Maidenin aliarvostetuimmat biisit?
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
Invaders Mun mielestä pesee 666 ja run too the hillsit mennen tullen. moni tuntuu jättävän invadersin aivan unhoon. Aivan mahtava alotus levylle ja säkeistössä on sitä jotain.
Total Eclipse Mahtava biisi, olisi saanut levylle tulla.hieno "erilainen" väliosa.
Edge of Darkness Melodista perus heavyä. Lähtee mukavasti liikkeelle, ja sitten ei kyllä pysöytö mikään. ihan killeri melodioita yms.
on monia muita aliarvostettuja biisejä, mutta nuo 3 tuli ekana mieleen. tosin Invaders on ehdottomasti siellä listan kärjessä
Total Eclipse Mahtava biisi, olisi saanut levylle tulla.hieno "erilainen" väliosa.
Edge of Darkness Melodista perus heavyä. Lähtee mukavasti liikkeelle, ja sitten ei kyllä pysöytö mikään. ihan killeri melodioita yms.
on monia muita aliarvostettuja biisejä, mutta nuo 3 tuli ekana mieleen. tosin Invaders on ehdottomasti siellä listan kärjessä
-
- Vempare
Tämäkin näitä ei niin helppoja vastata. Mieleen juolahtaa:
PURGATORY: Varmastikaan en ole ainoa tämän puolesta liputtaja. Loistavia melodioita vauhdistakaan tinkimättä.
ONLY THE GOOD DIE YOUNG: Huippulevyn päättävä liki täydellinen Maiden-ketale. Pitkälti samat arvot pätevät kuin ylläolevaankin.
JUDAS BE MY GUIDE: On jäänyt keikoilla soittamatta (paitsi Maiden Hellin). Loistavan melodista meininkiä ja kuten jo mainittukin, on Murrayn sävelkynän huippua.
Sitten olisi vielä...
PURGATORY: Varmastikaan en ole ainoa tämän puolesta liputtaja. Loistavia melodioita vauhdistakaan tinkimättä.
ONLY THE GOOD DIE YOUNG: Huippulevyn päättävä liki täydellinen Maiden-ketale. Pitkälti samat arvot pätevät kuin ylläolevaankin.
JUDAS BE MY GUIDE: On jäänyt keikoilla soittamatta (paitsi Maiden Hellin). Loistavan melodista meininkiä ja kuten jo mainittukin, on Murrayn sävelkynän huippua.
Sitten olisi vielä...
-
- Vempare
Total Eclipe
Aivan mahtava biisi. Hiukan erilainen Maiden-viisu, hienoja riffejä, loistavat sanat ja hyvät lauluosuudet. Tämän kun olisi laittanut NOTB:lle Gangalandin
sijaan ja tiputtanut vielä Invader pois, olisi kyseessä täydellinen levy.
Childhood`s End
Taas vähän erilainen veto. Rummuttelusta pidän ja tunnelma on haikea.
Onnistunut kokeilu.
Public Enema Number One
Räjähtävä aloitus ja meno ei lassahda. Ehkä paras biisi No Prayeriltä.
Tuskin tuo bändin nimikkobiisi on yliarvostettu, mutta sen voisi kyllä pudottaa live-setistä. Toisaalta, miksi rikkoa perinnettä, tämähän on soitettu jokaisella keikalla.
Aivan mahtava biisi. Hiukan erilainen Maiden-viisu, hienoja riffejä, loistavat sanat ja hyvät lauluosuudet. Tämän kun olisi laittanut NOTB:lle Gangalandin
sijaan ja tiputtanut vielä Invader pois, olisi kyseessä täydellinen levy.
Childhood`s End
Taas vähän erilainen veto. Rummuttelusta pidän ja tunnelma on haikea.
Onnistunut kokeilu.
Public Enema Number One
Räjähtävä aloitus ja meno ei lassahda. Ehkä paras biisi No Prayeriltä.
Tuskin tuo bändin nimikkobiisi on yliarvostettu, mutta sen voisi kyllä pudottaa live-setistä. Toisaalta, miksi rikkoa perinnettä, tämähän on soitettu jokaisella keikalla.
-
- Wimp
-
- Berserkki
Maidenilla kun tahtoo olla niin että ainakin 80 % tuotannosta on aivan tajuttoman hyvää materiaalia, niin siinä helposti jää helmiä syrjään...
Vain harva biisi on saanut ansaitsemansa kohtelun...
Iron Maiden
Running Free
Hallowed Be The Name
Number Of The Beast
Run To The Hills
The Trooper
Fear Of The Dark
Afraid To Shoot Strangers
Can I Play With Madnes
The Evil That Man Do
Infinite Dreams
Ja loppu onkin ns uudemmpaa tuotantoa jota nyt ei jo senkään takia ole kauheasti ehditti soittamaan...
Mutta kun hyvää on niin paljon niin täytyy soittaa vaan kaikkein parasta,
mutta onneksi tulee tälläinen nostalgisempi kiertu.
Vain harva biisi on saanut ansaitsemansa kohtelun...
Iron Maiden
Running Free
Hallowed Be The Name
