Keskustelua Maidenin lopettamisesta

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Tais olla 7.7 :)

Kun maiden lopettaa,varmasti pidän sellaisen maiden-maratoonin...kuuntelen kaikki levyt läpi,luen niin monta lehtijuttua kuin mahdollista,alan keräilemään kaikkea Maiden-tavaraa...
Jospa fanclub silti pysyisi pystyssä,sekin on niin huippu juttu...
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Toivottavasti jäbät lopettaa kerralla eivätkä tee ns Kissejä ja palaa jäähyväiskiertueen jälkeen keikoille.

Nythän bändi on ollut iskussa ja suuria ongelmia ei ole rundilla ollut. Nickon soittoa on moitittu ja varmaan arvostelu onkin paikallaan, mutta ei se mua ole häirinny. Huipulla lopettaminen lähivuosina tuntuisi parhaalta, mutta fanin kannalta kipeeltä ratkaisulta. "Mielelläänhän sitä bändia katselis, kunhan vaan näkis ja kokis", mutta mutta.....

Jälki- /ennakkoviisana nopea lopetus huipulla jättäis mahdollisesti kiiltävämmän kilven ja nostaisi vielä fanitusilmiötä ja suosiota.

Fanitushan jatkuu vaikka yhtye lopettaa. Nettisivustot pysyvät pystyssä ja keskustelua syntyy. Varmaan tulee seurattua ukkojen liikkeitä maidenin jälkeen.

Mitä tekee Bruce? Eniten kiinnostaa, että jatkaako Steve musan parissa ja millaisen? Yleensäkin uskon, että eivät ukot musaa jätä vaan jotain soittoa ja soolo-levyjä on luvassa ainakin seuraavilta: Steve, Adrian, Bruce ja mahdollisesti Janickilta.

Kyllä varmaan maidenin jälkeenkin ukot pyörii mediassa (joskin vähemmän) ja me heitä seurataan ja fanitellaan.

Tällästä tuli mieleen näin sunnuntaisaunan edellä.

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Samaa mieltä Peken kanssa. Mulla on sellainen kutina, että Davey voisi lähteä messiin Adrianin kanssa. Adrian varmasti tekee soololevyn, ellei useampia, ja luulisin, että legendaarinen kitarakaksikko löytää toisensa jälleen. Daveylla on aina ollut vain ja ainoastaan Maiden.

Saatte puhua rahastuksesta, jos haluatte, mutta mun mielestä on hienoa että Maidenia ilmestyy sen eläkepäivinä paljon. Steve on valitellut, ettei 80-luvulta jäänyt paljon kuvamateriaalia käteen, mutta varmasti 2000-luvulta sellaista jää. On Rio, kohta Death On The Road, tuleva Early Days-rundin kiekko, itse Early Days ja sillekin varmaan tulee jatko-osa.

Up The Irons!
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Pakko mennä kattoon kiertuekuvia maidenin sivuille ku tuli aivan mahoton keikkabuumi
Brain Damage

Post by Brain Damage »

-Moonchild- wrote:Pakko mennä kattoon kiertuekuvia maidenin sivuille ku tuli aivan mahoton keikkabuumi
Siis, mitä? Nyt taisi viesti livahtaa väärään topiciin.
Hippo
Berserkki
Berserkki

Re: Mitä sitten kun Maiden lopettaa

Post by Hippo »

Maidenin lopetettua Bruce ja Adrian voisivat taas jatkaa Brucen soololevyjen parissa Accident of Birthin ja Chemical Weddingin aikasella kokoonpanolla. Ovat molemmat levyt semmoista klassikkokamaa, että lisää olis mukava kuulla.
The more it stays the same, the less it changes!

