Moderator: The Killer Krew
Mark "the Animal" Mendoza. Googleta loput.Euronymous wrote:Mikä. Vittu. Tuo. On.
Tohon listaan lisäisin vielä Wasted Years -intron; basarilla "kompin kääntö". Muutenki aika pirun kova jätkä veteleen yhellä pedaalilla (esim. Where Eagles Dare, The Wicker Man, Caught Somewhere In Time, 2 Minutes livenä, Fear of the Dark livenä). 2013 livevetoja kuunnellessa huomaa, että ehkä vähän alkaa ikä jo painaan. Mutta kyllä mielestäni kuuluu kaikkien aikojen parhaimpien joukkoon. Ja sanottakoon vielä sekin että Nickon setti on kyllä helvetin hieno. Se on innottanu mua itteeni oman settini kans, mut toistaseks oon pääsy vasta neljään etutomiinmaidenjan wrote:Ensimmäinen juttu täällä. Terve kaikki, asiallista porukkaa.
En tiedä onko tätä keskustelua käyty ennen, jos on vitusti anteeksi!
Entisenä rumpalina haluaisin miettiä muutamia juttuja...
Kaikki tietää että Nicko kuuluu olla paikassa nimeltään "one of the greatest drummers".
Mitkä jutut tulee mieleen kuin kyseisestä herrasta keskustelee?
The Prophecy: Iihan sairasta komppia (siis hyvää) En olisi itse vääntänyt tuota biisiä samalla lailla ja hyvä niin (eikä moni muukaan) . En ole Nicko... Tuossa tulee bassorumpu ja hi-hat mieleen.
Moonchild: kuunnelkaa virveliä ja tomijuttuja "a capriccio-agitato" Kaikki löytyy.
Alexander The Great: Rumpali tietää mitä tarkoitan...
Public Enema Number One: Bassorumpu, eli miten se seuraa välillä Brucea ja yhtäkkiä lähtee kitaristien mukaan, ja taas Brucen kimppuun!
To Tame A Land: Hyvin hillitysti, tässä biisissä tulee aika paljon jazzia esille.
Ja sitten voisi mainita Wasted Years:in alku hi-hatilla. Muistan kuin olin vielä poika ja yritin väkisin vääntää tuota juttua. Nyt se onnistuu mutta kyllähän oli vittumainen rytmi silloin...
Ei ole Maidenia ilman Nickoa!!
Mitä mieltä olette? Voisin pistää melkein joka biisin ja kommentin vielä perään, mutta nuo tuli ensimmäisenä mieleen.