Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

^Ei se ostopaikasta - ainakaan mun tietääkseni - oo kiinni, vaan siitä, ostatko kenttä- vai katsomolipun.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Hanged man
Roudari
Roudari

Post by Hanged man »

Mites onkos tuonne Myyrmanniin tulossa paljo Rautaneitolaisia?

Jos sattuu niin että ei saa kentälle lippuja niin mikäs mahtaa olla Hartwell areenan parhaat istumapaikat?

Itse olin heinäkuussa tuolla 117-sektorilla ja ajattelin että parhaat istumapaikat olis suurinpiirtein näin:

1.120
2.107
3.119
4.108 jne...
Last edited by Hanged man on Sun Feb 26, 2006 19:08, edited 1 time in total.
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
paul
600 €
600 €

Post by paul »

Kaveri yö-vuorossa ja pääsee 06.00 ja lupas mennä suoraa jonottaa Lippupalvelun ovelle ja hommaamaan meille lippuja.(Hyvä Tomppa ja kiitos etukäteen) Itse en edes kenttälippua havittele mutta Tompalle onnea ja menestystä.
älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Hanged man wrote:Jos sattuu niin että ei saa kentälle lippuja niin mikäs mahtaa olla Hartwell areenan parhaat istumapaikat?
Kyllä ne siltä luukulta antaa parhaan mahdollisen, kone on ne luokitellu valmiiks...
GODOFTHUNDER wrote:Sitten vielä tämmönen tyhmähkö kysymys, että vaihteleeko nuo hinnat 49/53 ostopaikasta riippuen. Tai onko viime vuosinavaihellu?
Kentälle menevät saavat pulittaa tuon kalliimman hinnan, ainoa ero lippuluukkujen välillä on palvelumaksussa. Elikkä muistakaa ottaa hitusen kolikoita mukaan...
0,5 - 1€ taitaa tuo haarukka olla palvelumaksuissa.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Peräruiske
Peräruiske

Post by #21 »

Hanged man wrote:
Itse olin heinäkuussa tuolla 117-sektorilla ja ajattelin että parhaat istumapaikat olis suurinpiirtein näin:

1.120
2.107
3.119
4.108 jne...
Eiköhän ne suurinpiirtein tuossa järjestyksessä mene.Itse yritän saada liput katsomosta 120 tai 107.

Heinäkuussa olin katsomossa 317,mutta tällä kertaa siihen katsomoon ei myydä lippuja.Saattaa johtua siitä,että katsomossa oli "näkörajoitus".Tosin itse näin 4. riviltä mainiosti,myös lavan taakse.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

näkeekö 107, 120 katsomoiden lavanpuoleisilta reunoilta hyvin.. jos joku nillä paikoilla joskus ollut on?
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

^Kyllä näkee, viime keikalla olin noilla paikoilla ja ihan kohtuuhyvin näki.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

7th s0n wrote:^Kyllä näkee, viime keikalla olin noilla paikoilla ja ihan kohtuuhyvin näki.

Nonni! Pittää sitte kasssaneidille esittää asia nopeesti, että saa noille paikoille liput! :)
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

^Vakiohinnat joka myyntipisteessä, 49 katsomoon ja 53 kentällä (vai mitä ny olikaan)
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Kaikille keikoille 5kpl rajoitus!

Näin sanottiin lippupalvelusta äsken.

Siis sekä netistä, että luukulta!
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Pentelesh wrote:^Vakiohinnat joka myyntipisteessä, 49 katsomoon ja 53 kentällä (vai mitä ny olikaan)
Hesassa yläkatsomo 49€ muut 53€, ja Tampereella kaikki paitis mahdollisesti näkörajoitteiset lavan sivuilla 53€.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Kyllä vissiin sittenkin olen menossa tuonne Helsinkiin, mikäli liput saan hommattua. Kolme lippua hommaan, sitten katson, että ketä lähtee mukaan. Viimeisenä vaihtoehtona on keikan väliin jättäminen ja lippujen myynti, jos ketään ei mukaan ole lähdössä. Riisto.netiin en kyllä sorru, vaan myyn sitten täällä Rautaneidossa. Mutta katsotaan nyt.
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Pitääkö lippupalvelun sivu päivittää, kun kello on 9?
Ite meen jonottamaan lippuja aamulla neljältä, mutta kaiken pitää olla niin varman päälle, että broidi jää aamul kyttää lippuja koneelta.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Piece Of My Mind wrote:
Hanged man wrote:Kyllä ne siltä luukulta antaa parhaan mahdollisen, kone on ne luokitellu valmiiks...
Eli naiseni tarvitsee sanoa ostaessaan Tampereelle katsomo paikkoja, että "Parhaat mahdolliset 3 vierekkäistä paikka!"?
Mun ei siis tarvitse alkaa selvittelemään niille hyviä paikkoja?

