condemned wrote:No kyllä noi on copypastettu tonne Maiden Denmarkiin suoraan tosta Polish Eddien postauksesta. Pari päivää väliä tosin postauksella ja tolla "uutisella".
Pertti Keinonen wrote:Onko kyseessä siis hyvältä näyttävä arvaus vai onko tuossa jotain totuuden siementä mukana?"
Minäpä sanoisin, että tässä on hyvin paljonkin totuuden siementä mukana. Eli tietyistä syistä johtuen haluttu laittaa päivämäärät postauksiin niin sanoittuina arvauksina. Mitähän kävi, kun Tampereen keikka näkyi jo lippupalvelujen sivuilla ennen aikoijaan?
Ne on eri miehet jotka tekee ja ne jotka puhuu vaan. Eiks se niin mennyt Pertsa?
-Janne- wrote:Onkohan tästä tulevasta kiertueesta tulossa maailmankiertue? Tuon tanskalaisen huhun mukaan kyseessä olisi vain Euroopan kiertue.
No kuten huomaat. Euroopankiertuekin on aika "vajaa" jos ei ota huomioon sitä että Skandinaviassa vedetään ihan luonnottoman monta keikkaa.
Veikkaan aika varmasti että loppu maailma hoidellaan tammikuussa. Usassa ja Kanadassa tuskin on yhteensä 10 keikka enempää.
Japani...ehkä...etelä-Amerikka, ei välttämättä.
Kannattaa oikeasti muistaa että kesällä 2007 tapahtuu ja lujaa. Eli tuo albumi-kiertue tulee todennäköisesti loppumaan aika lailla lyhyeen ja mahdollisimman nopeasti.
Veikkaan myös että nuo Polish_Eddien keikkapäivät ovat aika lailla totuuteen päin.
ploughman wrote:
Kannattaa oikeasti muistaa että kesällä 2007 tapahtuu ja lujaa.
Mä haluisin tietää että mistä huhuista tai merkeistä on vedetty langat yhteen ja päädytty tuohon väitteeseen. Kun en itte oo mistää kuullu pienintäkään huhua Golden Years -kiertueesta niin täälä porukat tuntuu tietävän jotain, viittittekö kertoa?
^Onhan Bruce ja muistaakseni Rod maininnut asiasta, että tarkoitus tehdä kiertue perustuen levyihin; LAD, Somewhere ja Seventh. Tuoda suurin lavaproduktio koskaan, LAD eddieineen uudestaan jne.
^^Tuota en kommentoi, mistä minä olen tämän vetänyt.
Mutta sen verran suoraan se tuli viime heinäkuussa aikalailla luotettavasta suusta, että se on jo minusta ihan varma että juuri kesällä 2007 tuo mammuttikiertue on.
Minulla on asiasta kaksi eri lähdettä, jotka ovat tietämättömiä toisistaan.
Ja jos olette huomanneet samankaltaista infoa on mahdollista onkia ihan ulkomailtakin asti.
Kyllä Golden Years -kiertue alkaa olemaan kaikkien huulilla jo enemmän tai vähemmän.
Minä olen sitten frikiti, kun nämä "informaation jyväset" eivät saa minua kuolaamaan.
Golden years kiertue tulee jos ja kun tulee..
Levykin tulee ulos sitten kun levy tulee ulos, ei aikaisemmin eikä myöhemmin, vaan silloin kun levyn on määrä ilmestyä.
Onhan minulla myös elämä elettävänä ja paljon muuta ajateltavaa.
Saas nähdä sitten minkälainen levy sieltä tulee. Nyt on DOD auennut sen verran mitä levy vaan voi, ja vaikka kyseessä ei olekaan bändin paras levy, on kyllä hankala tehdä tasokasta seuraajaa Dance Of Deathille.
Kun kuuntelee jotain Montseguria, Gates Of Tomorrowia, Pachendalea, nimibiisiä, New Frontieria, tulee kyllä semmonen olo että tätä ei ylitetä.
JoonasK wrote:Minä olen sitten frikiti, kun nämä "informaation jyväset" eivät saa minua kuolaamaan.
Golden years kiertue tulee jos ja kun tulee..
Levykin tulee ulos sitten kun levy tulee ulos, ei aikaisemmin eikä myöhemmin, vaan silloin kun levyn on määrä ilmestyä.
