Tämä taisi olla vuoden vitsi ?Stratocaster wrote:Moni tuntuu sanovan Rimeä liian pitkäksi.
Olenko ainoa joka ei kyllästy sitä kuunnellessa?

Moderator: The Killer Krew
Nyt saatiin virteen oikea sävel,Ipe wrote:Tämä taisi olla vuoden vitsi ?Stratocaster wrote:Moni tuntuu sanovan Rimeä liian pitkäksi.
Olenko ainoa joka ei kyllästy sitä kuunnellessa?
Mulle The Clansman on ainoa eeppinen, mikä ei iske. Nomad jopa iskee nykyään upean hitaan osion ansiosta. Clansman kuullostaa aika tylsältä ja mitäänsanomattomalta.playboy wrote:En tiedä miksi Clansman. Se on noista vaihtoehdoista vaan kulkevin ja muutenkin meininki kohdillaan. Toisena sitte Rime of the ancient mariner.
Mun mielest Clansman on aivan loistava biisi vaikken sitä tässä ookkaa äänestäny. Alku saattaa ollla hieman tylsä mutta ku FREEDOM -huudot alkaa nii siitä on tylsyys kaukana!Stratocaster wrote:Mulle The Clansman on ainoa eeppinen, mikä ei iske. Nomad jopa iskee nykyään upean hitaan osion ansiosta. Clansman kuullostaa aika tylsältä ja mitäänsanomattomalta.
Samaa mieltä!! Clansman nimenomaan brucen laulamana, aivan loistava. Ei mahdu parhaiden joukkoon mut TOIMII!!!Jeeves wrote:Brucen laulamana The Clansman, aivan hiton upea kappale. Alussa hienot akustiset bassot, kolmen kitaristin vuorotellen soittamat upeat sooloilut, ja upea fiilis. Freedom! Ja nyt puhun siis tuosta Rock In Rio - Clansmanista. Ei toimi Blazen laulamana.