Paras instrumentaali?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Paras instrumentaali?

Transylvania
134
51%
Genghis Khan
29
11%
Losfer Words (Big 'Orra)
44
17%
The Ides of March
56
21%

Total votes: 263

Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Re: Paras instrumentaali?

Post by Hatebreeder »

Tähän on paha vastata, mutta pistetään mielipidettä jokaisesta:

Transylvania: Siistit riffit, ei liian pitkää jankata samaa juttua, vaan mennään uusin osioihin. Tähän olisi varmaan helppo ollut tunkea sanoitukset, biisin rakenne kun on sellainen. Todella hyvä.

Ides of March: Tää on jostain syystä hieno biisi. Tyylikäs riffi, siistit rummut taustalla ja sitten vähän vingutellaan ja soolotellaan. Ei turhan pitkä ainakaan. Tulee tietysti todella harvoin kuunneltua, intro-biisi kun on, mutta on todella kova.

Gengis Khan: Taas hienoja riffejä, ja aina hetken jauhamisen jälkeen uutta peliin, ja ai että se väliosa <3 Se räime ja pauke, kitarat jauhavat riffiä ja rumpali saa kohtauksen. Aivan hillitön meno, todella hyvä kappale.

Losfer Words: Ihan nasta veto. On tosiaan vähän huonoon paikkaan biisin kannalta laitettu; Heti kahden hittibiisin perään. Mutta itse tykkään, ja kuten aiemmin sanottu, kyllä parani tykkääminen kun opetteli soittamaan. Hyvä lämmittelybiisi.

Joten... Gengis Khan, Ides of March, Transylvania/Losfer Words <- Taitaapi se paremmuusjärjestys tuommoinen olla.
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Re: Re:

Post by Tolppanen »

IndianaJones wrote:
Tolppanen wrote:Tahtilajin vaihdokset pitävät siitä huolen.
Niin mitkä? Eihän biisissä ole edes temmon vaihtelua yhtään, ja sama 4/4 siellä jyllää koko biisin ajan. Itse biisistä olen kyllä aina pitänyt, erityismaininta Smithin upealle soololle.
Nojoo, vähän ajattelemattomasti sanottu, ei siinä niitä ole, olet oikeassa.. :) Eihän siinä varsinaisia temmon vaihteluitakaan ole, mutta sen nyt selittäs sitten.. No, esimerkiks se kohta kun on se melodia ja rummut menee tyyliin "tatta-ta-ta-ta-tatta-ta-ta-ta". Njoo, emmä osaa selittää yhtään. :lol: Joka tapauksessa juuri tuo vaihtelevuus, jota esiintyy niin on biisin yksi vahva suola, joka tekee siitä hyvän.
Up The Irons! \,,/
Post Reply