Nicko McBrain
Moderator: The Killer Krew
Mulla ainakin tulee sellanen fiilis, että sä oikeesti kerjäät sotaa! Ei sen puoleen, etteikö itelläkin olis taipumusta siihen. Nykyisin oon vaan jotenkin ottanut erilaisen asenteen. Eli en tyrkytä omaa mielipidettäni väkisin (paitsi no kyllä Venäjällä on Arijaa pakko hiukan hehkuttaa, koska tuntuu että monet siellä pitävät bändiä nykyisin paikalleen jämähtäneenä tai liian vanhan aikaisena, mitä en henk. koht. voi lainkaan käsittää). Eli monetkin lasit (mm. ARIJA, Maiden ja Scorpions) löytyy, mutta olen myös valmis hieman tulemaan vastaan tarvittaessa kun ilmaisen niitä mielipiteitä. Eli kun joku sanoo mielipiteensä jostain aivan täys paskasta mulle, tyyliin että on "vitun kova", ni en yleensä sano enää heti "ei ku ihan vitun paska", tai juuri mitään muutakaan vastaan. Se diggaa siitä, olkoon niin. So what? Voin sanoa, että en itse pidä sitä juuri minään, mutta hyvä sulle jos pidät. Muunlainen käytös olisi mielestäni vähän lapsellista (no ok, ollaanhan me kaikki hevarit oikeastaan aika lapsellisia tietyssä mielessä, mutta kuitenkin...)Lappis wrote:Ja sä väität, että Gene Hoglan ei ole omalaatuisuudessaan tehnyt metallimusalle rumpujen osalta mitään?
Fakta on se, että mr. Hoglan on teknisesti kovempi kuin Nicko. Ja toinen fakta on se, että Hoglan on tuonut metallimusaan rumpusoitannollaan paljon enemmän kuin Nicko.
Ja jos Genen soitossa ei ole tunnetta Esim. Deathin Symbolicilla mä olen yhtä suvaitsevainen ku Äiti Teresa.
Kolmas fakta on se, että noilla edellämainituilla asioilla ei ole vitunkaan väliä loppupeleissä. Toinen diggailee isästä, kolmas sedästä ja viides perseestä.
Pointti on siinä, että ei hehkutella turhan takia
Mä tiedän kyllä tasan tarkkaan, miten Nicko soittaa. Mulle ei todellakaan tarvitse selittää Mr. McBrainin tyylistä yhtään mitään
Ja ei mitään sotaa päälle
Pakollinen hymiö :lol:
En kuitenkaan halua että kukaan saa musta tän viestin perusteella nyt aivan liian kiltin kuvan, joten kumoan kaiken kirjoittamani, väittämällä Lappiksen mielipiteitä vastaan seuraavalla lailla:
Toi Hoglanin hehkutus on mennyt multa täysin ohi, koska itse kun arvostan kaikenlaissa muusikoissa ihan eri asioita kuin sitä yliteknistä suoritusta. Ok, en väitä ettei mies osais soittaa melkein mitä vain nuotteja ja millä tahansa temmolla, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eli mikä fakta on se että Hoglan on parempi ku Nicko, ennen kaikkea millä perusteella Hoglan on tuonut metalliin paljon enemmän kuin Nicko! Millä mittarilla se mitataan? Toi kiinnostas tietää, vai olitko kenties ottanu pari lonkeroa liikaa?
Itteasiassa en saanut tuohonkaan viestiini toivomaani hyökkäysefektiä, mutta kyllä voi Lappis verrata mun äskeistä ja omaansa tyyliä vapaasti. En vain oikein pysty tajuamaan Maiden-fanilta ainaista valitusta. Toisaalta jos haluat olla erilainen, varmaan kieltämättä siinä onnistut hyvin tällä foorumilla.
