Maiden-paidat

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Uudet kiertuepaidat ovat muuten todella tyylikkäitä! Aluksi ei ollut tarkoitus hankkia sellaista korkean hinnan takia, mutta kun noin hienot niistä ovat tehneet niin eihän sitä voi olla ostamatta 8) Erityisesti AMOLAD paita jossa tallustaa Eddie ja toinen sotilas jäivät mieleen todella hienoina. Myös The Reincarnation of Benjamin Breeg kuvalla varustettu on hienoa katseltavaa :wink:
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Edson
Vempare
Vempare

Post by Edson »

Nii eli oon ostamassa tuolta Hellsinki Shopin nettimyymälästä Fruit of loomin valmistamaa
Powerslave t-paitaa ja haluisin vähän informaatiota nuista paitojen mitoista kun kestää niin helkkarin kauan sen vastauksen tuleminen tuolta. Eli minkäs kokosia esim. nää S ja M koot ovat cm mukaan esim 160, 170 vai mites ne on? Ois kiva jos joku neuvois vähän.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Jude wrote:Maiden paidat jotka löytyvät tällä hetkellä hyllystäni:
Visions Of... pelipaita (Helsingin keikka 21.12.2003)
Early Days pelipaita (Helsingin keikka 6.7.2005)
Mä en henkilökohtaisesti ole mikään bändipaitojen suurkuluttaja, lähinnä kietuepaidat kiinnostaa, mutta mainitsemasi pelipaidat miellyttävät silmää todella. Jo ensimmäisellä keikallani jouluna 2003 katselin tuota Visions Of The Beast -Eddiellä varustettua pelipaitaa, mutta sinne jäi. Arvaatte varmaankin syyn ...hinta, joka ei loppujen lopuksi ollutkaan niin järin suuri, verraten vaikka viime kesän vastaavaan. Eikos tuo em. VOTB - paita maksanut 75€ eli 15€ vähemmän, kun viime kesäinen Early Days.
Eikä tarttunut mukaan myöskään tuo hopeinen, vuoden vanha komistus samaisen syyn vuoksi, kun paria vuotta aikaisemmin.

Kun pelipaidoista tuli kerran puhe, rupesin oitis miettimään, että mahtaako tänä vuonna kojujen seiniltä löytyä uudenlainen, teemaan sopiva shirtti, vaikkapa Crossed Guns -logolla varustettuna.

Ja, jos näin käy luulempa, että kaikki muu krääsä unohdetaan ja mukaan otetaan hirvittävästä hinnasta huolimatta mahdollinen "urheilupaita", onhan se unelmana ollut jo vuosia! :D
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

^Kumma juttu, mutta tuo crossed guns-logo vaan pistää meikäläistä silmään, saattaa jäädä koko paita ostamatta tuon logon takia, jos on kovinkin iso ja näkyvällä paikalla. Realismille näytetty ovea, valitettavasti.
Tämän siitä saa kun vihanpitovälineistöön perehtyy yhtään paremmin. :roll: Sotamies Ryanin "tiikeri" on naamioitu T-34, ja Seurassa (tjsp) kun oli juttua tekeillä olevasta suomalaisesta sotaleffasta, heti pisti silmään kuvissa ollut ISU-152 rynnäkkötykki. Oli T-55 johon oli lyöty päälle uusi "kuori".

Jos olisi vain levyn kansikuva, ja keikkapaikat (ja ehkä joku toinen kuva-aihe, voisin hyvinkin ostaa.
Toivossa on hyvä elää.
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Upeita kyllä nuo kiertuepaidat. Täytyy pistää harkintaan sellaisen osto ihan tosissaan. Voi tulla kyllä valinnanvaikeus eteen, kun kaikki ovat niin komeita, että ei osaa päättää minkä ostaisi. 8)
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Emeritus wrote:^Kumma juttu, mutta tuo crossed guns-logo vaan pistää meikäläistä silmään, saattaa jäädä koko paita ostamatta tuon logon takia, jos on kovinkin iso ja näkyvällä paikalla. Realismille näytetty ovea, valitettavasti.
Jep, ymmärrän kyllä pointtisi, mutta mun mielestä tuossa logossa yksinkertainen idea on saatu todella näyttäväksi, vaikka kuvassa ei mitään poikkeavaa tai ihmeellistä ylipäänsä olekaan. Yksinkertainen ja kruusaamaton, mä tykkään!
Mutta niin, hyvä juttu, kun me immeiset olemme myös mieltymyksiltämme erilaisia, jonka ansiosta tässä taaperruksessa säilyy mielenkiinto, vai mitä? :D
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

