Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
Huhhuh, tähän topikkii tän päivän aikana tullut yli 5 sivuu kommentteja.
Olinpas lentokentällä(hki-vantaa) jonottelemassa lippuja, kello kuus saavuin ja kenttäpaikat sain. Hyvin tilanne hoidettiin siällä kun otettiin ylös että kuinka paljon kukin ottaa lippuja niin henkilökunta sitten tulosti suoraan saatanan paljon niitä lippuja ulos heti ku niit sai alkaa myymään niin aikamoni varmasti siellä olleista kenttäpaikan sai jos halusi.
Olinpas lentokentällä(hki-vantaa) jonottelemassa lippuja, kello kuus saavuin ja kenttäpaikat sain. Hyvin tilanne hoidettiin siällä kun otettiin ylös että kuinka paljon kukin ottaa lippuja niin henkilökunta sitten tulosti suoraan saatanan paljon niitä lippuja ulos heti ku niit sai alkaa myymään niin aikamoni varmasti siellä olleista kenttäpaikan sai jos halusi.
Sellossa oltiin melko eloisan porukkamme kanssa kutakuinkin varttia vaille 6, luultiin että olisi jo enemmän porukkaa mutta siinä melko hyvissä asemissa oltiin. Kenttäliput tuli hommattua, printtausaika neljää yli yhdeksän 
Ja ainakin mun mielestä osasivat porukat hommansa, lippuja printattiin valmiiksi pitkiä jonoja ja homma toimi sujuvasti. Melko hintahtava oli tämä yksi myyjä kyllä
"Pannaanko lippupalvelu kiinni?"

Ja ainakin mun mielestä osasivat porukat hommansa, lippuja printattiin valmiiksi pitkiä jonoja ja homma toimi sujuvasti. Melko hintahtava oli tämä yksi myyjä kyllä

"Pannaanko lippupalvelu kiinni?"
Last edited by Yrms_ on Mon Feb 27, 2006 17:10, edited 1 time in total.
Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Berserkki
Lähdin 6 aikaan Wiklundille jossa ei ollut ketään . Vasta kahdeksan maissa tuli lisää jonottajia, johtuen varmastikin siitä että tuolla oli saakelin kylmä. Kun ovet saatiin vihdoin auki oli jalat niin jäässä että kilpajuoksu luukulle meinasi katketa alkuun. Päästiin kuitenkin toisina luukulle ja kenttäpaikat taskuun.
Its a box of eight mate
-
- Taka-ampuja
Ei ole lippua, kun en sellaista mennyt koskaan ostamaankaan. Ensin ajattelin, että en mene yhdellekään keikalle, mutta kai sinne voisi taipua mikäli kenttälipun saan halvalla jotain kautta.
Eniten mua tässä kyrsii se, että eräs (ei minulle kovin mieluisa) tuttu sai varattua NETIN kautta 5 kenttälippua. Ei siinä mitään, mutta kaikki ne viisi jätkää ovat ehkä juuri ja juuri kuulleet The Trooperin (warettamalla, tietenkin). Tällaiset pistää vähän v*tuttamaan, kun joku "oikea" Maiden-fani jää ilman lippuja (en puhu tässä itsestäni, Maiden ei koskaan ole ollut mulle mikään elämää suurempi bändi).
Mutta mutta, saas nähdä nyt tulenko vai en...
Eniten mua tässä kyrsii se, että eräs (ei minulle kovin mieluisa) tuttu sai varattua NETIN kautta 5 kenttälippua. Ei siinä mitään, mutta kaikki ne viisi jätkää ovat ehkä juuri ja juuri kuulleet The Trooperin (warettamalla, tietenkin). Tällaiset pistää vähän v*tuttamaan, kun joku "oikea" Maiden-fani jää ilman lippuja (en puhu tässä itsestäni, Maiden ei koskaan ole ollut mulle mikään elämää suurempi bändi).
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Penetrating my balls!"
-
- Berserkki
Itseäkin harmittaa, kun tänään kaksi meidän koululaista tuli sanomaan "mä meen isin kaa ostaa liput tänää". Ne äijät just ja just kuullu Tryypperin. Sitten jos esim joku kova Maiden-fani jää ilman lippuja tollasten takia. Elämä on tällästäSugar Daddy wrote:Ei ole lippua, kun en sellaista mennyt koskaan ostamaankaan. Ensin ajattelin, että en mene yhdellekään keikalle, mutta kai sinne voisi taipua mikäli kenttälipun saan halvalla jotain kautta.
SAVE_US.ETG 

kaveri sai viimesen kenttälipun helsinkiin 14.11 noin 20 min sitten 

http://www.last.fm/user/juho_" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuli rykäistyä turhan aikaisin.Kävi munkki ja 5 kenttälippua löytyi porukallemme, ensin kaksi ja sitten heti perään kolme lisää!prowler wrote:Vituilleen meni lippusavota.Ei onnistunut lippujen hommaaminen lippupalvelusta, netistä.On viimeinen kerta kun kyseiseen paskaan luotan.
Up the irons!