Number Of The Beast
Run To The Hills
The Trooper
Fear Of The Dark
Afraid To Shoot Strangers
Can I Play With Madnes
The Evil That Man Do
Infinite Dreams
Ja loppu onkin ns uudemmpaa tuotantoa jota nyt ei jo senkään takia ole kauheasti ehditti soittamaan...
Mutta kun hyvää on niin paljon niin täytyy soittaa vaan kaikkein parasta,
mutta onneksi tulee tälläinen nostalgisempi kiertu.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Yksi hyvin vähän, ellei jopa liian vähän livesoitantaa saanut kappale on Infinite Dreams.
Ei kappale taida aliarvostettu olla, mutta silti IM olisi voinut soittaa vaikka Rock In Riossakin ja on suorastaan ihme että lähinnä Seventh Son-kiertueella vain soitettiin tätä kappaletta.
Kappaleessa on hieno tunnelma, sanat sopivat täysin melodiaan ja kappaleen kokonaisvaltaiseen tunnelmaan.
np: Iron Maiden : Wasted Years
Ei kappale taida aliarvostettu olla, mutta silti IM olisi voinut soittaa vaikka Rock In Riossakin ja on suorastaan ihme että lähinnä Seventh Son-kiertueella vain soitettiin tätä kappaletta.
Kappaleessa on hieno tunnelma, sanat sopivat täysin melodiaan ja kappaleen kokonaisvaltaiseen tunnelmaan.
np: Iron Maiden : Wasted Years
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Häpeilemätön mainos: Pyörähdäpä paikalle kun Maiden Hell saapuu joskus lähimaastoonSamhain wrote:Yksi hyvin vähän, ellei jopa liian vähän livesoitantaa saanut kappale on Infinite Dreams.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Itse pidän erittäin paljon monista biiseistä, jotka eivät ole välttämättä niin suosittuja. Syy miksi pidän, on se, että joissain biiseissä Brucen laulutaidot saavat mielestäni paremmin sijaa. Brucella on yksinkertaisesti vain liian hyvä/kaunis lauluääni. (miten sen nyt sitten itse haluaa ilmaista).
1. Deja Vu
Mielestäni Brucen lauluosuus kuulostaa vain hyvältä. Sanatkin ovat hauskat ja mukavat. Tulee hyvä mieli kuunneltuani tämän.
2. Loneliness of the Long Distance Runner.
Pidän erityisesti kohasta:
"You run,
Never stop,
Gotta win, gotta run till you drop,
Keep the pace,
Hold the race..."
3. The Prophecy
Pidän sanoista ja Brucen tyylistä laulaa biisi.
Pidän tässä biisissä erityisesti kohdasta:
"I'll take your life in my hands
Your fate your fortune's in my visions
Heed what I say and you'll see.."
Bruce Dickinson on idolini.
1. Deja Vu
Mielestäni Brucen lauluosuus kuulostaa vain hyvältä. Sanatkin ovat hauskat ja mukavat. Tulee hyvä mieli kuunneltuani tämän.
2. Loneliness of the Long Distance Runner.
Pidän erityisesti kohasta:
"You run,
Never stop,
Gotta win, gotta run till you drop,
Keep the pace,
Hold the race..."
3. The Prophecy
Pidän sanoista ja Brucen tyylistä laulaa biisi.
Pidän tässä biisissä erityisesti kohdasta:
"I'll take your life in my hands
Your fate your fortune's in my visions
Heed what I say and you'll see.."
Bruce Dickinson on idolini.
Iron Maiden = Life
-
- Vempare
Mun Top 3 - aliarvostetuimmat biisit.
1. New Frontier uudelta levyltä.. Todella hyvä soolo ja loistava kertosäe.. Kestää ainoastaan muutamia minuutteja, mutta on todella loistava, ja hyvin toimiva biisi..
2. Mulla on kanssa yhtenä valintana Deja Vu.. Se on todella hyvä kappale, mutta jostain syystä sitä vaan ei soiteta oikein missään..
3. From Here To Eternity. No okei, kyllä sitä soitetaan ihan kohtuullisesti mm. keikoilla, mutta silti mun mielestä vieläkin vähän liian aliarvioitu kappale.. Se on siis niin loistava!!! Ainakin mun mielestä.. Oikeastaan ei mitää huonoja puolia..
2. Mulla on kanssa yhtenä valintana Deja Vu.. Se on todella hyvä kappale, mutta jostain syystä sitä vaan ei soiteta oikein missään..
3. From Here To Eternity. No okei, kyllä sitä soitetaan ihan kohtuullisesti mm. keikoilla, mutta silti mun mielestä vieläkin vähän liian aliarvioitu kappale.. Se on siis niin loistava!!! Ainakin mun mielestä.. Oikeastaan ei mitää huonoja puolia..

