Kun maiden lopettaa,varmasti pidän sellaisen maiden-maratoonin...kuuntelen kaikki levyt läpi,luen niin monta lehtijuttua kuin mahdollista,alan keräilemään kaikkea Maiden-tavaraa...
Jospa fanclub silti pysyisi pystyssä,sekin on niin huippu juttu...
Moderator: The Killer Krew
Tattooded Millionaire on kanssa kova kiekko. Toivottavasti joo Adrian ja Bruce jatkaa yhteistyötä. Vois sinne tietysti Jannenkin lisätä. Yhtä asiaa en ymmärrä! Miksi jättää bändi joka menestyy, ja luultavasti kaikki jäsenet jatkavat soolourilla?Hippo wrote:Maidenin lopetettua Bruce ja Adrian voisivat taas jatkaa Brucen soololevyjen parissa Accident of Birthin ja Chemical Weddingin aikasella kokoonpanolla. Ovat molemmat levyt semmoista klassikkokamaa, että lisää olis mukava kuulla.
Tätä tuskin tulee tapahtumaan... Mr. Ingrahamin intressit metallimusiikkiin päin taitavat olla aina vaan vähenemään päin. Toki itsekin mielelläni tämän näkisin, ei siinä mitään. Mr. Casillaskin on aika arvoitus kun ei enää Tribe Of Gypsiessissäkään (voi jumalauta, koittakaa itte taivuttaa toi!) vaikuta.Hippo wrote:Maidenin lopetettua Bruce ja Adrian voisivat taas jatkaa Brucen soololevyjen parissa Accident of Birthin ja Chemical Weddingin aikasella kokoonpanolla. Ovat molemmat levyt semmoista klassikkokamaa, että lisää olis mukava kuulla.
Taival wrote:Tätä tuskin tulee tapahtumaan... Mr. Ingrahamin intressit metallimusiikkiin päin taitavat olla aina vaan vähenemään päin. Toki itsekin mielelläni tämän näkisin, ei siinä mitään. Mr. Casillaskin on aika arvoitus kun ei enää Tribe Of Gypsiessissäkään (voi jumalauta, koittakaa itte taivuttaa toi!) vaikuta.Hippo wrote:Maidenin lopetettua Bruce ja Adrian voisivat taas jatkaa Brucen soololevyjen parissa Accident of Birthin ja Chemical Weddingin aikasella kokoonpanolla. Ovat molemmat levyt semmoista klassikkokamaa, että lisää olis mukava kuulla.
Aivan mahtavaa tekstiä Strato!Stratocaster wrote:Mä olen miettinyt paljon sitä kun Maiden lopettaa. Synnyin vasta No Prayerin jälkeen, ja näin nuoressa iässä mä olen missannut jokaisen keikan, mihin olisin voinut mennä. Siksi odotukset seuraavaa keikkaa varten ovat niin pinnassa.
Yrms_ :in kanssa ollaan periaatteessa kavereita nyt Rautaneidon kautta, vaikkei olle ikinä tavattu. Ensimmäinen miitti tulee olemaan Maidenin seuraavalla keikalla, uuden levyn starttaamalla kiertueella. Ollaan puhuttu siitä, kuinka hienoa siitä lopulta tulee. Mä olen jo nyt aivan fiiliksissä, vaikken tiedä koska Suomen keikka/keikat on, eikä ole mitään tietoa seuraavasta studiolevystä tai ylipäänsä mistään.
Mä en ole ikinä ollut minkään heaveybändin keikalla sillain, että se bändi olisi ollut mulle ykkönen, niinkuin Maiden. Motörhead, Slayer ja Megadeth olivat kaikki elämää suurempia, ja keikkapäivänä olin aivan täpinöissä, mutta siitä puuttui se jokin. Se, ettei lauteilla ollut Iron Maiden.
Nyt on seuraava keikka tiedossa, ja on täysin varmaa että mä menen sinne. Isän kanssa varataan mulle kenttälippu samalla sekunnilla kun ensimmäisiä lippuja aletaan myydä. Varmistan hyvissä ajoin paikkani tapahtumassa, josta tulee todennäköisesti elämäni hienoin juttu.