Rate Your Music
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

Brain Damage wrote:
-Moonchild- wrote:Pakko mennä kattoon kiertuekuvia maidenin sivuille ku tuli aivan mahoton keikkabuumi
Siis, mitä? Nyt taisi viesti livahtaa väärään topiciin.
No niin teki kerpele,kiertue ja levy-topikkiin piti mennä...sori
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Hippo wrote:Maidenin lopetettua Bruce ja Adrian voisivat taas jatkaa Brucen soololevyjen parissa Accident of Birthin ja Chemical Weddingin aikasella kokoonpanolla. Ovat molemmat levyt semmoista klassikkokamaa, että lisää olis mukava kuulla.
Tattooded Millionaire on kanssa kova kiekko. Toivottavasti joo Adrian ja Bruce jatkaa yhteistyötä. Vois sinne tietysti Jannenkin lisätä. Yhtä asiaa en ymmärrä! Miksi jättää bändi joka menestyy, ja luultavasti kaikki jäsenet jatkavat soolourilla?
SAVE_US.ETG :P
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

Hippo wrote:Maidenin lopetettua Bruce ja Adrian voisivat taas jatkaa Brucen soololevyjen parissa Accident of Birthin ja Chemical Weddingin aikasella kokoonpanolla. Ovat molemmat levyt semmoista klassikkokamaa, että lisää olis mukava kuulla.
Tätä tuskin tulee tapahtumaan... Mr. Ingrahamin intressit metallimusiikkiin päin taitavat olla aina vaan vähenemään päin. Toki itsekin mielelläni tämän näkisin, ei siinä mitään. Mr. Casillaskin on aika arvoitus kun ei enää Tribe Of Gypsiessissäkään (voi jumalauta, koittakaa itte taivuttaa toi!) vaikuta.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Taival wrote:
Tätä tuskin tulee tapahtumaan... Mr. Ingrahamin intressit metallimusiikkiin päin taitavat olla aina vaan vähenemään päin. Toki itsekin mielelläni tämän näkisin, ei siinä mitään. Mr. Casillaskin on aika arvoitus kun ei enää Tribe Of Gypsiessissäkään (voi jumalauta, koittakaa itte taivuttaa toi!) vaikuta.

No eiköhän kyseiset herrat ole korvattavissa, vaikka oman säväyksen toivatkin bändiin ja sen sointiin. Kyllä ne tärkeimmät elementit olivat Bruce + Kitaraduo Roy Z ja H. Kyllä Tyranny of Soulskin oli niin hyvä kun se voi olla huomioiden Adrianin puuttumisen, ja siitä seurautuvan massivisen "puuttuvan aukon" sovituksissa, sävellyksissä ja ennen kaikkea sooloissa.
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

^ Hippo tuossa vaan nimenomaan juuri tätä kokoonpanoa kaipaili... Eipä tuossa sen kummempaa pointtia ollut. Kyllähän korvaavia soittajia aina varmasti löytyy vaikkakin olen edelleenkin sitä mieltä, että Davidin rumputyöskentely on aika helkkarin tärkeä osa näitä parhaita Bruce levyjä. Sitä miestä ei korvatakaan ihan kädenkäänteessä.
Samaa mieltä kyllä siitä, että jos kolmikon Bruce, H ja Roy saa kimpassa studioon, niin siinäkin alkaa olla jo melkoiset ainekset.
Ja kuten olen sanonut, niin meikäläisen kirjoissa Tyranno on kasvanut arvoon arvaamattomaan kymmenien kuuntelujen seurauksena. Se on tosin erilainen kuin nuo muut mestariteokset.

Voisihan tuota Skunkworks bändiäkin haikailla, jos tälle tielle lähdetään. Ei sekään kaikkeaan antanut sillä ainokaisella levyllä. Sen tiedän, että Dickson soitteli Robbie Williamsin bändissä, mutta missä mahtaa nykyään soitella. Elena vissiin edelleenkin "fucks some model in California", vai miten se nyt meni. Mies ei ollut iha kärkipään rumpaleita välttämättä mutta hullu se oli kuitenkin. :)
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Makkke
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Makkke »

Elämä jatkuu kyllä Maidenin lopetettuakin. Onhan noita levyjä ja videoita mitä pyörittää. Keikoillakin on tullut käytyä kymmenkunta kertaa, joten muistot elää.

Bruce ja Blaze jatkaa omilla teillään ja niiden tekemisiä on nykyään mielenkiintoisempaa seurata kuin itse Maidenin. Näin on vaan käynyt. Bruce jatkaa varmaan kun Maiden lopettaa ja Blaze ei muuta osaa edes tehdä kuin elää hevimetallin tahtiin, joten ei ole syytä heittää kirvestä kaivoon kun tämä päivä koittaa, että Maidenin soitot on soitettu. :wink:
Toivotaan kuitenkin pitkää ikää Maidenille!
As Heavy As It Gets!!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Mä olen miettinyt paljon sitä kun Maiden lopettaa. Synnyin vasta No Prayerin jälkeen, ja näin nuoressa iässä mä olen missannut jokaisen keikan, mihin olisin voinut mennä. Siksi odotukset seuraavaa keikkaa varten ovat niin pinnassa.
Yrms_ :in kanssa ollaan periaatteessa kavereita nyt Rautaneidon kautta, vaikkei olle ikinä tavattu. Ensimmäinen miitti tulee olemaan Maidenin seuraavalla keikalla, uuden levyn starttaamalla kiertueella. Ollaan puhuttu siitä, kuinka hienoa siitä lopulta tulee. Mä olen jo nyt aivan fiiliksissä, vaikken tiedä koska Suomen keikka/keikat on, eikä ole mitään tietoa seuraavasta studiolevystä tai ylipäänsä mistään.
Mä en ole ikinä ollut minkään heaveybändin keikalla sillain, että se bändi olisi ollut mulle ykkönen, niinkuin Maiden. Motörhead, Slayer ja Megadeth olivat kaikki elämää suurempia, ja keikkapäivänä olin aivan täpinöissä, mutta siitä puuttui se jokin. Se, ettei lauteilla ollut Iron Maiden.
Nyt on seuraava keikka tiedossa, ja on täysin varmaa että mä menen sinne. Isän kanssa varataan mulle kenttälippu samalla sekunnilla kun ensimmäisiä lippuja aletaan myydä. Varmistan hyvissä ajoin paikkani tapahtumassa, josta tulee todennäköisesti elämäni hienoin juttu.

Mä en tiedä kuinka kauan Iron Maiden jaksaa, mutta sen vannon, että mä olen Maidenin rinnalla loppuun asti. Nyt meitä faneja todella hemmotellaan. On tulossa Death On The Road 3dvd, johon me kaikki laskemme jo päiviä. Ei tarvitse varmaan pitää aikaa kytätä DOTR:ia, kun vihdoinkin tulee tieto keikasta. Kesä menee erinäisten festarien merkeissä yms, ja syksyn suulla on aika korkata Maidenin uusin studioalbumi, toisiksi viimeinen, tai ehkä jopa se Last One. Levy pyörii varmasti kaikkien soittimessa niin ahkeraan, että lopulta pitää ostaa samaista albumia toinen kappale vanhan kuluttua läpi puhki. Ja sitä seuraa keikka...
Tämä kaikki on osa Maidenin eläkepäiviä. The Early Days-kiertueelta tulee dvd, ja loistavaa, vanhan ajan materiaalia päästään näkemään viralliselta dvd:ltä. Luulen, että tämän vuoden keikat/keikka eivät jää Maidenin viimeiseksi keikaksi Suomessa, ja jos sattuu jäämään, Suomi menee Maidenin luokse.

Tuo kaikki luo faneille todellisen pohjan, mahdollisuuden tehdä Maidenin viimeisistä vuosista uusi Kultainen Aikakausi, verrattavissa ajanjaksoon 83-88. Saamme paljon virallista Iron Maidenia eri formaateissa, ja pääsemme nauttimaan elämää suuremmista keikoista. Nyt eletään täysillä, vielä kun on aikaa. Olen onnellinen löydettyäni Maidenin, ja vaikka olenkin todella myöhäisluokan fani, koskaan ei ole liian myöhäistä löytää oma juttunsa. Nyt aion käydä keikoilla ja fanittaa täysillä loppuun asti, puhumattakaan sitten itse lopetuksesta, jonka jälkeen vaan tahti kiihtyy.
Nyt on Blood Brothers soittimessa, ja todellakin, me fanit ja Maiden, ollaan veriveljiä.