-
- Hang-Around
Re: Mun Top 3 - aliarvostetuimmat biisit.
Krhm... ei sitä nyt ole kauheasti keikoilla taidettu soittaa Fear of the Dark -kiertueen jälkeen... ja hyvä niin, mun mielestä kauhea rallatus.Iron_Maiden wrote: 3. From Here To Eternity. No okei, kyllä sitä soitetaan ihan kohtuullisesti mm. keikoilla, mutta silti mun mielestä vieläkin vähän liian aliarvioitu kappale.. Se on siis niin loistava!!! Ainakin mun mielestä.. Oikeastaan ei mitää huonoja puolia..

"Välimallin jätkä,
välimallin laulu,
välimallin naamataulu!"
välimallin laulu,
välimallin naamataulu!"
-
- Vempare
-
- Wimp
"aliarvostetuimmat" kappaleet levyttäin:
IM: charlotte the harlot
K: drifter
NotB: 22 acacia avenue
PoM: still life (paras murrayn kirjoittama kappale!!)
PS: back in the village
SIT: loneliness of the long distance runner
SSoaSS: only the good die young
NPftD: run silent run deep, mother russia
FotD: childhood`s end (syynä kappaleen rummut)
uudempien kappaleiden arvostusta en lähde vielä miettimään..
IM: charlotte the harlot
K: drifter
NotB: 22 acacia avenue
PoM: still life (paras murrayn kirjoittama kappale!!)

PS: back in the village
SIT: loneliness of the long distance runner
SSoaSS: only the good die young
NPftD: run silent run deep, mother russia

FotD: childhood`s end (syynä kappaleen rummut)
uudempien kappaleiden arvostusta en lähde vielä miettimään..
-
- Vempare
-
- Peräruiske
No itse sanoisin ainakin nämä:
Genhis Khan, 22 Acacia Avenue, Invaders!!, To Tame A Land, Sea of Madness, Only The Good Die Young, Infinite Dreams, Mother Russia, Childhood's End, The Unbeliever, Don't Look to the Eyes of the Stranger, The Nomad, Journeyman.
Ja noista sitten se aliarvostetuin. Öö.. No vaikka Infinite tai To Tame.. En osaa noista sanoa.
No tulipa taas listattua
EDIT: Lisään sitten vielä Fortunes of War
EDIT 22: Ja tietysti The Loneliness of the Long Distance runner joka pitelee kärkipaikkaa mun listoissani,
Genhis Khan, 22 Acacia Avenue, Invaders!!, To Tame A Land, Sea of Madness, Only The Good Die Young, Infinite Dreams, Mother Russia, Childhood's End, The Unbeliever, Don't Look to the Eyes of the Stranger, The Nomad, Journeyman.
Ja noista sitten se aliarvostetuin. Öö.. No vaikka Infinite tai To Tame.. En osaa noista sanoa.

No tulipa taas listattua
EDIT: Lisään sitten vielä Fortunes of War

EDIT 22: Ja tietysti The Loneliness of the Long Distance runner joka pitelee kärkipaikkaa mun listoissani,

Last edited by AironMaiden on Fri Jul 15, 2005 0:08, edited 1 time in total.
-
- Vempare
Jos pistäisin tähän joka levyltä yhden tai kaksi biisiä ja pienet perustelut
Iron Maiden
Charlotte The Harlot - No joo, joitakin tämä saattaa ärsyttää, mutta mun mielestä daven ensimmäinen sävellys on jopa levyn parhaimmistoa.
Ja Sitten Phantom Of The opera bändin puolesta, jos he tästä niin paljon pitävät niin mikseivät heitä tätä useammin keikalla, mutta ehkä se hienous piilee siinä ettei tätä niin usein kuule.
Killers
Another Life - Levyllä tämä ei toimi niinkään, mutta livenä aivan parhautta
The Number Of The Beast
22 acacia avenuen ne voisi vetää useammin keikalla, mutta levyllä tämä biisi hajoaa
Piece Of Mind
Sun And Steel - Mun mielestä yksi PoMin parhaista biiseistä, energinen
Ja To Tame A Land settiin!
Powerslave
Kun tämä on niin huono levy niin vastaan vaikka Aces High, tätä ei kovin usein livenä kuule
Somewhere in Time
Deja-vu - Murray kyllä osaa säveltää, mutta miksi kukaan ei ikinä huomaa niitä?
Sevent son of a Seventh son
The Propchecy - Levyn paras biisi, ja jotenkin jäänyt muiden biisien varjoon. Vasta vähän aikaa sitten huomasin Tämän biisin hienouden ja koko muu levy kalpeni sen rinnalla
No Prayer For The Dying
Hooks in you - Charlotte-saagan paras veto mielestäni, ymmärrän ettei moni tästä pidä, luultavasti iloisuuden takia
Fear Of The Dark
Chains Of Misery - "tämä ei kuulosta maidenilta" - lässynlässyn ja sössönsössön, saahan sitä jotain erilaistakin tehdä, biisissä on hienot riffit ja hieman ahdistava tunnelma - ja kappas vaan, tämähän on Murrayn tekemä
The X-Factor
Ilmiselvästi The Unbeliever, tämäkin on kuin eri bändin tekemä, kikkoja ja metkuja löytyy koko rahan edestä, mutta se on vain perkuleen hyvä asia
Virtual XI
Koko levy on aliarvostettu, mutta jos joku biisi niin Como Estais Amigos, lyriikat ovat hienot ja Blazen tulkinta epätavallisen herkkää. Toinen aliarvostettu on Lightning Strikes Twice, oho. Onko tämäkin Murrayn
Brave New World
Blood Brothers - Tästä väitetään että tässä on liikaa kertosäkeen hoentaa. Ei mun mielestä. Tässä on varmaankin koko Maidenin tuotannon hienoimmat melodiat ja takuuvarma kylmien väreiden aiheuttaja.
Dance Of Death
Age Of Innocence - Ehdottomasti yksi levyn parhaista biiseistä, miksi tätä parjataan niin paljon, etenkin lyriikoita.
Iron Maiden
Charlotte The Harlot - No joo, joitakin tämä saattaa ärsyttää, mutta mun mielestä daven ensimmäinen sävellys on jopa levyn parhaimmistoa.
Ja Sitten Phantom Of The opera bändin puolesta, jos he tästä niin paljon pitävät niin mikseivät heitä tätä useammin keikalla, mutta ehkä se hienous piilee siinä ettei tätä niin usein kuule.
Killers
Another Life - Levyllä tämä ei toimi niinkään, mutta livenä aivan parhautta
The Number Of The Beast
22 acacia avenuen ne voisi vetää useammin keikalla, mutta levyllä tämä biisi hajoaa
Piece Of Mind
Sun And Steel - Mun mielestä yksi PoMin parhaista biiseistä, energinen
Ja To Tame A Land settiin!
Powerslave
Kun tämä on niin huono levy niin vastaan vaikka Aces High, tätä ei kovin usein livenä kuule
Somewhere in Time
Deja-vu - Murray kyllä osaa säveltää, mutta miksi kukaan ei ikinä huomaa niitä?
Sevent son of a Seventh son
The Propchecy - Levyn paras biisi, ja jotenkin jäänyt muiden biisien varjoon. Vasta vähän aikaa sitten huomasin Tämän biisin hienouden ja koko muu levy kalpeni sen rinnalla
No Prayer For The Dying
Hooks in you - Charlotte-saagan paras veto mielestäni, ymmärrän ettei moni tästä pidä, luultavasti iloisuuden takia
Fear Of The Dark
Chains Of Misery - "tämä ei kuulosta maidenilta" - lässynlässyn ja sössönsössön, saahan sitä jotain erilaistakin tehdä, biisissä on hienot riffit ja hieman ahdistava tunnelma - ja kappas vaan, tämähän on Murrayn tekemä

