Kuten tossa yllä tuli hyvä pointti esiin, laatikaa valmiiksi VARASUUNNITELMA jos haluamianne lippuja (kenttälippuja) ei enää olekaan jäljellä kun pääsette tiskille. Ei tarvitse siinä sitten jarruttaa muiden lippujen saantia miettimällä 5 minuuttia mahdollista seuraavaa vaihtoehtoa. Ja mielellään vielä varasuunnitelma C jos B-suunnitelmakin mättää.
Jos ei kentälle päästä niin otetaan se mikä tiskin toiselta puolelta annetaan. Pääasia että ollaan paikalla kun maidenin konsertin intro pärähtää käyntiin.
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Edward the Greaat wrote:JeS! JES! Nyt ne keikat tulevat vihdoin myyntiin! 5-6 aikaan vaa Sokoksen eteen! Olen ihan hulluna kun Maiden tulee taas suomeen! Ekaa kertaa kuullaan myös Scream for Tampere!
Pakko nussia pilkkua, mutta onhan Bruce Dickinson heittänyt soolokeikkojaan Tampereella ja sitä kautta tuota "Scream for me Tampere!" huutoa on kuultu jo pariinkin otteeseen. Mutta nyt kumminkin Maidenin kanssa noita huutoja, se oli varmastikin tuo pointti.
Tällä kertaa ei kyllä ole mahkuja ostaa heti kahdelle erilliselle keikalle lippuja rahoituksen takia, joten pitää jotenkin hommata vaikkapa sitten katsomoliput toiselle keikalle sitten ennen keikkaa. Mulle ei ole edes väliä mille keikalle joudun, sille mennään minne liput saadaan. Odotettavissa on helvetinmoista kaaosta taas kerran. Kyllä mä joskus toivon näin lippujen tullessa myyntiin, ettei se Maiden olis niin helvetin suosittu. Ei tarvitsi turhaan stressata ja mennä heti lipuskoita ostelemaan. Mutta kyllä sitten ajatukset muuttuvat, kun täysi jäähalli raikuu niitä Maiden-huutoja.
Edward the 2nd wrote:Jos ei kentälle päästä niin otetaan se mikä tiskin toiselta puolelta annetaan. Pääasia että ollaan paikalla kun maidenin konsertin intro pärähtää käyntiin.
Itelläkään nyt ei tuolla niin kauheesti väliä ole, jos ei satu kentälle lippua saamaan. Pääasia, että keikalle kuitenkin pääsee!
Nyt sitten alkoi aivan hirveä maanantain odotus, hyvissä ajoin puhelin kouraan ja odottamaan kello yhdeksää
Jos puhelimme lipun saan, niin tulen olemaan enemmän kuin onnellinen. Onkos muilla mitään tietoa onko puhelimella, mitään toivoa saada lippua?
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
^Kiitos vinkistä. Onneksi urakkaa helpottaa edes vähän se, että kaveri yrittää lippuja joko netistä tai puhelimella. Edes vähän suuremmat mahdollisuudet saada ne.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Tuolta löytyy mitkä katsomot on vapaana. A1/2 ja B1/2 on varmaankin parhaat? Ja mitä tuo tarkottaa "Valkoiset kentät eivät ole myynnissä." ? Äiti alko jo skitsoon että liput olis myynnissä vaan tuonne kentälle. Mutta siis, mikä katsomo ja missä kohtaa? Kannattaako läheltä aitioita ottaa vai sieltä sisääntulon läheltä? Minä plus 2 kaveria tulossa.
^Ite sanoisin että B3 katsomo olisi paras, taikka vastaavasti A3. Nuo valkoset kohdathan on noi lavantakaiset katsomot ja niihin ei siis ole liput myynnissä tietenkään.
^Se on siinä Iso-Kristiinan R-kioskissa ja tuo kioski on aivan ostoskeskuksen keskellä. Löytyy helposti.
