Menee jototusaikakin nopeemmin, kun voi löpistä ja heittää samalla sumppia naamaan termarista.
Moderator: The Killer Krew
Piru vieThe Trooper wrote:Edit2: http://www.sokos.fi/ Voimis, tuon mukaan meillä aukeaa Sokos jo klo 8
Miglu wrote:Jonottamaan sitä on lähdettävä, aamusta tuonne sokkarille. Toivottavasti kenttäliput saisi, ja seuraavassa että miksi.
Kesällä oltiin niin keikka oli tottakai aivan pirun hyvä, mutta ei jumalauta että se meidän katsomo oli perseestä. Minne tahansa kun muihin katsomoihin vilkuili, nii jokaisessa porukka luonnollisesti seisoi. Meidän katsomossa vain minä ja tuo raatavaneitokainen seisottiin. No kyllähän sitä fiilistä tietenki saa keskenäänki aikseks, MUTTA. Ei jumalauta en tajua kun takana istui semmonen viiden hengen ryhmä jotain n. 20v nuoria herroja. Eiköhä just joku yleisön huudatus menossa ja yks urpo niistä sitte koputtaa selkään ja sanoo että "Hei pojat istukaa alas kun minä en nää." Sillon meinas pelihousut revetä aika pahasti. Toisekseen vois sanoo, että se koko porukka poistui hakemaan lisää olutta tai jotain kesken keikan, kai troopperin soidessa. Liene tarpeeks syitä miksi haussa liput kentälle, kun ensi-kokemus katsomosta oli noin huikaisevan hieno.
Tämä kaikki sitten 6.7 katsomossa 313. Kaikin tavoin unohtumaton ilta
Menipähän täysin aiheen vierestä, mutta ajattelin perustella miks jonotan kenttälippuja..
Siksi, että 'tiedot' ovat aika varmat.Viinapåppå wrote:Miksi porukka sanoo menevänsä silloin jonottamaan jonnekkin sokokselle kun ei päivämääriä ainakaan tietääkseni ole edes vielä varmistettu?
Sen lisäksi lippupalvelu tuli ilmoittaneeksi jo keikat kertaalleen. Tosin tieto vedettiin pois sillä asiasta kun ei vielä pitänyt olla tietoisia.MS wrote: Faktat/lähteet:
Elokuussa 2005 selvisi Hakametsän jäähallin olevan varattuna konsertti käyttöön marraskuussa 2006 mainittuna ajankohtana.
Viime syksynä selvisi luotettavista lähteistä, että Tampereen konsertista on neuvottelut käynnissä.
Viime vuoden lopulla norjalainen fani oli saanut tietoonsa paikalliselta promoottorilta Iron Maidenin esiintyvän Bergenissä ja Oslossa marraskuun puolessa välissä 2006.
Herra Keinonen kertoi minulle viikko sitten saaneensa erittäin luotettavasta lähteestä tietoonsa Iron Maidenin esiintyvän Tampereella Helsingin ohessa. Herra Keinonen ei voinut paljastaa lähdettään.
9.11-12.11 Jääkiekon Karjala-turnaus Hartwall Areenalla.