Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
tiistaina päätin piruuttani kokeilla netin kautta ja sain lipun hartwalin tiistain konserttiin alakatsomoon 120. keskiviikon keikalla pääseekin sitte riehumaan kun on kenttälippu (se tosin hankittiin maanantaina jonottamalla). niiden jotka ovat jääneet ilman tikettiä kannattaa ensi tiistaina olla kärkkymässä puhelimessa/netissä koska silloin minun ymmärtääkseni ne liput jotka on maanantaina varattu, muttei noudettu tulevat myyntiin..
-
- Berserkki
Tyhjillään? Keskiviikolle tarjotaan parhaana paikkana piippuhyllyä ja tiistainakin suhteellisen kaukana olevaa alakatsomoa. Nou pänik.Edward the Greaat wrote:Mitä?!? Vieläkin molemmat Helsingin keikat ihan tyhjillään!
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
-
- Tuhlaajapoika
Olin reissussa lippurallin aikaan joten varasin liput ja kyydin samalta bussifirmalta jonka kyydillä olin viime keikallakin, kenttäliput 14.11 Helsingin keikalle otin itselleni ja kavereilleni.
Tässä kahdeksan kuukauden aikana voisi katsoa jos sattuisi vastaan ylimääräisiä Tampereen lippuja niin sellaisen voisi hankkiakin jos varaa olisi, nyt ei ole mitenkään.
Tässä kahdeksan kuukauden aikana voisi katsoa jos sattuisi vastaan ylimääräisiä Tampereen lippuja niin sellaisen voisi hankkiakin jos varaa olisi, nyt ei ole mitenkään.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Liput tuli tänään postissa.
Hartwall Areenalle piippuhyllylle. Makso (vaivaiset?) 49 euroa kappale.
Mennään kaverin ja pikkuveljen kanssa kattoo Meideniä.
Mut ei kyl tosiaan ole mikään kiire paikalle kun lämppärinä on taas joku ihme ööröö-bändi Trivium.

Hartwall Areenalle piippuhyllylle. Makso (vaivaiset?) 49 euroa kappale.
Mennään kaverin ja pikkuveljen kanssa kattoo Meideniä.

Mut ei kyl tosiaan ole mikään kiire paikalle kun lämppärinä on taas joku ihme ööröö-bändi Trivium.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
tänään varmistui ettei meikäläistä nähdä 14.11 olevalla keikalla....isänmaa kutsuu, ja kutsunnat olis 14.11 kävin kaikki mahdolliset ideat läpi että pystyisin sen välttämään kunnes luin kohdan "tulematta jättävät voidaan tuomita vankeusrangaistukseen" se niistä suunnitelmista siis. ainoa positiivinen asia tässä on se että kutsunnat ei sattunu 12 eikä 15 päivä sillä olen jo ehtinyt hankkia liput molempien päivien keikoille
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
- Ronald Reagan
-
- Bad Ass MotherFucker
No ainakin silloin kun minä kävin kutsunnoissa kymmenen vuotta sitten, niin kutsunnat oli päiväsaikaa, eikä siinä kauaa mennyt. Sitten vaan talla pohjaan ja Helsinkiin.dejavu wrote:tänään varmistui ettei meikäläistä nähdä 14.11 olevalla keikalla....isänmaa kutsuu, ja kutsunnat olis 14.11 kävin kaikki mahdolliset ideat läpi että pystyisin sen välttämään kunnes luin kohdan "tulematta jättävät voidaan tuomita vankeusrangaistukseen"
-
- Kärpästen Herra
Kutsunnat on nopee homma!dejavu wrote:tänään varmistui ettei meikäläistä nähdä 14.11 olevalla keikalla....isänmaa kutsuu, ja kutsunnat olis 14.11 kävin kaikki mahdolliset ideat läpi että pystyisin sen välttämään kunnes luin kohdan "tulematta jättävät voidaan tuomita vankeusrangaistukseen" se niistä suunnitelmista siis. ainoa positiivinen asia tässä on se että kutsunnat ei sattunu 12 eikä 15 päivä sillä olen jo ehtinyt hankkia liput molempien päivien keikoille
Varmasti kerkeet keikapaikalla klo 21 mennessä...
Hei se on sellanen klo 09-13 tilaisuus. Älä nyt sinkoile siellä

Vältät vankilan ja näät Maidenin.... OK now?
Niin Just! Miä muuten kirjoitin ekalla viikolla neljä viestii peräkkäinde_ja_vu wrote:MItenkähä se hartwal ei mee täyteen?
Voisit käyttää viestissäsi olevaa muokkaa-nappulaa ettei tule rivin viestejä aivan perätysten!
Sakke

jos vanhat oppii, niin kyll nuoret. Varsinkin kun asa on tehnyt ihanat säännöt tänne "Lue ennenkuin postaat"

