Lippuralli SBIT 2008 (EI PRE-SALE, lippuasiat vain tänne!)
Moderator: The Killer Krew
-
- Bändäri
Tarkoitus olisi maanantaina mennä jonnekkin Helsingin lippuluukulle odottelemaan aamusta, ellei saa joltain ostettua lippua joka ne on ennakkotilannut. Vaikkakin halukkaita noille lipuille tuntuu olevan aika reippaasti. Jotenkin vaan kauhea stressi että liput napataan nenän edestä.
Ja sekin hieman ärsyttää että yksin pitää siellä pällistellä.Ja sitten se ettei ole mitään kokemusta tälläisesta lippujen jonottelusta.
Kouluakin maanantaina. Hankalaa.
Ja sekin hieman ärsyttää että yksin pitää siellä pällistellä.Ja sitten se ettei ole mitään kokemusta tälläisesta lippujen jonottelusta.
Kouluakin maanantaina. Hankalaa.
^ Mulla se on just niin, että kavereita on halukkaina lähdössä jonottamaan siinä kolmen tai neljän aikaa aamuyöstä. Mä ite ehdotin kuutta tai seittemää, koska viime vuonna marraskuun keikkojen lippuja jonotellessa tuli armoton vitutus päälle parin tunnin tärinän ja vilustelun jälkeenkin. Täytyy se kai tänäkin vuonna kestää Maidenin tähden, ja takuulla on tulossa entistä parempi keikka.
Kurjempaahan se siellä tärinä ja vilustelu yksin on.nyrhinen wrote:^ Mulla se on just niin, että kavereita on halukkaina lähdössä jonottamaan siinä kolmen tai neljän aikaa aamuyöstä. Mä ite ehdotin kuutta tai seittemää, koska viime vuonna marraskuun keikkojen lippuja jonotellessa tuli armoton vitutus päälle parin tunnin tärinän ja vilustelun jälkeenkin. Täytyy se kai tänäkin vuonna kestää Maidenin tähden, ja takuulla on tulossa entistä parempi keikka.
Kenttäliput hallussa. Tietyllä tavalla inhottaa olla näin mukavuudenhaluinen ja monien silmissä täysi kusipää, mutta ei voi mitään. Maiden on. Tokihan mä sinne pakkaseen olisin sännännyt, ellei kaveri olisi vähän jeesaillut.
Te jonoon menijät (nostan hattua), älkää stressatko. Sinne Stadikan kentälle mahtuu aika hemmetisti jengiä, eli jos olette ajoissa liikkeellä, haluamanne paikat ovat teidän.
Nyt vain odottelemaan.
Te jonoon menijät (nostan hattua), älkää stressatko. Sinne Stadikan kentälle mahtuu aika hemmetisti jengiä, eli jos olette ajoissa liikkeellä, haluamanne paikat ovat teidän.
Nyt vain odottelemaan.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
-
- Taka-ampuja
Maanantai lähenee jo nopeaan. Vajaa vuorokausi enää. Jännitys on kyllä tosi kova eikä tässä viikon sisällä ole juuri mitään muuta ajatellut kun huomista päivää. Lasken jo tunteja huomiseen
. Toivotavasti odotus palkitaan. Mutta yksi asia on kuitenkin varma. Huomenna tähän aikaan on joko kauhea vitutus tai sitten olen pilvissä ja korkeella.

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Hiippari
Jaahas, se ois sitten huomenna jonottelemaan lähdettävä. Onneksi ei ole ulkona niin paljon pakkasta ku oli silloin vajaa kaks vuotta sitten.. Kenttälippua lähdetään metsästämään ja toivottavasti semmonen mukaan tarttuu! Itse varmaan joskus kaheksan aikaan suuntaan tuonne Oulun stockmannille, onneksi koulukaan ei ala vasta kuin 9.40 niin kerkeää ihan hyvin tunnillekkin.. Toivottavasti paikalla on mahdollisimman vähän porukkaa ja lippujen osto sujuu ilman pettymyksiä, eli kenttälippt saadaan taskuun!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- Crusader
-
- Peräruiske
Tuolla lippupalvelujen sivuilla ku on se "Paras vapaa paikka" niin miten se paikan paremmaisuus määräytyy. Mikä a ja d katsoimoissa on ne parhaat paikat? Ois hyvä tietää että tietäis pitkääkö kuinka pirun tarkat ohjeet antaa.
Kyllä on pirun kova jännitys päällä. Saa nähä selviikö hengissä ees huomiseen asti :D ja kaiken lisäks jännittää huominen tetti päivä hieman tämän lisäks. No, eiköhän se huomenna selviä, joko ollaan korkeella pilvissä tai sit nii maassa et meinaa vajota maan läpi.
Kyllä on pirun kova jännitys päällä. Saa nähä selviikö hengissä ees huomiseen asti :D ja kaiken lisäks jännittää huominen tetti päivä hieman tämän lisäks. No, eiköhän se huomenna selviä, joko ollaan korkeella pilvissä tai sit nii maassa et meinaa vajota maan läpi.
-
- Manowarrior
-
- Manowarrior
Mitäs helvettiä? Eihän Lippupalvelu mikään nakkikioski ole, jossa ei kortit toimisi. Muistaako kukaan muu samaa?Yrms_ wrote:Muistaakseni käteinen oli ainoa maksumuoto ainakin viime vuonna. Ja ymmärtäähän tuon kun se on nopein tapa maksaa.Valtra wrote:Voihan lippupalvelussa maksaa kortilla, ettei käteistä tarvitse kantaa pussillista, kun pitää ostaa kuusi lippua![]()
Itse ainakin mieluummin maksaisin kortilla kuin ottaisin ison tukon kahisevaa.
Ota katsomo. Ihan vaan sen takia, että olisi yksi vähemmän joka metsästää kenttäpaikkojadragon94 wrote:Kannattaako ottaa kenttäliput, jos (ja kun nyt) on siihen mahdollisuus? Vai onko A-tai D-katsomo parempi sen viiden euron hinnan takia?

-
- Bändäri
Huomenissa sitten joskus kuuden aikoihin Lappeenrannan Citymarketin etee palelemaan. En voi sanoa, että tulisin nauttimaan tosta, mutta kyllä sitä vähän vaivaa voi nähä Maidenin eteen. Kenttäpaikkoja pyrin saamaan, mutta jos ei onnaa niin mahdollisimman hyvät katsomopaikat.
Onnea kaikille huomista jonotusta varten!
Onnea kaikille huomista jonotusta varten!
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.