Oikeasti voisi jätkä välillä minusta olla hieman positiivisempi. Ei toisten iloa tarvitse pilata. Jos ei itse kiinnosta, niin miksei saisi muita kiinnostaa? Jokaisella on tietenkin elämä, mutta kyllä Maiden kuuluu ihan minunkin elämään ihan kohtuullisen paljon. En haluaisi dissata, mutta miksi kirjoittaa jos ei kiinnosta lainkaan. Sitä ihmettelen.
JoonasK@ Maiden stadionille kesällä 2007 wrote:
Tämä spekulointi on ihan turhaa, eikö teillä ole elämää?
JoonasK@ Tuleva levy ja kiertue wrote:
Vaikutat kyllä sen verran fiksulta kaverilta, että sulla on varmasti mahtava elämä. JOten jatkahan sitä mahtavan elämäsi elämistä jossain muualla ja lähde lätkimään tältä laudalta, kun ilmiselvästi sulla ei näytä olevan täällä kenellekkään mitään annettavaa.
JoonasK wrote:^^
Sä oletkin tullut oikeeseen paikkaan. Aikuisten kundien hiekkalaatikolle jota johtaa pari paviaani urpoa ja samalla teitä keltanokkia.
Kyllä mulla elämä on .... huom myös Iron Maidenin ulkopuolella. Mulla ei heti housut kastu ja kuola valu kun Kevin ilmoittaa, että ensimmäisestä uuden levyn biisistä on 10 nuottia nauhoitettu. Kuten monilla täällä hiekkalaatikolla.
JoonasK wrote:Kyllä mulla elämä on .... huom myös Iron Maidenin ulkopuolella. Mulla ei heti housut kastu ja kuola valu kun Kevin ilmoittaa, että ensimmäisestä uuden levyn biisistä on 10 nuottia nauhoitettu. Kuten monilla täällä hiekkalaatikolla.
Aristotelista filosofiaa noudattava kylmäpäinen, tunteensa hallitseva nero , jolla on myös vertauskuvat hallussa meitä tyhmempiä varten <3 Susta tulee kaikkien suosikki!
Mitä uuteen levyyn tulee, niin kyllä uskon että siitä DoDin veroinen saadaan. On sellainen tiimi Maidenilla kuitenkin kasassa ja Brave New Worldista eteenpäin on ollut tyyli hallussa.
JoonasK wrote:Mulla ei heti housut kastu ja kuola valu kun Kevin ilmoittaa, että ensimmäisestä uuden levyn biisistä on 10 nuottia nauhoitettu. Kuten monilla täällä hiekkalaatikolla.
Ei varmaan kastu niin, ja sen teit kyllä selväksi ihan hyvin. Mutta onko se vaikea ymmärtää, että ehkä tämmöisellä laudalla liikkuu väkeä joiden elämää ko. orkesteri koskettaa aika vahvasti ja ehkä ne housut kastuvat kun orkesteri alkaa osoittamaan elon merkkejä, kuten nyt jopa studioalbumin merkeissä?
JoonasK wrote:^^
Sä oletkin tullut oikeeseen paikkaan. Aikuisten kundien hiekkalaatikolle jota johtaa pari paviaani urpoa ja samalla teitä keltanokkia.
Jätkälle vielä sanon, että täällä ei ole tarkotus olla vain aikuisia, vain myös hieman nuorempiakin faneja jotka eivät ole nähnyt Maideniä ihan 1980 Kuusrock keikasta lähtien. Nyt kyllä mennään jo niin off-topikkiin, että en asiaan todellakaan puutu pätkääkään. Lopuksi sanon, että jos vähänkin tutustuisit tähän porukkaan, niin tajuisit että täällä liikku todella asiallista porukkaakin. Ei sinunkaltaisia idiootteja sällejä.
Edward the Greaat wrote: Lopuksi sanon, että jos vähänkin tutustuisit tähän porukkaan, niin tajuisit että täällä liikku todella asiallista porukkaakin.
^Sua käy melkein sääliksi. Pistää miettimään, että mikäköhän se ihmisen noin pahemman kerran katkeroittaa. Luultavasti aikaisempi bänni tai vastaava? Provoile sinä, Joonas, ja nauti elämästä ja sen rikkaasta sisällöstä. Sulle nauretaan, tiedätkö?
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"