Eikä korjata, koska et ole väärässäHöyste wrote:^Siis eiks ne sanotukset perustu Steven uneen? Ja siis se alku höpinä on vaa raamatusta..
Korjatkaa jos oon vääräs...
Maiden mania mtv3
Moderator: The Killer Krew
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Re: Maiden mania mtv3
Sarjassa toinen historiasta ylös !
Ei hitto mitä kommentteja dokusta, piti sit kaivaan kiekko esiin ja soimaan.
Olipas erikoinen "Minä & Maiden" kohdassa kommentit:
1. Sanna > sinä säihkysääri
2. Heli > metsästävä food-ammattilainen
3. Jyri > kaikki tietävät hänet
4. Timo > vanhan kylän iki-Bruce
5. Ville > Nicko "kakkonen"
6-10 > ei tietä
11. > Chicagon äijä
12. > Henriika > Pavel on pop
ja sitten oli tuntemattomia, Lillliä, Jukkaa(kaatuu Tammer-kossun sillalla
Kohdassa 26min jotain sontaa.. olkoot
Aivan mahtava keskiviiko illan piriste ! Kiitos Nikula jos sulle kiitos kuuluu
Ei hitto mitä kommentteja dokusta, piti sit kaivaan kiekko esiin ja soimaan.
Olipas erikoinen "Minä & Maiden" kohdassa kommentit:
1. Sanna > sinä säihkysääri
2. Heli > metsästävä food-ammattilainen
3. Jyri > kaikki tietävät hänet
4. Timo > vanhan kylän iki-Bruce
5. Ville > Nicko "kakkonen"
6-10 > ei tietä
11. > Chicagon äijä
12. > Henriika > Pavel on pop
ja sitten oli tuntemattomia, Lillliä, Jukkaa(kaatuu Tammer-kossun sillalla
Kohdassa 26min jotain sontaa.. olkoot
Aivan mahtava keskiviiko illan piriste ! Kiitos Nikula jos sulle kiitos kuuluu
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Olisi kyllä mukava nähdä tuo uudestaan, kun onhan tuosta jo monta vuotta. mutta tuskin tulee nähtyä jos ei mtv3 esitä sitä vielä kerran uudelleen. Ainoat muisti kuvat ovat vain ihan alusta kun joku antoi dokkarille hienon aloituksen
Jos joku kehtaa avittaa ja kopsais dvd:lle kyseisen dokkarin.
Löytyy kyllä digiboxin kovalevyltä mutta harmin paikka puuttuu alusta muutama ratkaiseva sekunti tuosta alun mahtavasta "julistuksesta".
Löytyy kyllä digiboxin kovalevyltä mutta harmin paikka puuttuu alusta muutama ratkaiseva sekunti tuosta alun mahtavasta "julistuksesta".
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Mulla löytyy DVD hyllystä, vois väsätä taas pitkästä aikaa treidin..Samhain wrote:Jos joku kehtaa avittaa ja kopsais dvd:lle kyseisen dokkarin.
Pitäs olla tuloillaan tuo dvd, mutta voidaan toki treidata kohtapuoliin.t.Q wrote:Mulla löytyy DVD hyllystä, vois väsätä taas pitkästä aikaa treidin..Samhain wrote:Jos joku kehtaa avittaa ja kopsais dvd:lle kyseisen dokkarin.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett