Tähän on paha vastata, mutta pistetään mielipidettä jokaisesta:
Transylvania: Siistit riffit, ei liian pitkää jankata samaa juttua, vaan mennään uusin osioihin. Tähän olisi varmaan helppo ollut tunkea sanoitukset, biisin rakenne kun on sellainen. Todella hyvä.
Ides of March: Tää on jostain syystä hieno biisi. Tyylikäs riffi, siistit rummut taustalla ja sitten vähän vingutellaan ja soolotellaan. Ei turhan pitkä ainakaan. Tulee tietysti todella harvoin kuunneltua, intro-biisi kun on, mutta on todella kova.
Gengis Khan: Taas hienoja riffejä, ja aina hetken jauhamisen jälkeen uutta peliin, ja ai että se väliosa <3 Se räime ja pauke, kitarat jauhavat riffiä ja rumpali saa kohtauksen. Aivan hillitön meno, todella hyvä kappale.
Losfer Words: Ihan nasta veto. On tosiaan vähän huonoon paikkaan biisin kannalta laitettu; Heti kahden hittibiisin perään. Mutta itse tykkään, ja kuten aiemmin sanottu, kyllä parani tykkääminen kun opetteli soittamaan. Hyvä lämmittelybiisi.
Joten... Gengis Khan, Ides of March, Transylvania/Losfer Words <- Taitaapi se paremmuusjärjestys tuommoinen olla.
Paras instrumentaali?
Moderator: The Killer Krew
-
- Kisälli
-
- klaus Järvinen
Re: Re:
Nojoo, vähän ajattelemattomasti sanottu, ei siinä niitä ole, olet oikeassa..IndianaJones wrote:Niin mitkä? Eihän biisissä ole edes temmon vaihtelua yhtään, ja sama 4/4 siellä jyllää koko biisin ajan. Itse biisistä olen kyllä aina pitänyt, erityismaininta Smithin upealle soololle.Tolppanen wrote:Tahtilajin vaihdokset pitävät siitä huolen.

Up The Irons! \,,/