikuskilla.
Holy Smoke.
Oli taas pakko kahtoa tuo videopätkä, ja eihän sitä pysty pokkana vain kahtomaan, vaan nauraa saa tarpeeksi yhdelle illalle. Kaiken sen huumorin lisäksi se kuvaa täydellisesti, millainen bändi Maiden on ja millaisia sen henkilökemiat ovat. Kaikilla on hauskaa, jopa sillä traktorikuskilla.
-
- Azazel
Näin välihuomautuksena: Janickilla on aivan upea puunvärinen Stratocaster tuolla videolla! Jan on muutenkin erittäin rock farkku-uniformussaan.EDDIE666 wrote:Sen ku ostat vielä DOTR:in nii sitte on kaikkimusa videot. Ja se alku siinä Holy Smokessa näyttää siltä , että kaikki jätkät soittais krapulassa tai jtn.de_ja_vu wrote:Visions of the beast on korvaamaton siitä näkee kaikki paitsi dance of deathin videot, mutta kyllähän neki koneelta löytyy.

-
- Sateentekijä
^Tuota samaa olen itsekin ihaillut monta kertaa. Kun vain olisi hieman liikaa rahaa niin laittaisin sen tuontapaiseen erikoisen näköiseen(ja kalliiseen) kitaraan enkä mihinkään tällaiseen tavalliseen "mukaerikoiseen". Hyvää ei saa halvalla, vaikka tämä nykyinen treenauksessa ajaa asiansa. Rahalla saa, opintotuella ei.
-
- Hang-Around
Tais mennä väärään topiciin...darealjyra wrote:^Tuota samaa olen itsekin ihaillut monta kertaa. Kun vain olisi hieman liikaa rahaa niin laittaisin sen tuontapaiseen erikoisen näköiseen(ja kalliiseen) kitaraan enkä mihinkään tällaiseen tavalliseen "mukaerikoiseen". Hyvää ei saa halvalla, vaikka tämä nykyinen treenauksessa ajaa asiansa. Rahalla saa, opintotuella ei.

-
- Sateentekijä
Nyt on tullut katseltua, todella paljon Rainmakerin ja Wildest Dreamsin videoita. Ja ainakin pidän tuota Rainmakeria todella upeana videona, kaikki pelaa ja video sopii biisin aivan täydellisesti.
Tuosta Wildest Dreamsin videosta olen, sitten taas sitä mieltä että aika tönkkö tekele. Monet kaverini kehuvat videota, mutta itse en siitä niin hirveästi välitä vaikka biisi onkin ihan suht hyvä.
Tuosta Wildest Dreamsin videosta olen, sitten taas sitä mieltä että aika tönkkö tekele. Monet kaverini kehuvat videota, mutta itse en siitä niin hirveästi välitä vaikka biisi onkin ihan suht hyvä.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Wimp
noloa sanoa mutta pakko. Olen nähnyt vain yhden maidenin musa videon ja se on rainmaker..
oli ihan kohtalainen. antaisin numeroksi ehkä 6

Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
-
- Hell Rat
Kaverini taas sanoo(Tiedät kyllä kukaSpartan wrote:Nyt on tullut katseltua, todella paljon Rainmakerin ja Wildest Dreamsin videoita. Ja ainakin pidän tuota Rainmakeria todella upeana videona, kaikki pelaa ja video sopii biisin aivan täydellisesti.

-
- Tuhlaajapoika
No näkeehän tuosta Rainmaker -videosta että se on selkeästi kaupallisin kaikista Maidenin tuottamista musavideoista, mutta mielestäni se on melko tyylikäs, Nickon pipo vain vähän häiritsee. Kuitenkin ainut Maidenin musiikkivideo jota olen nähnyt soitettavan MTV:llä ja Vivalla.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Berserkki
Eikös se pipo ole Adrianilla. Ei Nickolla. Itse en ole Reinmeikkeriä koskaan millään MTV:llä nähnyt. Minusta video on ihan kiva.The_Air_Raid_Siren wrote:No näkeehän tuosta Rainmaker -videosta että se on selkeästi kaupallisin kaikista Maidenin tuottamista musavideoista, mutta mielestäni se on melko tyylikäs, Nickon pipo vain vähän häiritsee. Kuitenkin ainut Maidenin musiikkivideo jota olen nähnyt soitettavan MTV:llä ja Vivalla.
SAVE_US.ETG 

