Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
-
- Manowarrior
^Kyl se on ihan hyvätasoinen ja kuunneltava. Ainakin mun mielestä, mutta en ole mikään hifisti (suurin osa kaikesta musasta vinyylinä jne.). Kysymys kuuluukin, että mistä sen saa pelkästään? Eikös se tule kytkökauppana ton videon kanssa ainoastaan...?
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
Tällästä kyselen, että milloin Dave käytteli tämmöistä ruskeahkoa, osittain näkyy ehkä läpi,Plektraa jossa lukke toisella puolella FOR YER FACE ja toisella painettuna Dave Murrayn nimmari ?
Ja väriltään/ laadultaan samanlainen kuin Harrisin 7th Tourilla käyttämä, mutta siinä lukee, että 7th Pick of 7th Tour eli lukiko jampoilla eri tekstejä vaikka saman kiertueen plekuissa.
Ja väriltään/ laadultaan samanlainen kuin Harrisin 7th Tourilla käyttämä, mutta siinä lukee, että 7th Pick of 7th Tour eli lukiko jampoilla eri tekstejä vaikka saman kiertueen plekuissa.
Last edited by Make#34 on Tue Feb 28, 2006 17:17, edited 2 times in total.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Manowarrior
-
- Sateentekijä
Olen nähnyt Maiden Englandia myytävän ilman tuota VHS:kin. Ainakin Kane Records tääl Turuus on myynyt aikanaan sitä pakettia hajotettuna. Itse ostin pelkän cd:n sieltä aikanaan, koska VHS oli julkaistu hieman aikaisemmin ja sehän minulta jo löytyikin. Kane myy tälläkin hetkellä Eddies's Archivea hajotettuna - en tosin ymmärrä miksi joku ostaisi ko. keräilyboksilta vain yhden cd:n ja jättäisi kaikki muut herkut nauttimatta. Muistaakseni hintaa yhdellä tuplalla on 30 jöröä, joten eipä ole erityisen halpaakaan.Voimanorja wrote:Ihmiset myy eBayssa omaansa, mutta eivät jostain syystä videota.condemned wrote:^ Ohan tuosta nyt boottejakin liikkeellä.
No tiedähäntä. Kai ne voivat boottejakin olla.
www.kane.fi
-
- Berserkki
Jos katsot normaalilla stereoäänellä varustetulla tv:llä, niin yleisö ei kuulu, koska levy on 5.1 äänellä varustettu. Sama juttu itselläni.Edward the Greaat wrote:Mikä vika siinä Rock in Rio DVD:ssä muuten on kun ei yleisö kuulu lainkaan? Saakeli olin tottun7ut siihen, mutta nyt satuin huomaamaan ja ärsyttää.
-
- Berserkki
Aha ok. Yleensä oon tätä katsonu kotiteatterilla ja se on kuulunu hyvin. Nyt kun jouduin kattoo omalla normi telkul ni osu korvaan.Brain Damage wrote:Jos katsot normaalilla stereoäänellä varustetulla tv:llä, niin yleisö ei kuulu, koska levy on 5.1 äänellä varustettu. Sama juttu itselläni.Edward the Greaat wrote:Mikä vika siinä Rock in Rio DVD:ssä muuten on kun ei yleisö kuulu lainkaan? Saakeli olin tottun7ut siihen, mutta nyt satuin huomaamaan ja ärsyttää.
KIITOS!
SAVE_US.ETG 

-
- Manowarrior
-
- Vempare
muistatteko miten paljon esim. helsingin keikalla on merchandise tavarat maksaneet?
ja mitäs tavaraa siellä on muitako paitoja,lippiksiä,pipoja?
pistäkää mitä suunnilleen muistatte! pitää varata rahaa sinne keikalle...
ois haaveena sellainen pelipaita ja muutama tavara kans sitten marraskuun keikalta.
ja mitäs tavaraa siellä on muitako paitoja,lippiksiä,pipoja?
pistäkää mitä suunnilleen muistatte! pitää varata rahaa sinne keikalle...
ois haaveena sellainen pelipaita ja muutama tavara kans sitten marraskuun keikalta.
Minä en välitä tästä maailmasta enään
Minä tahdon vain elää omaa fantasiaani
Kohtalo on tuonut meidät näille rannoille
Mikä oli tarkoituskin on nyt tapahtumassa
Minä tahdon vain elää omaa fantasiaani
Kohtalo on tuonut meidät näille rannoille
Mikä oli tarkoituskin on nyt tapahtumassa
-
- Hang-Around
-
- Tuhlaajapoika