Mä en tiedä kuinka kauan Iron Maiden jaksaa, mutta sen vannon, että mä olen Maidenin rinnalla loppuun asti. Nyt meitä faneja todella hemmotellaan. On tulossa Death On The Road 3dvd, johon me kaikki laskemme jo päiviä. Ei tarvitse varmaan pitää aikaa kytätä DOTR:ia, kun vihdoinkin tulee tieto keikasta. Kesä menee erinäisten festarien merkeissä yms, ja syksyn suulla on aika korkata Maidenin uusin studioalbumi, toisiksi viimeinen, tai ehkä jopa se Last One. Levy pyörii varmasti kaikkien soittimessa niin ahkeraan, että lopulta pitää ostaa samaista albumia toinen kappale vanhan kuluttua läpi puhki. Ja sitä seuraa keikka...
Tämä kaikki on osa Maidenin eläkepäiviä. The Early Days-kiertueelta tulee dvd, ja loistavaa, vanhan ajan materiaalia päästään näkemään viralliselta dvd:ltä. Luulen, että tämän vuoden keikat/keikka eivät jää Maidenin viimeiseksi keikaksi Suomessa, ja jos sattuu jäämään, Suomi menee Maidenin luokse.
Tuo kaikki luo faneille todellisen pohjan, mahdollisuuden tehdä Maidenin viimeisistä vuosista uusi Kultainen Aikakausi, verrattavissa ajanjaksoon 83-88. Saamme paljon virallista Iron Maidenia eri formaateissa, ja pääsemme nauttimaan elämää suuremmista keikoista. Nyt eletään täysillä, vielä kun on aikaa. Olen onnellinen löydettyäni Maidenin, ja vaikka olenkin todella myöhäisluokan fani, koskaan ei ole liian myöhäistä löytää oma juttunsa. Nyt aion käydä keikoilla ja fanittaa täysillä loppuun asti, puhumattakaan sitten itse lopetuksesta, jonka jälkeen vaan tahti kiihtyy.
Nyt on Blood Brothers soittimessa, ja todellakin, me fanit ja Maiden, ollaan veriveljiä.
Näissä fiiliksissä tällä kertaa. Odotan elämää suuremmalla innolla seuraavaa keikkaa, jossa pääsen vihdoin tapaamaan Rautaneitolaisia.
Pääsee puhumaan hyvän porukan kanssa livenä. Jos Keinonen, Asa yms. eivät vietä kaikkea vapaa-aikaa Lapin Kulta Barissa, tulen varmasti jututtamaan.![]()
![]()
Nähdään ensikeikalla, kaikki!
UP THE IRONS!
Itse ainakin uskoisin, että Bruce jatkaa soolouraansa, kenties yhteistyössä Adrianin kanssa, mikäli ääni pysyy yhtä hyvässä kunnossa kuin nykyään, ja miksei pysyisi kun mies ei mikään rellestäjärokkari ole joka viinalla ja tupakalla ääntään pilaisi ja on kovakuntoinenkin vielä.Edward the 2nd wrote:Uskooko kukaan että bändin jäsenet jatkavat musiikin parissa Maidenin potkaistua tyhjää? Itse uskoisin ainakin Brucelta, Janickilta ja Adrianilta moista vetoa, mutta kyllä se ainakin Steven ja Daven kohdalta taitaa olla siinä. Nickosta ei nyt tiedä mitä sanoa...
Hyvää ajatuksen juoksua Strato. Sun jutuista palaa aina mieleen se innokkuus kun ite kattelin 1986 lippua kädessä jossa luki (kehnolla printillä) Iron Maiden Somewhere On Tour Helsinki 12.11.1986.Stratocaster wrote:Mä olen miettinyt paljon sitä kun Maiden lopettaa. Synnyin vasta No Prayerin jälkeen, ja näin nuoressa iässä mä olen missannut jokaisen keikan, mihin olisin voinut mennä. Siksi odotukset seuraavaa keikkaa varten ovat niin pinnassa.
UP THE IRONS!