Näissä fiiliksissä tällä kertaa. Odotan elämää suuremmalla innolla seuraavaa keikkaa, jossa pääsen vihdoin tapaamaan Rautaneitolaisia.
Pääsee puhumaan hyvän porukan kanssa livenä. Jos Keinonen, Asa yms. eivät vietä kaikkea vapaa-aikaa Lapin Kulta Barissa, tulen varmasti jututtamaan. :D :D
Nähdään ensikeikalla, kaikki!

UP THE IRONS! :finger:
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

^Kyllä osaa olla hienoa tekstiä, Stratocaster! Sun tilanteesi muistuttaa aika paljon omaani: olen löytänyt Maidenin vasta myöhään, itse asiassa viime vuoden aikana. Mutta olen ihastunut korviani myöten, enkä usko, että mikään muu bändi tulee ikinä syrjäyttämään Maidenia ykköspallilta.

Sanoit kanssa syntyneesi No Prayerin jälkeen... Eli mä olen siis varmaan aika saman ikäinen. Olen syntynyt 1991 ja täytin tänään 15 vuotta. Enkä ole hitto vie, ollut vielä yhdelläkään Maiden-keikalla elämäni aikana, vaikka esim. viime kesänä se olisi ollut mahdollista. Siispä odotukset ovat aivan pinnassa tulevaa/tulevia keikkoja silmälläpitäen. Koska vaara kuitenkin on olemassa, että se olisi viimeiden mahdollisuus nähdä Maiden Suomessa (emmehän me usko tuohon, mutta pahinta pitää silti pelätä), pitää olla valppaana, kun liput tulevat myyntiin ja varat omansa alta aika yksikön.

Ja olet oikeassa, me ollaan veriveljiä kaikki fanit. Vaikka täällä onkin sellaisia faneja, jotka on kuullut Maidenia 10 vuotta ennen syntymääni, niin silti fanitus fanitusta, vaikka olisikin syttynyt vähän myöhemmin. Ja ottakaa huomioon tulevia sukupolvia ja vuosikymmeniä ja mahdollisia uusia faneja. Siinä mielessä mekin myöhään herräneet ollaan onnekkainta, että saadaan elää tämmöisessä ajassa, kuin nyt on tarjolla. Maiden potkii nyt uskomattoman hyvin ja viimeisimmät levytkin ovat olleet oikeaa klassikkokamaa, mm. DoD on yksi henkilökohtaisista suosikeistani.

Eletään siis tätä aikaa niinkauan kuin se on vielä mahdollista, eikä mietitä mitään, mikä ei ole ajankohtaista!
Up The Irons! \,,/
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

No sitten kun se päivä koittaa niin on kyllä varmasti todella paskamainen olo. No, kaikki eivät voi elää ikuisesti.

Sitten tulee kuunneltua levyjä ja tietenkin pitää etsiä lisää hyviä bändejä kuunneltavaksi. Mutta jättää se Maiden silti helvetin ison aukon silti mun mieleen.
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Stratocaster wrote:Mä olen miettinyt paljon sitä kun Maiden lopettaa. Synnyin vasta No Prayerin jälkeen, ja näin nuoressa iässä mä olen missannut jokaisen keikan, mihin olisin voinut mennä. Siksi odotukset seuraavaa keikkaa varten ovat niin pinnassa.
Yrms_ :in kanssa ollaan periaatteessa kavereita nyt Rautaneidon kautta, vaikkei olle ikinä tavattu. Ensimmäinen miitti tulee olemaan Maidenin seuraavalla keikalla, uuden levyn starttaamalla kiertueella. Ollaan puhuttu siitä, kuinka hienoa siitä lopulta tulee. Mä olen jo nyt aivan fiiliksissä, vaikken tiedä koska Suomen keikka/keikat on, eikä ole mitään tietoa seuraavasta studiolevystä tai ylipäänsä mistään.
Mä en ole ikinä ollut minkään heaveybändin keikalla sillain, että se bändi olisi ollut mulle ykkönen, niinkuin Maiden. Motörhead, Slayer ja Megadeth olivat kaikki elämää suurempia, ja keikkapäivänä olin aivan täpinöissä, mutta siitä puuttui se jokin. Se, ettei lauteilla ollut Iron Maiden.
Nyt on seuraava keikka tiedossa, ja on täysin varmaa että mä menen sinne. Isän kanssa varataan mulle kenttälippu samalla sekunnilla kun ensimmäisiä lippuja aletaan myydä. Varmistan hyvissä ajoin paikkani tapahtumassa, josta tulee todennäköisesti elämäni hienoin juttu.

