Yrms_ wrote:Mikä nyt on mutta mun mielestä tää live ei toimi hetkeäkään soitto on erittäin tökkivää. Kuunnelkaa hyvät ihmiset No More Lies kamalaa, tempo vaihtelee pitkin biisiä eikä oikein pysy kasassa ja ei Brucekaan mitenkään 100% laula mun mielestä... Kyllä kuulee että oli vähän kurkun kanssa ongelmia Sori nyt mutta mulle ei uppoa Huonoin maiden-live...
Ei tarvii anteeks pyydellä, jokasella on oma mielipide.
Mun mielestä Live At Donington on ihan surkea.
Totta, Bruce ei ole mielestäni laulanut kovinkaan hyvin enää vuosiin livenä. Studiossa toki toimii mutta kuulee äänen väsymisen siitäkin.
Kyllähän se hyvin vetää mutta ei enää samallalailla kun ennen.
(Mikä onkin ihan ymmärrettävää kun miehelle on ikääkin tullut)
^Muuten olen samaa mieltä, mutta tällä 2005-kiertueella Bruce on ollut mun mielestä ihan priimakunnossa, se selviää jo vaikka Ullevin keikkaa katsomalla. Itse asiassa Brucen parhaita suorituksia sitten 80-luvun. Studiopuolellakin (Tyranny of Souls) mies on ollut oikein hyvässä terässä, kun vertaa vaikka Dance of Deathiin.
Mun mielestä Bruce on laulanut PALJON paremmin nyt paluunsa jälkeen kuin esimerkiksi 80-luvun puolivälissä. Silloin joskus kultaisina vuosina Brucen laulu oli epämääräistä huutoa livenä. Levyllä kuitenkin loisti ja esiintyi edukseen Nyt esimerkiksi Rock In Rio ja Ullevi todistaa sen että Brucen kaltaista laulajaa ei ole toista, toista yhtä hyvää
Yrms_ wrote:Mikä nyt on mutta mun mielestä tää live ei toimi hetkeäkään soitto on erittäin tökkivää. Kuunnelkaa hyvät ihmiset No More Lies kamalaa, tempo vaihtelee pitkin biisiä eikä oikein pysy kasassa ja ei Brucekaan mitenkään 100% laula mun mielestä... Kyllä kuulee että oli vähän kurkun kanssa ongelmia Sori nyt mutta mulle ei uppoa Huonoin maiden-live...
Omasta mielestäni taas No More Lies toimii livenä kuin häkä. Death On The Roadillakin soitto on virheetöntä ja Bruce laulaa erittäin hyvin. Ja muutenkin Death On The Road on aivan eri luokassa kuin esim. Fear Of The Dark-kiertueella julkaistut livet. Mutta jokaisella on oma mielipiteensä.
Kyllä tuo cd riitti mulle pelkästään. Pääsee Rock In Rion kanssa jakamaan Maidenin huonoimman livecd:n paikan. Toki tältäkin levyltä löytyy muutama huippuveto kuten Dance of Death, Lord of the Flies ja Journeyman, mutta se ei riitä.
Omasta mielestäni taas No More Lies toimii livenä kuin häkä. Death On The Roadillakin soitto on virheetöntä ja Bruce laulaa erittäin hyvin. Ja muutenkin Death On The Road on aivan eri luokassa kuin esim. Fear Of The Dark-kiertueella julkaistut livet. Mutta jokaisella on oma mielipiteensä.
Mun mielestä A Real Live/Dead Oneissa ja Doningtonissa on lähinnä se vika että soundit ovat kuin korvatulpat päässä miksattuja. En tykkää yhtään. Biisimateriaalissa taasen ei ole pahemmin vikaa. Paitsi Doningtonin setin loppupuolella mielestäni kokonaisuus hajoaa johonkin (Running Free)
Totta, No More Lies toimii, kuten koko levy. Tosin jos vielä yhden liveversion kuulen Run To The Hillsistä niin joku menettää henkensä.
Tämmöstä löyty maiden foorumista.Jos on totta niin voihan perkele
Default Death on the Road - DVD AGAIN Postponed!!?!?
As we kept you UP to date - Here
we continue now....
EMI Austria contacted the Planet Music in Vienna, there won't be a release party on 16th October (as early Rumours said).
EMI hat to postpone the DVD-release again!!!!
Rumours say:The next possible release date is somewhere in January next year!!!
Nothing confirmed from EMI to us, but we have our friends inside the scene
Please stay tuned for further information...
Be(a)st regards,
Maiden Austria United
Voimanorja wrote:PERKELE! huomasin juuri että tässähän on otsikko ihan väärin!!!
sehän on Death on THE Road!!!
hahaa! nyt naurattaa!
Voi nyt helvetti! Onko sillä nyt niin paljon väliä jos nimestä puuttuu The? Ja kyllä modet sen varmasti voivat halutessaan muuttaa.
siis, nämä "perkele" ja muut huomautukseNI, ovat yleensä vain niinkuin muodollisuuksia, joita käytän suomenkieltä puhuessani lähes koko ajan. niihin ei pidä kiinnittää sen enempää huomiota. yleensä sanon jotain kaltaista jos naurattaa. eli, ei tämä mikään katastrofi ole.!
Varmaan dvd tulee hankittua ennemmin kun cd. Onhan se kuuntelu hauskempaa kuvan kanssa. Ainoa huono puoli dvd:ssä on se, että sitä ei oikein autossa pysty kuuntelemaan...
...jos ei omista luxus-autoa.
Tämän tuppukylän ainoa kauppa kyllä yllätti, sieltä löytyy tuo cd jo nyt. Yleensä "uutuuslevyt" tulee sinne n. puolen vuoden viiveellä.
Voimanorja wrote:PERKELE! huomasin juuri että tässähän on otsikko ihan väärin!!!
sehän on Death on THE Road!!!
hahaa! nyt naurattaa!
Voi nyt helvetti! Onko sillä nyt niin paljon väliä jos nimestä puuttuu The? Ja kyllä modet sen varmasti voivat halutessaan muuttaa.
siis, nämä "perkele" ja muut huomautukseNI, ovat yleensä vain niinkuin muodollisuuksia, joita käytän suomenkieltä puhuessani lähes koko ajan. niihin ei pidä kiinnittää sen enempää huomiota. yleensä sanon jotain kaltaista jos naurattaa. eli, ei tämä mikään katastrofi ole.!
Ja miten tämä liittyy mihinkään? Eiköhän se lässytys ala jo piisata .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
According to play.com, the already-delayed 'Death on the Road' DVD could be released only in early February 2006.
The official Iron Maiden website is still mum on a new release date, so anyhting goes.
Sources: Play.com
Koko ajan vain lisää viivästyy. Ei hyvä.
*köh*rahastus*köh*
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Eiköhän he halua ensinnä mahdollisimman paljon rahaa cd-levyn myynnistä (monet ei varmaan osta kumpaakin) ja odottavat että sen myynti alkaa laskea.
Tai sitten Harris on päättänyt että biisit tarvitsee lisää editointia
Tyke wrote:Eiköhän he halua ensinnä mahdollisimman paljon rahaa cd-levyn myynnistä (monet ei varmaan osta kumpaakin) ja odottavat että sen myynti alkaa laskea.
Minullakin oli ensin tarkoitus ostaa pelkkä DVD mutta olihan sitä sitten pakko ostaa myös CD kun sitä joka paikassa niin kehuttiin.
Tai sitten Harris on päättänyt että biisit tarvitsee lisää editointia
^^Eipä ole ihme. Joko Harris on sotkeutunut studiossa nauhoihin ja miehen irrottamiseen menee enemmän aikaa mitä aiottiin, tai sitten joku on päättänyt maksimoida tuoton. Noh, onneksi spekuloinnit joulumarkkinoista voidaan unohtaa.
Jukka wrote:^^Eipä ole ihme. Joko Harris on sotkeutunut studiossa nauhoihin ja miehen irrottamiseen menee enemmän aikaa mitä aiottiin, tai sitten joku on päättänyt maksimoida tuoton. Noh, onneksi spekuloinnit joulumarkkinoista voidaan unohtaa.
Älä sano, kohta ne siirtää julkaisun vuoden 2006 jouluun...
Harris sotkeutunut nauhoihin?
Alex Machine wrote:HMV.co.uk on siirtänyt DVD:n julkaisupäivää lokakuulta ensi vuoden helmikuulle...
Näin on näppäimet. DVD tulee todennäköisesti helmikuussa 2006. Vähän ihmetyttää, että miksi asiasta ei informoida ja mikä perkele sitä oikein viivästyttää. Siellä on varmasti jotain kulissien takaista tallipeliä menossa. Kun ei mitään infoa anneta, alkaa monenlaisten turhien huhujen liikkuminen. Palkatkaa sinne Sanctuarylle nyt vaikka Anna Sorainen, jos ette muuta keksi.