^Minusta tuntuu, että sille realismille on näytetty ovea sen takia, että saataisiin kuva toimimaan. Risteämis kohta kun on juuri siinä missä niiden lippaiden pitäisi olla. Risteäminen onnistuu paremmin hieman "realismia taivuttamalla". :P
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Viper wrote:^Minusta tuntuu, että sille realismille on näytetty ovea sen takia, että saataisiin kuva toimimaan. Risteämis kohta kun on juuri siinä missä niiden lippaiden pitäisi olla. Risteäminen onnistuu paremmin hieman "realismia taivuttamalla".
Olisivat sitten vaikka laittaneet siihen karbiinit tai jotain muuta tilalle, nyt jää varmasti monelta moisen tökeryyden vuoksi paita ostamatta, mikäli tuo logo jokaisesta löytyy :(.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Tästä kiertuepaitojen kuvia tältä vuodelta. Perkeleen hieno tuo viimeinen, "A Matter of Life And Death", varsinkin selkäpuolensa.
Ei näyttänyt vamma-pyssy logoa olevan kuin yhdessä paidassa, hyvä näin.
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
hommattua Tampereen keikalta. Enpä ole noin hienoa paitaa vielä Maidenilta
nähnyt. Muutkin noista on kyllä upeita.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

OsmaGunner wrote:Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
Itse taas ajattelin, että hyi kauhistus. Jotenkin vaan tosi tietokone-kuva, tulee ihan mieleen Wildest Dreamsin video. En diggaa.
Mutta kullakin omat mielipiteet. Itse hankin sen alimman, ainakin.
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Kuinkas paljon nuo T-Paidat ottaa hintaa? Meinaan aion ostaa tuon Benjamin Breegin ja tuon A Matter of Life And Death paidat.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Ei perkele , tässä saa taas alkaa polttamaan rahaa kalleista paidoista. Hankintaan menee listan ensinmäinen ja viimeinen paita. Turha edes koittaa tehdä päätöstä noiden väliltä. Pirun komeita.

Kohta sitä nannaa saa... MAIDEN :finger:
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Juu mullakin menee noin 100€ rahaa mukaan Maideniin. :)
Jumankauta juu nääs tulis jo suomeen Maideni!
Up The Irons
Hang-Around
Hang-Around

Post by Up The Irons »

Aces High wrote:Ei perkele , tässä saa taas alkaa polttamaan rahaa kalleista paidoista. Hankintaan menee listan ensinmäinen ja viimeinen paita. Turha edes koittaa tehdä päätöstä noiden väliltä. Pirun komeita.

Kohta sitä nannaa saa... MAIDEN :finger:
On komeita.. Pakko ainakin yksi paita ostaa (tai sitten kaksi :wink: ).
Vaikee päätös AMOLAD paidan ja Benjamin Breeg paidan välillä.. voi olla että ostan ainakin ton AMOLAD:in.
Heavy Metal will never die!
- Joey DeMaio -
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Voimanorja wrote:
OsmaGunner wrote:Tuo on kyllä järjettömän hieno tuo Different World -paita. Se tulee varmaan
Itse taas ajattelin, että hyi kauhistus. Jotenkin vaan tosi tietokone-kuva, tulee ihan mieleen Wildest Dreamsin video. En diggaa.
Mä kans pelästyin lähes, että mikä vittu toi on! Suorastaan kauhee kuva ja ilmeisesti tulee kans sinkun kanneks. Järkyttävää...