Mä en tiedä kuinka kauan Iron Maiden jaksaa, mutta sen vannon, että mä olen Maidenin rinnalla loppuun asti. Nyt meitä faneja todella hemmotellaan. On tulossa Death On The Road 3dvd, johon me kaikki laskemme jo päiviä. Ei tarvitse varmaan pitää aikaa kytätä DOTR:ia, kun vihdoinkin tulee tieto keikasta. Kesä menee erinäisten festarien merkeissä yms, ja syksyn suulla on aika korkata Maidenin uusin studioalbumi, toisiksi viimeinen, tai ehkä jopa se Last One. Levy pyörii varmasti kaikkien soittimessa niin ahkeraan, että lopulta pitää ostaa samaista albumia toinen kappale vanhan kuluttua läpi puhki. Ja sitä seuraa keikka...
Tämä kaikki on osa Maidenin eläkepäiviä. The Early Days-kiertueelta tulee dvd, ja loistavaa, vanhan ajan materiaalia päästään näkemään viralliselta dvd:ltä. Luulen, että tämän vuoden keikat/keikka eivät jää Maidenin viimeiseksi keikaksi Suomessa, ja jos sattuu jäämään, Suomi menee Maidenin luokse.

Tuo kaikki luo faneille todellisen pohjan, mahdollisuuden tehdä Maidenin viimeisistä vuosista uusi Kultainen Aikakausi, verrattavissa ajanjaksoon 83-88. Saamme paljon virallista Iron Maidenia eri formaateissa, ja pääsemme nauttimaan elämää suuremmista keikoista. Nyt eletään täysillä, vielä kun on aikaa. Olen onnellinen löydettyäni Maidenin, ja vaikka olenkin todella myöhäisluokan fani, koskaan ei ole liian myöhäistä löytää oma juttunsa. Nyt aion käydä keikoilla ja fanittaa täysillä loppuun asti, puhumattakaan sitten itse lopetuksesta, jonka jälkeen vaan tahti kiihtyy.
Nyt on Blood Brothers soittimessa, ja todellakin, me fanit ja Maiden, ollaan veriveljiä.

Näissä fiiliksissä tällä kertaa. Odotan elämää suuremmalla innolla seuraavaa keikkaa, jossa pääsen vihdoin tapaamaan Rautaneitolaisia.
Pääsee puhumaan hyvän porukan kanssa livenä. Jos Keinonen, Asa yms. eivät vietä kaikkea vapaa-aikaa Lapin Kulta Barissa, tulen varmasti jututtamaan. :D :D
Nähdään ensikeikalla, kaikki!

