Moderator: The Killer Krew
Mä en henkilökohtaisesti ole mikään bändipaitojen suurkuluttaja, lähinnä kietuepaidat kiinnostaa, mutta mainitsemasi pelipaidat miellyttävät silmää todella. Jo ensimmäisellä keikallani jouluna 2003 katselin tuota Visions Of The Beast -Eddiellä varustettua pelipaitaa, mutta sinne jäi. Arvaatte varmaankin syyn ...hinta, joka ei loppujen lopuksi ollutkaan niin järin suuri, verraten vaikka viime kesän vastaavaan. Eikos tuo em. VOTB - paita maksanut 75€ eli 15€ vähemmän, kun viime kesäinen Early Days.Jude wrote:Maiden paidat jotka löytyvät tällä hetkellä hyllystäni:
Visions Of... pelipaita (Helsingin keikka 21.12.2003)
Early Days pelipaita (Helsingin keikka 6.7.2005)
Jep, ymmärrän kyllä pointtisi, mutta mun mielestä tuossa logossa yksinkertainen idea on saatu todella näyttäväksi, vaikka kuvassa ei mitään poikkeavaa tai ihmeellistä ylipäänsä olekaan. Yksinkertainen ja kruusaamaton, mä tykkään!Emeritus wrote:^Kumma juttu, mutta tuo crossed guns-logo vaan pistää meikäläistä silmään, saattaa jäädä koko paita ostamatta tuon logon takia, jos on kovinkin iso ja näkyvällä paikalla. Realismille näytetty ovea, valitettavasti.
Olisivat sitten vaikka laittaneet siihen karbiinit tai jotain muuta tilalle, nyt jää varmasti monelta moisen tökeryyden vuoksi paita ostamatta, mikäli tuo logo jokaisesta löytyyViper wrote:^Minusta tuntuu, että sille realismille on näytetty ovea sen takia, että saataisiin kuva toimimaan. Risteämis kohta kun on juuri siinä missä niiden lippaiden pitäisi olla. Risteäminen onnistuu paremmin hieman "realismia taivuttamalla".
Itse taas ajattelin, että hyi kauhistus. Jotenkin vaan tosi tietokone-kuva, tulee ihan mieleen Wildest Dreamsin video. En diggaa.OsmaGunner wrote:Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
hommattua Tampereen keikalta. Enpä ole noin hienoa paitaa vielä Maidenilta
nähnyt. Muutkin noista on kyllä upeita.
On komeita.. Pakko ainakin yksi paita ostaa (tai sitten kaksiAces High wrote:Ei perkele , tässä saa taas alkaa polttamaan rahaa kalleista paidoista. Hankintaan menee listan ensinmäinen ja viimeinen paita. Turha edes koittaa tehdä päätöstä noiden väliltä. Pirun komeita.
Kohta sitä nannaa saa... MAIDEN
Mä kans pelästyin lähes, että mikä vittu toi on! Suorastaan kauhee kuva ja ilmeisesti tulee kans sinkun kanneks. Järkyttävää...Voimanorja wrote:Itse taas ajattelin, että hyi kauhistus. Jotenkin vaan tosi tietokone-kuva, tulee ihan mieleen Wildest Dreamsin video. En diggaa.OsmaGunner wrote:Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
Mutta kullakin omat mielipiteet. Itse hankin sen alimman, ainakin.
Täsmälleen samat fiilikset tosta paidasta.DevilLook wrote:Mä kans pelästyin lähes, että mikä vittu toi on! Suorastaan kauhee kuva ja ilmeisesti tulee kans sinkun kanneks. Järkyttävää...Voimanorja wrote:Itse taas ajattelin, että hyi kauhistus. Jotenkin vaan tosi tietokone-kuva, tulee ihan mieleen Wildest Dreamsin video. En diggaa.OsmaGunner wrote:Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
Keikoilta tulee varmaan pari paitaa hommattua. Ja pari on tilauksessa. Alkaahan noita kertymään... joten ei ihme että lähes joka päivä on joku Maidenin paita päällä. Tai sitten ei oo paitaa ollenkaan...
Toi on kyllä noista paidoista ehdottomasti rumin.. muistuttaa ihan Wildest Dreams paitaa. Sinkun kantenakaan tuo ei tule olemaan hyvä, mutta onneksi itse musiikki on hyvääStalker wrote:Täsmälleen samat fiilikset tosta paidasta.DevilLook wrote:Mä kans pelästyin lähes, että mikä vittu toi on! Suorastaan kauhee kuva ja ilmeisesti tulee kans sinkun kanneks. Järkyttävää...Voimanorja wrote:Itse taas ajattelin, että hyi kauhistus. Jotenkin vaan tosi tietokone-kuva, tulee ihan mieleen Wildest Dreamsin video. En diggaa.OsmaGunner wrote:Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
Keikoilta tulee varmaan pari paitaa hommattua. Ja pari on tilauksessa. Alkaahan noita kertymään... joten ei ihme että lähes joka päivä on joku Maidenin paita päällä. Tai sitten ei oo paitaa ollenkaan...Epäonnistunut yritys taas tehdä teitokone tyylinen kuva. Tulee tosiaankin mieleen DoD:in räpellys. Ja että sinkunkin kanneksi vielä! Noh, onneksi todellinen nautinto on kansien sisäpuolella
Voi olla että päädyn samaan ratkaisuun. Kertakaikkiaan upea.The_Air_Raid_Siren wrote:Oli kyllä todella hienoja paitoja DW -paitaa lukuunottamatta, tai siinäkin kyllä taustapuoli oli ihan hyvän näköinen. Valinta kolmesta muusta tulee olemaan vaikea, luultavasti Benjamin Breeg -paidan ostan jos vain yhteen raaskin sijoittaa. On se vaan hieno.
Mitä tarkoitat "normi" T-paidalla?Voimanorja wrote:Viime vuonna "normi" T-paidan hinta oli 35 €.Doom wrote:Kuinkas paljon nuo T-Paidat ottaa hintaa? Meinaan aion ostaa tuon Benjamin Breegin ja tuon A Matter of Life And Death paidat.
Paitaa, jossa oli edessä joku kuva ja takana seisoi Euroopan keikkapäivät. Eli sellainen, jonka pystyi ostamaan jokaiselta Euroopan keikalta.Doom wrote:Mitä tarkoitat "normi" T-paidalla?Voimanorja wrote:Viime vuonna "normi" T-paidan hinta oli 35 €.Doom wrote:Kuinkas paljon nuo T-Paidat ottaa hintaa? Meinaan aion ostaa tuon Benjamin Breegin ja tuon A Matter of Life And Death paidat.