Keikoilta tulee varmaan pari paitaa hommattua. Ja pari on tilauksessa. Alkaahan noita kertymään... joten ei ihme että lähes joka päivä on joku Maidenin paita päällä. Tai sitten ei oo paitaa ollenkaan...
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Doom wrote:Kuinkas paljon nuo T-Paidat ottaa hintaa? Meinaan aion ostaa tuon Benjamin Breegin ja tuon A Matter of Life And Death paidat.
Viime vuonna "normi" T-paidan hinta oli 35 €.
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Oli kyllä todella hienoja paitoja DW -paitaa lukuunottamatta, tai siinäkin kyllä taustapuoli oli ihan hyvän näköinen. Valinta kolmesta muusta tulee olemaan vaikea, luultavasti Benjamin Breeg -paidan ostan jos vain yhteen raaskin sijoittaa. On se vaan hieno. 8)
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

DevilLook wrote:
Voimanorja wrote:
Mä kans pelästyin lähes, että mikä vittu toi on! Suorastaan kauhee kuva ja ilmeisesti tulee kans sinkun kanneks. Järkyttävää...

Keikoilta tulee varmaan pari paitaa hommattua. Ja pari on tilauksessa. Alkaahan noita kertymään... joten ei ihme että lähes joka päivä on joku Maidenin paita päällä. Tai sitten ei oo paitaa ollenkaan...
Täsmälleen samat fiilikset tosta paidasta. :D Epäonnistunut yritys taas tehdä teitokone tyylinen kuva. Tulee tosiaankin mieleen DoD:in räpellys. Ja että sinkunkin kanneksi vielä! Noh, onneksi todellinen nautinto on kansien sisäpuolella :wink:
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Up The Irons
Hang-Around
Hang-Around

Post by Up The Irons »

Stalker wrote:
DevilLook wrote:
Voimanorja wrote:

Täsmälleen samat fiilikset tosta paidasta. :D Epäonnistunut yritys taas tehdä teitokone tyylinen kuva. Tulee tosiaankin mieleen DoD:in räpellys. Ja että sinkunkin kanneksi vielä! Noh, onneksi todellinen nautinto on kansien sisäpuolella :wink:
Toi on kyllä noista paidoista ehdottomasti rumin.. muistuttaa ihan Wildest Dreams paitaa. Sinkun kantenakaan tuo ei tule olemaan hyvä, mutta onneksi itse musiikki on hyvää :wink:
Heavy Metal will never die!
- Joey DeMaio -
Wrathchild.
Kisälli
Kisälli

Post by Wrathchild. »

The_Air_Raid_Siren wrote:Oli kyllä todella hienoja paitoja DW -paitaa lukuunottamatta, tai siinäkin kyllä taustapuoli oli ihan hyvän näköinen. Valinta kolmesta muusta tulee olemaan vaikea, luultavasti Benjamin Breeg -paidan ostan jos vain yhteen raaskin sijoittaa. On se vaan hieno. 8)
Voi olla että päädyn samaan ratkaisuun. Kertakaikkiaan upea.
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Voimanorja wrote:
Doom wrote:Kuinkas paljon nuo T-Paidat ottaa hintaa? Meinaan aion ostaa tuon Benjamin Breegin ja tuon A Matter of Life And Death paidat.
Mitä tarkoitat "normi" T-paidalla? :)
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Doom wrote:
Voimanorja wrote:
Mitä tarkoitat "normi" T-paidalla? :)
Paitaa, jossa oli edessä joku kuva ja takana seisoi Euroopan keikkapäivät. Eli sellainen, jonka pystyi ostamaan jokaiselta Euroopan keikalta.
Hyllystä siis myös löytyi Helsingissä paita, jossa luki "Eddie Rips Up Helsinki HartwEl Arena 6. & 7.7.2005", joka olikin sitten 40 € hinnaltaan.
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

^ Ok. Asia ymmärretty.
Paljon aiotte ottaa rahaa t-paitoja varten? Itse noin 100€.
Edson
Vempare
Vempare

Post by Edson »

Nyt lähti Powerslave t-paita tilaukseen. Eiköhän se tän viikon aikana postista tupsahda. :P
I dont wanna die, im a god, why can`t i live on?
Post Reply