Aivan mahtavaa tekstiä Strato!
Olen todella siis syntynyt vasta Fear of the Darkin jälkeen, eli vuonna 1993, mutta vaikka olen muistaakseni yhtä laudan kundia 30 vuotta nuorempi, niin silti jaksamme yhä fanittaa täysillä. Kaksi keikkaa koettu, ja kun ajattelee, että koin keikan 11 vuotiaana, niin eihän siinä voinut olla kuin ihmeissään mitä koki. Me kaikki fanit ollemme todellakin veriveljiä ja pystymme ikuisesti fanittamaan MAideniä, lopettivat he tai ei!
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Kun se aika tulee niin kyllä itku pääsee :cry:
Mutta Brucehan puhu kuuden vuoden suunnitelmista, joten ehtiihän siinä nähdä Maidenin vähintäänkin 5 kertaa, varsinkin kun olen menossa tänä vuonna kolmelle keikalle.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Kyllähän se varmasti tulee yllättäen, vaikka tieto siitä, että kaverit alkaa olla jo iäkkäitä on tiedossa. Ja sitten varmasti kyllä hajottaa ja lujaa. Se toisaalta taas luo kovan tunnelman viimeiselle kiertueelle ja keikalle, ehkä jopa niin kovan, että moni liikuttuu kyyneliin lavan kummallakin puolella. Mutta Maiden on taatusti leponsa ja kiitoksensa ansainnut näiltä vuosilta.

Faktahan on, että ihmiset eivät elä ikuisesti, mutta se mitä ihmiset ovat tehneet ja luoneet voi elää; ajatuksissa, sydämissä ja muistoissa. Itsellä ainakin on monta niin hienoa muistoa Maidenista, että en tule tätä bändi minnekään kadottamaan, en sitten koskaan.

Ja ennen kuin tämä alkaa vaikuttaa ennenaikaiselta muistokirjoituksilta, niin todettakoon, että niitä hienoja muistoja ja hetkiä on tulossa vielä monta lisää.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Edward the 2nd
Hang-Around
Hang-Around

Post by Edward the 2nd »

Uskooko kukaan että bändin jäsenet jatkavat musiikin parissa Maidenin potkaistua tyhjää? Itse uskoisin ainakin Brucelta, Janickilta ja Adrianilta moista vetoa, mutta kyllä se ainakin Steven ja Daven kohdalta taitaa olla siinä. Nickosta ei nyt tiedä mitä sanoa... :)
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
de_ja_vu
Wimp
Wimp

Post by de_ja_vu »

No sitten on huono juttu, mutta kyllä maiden vielä pitkään kasassa pysyy.
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Edward the 2nd wrote:Uskooko kukaan että bändin jäsenet jatkavat musiikin parissa Maidenin potkaistua tyhjää? Itse uskoisin ainakin Brucelta, Janickilta ja Adrianilta moista vetoa, mutta kyllä se ainakin Steven ja Daven kohdalta taitaa olla siinä. Nickosta ei nyt tiedä mitä sanoa... :)
Itse ainakin uskoisin, että Bruce jatkaa soolouraansa, kenties yhteistyössä Adrianin kanssa, mikäli ääni pysyy yhtä hyvässä kunnossa kuin nykyään, ja miksei pysyisi kun mies ei mikään rellestäjärokkari ole joka viinalla ja tupakalla ääntään pilaisi ja on kovakuntoinenkin vielä.

Tuon kaksikon luulen uraansa jatkavan, muista en osaa sanoa oikein mielipidettä, epäilenpä.
Last edited by The_Air_Raid_Siren on Fri Mar 03, 2006 0:45, edited 1 time in total.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Olis aika kova juttu jos Bruce jatkais sooloonsa Adrianin ja Janickin kanssa. Tuolla kolmikolla vois tulla aika kovaa kamaa ulos. Itse ainakin uskoisin tuon kolmikon toimivan.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Stratocaster wrote:Mä olen miettinyt paljon sitä kun Maiden lopettaa. Synnyin vasta No Prayerin jälkeen, ja näin nuoressa iässä mä olen missannut jokaisen keikan, mihin olisin voinut mennä. Siksi odotukset seuraavaa keikkaa varten ovat niin pinnassa.
Hyvää ajatuksen juoksua Strato. Sun jutuista palaa aina mieleen se innokkuus kun ite kattelin 1986 lippua kädessä jossa luki (kehnolla printillä) Iron Maiden Somewhere On Tour Helsinki 12.11.1986.

