Maiden medioissa

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Brain Damage

Post by Brain Damage »

WhiteRabbit wrote:Jos nyt tähän väliin sanon, niin jos Maidenia on lehdissä esim. Ilttis niin ne on vaan sellanen rutiini katsaus. Miksei enään oo kunnon haastatteluja ole? Vastaan nyt itse omaan kysymykseeni (säälittävää eikö?): no varmaan sen takia koska se olisi silloin liian rutiini! Ei se ole mitenkään ihmeellistä jos IM tulee Suomeen. Jos olisi vipo "HeiHei"-kiertue niin silloin muttei muuten....
No tuskin nyt missään iltapäivälehdissä mitään kovin syvääluotaavia haastatteluja Maidenista ikinä on ollut. Enemmänkin kannattaa musiikkilehdistä katsella ja etsiä.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Brain Damage wrote:
WhiteRabbit wrote:Jos nyt tähän väliin sanon, niin jos Maidenia on lehdissä esim. Ilttis niin ne on vaan sellanen rutiini katsaus. Miksei enään oo kunnon haastatteluja ole? Vastaan nyt itse omaan kysymykseeni (säälittävää eikö?): no varmaan sen takia koska se olisi silloin liian rutiini! Ei se ole mitenkään ihmeellistä jos IM tulee Suomeen. Jos olisi vipo "HeiHei"-kiertue niin silloin muttei muuten....
No tuskin nyt missään iltapäivälehdissä mitään kovin syvääluotaavia haastatteluja Maidenista ikinä on ollut. Enemmänkin kannattaa musiikkilehdistä katsella ja etsiä.
Ai sori.....mä unohdin laittaa tohon myös ton telkkari puolen......koska tarkotin myös telkkua (tavallaan) tossa. Ja niin sanottuja normaaleja päivälehtiä.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Maidenin, kuten varsin monen muunkin bändin, kohdalla on lähes kaikki sanomisen arvoinen jo sanottu sataan kertaan. Jos ja kun bändi nykyään haastatteluja antaa, on tarkoitus yleensä yksinomaan myydä jotain, uutta levyä, kiertuetta jne. Harvoin saa edes asiansa osaava, ei ainoastaan ympäripyöreitä kyselevä, toimittaja jotain tosifaneille uutta informaatiota puristettua.
bassovirtsaoosi
Peräruiske
Peräruiske

Post by bassovirtsaoosi »

^ Aivan. Vaikka Maiden onkin suosittu Suomessa on bändi silti marginaalin edustaja, joten turha tosiaan on jostain Ilta-Sanomista mitään kovin tähteellistä toivoa löytävänsä.
"And all the Fools sailed away."
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Menköön tämä tänne, satuin tuossa lueskelemaan pizzoja hakiessa uusinta GTI-lehteä ja siellä oli tämmönen.

PROJECT EDDIE – BMW 330CI M INDIVIDUAL CABRIO ´02 eli maidenfani on maalannut bemariinsa Eddie kuvia useammankin. Kyllähän tolla kelpais ajella.
Whitesnake
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Whitesnake »

Hese wrote:Menköön tämä tänne, satuin tuossa lueskelemaan pizzoja hakiessa uusinta GTI-lehteä ja siellä oli tämmönen.

PROJECT EDDIE – BMW 330CI M INDIVIDUAL CABRIO ´02 eli maidenfani on maalannut bemariinsa Eddie kuvia useammankin. Kyllähän tolla kelpais ajella.
Löytyykö tuosta kuvia, muualta kuin tuosta lehdestä?
Rock will never die.

Maidenia vuodesta -81...

http://www.overdrive.fi/autovero50/
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Pertti Keinonen wrote:Otin skannerin duunista lainaksi kotiin viikonlopuksi ja tarkoitus olisi skannailla pari artikkelia sivuille. NYT-liitteen juttu on yksi niistä. Olikos Relic Mr. Harley, aurinkolasimies vai itse Koskisen tuttu (siis jutun kirjoittaja?).
Sanoisin, että tuo lihavoitu-paitainen :wink:

Kiitoksia skannauksesta, oli mielenkiintoinen juttu nimmariharrastuksesta, vaikken ehkä itse noin tuntikausia viettäisi odotellen, heh
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Jussi K wrote:
Pertti Keinonen wrote:NYT-liitteen juttu on yksi niistä. Olikos Relic Mr. Harley, aurinkolasimies vai itse Koskisen tuttu (siis jutun kirjoittaja?).
Sanoisin, että tuo lihavoitu-paitainen.
Itse veikkaisin kakkosvaihtoehtoa, jos toki roolit ja kommentit ovat osin sekoittuneet.
NYT-liite wrote:"Dickinson on pieni mies ja näyttää lippalakissaan hassulta."
Mielestäni Bruce oli oikein edustava hienossa hatussaan :wink:.
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

Uudessa Infernossa oli vajaan sivun kokoinen artikkeli Maidenin suomen keikoista, mutta eipä siinä mitään kummempaa ollu, lyhyt yhteenveto vaan noista kolmesta keikasta.
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Tässä linkit, kun skannasin kyseisen Infernon artikkelin:

Koko juttu
Kuvat
Teksti
Terris
Peräruiske
Peräruiske

Post by Terris »