Ja vielä myös sen verran, että olen sen verran pehmennyt että en enää arvostelis demoa pelkästään tyyliin "että ei ole asennetta lainkaan". Mutta vain koska olen löytänyt jotain uutta itsestäni, mistä aion pitää kiinni niin hyvin kun vain osaan.
Ja loppuun vielä ripaus mun hienovaraistakin hienovaraisempaa Nicko-krittiikkiä. No joo onhan se Nickon tempon laskeminen biiseissä keikoilla havaittu, mutta eipä tuo ole juuri lainkaan haitannut (paitsi ehkä ihan sika vähän Fear of the Darkin "nopeassa" kohdassa). Ehkä Celtic Frost laski tempoa tyylikkäämmin kuin Maiden, mutta en silti menis noin pitkälle Nickon mollaamisessa. Itte asiassa pakko vain ihan tähän loppuun sanoa, että Nicko on aivan paras, vaikka jossain vaiheessa itte asiassa diggasin Clive Burrista jopa vielä enemmän sen primitiivisestä tyylistä johtuen.
Olen Iron Maiden fani, ja haukun paljon mielummin vaikka jotain Rammsteinia tai muuta no metallia ku maailman kovinta bändiä.
FUCK X-THOR
Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
Tuossajoku häippä vetää hyvin Hallowedin, ja tuossa on jonkinlainen opetusvideo Nickon tavasta soittaa yms, en ihan loppuun asti jaksanut katsoa. Ja lopuksi pakko laittaa vielä tämä. Aivan hirveää

You're shit and you know you are
Itellä ois netin uumenista löydetty Nicon rumpusoolo McBrain Damagen keikalta 11.11.2001. Katon jos sais vaikka tuubiin laitettua.Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
Edit: Doh! Liian iso laitettavaksi.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Joku rumpusoolo tuubissa muuten oli McBrain Damagelta... Pistä kahteen osaan tai pakkaa?Räbsä wrote:Itellä ois netin uumenista löydetty Nicon rumpusoolo McBrain Damagen keikalta 11.11.2001. Katon jos sais vaikka tuubiin laitettua.Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
You're shit and you know you are
En mie tommosia hommia hallitte. Pitää koittaa kaverilta kysellä neuvoa.Fender wrote:Joku rumpusoolo tuubissa muuten oli McBrain Damagelta... Pistä kahteen osaan tai pakkaa?Räbsä wrote:Itellä ois netin uumenista löydetty Nicon rumpusoolo McBrain Damagen keikalta 11.11.2001. Katon jos sais vaikka tuubiin laitettua.Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Eipä näytä tuolta YouTubesta kovin paljoa ainakaan tällä hetkellä Nickon rumpuvideoita löytyvän, näin nopealla vilkaisulla. Voisin kuitenkin ajan kuluksi linkittää tähän joitakin, vaikka sanoitkin niistä jo olevasi tietoinen:Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
Drum Solo
Drum Solo
Story Behind "Where Eagles Dare"
Tuning Drums
Stamina & Rudiments
Accents & Paradiddles
Triplets
Drumset Tour
Bass Drum Accents
The Wickerman Drum Cam
-
- Berserkki
Toi poika tuossa vikassa videossa kyllä vois vhän tota timea treenailla. Aika helvetin kamalaa soittoa. Repesin varsinkin alussa kun löi tomeja ekan kerran. Ei ollu oikein viritykset kohallaan.Fender wrote:Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
Tuossajoku häippä vetää hyvin Hallowedin, ja tuossa on jonkinlainen opetusvideo Nickon tavasta soittaa yms, en ihan loppuun asti jaksanut katsoa. Ja lopuksi pakko laittaa vielä tämä. Aivan hirveää![]()
SAVE_US.ETG 

Mihin Nicko tekee "Hallowed be thy namen" alun KLING-lyönnin???.
Iskä sano et se lyö semmosel nuijal "tabularbellsseihin" (vai mitä ne nyt onkaan). katoin Live After Deathia, nii kyl se jollaki nuijal kopsauttaa johonki.
mut entäs "RIR"llä tai "DOTR"lla... iskä sanoo et se tulee nauhalta. mut en usko sitä.
tietäisikö kukaan miten se ääni tulee???