Jatka vaan samaan malliin, älä murehdi mitään "menetettyjä" keikkoja. Pää pystyy ja nenä tuleen, sinä ite elät sun parhaan maiden ajan!
(Peke: Menetetyt Keikat)

Itse 1986 keikan jälkeen näin maidenin seuraavasti vasta 2003... eli minähän se olen missannut. En kuitenkaan ajattele asiaa noin. Kaikki keikat ja äänitteet on kuitenkin seurannut mua koko mun elämän 11 vuotiaasta asti. Se vasta on hienoa, kun huomaa, että diggaa jostain vielä 23 vuoden jälkeenkin!

See You 14.11. In Helsinki :wink:
Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Mun musiikki juttu on pyöriny viimevuosina aika paljon Maidenin ympärillä, ja (vaan) yks keikka on takana jo. Minäki oon niitä ns. Uudempi faneja, 90-luvun tuotoksia, mutta ikä ei vaikuta mihinkään tässä hommassa. Tietenki välillä toivon että olisin elänyt ja kokenu 80-luvun, mukaan lukien maidnein alun+kulta ajan, mutta minkäs sille voi. Nautitaan nyt ihan täysillä tästä mitä on jäljellä ja pyöritään keikoilla ihan toden teolla. Onhan se harmillista kun herrat lopettavat mutta ei sille mitään voi. + THE MUSIC LIVES ON FOR EVER. Eli vaikka maiden hajoiaisikin eikä pääsisi enää livenä katsomaan, niin onhan ne levyt ja keikkatallenteet vielä tallella. Eikun niitä sitten tapittamaan/kuuntelemaan.

Mun (+uudempien fanien) onneks viime- ja tänävuonna on maiden julkaisut/tulee julkaisemaan paljon materiaallia, ja käy kolmeen oteeseen suomessa! Jopa levy on tulossa. Eli ei tässä mitään hätää ole. Kunnolla pääsee nauttimaan ihan loppuun asti kaikesta. Ja yksi kiertue tämän tulevan lisäksi saadaan ainakin mukaan. Hyvältä näytää.

Ei tässä pitäs vielä murehtia lopettamista :) Onhan tässä vielä tulossa kaikenlaista jännättävää. Ja kyllähän mun mielestä ainakin jätkillä on ihan tallella soittotaito, ja uskon että pysyvät musiikki bineksessä tavalla tai toisella. Ens keikkoja jännäämään sitten. Ja mua ei haittais tommonnen comebackki kunhan ei ihan öveiks mene.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Sacke
Wimp
Wimp

Post by Sacke »

Jooh.. Kyllähän tuo rupeaa harmittamaan jo nyt, kun ajattelee päivää, jolloin Maiden ilmoittaa lopettavansa. Mutta eipä siinä mitään, onhan tietenkin levyt ja kaikenmaailman keikkatallenteet olemassa. Niitä sitten katsomaan kun tämä päivä koittaa ja siitä eteenpäin myös.

Olen itsekkin "tuoreempi" fani (-90) ja yksi keikka takana (6.7 -05). Oisihan noita ollut mahdollisuuksia useampiinkin, mutta ei sitä pienempänä tullut mieleen minkäänlaiseen konserttiin juurikaan mennä. Onneksi tänä aikana saamme kuitenkin nauttia näistä julkaisuista (DOTR,Early Days,Tuleva Albumi,ehkä toinenkin albumi toivottavasti!) ja tietenkin tulevista keikoista vielä täysin rinnoin, että kyllä tässä vielä kerkeää hankkia kokemuksia sekä muistoja Maidenista. Toivottavasti paljonkin.

Kun tuo päivä sitten koittaa,on tietenkin pidettävä ainakin henkilökohtainen hiljainen hetki maailman mahtavimmalle heviyhtyeelle Iron Maidenille. Tietenkin koko päiväksi Maiden soimaan ja kaikki mahdolliset keikkajulkaisut katsottava läpi mitä vain löytyy. Näin siis minun kohdallani.

Onneksi muistot elää.

Toivokaamme pitkää uraa vielä heille. :) UP THE IRONS!
Up The Irons!
Post Reply