Relic wrote:Mielestäni Bruce oli oikein edustava hienossa hatussaan :wink:.
Brucen tyyli ei ole kyllä mikään paras. Kuin jostain Tarjoustalosta olisi käynyt vaatteensa hakemassa. :(
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Terris wrote:Brucen tyyli ei ole kyllä mikään paras. Kuin jostain Tarjoustalosta olisi käynyt vaatteensa hakemassa. :(
Ihan sama vaikka pistäis hulahulahameen päälle :wink:
Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Jaksan tuntikaupalla tuijotella noita lippiskuvia. Niihin vaan jää koukkuun. Vähän niin kuin jäin spandexiin koukkuun.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Dante wrote:Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Minunkin ääneni menee kyllä ennemmin tuollaisille arkivaatteille, kuin millekkään extravaganza-kalliille asusteelle. Tuo bändiä lähemmäksi normi kaduntallaajia, ja siten on paljon kiehtovampi.
HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

darealjyra wrote:
Dante wrote:Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Minunkin ääneni menee kyllä ennemmin tuollaisille arkivaatteille, kuin millekkään extravaganza-kalliille asusteelle. Tuo bändiä lähemmäksi normi kaduntallaajia, ja siten on paljon kiehtovampi.
Jep. Ei sillä että kiinnostaisi mitä vaatteita pitävät normaalisti mutta kyllähän tuommoiset perus arkivaatteet nyt hienompia on ku jotkut ihme trendipellehuippukalliit vermeet.

Ei siihen pukeutumiseen nyt tarvi niin jumalattomasti keskittyä.
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Juuri näin. Hirvittää ajatellakin Brucea niissä perkeleen "nahanpalaläppä"-housuissa ala DOTR. Vielä kun saataisiin lavalle asti kulahtanut havaijipaita niin. :lol:
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Stratocaster wrote:
Juuri näin. Hirvittää ajatellakin Brucea niissä perkeleen "nahanpalaläppä"-housuissa ala DOTR. Vielä kun saataisiin lavalle asti kulahtanut havaijipaita niin. :lol:
Ei mitään havaijipaitoja, vaan kunnon nahkakuteet tyyliin Raising Hell päälle. 8) Ylivoimaisesti Brucen paras tyyli kautta aikain. Myös miehen tukkamalli oli tuolloin parhaimmillaan. Tällä kiertueella Brucen lavapukeutuminen oli ihan siistiä, mutta nuo viime vuosien repaleiset nahkahousut eivät oikein istuneet. Offtopicin puolelle mennään taas ja rajusti. Pahoittelut siitä.
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Stratocaster wrote:
Tai sitten golden era-kiertueella vetäisivät päälle niitä legendaarisia 80-luvun aniliininpunaisia spandexeja.
Ja missä ovat Harrisin ruutusukkahousut? 8)

Ja jos olisivat vetäneet ihan aikakauden mukaisilla vermeillä, olisi Early Days kiertueella pitänyt vähintään parin jantterin soittaa ilman paitaa.
Tosin silloin shown visuaalinen puoli saisi ihan uusia ulottuvuuksia... :roll:
Mutta onhan Murray laihtunut silminnähden, RIR:llä näkyy mahakumpua olevan, nyttemmin taas on solakoitunut mies.
kiden
Even Steven
Even Steven

Post by kiden »

Tyylistä jatketaan sit täällä.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.

darling didn't we kill you?
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Uusimmassa Metal Hammerissa on Maidenin keikasta juttua ja kysymyksiä bändille siinä Inquisition-osiossa.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
urho47
Roudari
Roudari

Post by urho47 »

Laitetaan tämä nyt virallisilta sivuilta tännekin. Mielenkiintoinen tutkimus. Hevi on älykkäiden ihmisten musaa. :twisted:

The Telegraph linkki 1
The Telegraph linkki 2
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti ;) ) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?

Juu, oli vaan semmosen näköstä kuvausta etti ollu mistään "kuvataan fiiliksiä" meinigistä kyse, vaan usempaa kameraa kehissä ja korkeelta yleisän päältä ja kaukaa, läheltä ja niin poijes päin. Rupes sykkii tou rautasydän taasen...
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

DevilLook wrote:Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti ;) ) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?
Se ilmeisesti kuvattiin kokonaan ja näytettiin jollain paikallisella TV-kanavalla(?). Jollain Maidenin fanifoorumilla puhuttiin että sieltä julkaistas
oikeinpa DVD, mutta en jaksa uskoa. Meininki oli taas se että joku oli postannu sinne foorumille jonkun kuulleen Rodin puhuvan sellaista. Lienee pelkkää spekulaatiota siis. But you'll never know...
Sameli
Kisälli
Kisälli

Post by Sameli »

OsmaGunner wrote:
DevilLook wrote:Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti ;) ) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?
Se ilmeisesti kuvattiin kokonaan ja näytettiin jollain paikallisella TV-kanavalla(?). Jollain Maidenin fanifoorumilla puhuttiin että sieltä julkaistas
oikeinpa DVD, mutta en jaksa uskoa. Meininki oli taas se että joku oli postannu sinne foorumille jonkun kuulleen Rodin puhuvan sellaista. Lienee pelkkää spekulaatiota siis. But you'll never know...
Pätkään liittyen muuten, ni taisipahan setä Murray ollut käynyt parturissa. Kohtakohan ne kaikki vetävät Bruce kuontalot? :lol:
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Sameli wrote:
OsmaGunner wrote:
Pätkään liittyen muuten, ni taisipahan setä Murray ollut käynyt parturissa. Kohtakohan ne kaikki vetävät Bruce kuontalot? :lol:
Kuinka lyhyeksi?
You're shit and you know you are
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Half Lives... Eat But Never Kill
Post Reply