Iskä sano et se lyö semmosel nuijal "tabularbellsseihin" (vai mitä ne nyt onkaan). katoin Live After Deathia, nii kyl se jollaki nuijal kopsauttaa johonki.
mut entäs "RIR"llä tai "DOTR"lla... iskä sanoo et se tulee nauhalta. mut en usko sitä.
tietäisikö kukaan miten se ääni tulee???

I'm Going to Die With My Boots On.
^Nickolla on lautanen, josta saa kirkon kelloa muistuttavan äänen. Lisää voimaa kumahdukselle antaa Steve bassollaan, jota rämpäyttää yhtäaikaisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=pyyv2ElZwSU
Siinä on tuo videopätkä, jonka alussa Nicko käy läpi lautassettiään.
http://www.youtube.com/watch?v=pyyv2ElZwSU
Siinä on tuo videopätkä, jonka alussa Nicko käy läpi lautassettiään.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Sateentekijä
Tubular bells.ironfish wrote:Mihin Nicko tekee "Hallowed be thy namen" alun KLING-lyönnin???.
Iskä sano et se lyö semmosel nuijal "tabularbellsseihin" (vai mitä ne nyt onkaan).

"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Komppaan.Juu kyllä tuon pojan versio tuosta Wickermanistä kuulosti pirun koomiselta suorastaan kamalalta .Tomit eivät vaan taineet olla ihan vireessäEdward the Greaat wrote:Toi poika tuossa vikassa videossa kyllä vois vhän tota timea treenailla. Aika helvetin kamalaa soittoa. Repesin varsinkin alussa kun löi tomeja ekan kerran. Ei ollu oikein viritykset kohallaan.Fender wrote:Suotana wrote:Haudi hau. Löytyskö jostain päin maapalloa (nettiä) videoita joissa näkyisi Nicko paukuttelemassa rumpujaan? Tiedän kyllä pääosin kaikki youtubes olevat (mm. Drumcam wickermanista, sitten ne Nickon rumpu opetukset), mutta meikäläinen tahtoisi enemmän tommotteita Drumcam videoita Nickosta soittamassa, koska se näytää niin hianolle toki ennen kaikkea kuulostaa, mutta kun live dvd:eille Nickoa ei näe tarpeeksikaan eikä varsinkaan keikoille edes ylimmäisestä katsomosta näe yhtään Nickosta rumpujen takana. Elikkäs tämmöstä hakusessa kaikki linkit sun muut kelpuutetaan. Myös kiinnostaa tuntemattomat tai tunnetut muut ernot soittelemassa Maidenia rumpuillaan.
Tuossajoku häippä vetää hyvin Hallowedin, ja tuossa on jonkinlainen opetusvideo Nickon tavasta soittaa yms, en ihan loppuun asti jaksanut katsoa. Ja lopuksi pakko laittaa vielä tämä. Aivan hirveää![]()

19.7.2008
-
- Berserkki
WhiteRabbit wrote:Tubular bells.ironfish wrote:Mihin Nicko tekee "Hallowed be thy namen" alun KLING-lyönnin???.
Iskä sano et se lyö semmosel nuijal "tabularbellsseihin" (vai mitä ne nyt onkaan).Lukee LAD cd:n kansivihkossa. Ja kyllä noita symbaaleja Nickolla näyttää riittävän
....
Se kirkonkelloääni tulee niistä Tubular Bellseista, nykyään kirkonkellon soittaa Michael Kenney syntikalla, ei Nicko. Ja se KLING ääni tulee 13" Paisteen Formula 602 Heavy Bell symbaalista.