The X-Factor
Ilmiselvästi The Unbeliever, tämäkin on kuin eri bändin tekemä, kikkoja ja metkuja löytyy koko rahan edestä, mutta se on vain perkuleen hyvä asia
Virtual XI
Koko levy on aliarvostettu, mutta jos joku biisi niin Como Estais Amigos, lyriikat ovat hienot ja Blazen tulkinta epätavallisen herkkää. Toinen aliarvostettu on Lightning Strikes Twice, oho. Onko tämäkin Murrayn
Brave New World
Blood Brothers - Tästä väitetään että tässä on liikaa kertosäkeen hoentaa. Ei mun mielestä. Tässä on varmaankin koko Maidenin tuotannon hienoimmat melodiat ja takuuvarma kylmien väreiden aiheuttaja.
Dance Of Death
Age Of Innocence - Ehdottomasti yksi levyn parhaista biiseistä, miksi tätä parjataan niin paljon, etenkin lyriikoita.
Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Azazel
Pistänpä levyittäin:
Iron Maiden Charlotte The Harlot
Joidenkin mielestä ärsyttävä, mun mielestä hyvä. Kerrassaan kunnon ensisävellys Davelta, hieno riffi ja muutenkin hyvä meno. Laulu plussaa.
Killers Purgatory
Tämähän on Maidenin Top5-tavaraa! Nopea, melodinen, tekninen, loistava biisi aivan joka osalta! Di´Anno terässä, koko bändi terässä!
Kuultaisiinpa tätä livenäkin.
The Number Of the Beast Invaders
Kerrankin vähän erilaista Maidenia, ihan turhaan parjattu biisi.
Kertosäe erilaisempi, toimii hyvin. Mielestäni hyvät sanat ja melodia.
Piece Of Mind Still Life
Kehnohkosta soundista huolimatta levyn ehdotonta kärkeä!
Tämä biisi jyrää suuren osan Maidenin biiseistä täysin!
Avautui vähän hitaasti, ja nyt toimii kuin se kuuluisa junan vessa.
Livesettiin mukaan, kitoooss!
Powerslave The Duellist
Muka täytepala, no ei todellakaan. Kunnon intro ja meno tässä biisissä, yksi aliarvostetuimmista.
Somewhere In Time Stranger In A Strange Land
Invadersin tavoin vähän erilaista tavaraa.
Kaikenkaikkiaan tunnelmallinen ja hyvä biisi, varsinkin H:n kitarasoolo tyrmää kerta toisensa jälkeen.
Seventh Son Of A Seventh Son Koko levy.
No, jos sieltä yhden biisin valitsee niin sehän on Only The Good Die Young Loistava biisi, loistava intro ja vauhtia mukana. Lopun "seven deadly sins..." rallatus pistää koko levyn pakettiin mahtavasti.
No Prayer For The Dying No Prayer For The Dying
Loistava tunnelmapala, Maidenin kaikista aliarvioiduin biisi.
Melodiat ja laulu...Vetää täysin sanattomaksi!
Fear Of The Dark Judas Be My Guide
Murrayn kädenjäljistä ehdottomasti paras. Aivan upea melodia ja kitarat, tämä biisi on yksinkertaisesti parhautta!
The X Factor Lord Of The Flies
Omituinen ja loistava alkuriffi, melodia (jälleen) ja koko biisrakenne yleensä. Blaze-ajan paras biisi ja Maidenin best-of tavaraa. Saanut ansaitsemaansa arvostusta kun DOTR:kin jätkät ottivat sen mukaan.
Virtual XI The Clansman
Usein jää muiden eeppisten biisien varjoon, ihan turhaan!
Rock In Rion ansiosta todistanut paikkansa livesetissä.
Loistav tunnelma, ja taas kerran ne kitarat.
Kitarasoundi rautaa.
Brave New World The Mercenary
Kunnon jyräävä intro, loistava kertosäe, "uutta" Maidenia parhaimmillaan.
Dance Of Death Wildest Dreams
Ei todellakaan mikään turha biisi, riffi on hieno ja kaikenkaikkiaan onnistuneimpia levyn avausraitoja. Livebiisinäkin loistava.
Iron Maiden Charlotte The Harlot
Joidenkin mielestä ärsyttävä, mun mielestä hyvä. Kerrassaan kunnon ensisävellys Davelta, hieno riffi ja muutenkin hyvä meno. Laulu plussaa.
Killers Purgatory
Tämähän on Maidenin Top5-tavaraa! Nopea, melodinen, tekninen, loistava biisi aivan joka osalta! Di´Anno terässä, koko bändi terässä!
Kuultaisiinpa tätä livenäkin.
The Number Of the Beast Invaders
Kerrankin vähän erilaista Maidenia, ihan turhaan parjattu biisi.
Kertosäe erilaisempi, toimii hyvin. Mielestäni hyvät sanat ja melodia.
Piece Of Mind Still Life
Kehnohkosta soundista huolimatta levyn ehdotonta kärkeä!
Tämä biisi jyrää suuren osan Maidenin biiseistä täysin!
Avautui vähän hitaasti, ja nyt toimii kuin se kuuluisa junan vessa.