-
- Tuhlaajapoika
-
- Berserkki
Joo. Katoin videon äsken ja näin on asia. Sen vain muistin, että adrianilla ainakin oli pipo. Ei mitään pipo touhua maidenilleThe_Air_Raid_Siren wrote:Saattoi olla Adrianillakin, mutta muistaakseni Nicko hakkaa kannuja pipo ja aurinkolasit päässä.Edward the Greaat wrote:Eikös se pipo ole Adrianilla. Ei Nickolla.

SAVE_US.ETG 

-
- Azazel
Sulatettakoon tämä tyylirikko sillä verukkeella että pojilla oli kylmä kuvauksissa.Edward the Greaat wrote:Joo. Katoin videon äsken ja näin on asia. Sen vain muistin, että adrianilla ainakin oli pipo. Ei mitään pipo touhua maidenilleThe_Air_Raid_Siren wrote:Saattoi olla Adrianillakin, mutta muistaakseni Nicko hakkaa kannuja pipo ja aurinkolasit päässä.Edward the Greaat wrote:Eikös se pipo ole Adrianilla. Ei Nickolla.

Eiköhän tuo "pipoilu" oli jonkinasteista härnäystä tälle nykymuodille, että pipo päässä satoi tai paistoi/ulkona tai sisällä. Rainmaker on kyllä yksi suosikkini Maidenin videoista, oikein tyylikäs.Stratocaster wrote:Sulatettakoon tämä tyylirikko sillä verukkeella että pojilla oli kylmä kuvauksissa.Edward the Greaat wrote:Joo. Katoin videon äsken ja näin on asia. Sen vain muistin, että adrianilla ainakin oli pipo. Ei mitään pipo touhua maidenilleThe_Air_Raid_Siren wrote:Saattoi olla Adrianillakin, mutta muistaakseni Nicko hakkaa kannuja pipo ja aurinkolasit päässä.Edward the Greaat wrote:Eikös se pipo ole Adrianilla. Ei Nickolla.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Tuossa tuli jokunen päivä sitten MTV:ltä sellainen kooste kuin "40 most amazingly bad heavy songs" tms. Siinä kuitenkin 38. sijalla oli Bring your daughter... To the slaughter.
Mutta siis... Parhaimmat videot:
Afraid To Shoot Strangers
Aces High
Holy Smoke
Run To The Hills
Ja sitten ehkä huonoin on Flight Of The Icarus... Ne efektit on aivan kauheaa kasaria :S
Mutta siis... Parhaimmat videot:
Afraid To Shoot Strangers
Aces High
Holy Smoke
Run To The Hills
Ja sitten ehkä huonoin on Flight Of The Icarus... Ne efektit on aivan kauheaa kasaria :S
Aaah... Nostalgiaa.arqq wrote: Ja sitten ehkä huonoin on Flight Of The Icarus... Ne efektit on aivan kauheaa kasaria :S

Ihmeellisiä kuvan "leijumisia", "vääntelyitä" ja kääntelyitä". Siitä videosta tuee niin lapsuus mieleen.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
Näin eilen kun mainostauon aikana kattelin huviksee et näyttääkö ne Maidenin musavideota ja muutenkin yleensä tsekkaan jos onni kävis, koska oon kerran nähnyt Tears of a Dragonin... KISSFM - kanavalta.
Nyt sitten eilen näin Conanin mainostauolla Bring Your Daughter To The Slaughterin.
Eli kanava oli KISS.
Nyt sitten eilen näin Conanin mainostauolla Bring Your Daughter To The Slaughterin.
Eli kanava oli KISS.