Into Iron Maiden Since 1983
Siis voi prkl. Nuohan koskevat sitten varmaan myös minua. Pitääpä ottaa asiasta selvää...dejavu wrote:tänään varmistui ettei meikäläistä nähdä 14.11 olevalla keikalla....isänmaa kutsuu, ja kutsunnat olis 14.11 kävin kaikki mahdolliset ideat läpi että pystyisin sen välttämään kunnes luin kohdan "tulematta jättävät voidaan tuomita vankeusrangaistukseen" se niistä suunnitelmista siis. ainoa positiivinen asia tässä on se että kutsunnat ei sattunu 12 eikä 15 päivä sillä olen jo ehtinyt hankkia liput molempien päivien keikoille
Edit: 15. päivälle taitaa sattua. Pitääpä katsoa lennot ym tarkkaan että ehtii.
Last edited by mishrak on Thu Mar 02, 2006 21:53, edited 1 time in total.
-
- Hang-Around
Eipä tuossa mitään ongelmaa ole. Itse menin kokeen takia pari päivää aikaisempaan kutsuntapäivään. Katsot vaan paremman päivän ja menet silloin, mieluusti vain ennen omaa kutsuntapäivääsi (paitsi jos se on ensimmäinen). Ilmoitat vaan siellä, että olet mukana ylimääräisenä, niin hakevat sinunkin lappusi ja lomakkeesi. En tiedä, että lähtevätkö samantien perään mikäli et ilmesty omana päivänäsi, vaan myöhemmin. Joka tapauksessa kun vaikka olet niin aktiivinen, että soitat sinne hyvissä ajoin etukäteen ja kerrot elämää ja kuolemaa tärkeämmästä esteestä (voiko Maidenia parempaa syytä ollakaan?), niin lähes varmasti kyllä pääset meidän muiden mukaan nauttimaan tärykalvojen heilumisesta Maidenin tahtiin.dejavu wrote:tänään varmistui ettei meikäläistä nähdä 14.11 olevalla keikalla....isänmaa kutsuu, ja kutsunnat olis 14.11 kävin kaikki mahdolliset ideat läpi että pystyisin sen välttämään kunnes luin kohdan "tulematta jättävät voidaan tuomita vankeusrangaistukseen" se niistä suunnitelmista siis. ainoa positiivinen asia tässä on se että kutsunnat ei sattunu 12 eikä 15 päivä sillä olen jo ehtinyt hankkia liput molempien päivien keikoille
Edit: Ja samat sanat kaikille muillekin kutsunnoistaan stressaaville.
-
- Tuhlaajapoika
Taitavat onneksi olla minulla myös syyskuussa kun samalta paikkakunnalta ollaan. Hitto olisi karmeaa, että kun lippu ja kyyti on hommattu niin kutsunnat pilaisivat koko homman.-Iron- wrote:Itselläni kutsunnat ovat onneksi jo syyskuussa...ettei tarvitse suunnitelmia muuttaa sen takia. Parilla kaverilla jotka ovat tulossa keikalle niin osuu kyllä samalle päivälle mutta eiköhän sitä silti olla porukalla paikalle tulossa...
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
Stratocaster wrote:Ei, vaan C ya IN TAMPERE! Turha kai sitä yrittää ainakaan jonotusennätyksiä, vitutus vaan olisi suuri, koska Voimis kumminkin kärkkyy siellä koko edellisen yön.Sacke wrote:Diih, liput saatiin, n.2,5 tunnin jonotuksen jälkeen. Elikkäs kentälle 14.11 Helsinkiin.Aika vaivattomasti tuo kävi vaikka ei ihan ensimmäisiä jonossa oltukkaan. Ja saa nyt nähdä jos vaikka yrittäs mahdollisesti ajoissa keikalle jonottamaan ja eturiviin vetästä,mutta sen näkee sitten.
C ya in Helsinkii!
No niihän se on, mut jos sitä jo kohta lähtis sinne Hartwallille.. Telttaan asumaan. Sais Voimiskin väistyä.

Up The Irons!
Näin sunnuntain ja maanantain vastaisenä yönä, että olin jo jonottamassa lippuja, ja muutenkin sinä yönä heräsin vähän väliä.
No kuudelta ylös salamana. (Näin nopeasti en ole varmaan koskaan ennen sängystä noussut).
Ja hiukan ennen seitsemää lähdin kohti Porin keskustaa jonottaan lippuja.
Sain melkein yksinäni odotella yhdeksään asti. Vähän ennen yhdeksää alkoi olemaan perhosia mahassa, ja hitonmoinen jännitys.
Lipputiskillä oli tosi nopeaa ja ammattimaista palvelua. Tuloksena Hesan keikoille jääkatsomoon liput, ja Tampereelle otin istumakatsomoon liput.
No kuudelta ylös salamana. (Näin nopeasti en ole varmaan koskaan ennen sängystä noussut).
Ja hiukan ennen seitsemää lähdin kohti Porin keskustaa jonottaan lippuja.
Sain melkein yksinäni odotella yhdeksään asti. Vähän ennen yhdeksää alkoi olemaan perhosia mahassa, ja hitonmoinen jännitys.
Lipputiskillä oli tosi nopeaa ja ammattimaista palvelua. Tuloksena Hesan keikoille jääkatsomoon liput, ja Tampereelle otin istumakatsomoon liput.
Mikään ei ole niin pyhää, kuin Iron Maiden.
tosiaankin.....päivällähän ne onkin. eipä tullu mieleen. sitten täytyy kutsuntojen jälkeen pomppia kiireellä helsingin junaan ja eikun keikalleAlex Machine wrote:No ainakin silloin kun minä kävin kutsunnoissa kymmenen vuotta sitten, niin kutsunnat oli päiväsaikaa, eikä siinä kauaa mennyt. Sitten vaan talla pohjaan ja Helsinkiin.dejavu wrote:tänään varmistui ettei meikäläistä nähdä 14.11 olevalla keikalla....isänmaa kutsuu, ja kutsunnat olis 14.11 kävin kaikki mahdolliset ideat läpi että pystyisin sen välttämään kunnes luin kohdan "tulematta jättävät voidaan tuomita vankeusrangaistukseen"

- Ronald Reagan
- Ronald Reagan
veikkaisin että settilistaa voi joutua jonnin aikaa ootteleen jos se uus levy tulee vasta syksyllä....miinus wrote:Jepulis. Nyt on lippu 14.11 keikalle ja katsomoon 109. Onpahan taas mitä odottaa lähes vuosi. Nyt vaan jännityksellä odottamaan tuota settilistaa..
- Ronald Reagan
- Ronald Reagan