Nickosta tulee mieleen ensimmäisenä iloinen asenne, joka todella näkyy keikoilla ja kuvissa. Settiään piestessään kaveri on kuin pikkulapsi innoissaan lelunsa kanssa ja se on ehdottomasti hyvä asia. Toisena tulee mieleen tekninen ja hauskan kikkaileva soitto, joka sopii hyvin yhteen Harrisin monipuolisen bassottelun kanssa. Viime aikoina livenä biisien tempo on kyllä hidastunut vähän turhan paljon, ainakin joidenkin kappaleiden osalta. En tiedä johtuuko se eniten Nickosta vai onko se bändin yhteinen päätös. Mutta esimerkiksi Fear Of The Darkin pääriffin + säkeistöjen ja Phantom Of The Operan tempo saisi nyt olla edes sitä luokkaa kuin se on levyversioissa, vanhoista liveistä nyt puhumattakaan. Kaikesta huolimatta Nicko on edelleenkin aika peto rumpujen kanssa ja muutenkin sympaattisen oloinen henkilö. Uskovainenkin vielä kaiken lisäksi, mikä tämmöisen hihhulin hevimiehen sydäntä lämmittää. Toivottavasti Nickon terveys kestää, jotta jaksaa soittaa Iron Maidenissa loppuun asti. Aika oudolta nimittäin tuntuisi kuulla tai nähdä ketään muuta rumpujen takana tämän bändin yhteydessä.
Hevimiehen neitokin on rautaa.
-
- Lentäjä-Ässä
Lappis wrote:^ Mies OLI kone.
Ullevin keikasta raportoin jo, varsinkin Nickon osuudesta.
Tarkkaa ja ammattitaitoista soittamista. Onko ihme, on muutama vuosi takana?
Eipä tarvitse enää odotella MoonChildin fillejä. Se jos joku on sääli. Ja se ei voi olla ikäjuttu, ei Maiden niin rankkaa ole tekniikan hallitsevalle rumpalille kuten McBrain. Laiskuutta sanon ma.
Vertaa esim. Dave Lombardo. Puhutaan hivenen vaativammasta rumputyöskentelystä ja kyllä vain lähtee vieläkin. Tosin ei olla tietty Maiden-ikävuosissa, mutta pointti lienee selvä.
Tosin, jos puhutaan topikin mukaan, niin juurikin Moonchild ja Nickon fillit....Kyllä lähtee!
Todellakin täysin ymmärtämätön tuo lappiksen kommentti. Otsikkokaan (mies oli kone) ei todellakaan pidä paikkaansa sillä nickon yhden basaarin polkeminen ja muu rumputyöskentely on edelleen maailmanluokkaa ja nickoa eivät todellakaan ole ikävuodet hidastaneet niin paljon kuin lappiksen teksti antaa ymmärtää. En myöskään ymmärrä tuota nickon haukkumista laiskaksi. Kun katsoo tämän soittoa näkyy siitä energisyys joka siirtyy keikasta toiseen eikä sellaisen säilyttäjää pitkillä kiertueilla voi todellakaan kutsua laiskaksi
-
- Taka-ampuja
No siis joo, jos huomasit, niin laiskuudella tarkoitettiin tässäi nimenomaan studiovetoja. Kuunteleppa vaikka The X-Factorista eteenpäin minkä tahansa levyn rumpuraitoja (erityisesti Factor, XI ja BNW) ja mieti, että onko siinä nyt havaittavissa sitä energisyyttä? AMOLADilla miehen työskentely tosin on parempaa kuin aikoihin.maidenpoker wrote: En myöskään ymmärrä tuota nickon haukkumista laiskaksi. Kun katsoo tämän soittoa näkyy siitä energisyys joka siirtyy keikasta toiseen eikä sellaisen säilyttäjää pitkillä kiertueilla voi todellakaan kutsua laiskaksi
-
- Lentäjä-Ässä
puolisukeltaja wrote:No siis joo, jos huomasit, niin laiskuudella tarkoitettiin tässäi nimenomaan studiovetoja. Kuunteleppa vaikka The X-Factorista eteenpäin minkä tahansa levyn rumpuraitoja (erityisesti Factor, XI ja BNW) ja mieti, että onko siinä nyt havaittavissa sitä energisyyttä? AMOLADilla miehen työskentely tosin on parempaa kuin aikoihin.maidenpoker wrote: En myöskään ymmärrä tuota nickon haukkumista laiskaksi. Kun katsoo tämän soittoa näkyy siitä energisyys joka siirtyy keikasta toiseen eikä sellaisen säilyttäjää pitkillä kiertueilla voi todellakaan kutsua laiskaksi
No ehkä ne rumpuraidat eivät ihan 80-luvun tasoa ole mutta en ehkä kutsuisi sitä laiskuudeksi sillä nickon rumputyöskentely on edelleen kova juttu ja mieshän on jo päälle viisikymppinen.
