elikkä kaikille tiedottomille tiedoksi:
Iron Maiden FC muuttaa, toiseen paikkaan, Englannissa. Ja esim mun Hammersmith paitaa aletaan painattaan aikasintaan lokakuussa, vaikka tilasin jo joku 5.9.!!! eli, voi kestää

Moderator: The Killer Krew
Joo itsekkin harkitsin tota Megastorea, mutta jätin nyt väliin, vaikka hurjat 3€ alennusta olisi tullutkin. Antoisia lukuhetkiä magazinejä tutkiessa.trooper wrote:Noniin, eilenhän se oma FC-paketti saapuikin ja toi tullessaan pientä kivaa.Pitänee pistää tilaukseen jotain kivaa Eddie's Megastoresta, kun 3€ alennuskuponkikin tuli
Muuton takiahan tämä hieman venyi, mutta erittäin luotettavaa toimintaa.
Blood brother wrote:Siis jos hauluaa maksaa sil money orderil nii pitääks vaa laittaa fyrkät postii
Eli tuo CASH tarkoittaa käteistä. Money Order on jonkinnäköinen maksuosoitus jonka sinun pankkisi hoitaa FC:n tilille. Miten se käytännössä toimii, kannattaa kysyä omasta pankistasi. Helpoin tapa on käyttää luottokorttia. Omaa tai vanhempien. Myös käteisen lähettäminen on helppo tapa. Rahat kannattaa ehdottomasti lähettää kirjattuna kirjeenä. (registered mail)asa wrote:Käsittääkseni tilaukset pystyy maksamaan myös jonkin sortin maksu suorituksina (Money Order, cheque) sekä käteisenä.
että kylläh ne muut sieltä tuloo!EddiesMegastore-----"FC Page" wrote:PLEASE NOTE: MEMBERSHIP PACKS ARE SENT SEPERAELY FROM OTHER MERCHANDISE. SO IF YOU ORDER MERCHANDISE AND MEMBERSHIP AT THE SAME TIME, PLEASE BE AWARE THAT THE MEMBERSHIP PACK WILL NOT BE INCLUDED WITH OTHER GOODS.
No hyvä kun kerran tuli ongelmitta. Tuolta Megastoresta olisi kyllä paljon hankittavaa, mutta täytyy nyt vielä odotella kunhan saavat muuttohommat kondikseen. Joulumarkkinoilla sitten.Make#34 wrote:Tänään tuli postiluukkusta lappu, että postiin saapunut kirjattu kirje. Hain paketin ja sieltä tuli se uupumaan jäänyt 7th Son muki. Jumankekka kun olikin paljon hienompi livenä toi kippo mitä kuvassa. Hienosti toimii kyllä Megastore. Eiköhän ne äijien nimmarit sieltä saavu kunhan kerkiävät.
Mulle tuli jo eilen. Tosin kahdessa paketissa toisessa oli noi mitä tossa ylhäällä ja toisessa noi mitä tossa ylhäällä + fan club jutut, eli pinssi, jäsenkortti jne. Mut ei kuitenkaa viel sitä kuvaa nimmareiden kera.Voimanorja wrote:^Ja nyt se joulutervehdys saapui sitten. Odotuksen jälkeen.
Postissa siis tuli:
Iron Maiden FC Magazine 74,
Iron Maiden FC Magazine 74 Supplement (joku tribuutti info)
ja
Joulukortti nimmareilla!
JEE...
Lehdessä juttua mm. Clive Burrista ja mun sydäntä lähellä olevasta, Hammersmithin 2.9.2005 -keikasta.
Kaikki vaan postia kattomaan ja odottamaan huomiseen!
Jos mua tarkoitat, niin näinkin voisi sanoa.Voimanorja wrote:FanClub tulossa siis joululahjaksi joltain ihmiseltä? ^^
Aika superlahja, sanoisinko.