...Tälleen, että onhan tuo nyt varma juttu? vai vain ohimennen noin ajateltu...
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Voimanorja wrote:
Piece Of My Mind wrote:
Hanged man wrote:Kyllä ne siltä luukulta antaa parhaan mahdollisen, kone on ne luokitellu valmiiks...
Eli naiseni tarvitsee sanoa ostaessaan Tampereelle katsomo paikkoja, että "Parhaat mahdolliset 3 vierekkäistä paikka!"?
Mun ei siis tarvitse alkaa selvittelemään niille hyviä paikkoja?

...Tälleen, että onhan tuo nyt varma juttu? vai vain ohimennen noin ajateltu...
Kyllähän se noin menee. Luulenpa että riittäisi kun menee luukulle ja sanoo "kolme lippua". :D
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Nyt on sitte viimenen hetki tehä varasuunitelmat, jos ei pääsekkään niillle paikoille joille haluaa!

Ja se kaikkein tärkein: EVÄÄT valmiiks!

Kysyn vielä kerran, että pitääkö lippupalvelun sivu päivittää, kun kello lyö yhdeksän?
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

Aukaseeko iso omena ne ovet jotka ovat lippupalvelun lähellä klo 9? koska kun katoin omenan nettisivuilta, niin siinä luki että omena aukee klo. 10.00 ?
Kitaristi
Wimp
Wimp

Post by Kitaristi »

Frontier90 wrote:Aukaseeko iso omena ne ovet jotka ovat lippupalvelun lähellä klo 9? koska kun katoin omenan nettisivuilta, niin siinä luki että omena aukee klo. 10.00 ?
Tuskinpa vain, sun pitää vaan mennä jonnekin semmoiseen paikkaan, missä pääsee jo yheksältä tai ennen sisään...
ruohonjuuritaso
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by ruohonjuuritaso »

Frontier90 wrote:Aukaseeko iso omena ne ovet jotka ovat lippupalvelun lähellä klo 9? koska kun katoin omenan nettisivuilta, niin siinä luki että omena aukee klo. 10.00 ?
Kahdeksalta pitäisi ulko-ovet ja marketit aueta ompussa.
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Jeeves wrote:Kyllähän se noin menee. Luulenpa että riittäisi kun menee luukulle ja sanoo "kolme lippua". :D
"Kolme vierekkäistä istumapaikkaa Maidenin konserttiin 1?.11"
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

HikiNeito wrote:Tulipas eilen heitettyä pitki lenkki ja tarkistettua Turtola :wink:
Hahah, kävin kans tsekkaamassa Turtolan perjantaina kun ei ulkomuistiin ollut liikaa luottoa :D Voi helvetti, onnea vaan matkaan teille, omalta kohdaltani sanoisin että se on viimeinen paikka mihin lähtisin lipunostoni ryssimään. Mesta aukee kasilta ja Lippupalvelun piste on infopisteen kanssa samassa. Tunnin jonotus siis sisällä infopisteen edessä, samalla kun ehkä jokunen muukin asiakas olisi sieltä jotain vailla. Big no no. Kumminkin, omat valinnat jokaisella :)
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Backlet
Roudari
Roudari

Post by Backlet »

Eli pitääkö toi lippupalvelun sivu päivittää klo.9?
HikiNeito
Hell Rat
Hell Rat

Post by HikiNeito »

Piece Of My Mind wrote:
Jeeves wrote:Kyllähän se noin menee. Luulenpa että riittäisi kun menee luukulle ja sanoo "kolme lippua". :D
"Kolme vierekkäistä istumapaikkaa Maidenin konserttiin 1?.11"
Eli siis minä plus 4 kaveria tulossa (ja 3:lle ostan itse liput, yks tulee jonottaan) niin voiko sille kassaneidille vaan sanoa "5 vierekkäistä istumapaikkaa Tampereen keikalta" niin se antaa parhaat mahdolliset? Vai pitääkö itse ottaa selville ja tehä suunnitelmia?
Scream
Vempare
Vempare

Post by Scream »

Skebamaster wrote:Eli pitääkö toi lippupalvelun sivu päivittää klo.9?
Ainakin viimekerralla sivu suljettiin varttia vaille yhdeksän ja avattin ysiltä uudestaan. sitten ei ollutkaan sivulle mitään asiaa ennen kymmentä kun kone näytti täynnä. onneks kaveri oli jonottamassa samaan aikaan ja sai liput. Mut kyllähän jotkut ovat lipun netistäkin saanet, liekö vaan taitavampia :)
corppa
Roudari
Roudari

Post by corppa »

Hanged man wrote:Mites onkos tuonne Myyrmanniin tulossa paljo Rautaneitolaisia?
Meikä tulee tohon Myyrmäen lippupalveluun kaverin kanssa jonottelemaan, sehän sijaitsee tuossa Myyrmäki-talossa Myyrmannin vieressä. Aattelin siinä vähän ennen seittemää mennä ja toivoa parasta. Jos ei kenttälippuja heru niin se on sitten riisto.net-keikka, ellei täältä Rautaneidosta jotkut mukavat kaverit sitten myy halvemmalla kuin riistohinnalla :)

Ja luonnollisesti kaikille keikoille menossa. Toivotaan nyt että ees yhelle sais kenttäliput valmiiksi.
Locked