-
- Sateentekijä
Nickon virveli myynnissä.
Hauska nähdä mihin hintaan rumpu lähtee.
-
- Sateentekijä
Edward Mannerheim wrote:Nickon virveli myynnissä.

Hoglan on myös varsin ansioitunut säveltäjä/biisientekijä. Sillä perusteella mies vie Nickoa 100-0. Hoglan toi metallirumpalointiin kovastikkin niitä pieniä vivahteita, pikku juttuja alias kikkailuja, joita itse arvostan kovasti. Eivät siis ole itsetarkoituksellisia, mutta yksinkertainenkin komppi saadaan täysin erilaiseksi juurikin Hoglanin tempuilla. Vrt. Deathin Zero Tolerance ja alku. Noin esimerkkinä. Tai Symbolic alusta loppuun, biisi. Koko ajan jotain pientä tapahtuu ja sellainen pitää ainakin minun mielenkiinnon yllä. Jo toistakymmentä vuotta. Toinen diggailee peruskompista, minä en. Jos peruskomppia kaipaisin, soittaisin itse rumpuraidat omalle bändilleni.Toi Hoglanin hehkutus on mennyt multa täysin ohi, koska itse kun arvostan kaikenlaissa muusikoissa ihan eri asioita kuin sitä yliteknistä suoritusta. Ok, en väitä ettei mies osais soittaa melkein mitä vain nuotteja ja millä tahansa temmolla, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eli mikä fakta on se että Hoglan on parempi ku Nicko, ennen kaikkea millä perusteella Hoglan on tuonut metalliin paljon enemmän kuin Nicko! Millä mittarilla se mitataan? Toi kiinnostas tietää, vai olitko kenties ottanu pari lonkeroa liikaa?
En vain oikein pysty tajuamaan Maiden-fanilta ainaista valitusta.
Valitus ja terve kritiikki on minun kirjoissani kaksi täysin eri asiaa. Minun kohdalla yksikään bändi ei ole turvassa kritiikiltä. Olinpa sitten fani tahi en.
Mä nyt olen aina ollut erilainen, ihan syntymästä saakka. Eikä siinä ole tahdolla tai halulla sanansijaa lainkaan.Toisaalta jos haluat olla erilainen, varmaan kieltämättä siinä onnistut hyvin tällä foorumilla.
Pehmennyt? Mä sanoisin, että viisastunut.Ja vielä myös sen verran, että olen sen verran pehmennyt että en enää arvostelis demoa pelkästään tyyliin "että ei ole asennetta lainkaan".
Kuten myös. Mutta edelleen, mulle joka bändi on kritisoitavissa. Ja toisekseen, perustelematon haukkuminen ja perusteltu kritiikki on edelleen kaksi täysin eri asiaa.Olen Iron Maiden fani, ja haukun paljon mielummin vaikka jotain Rammsteinia tai muuta no metallia ku maailman kovinta bändiä.
Rammsteiniakaan en hauku. Kritisoin kyllä. Tosin kyseiseltä bändiltä löytyy kyllä muutama ihan menevä rallatus
"To be alive is more than just breathing"