Livesettiin mukaan, kitoooss!
Powerslave The Duellist
Muka täytepala, no ei todellakaan. Kunnon intro ja meno tässä biisissä, yksi aliarvostetuimmista.
Somewhere In Time Stranger In A Strange Land
Invadersin tavoin vähän erilaista tavaraa.
Kaikenkaikkiaan tunnelmallinen ja hyvä biisi, varsinkin H:n kitarasoolo tyrmää kerta toisensa jälkeen.
Seventh Son Of A Seventh Son Koko levy.

No, jos sieltä yhden biisin valitsee niin sehän on Only The Good Die Young Loistava biisi, loistava intro ja vauhtia mukana. Lopun "seven deadly sins..." rallatus pistää koko levyn pakettiin mahtavasti.
No Prayer For The Dying No Prayer For The Dying
Loistava tunnelmapala, Maidenin kaikista aliarvioiduin biisi.
Melodiat ja laulu...Vetää täysin sanattomaksi!
Fear Of The Dark Judas Be My Guide
Murrayn kädenjäljistä ehdottomasti paras. Aivan upea melodia ja kitarat, tämä biisi on yksinkertaisesti parhautta!
The X Factor Lord Of The Flies
Omituinen ja loistava alkuriffi, melodia (jälleen) ja koko biisrakenne yleensä. Blaze-ajan paras biisi ja Maidenin best-of tavaraa. Saanut ansaitsemaansa arvostusta kun DOTR:kin jätkät ottivat sen mukaan.
Virtual XI The Clansman
Usein jää muiden eeppisten biisien varjoon, ihan turhaan!
Rock In Rion ansiosta todistanut paikkansa livesetissä.
Loistav tunnelma, ja taas kerran ne kitarat.

Brave New World The Mercenary
Kunnon jyräävä intro, loistava kertosäe, "uutta" Maidenia parhaimmillaan.
Dance Of Death Wildest Dreams
Ei todellakaan mikään turha biisi, riffi on hieno ja kaikenkaikkiaan onnistuneimpia levyn avausraitoja. Livebiisinäkin loistava.