Kääntäkää tykit kohti taivaanrantaa, antakaa niiden meille vapaus antaa
No nyt olen onnellinen lippujen omistaja. Kenttäliput niin tampereelle kuin helsinkiinkin. Pientä säätöä vielä tulee kun "lippudiilerini" nappas väärälle päivälle katsomo lippuja, joten tuolle toiselle stadin keikalle pitää vielä junailla vaihtoja tai jotain. Nyt pitää kuitenkin ensin rauhoittua, vetää henkeä ja palata täpinöistä normaaliin päiväjärjestykseen. Hitto, on se vaan kumma kuinka isoamiestä viedäänkun kyseessäon Maiden! Eipä oo vaimokaan kuulemma nähny mua yhtä hermostuneena kuin tänään lippuruljanssissa... Up The Irons!
Niin ihan vaan tiedoks ei tässä mitään sen erikoisempaa "diilaulua" ole harrastettu...
Niin ihan vaan tiedoks ei tässä mitään sen erikoisempaa "diilaulua" ole harrastettu...
-
- Berserkki
Ei ehkä ollut sellasta lippurallin tuntua jota on joskus tullut koettua, mutta menestys oli sitäkin parempi. Kyllähän sitä tuli jo 5.30 autoon astuttua, mutta sen jälkeen voitiinkin taas jatkaa torkkumista, paikalla kun ei ollut ristin sielua. Noh, piti sitä kuitenki välillä käydä jalkoja veryttelemässä ja hieman oven edestä jonotus tunnelmaa haettua... Eihän siitä kuitenkaan mitään tule jos ei ketään ole takana. No tunnelmaa tai ei, loppu oli onnellinen... Kaikille keikoille kenttälippu !!
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Peräruiske
Joo tuo kiinnostaisi muakin että kukas tämä herra oli, taitanee muuten olla vielä samassa koulussa?condemned wrote:Kukas muuten oli tuo Rautaneito-paitainen kaveri tuolla lentokentällä myös? Nuori kaveri. Kovasti piti yllä ns. reilua meininkiä ja varmisteli ettei kukaan vaan kiilannu ketään. Tunnistaudu!
Mites condemned ja Make, mitkäs liput saitte?
-
- Kisälli
No juu, oli paskaa säkää ja käteen jäi vaan vikan keikan kenttäliput, tosin onhan sekin jo jotain.
Nyt alkaa sit arrrrrmoton metsästys, kaks kenttää tarvis vielä saada. Onneks on paljon aikaa ja liki 30 000 lippua.
Nyt alkaa sit arrrrrmoton metsästys, kaks kenttää tarvis vielä saada. Onneks on paljon aikaa ja liki 30 000 lippua.

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Ah, tulihan tuohon tiistain näytökseen liput hankittua käytäjä Aces High:in kanssa. Nyt on varma ja "turvallinen" olo kun liput ovat ostettu. No marraskuussa sitten huba alkaa kun pääsee keikalle. Uudesta levystä tulee varmaan huippu, ja siitähän niitä biisejä erityisesti soitetaankin. Ja hyvä että nyt kuulee muitakin biisejä kuin vain 4 ensimmäiseltä levyltä, vaikkei viime keikan settilista ollut todellakaan huono, oltiin löydetty niiltä levyiltä oikein mahtibiisit.
Last edited by Opeth on Mon Feb 27, 2006 18:16, edited 1 time in total.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Bussilla 05:26 selloon ja eikun istumaan ovien eteen ja kuuntelemaan musaa. Aika meni alussa perkeleen hitaasti, mutta kun saatiin tietää että ovet aulaan aukeavat 8:20, niin jaksoi venata lämpimään pääsyä.
Se oli melko huvittavaa kun niinkin pieni porukka jaksoi rynniä ja varmistaa oman paikkansa joukossa
Sitten yheksältä tyypit sähläs vähän alussa mutta sai sitten tulostettua isot jonot lippuja. Kentälle tampereelle 12 päivä, ja kentälle 14 päivä.
Tulin himaan ja alkoi paniikki kun en löytäny lompakkoa mistään. Etin jokapaikan, heitin kaikki maahan eikä mistään löytynyt. Nyt painaa niin ankarasti, ei paskempaa tuuria ole!? Jostain mä vielä sen lompakon revin, ihan pakko. Hullu olo
Se oli melko huvittavaa kun niinkin pieni porukka jaksoi rynniä ja varmistaa oman paikkansa joukossa

Tulin himaan ja alkoi paniikki kun en löytäny lompakkoa mistään. Etin jokapaikan, heitin kaikki maahan eikä mistään löytynyt. Nyt painaa niin ankarasti, ei paskempaa tuuria ole!? Jostain mä vielä sen lompakon revin, ihan pakko. Hullu olo

Be the devil
-
- klaus Järvinen
Liput tuli sitten hommattua Stadin 14.11.-keikalle. Vuhuu!! Ensimmäistä kertaa pääsen näkemään maailman parhaan bändin livenä! Nyt on kieltämättä aika hyvä fiilis!
Noista paikoista vielä... Kun en ole ikinä Hartwallilla käynyt, niin osaisko joku sanoa, että onko (otin 4 katsomopaikkaa) paikat 7. riviltä 107-110 kuinka huonoja/hyviä paikkoja? Kun ei ole mulla niin paskanmoistakaan käsitystä, pakkohan se on myöntää.

Noista paikoista vielä... Kun en ole ikinä Hartwallilla käynyt, niin osaisko joku sanoa, että onko (otin 4 katsomopaikkaa) paikat 7. riviltä 107-110 kuinka huonoja/hyviä paikkoja? Kun ei ole mulla niin paskanmoistakaan käsitystä, pakkohan se on myöntää.

Up The Irons! \,,/