Tällä kertaa en pääse itse lippua jonottamaan, sillä olen Kiinassa tuolloin, mutta kaveri lupasi hommata lipun myös minulle.
johnas- wrote:^Se on siinä Iso-Kristiinan R-kioskissa ja tuo kioski on aivan ostoskeskuksen keskellä. Löytyy helposti.
Tällä kertaa en pääse itse lippua jonottamaan, sillä olen Kiinassa tuolloin, mutta kaveri lupasi hommata lipun myös minulle.
Eiköhän tuo löydy. Huono homma juuri että Imatran pulju aukeaa myöhemmin joten ainut keino saada liput on joko puhelin tai Lappeenrannan lippupalvelu.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Spartan wrote:Onkos muilla mitään tietoa onko puhelimella, mitään toivoa saada lippua?
Aina on toivoa. Suosittelen kuitenkin yrittämään ainakin kahdella puhelimella samaan aikaan.
Ainakin IRC-gallerian keskustelussa tyypit sanovat, että puhelimella pitäis irrota katsomolippu, jollei nyt ihan käy tosi paskamainen tuuri. Kyllä mä ainakin haluan uskoa, että saan kyllä lipun katsomoon, kentälle sitten ei varmaan kannata uneksiakaan lipuista. Monelta muuten kannattaa alkaa väijymään puhelin kourassa, että saisi suurimmalla todennäköisyydellä liput?
^Suurimmalla todennäköisyydellä suositan tarttumaan luuriin jo nyt
No ei. Jos puol yhdeksältä aloittelee soittamisen niin luullakseni riittää.
Tottakai aina aikaisemmin parempi, mutta mitä nyt keskustelua ja ihmisiä olen seurannut.
Katsomoon puhelimella saa luultavasti 100 %, vaikka soittaisi vasta 09:00, koska keikkoja kuitenkin kolme samaan aikaan myynnissä, joten ei varmaan tule tätä viime vuoden 'LIPUT MENI ALLE TUNNISSA' juttua.
Voimanorja wrote:
Jos puol yhdeksältä aloittelee soittamisen
Viime kiertueelle lippuni hankittiin puhelimella. Jonoon pääsi noin 8.50 eikä yhtään aikaisemmin. Kun vastattiin (8.55) oli kenttäliput menneet sen silijän tien. Mutta paikat katsmosta 110 toimivat kyllä mainiosti. Ja jonossa oleminenkin maksaa. Eli jos tuurit on kohdallaan niin ihan hyvätkin paikat voi luurilla saada.
EDIT: En nyt varmaksi sano, mutta ei paljon ennen yhdeksää tapahdu mitään. Niin kuin sanoin 8.50 --> hyvät paikat.
Okei, eli Peke kertoi kuinka asian laita on. Mun kokemukset ovat tollaset, mutta tehkää niin kuin parhaaksi näette.
Last edited by Olli the Wicker man on Wed Feb 22, 2006 21:18, edited 1 time in total.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Itse soittelin kaverin kanssa kehdella puhelimella kahteen eri lippupalvelun numeroon 2003 DOD keikalle.
1.5 tuntia jonossa ja varattua tuuttaa, tuloksena yläkatsomon paikat.
En suosittele soittamista, ite meen paikalliselle lippupalvelun pisteelle jonottamaan
Mites on, että riittääkö 4 tunnin odotus stadin Stockan tai Sokoksen edessä?
Onko muuten tietoo, et kummast saa hommattuu liput helpommin Sokokselt vai Stockalt?
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Kukaan ei varmaan osaa sanoa, että mikä jonotus riittää.
Foorumin ulkopuolelta kuitenkin tulossa varmasti enemmän porukkaa jonottaan kuin täältä, joten mahdoton mennä mitään puhumaan.
Itse sain Tampereella 2004 vuonna reilulla 3 tunnilla kenttikset, mutta vaikea sanoa mihin riittää tänä vuonna.
Tottakai varmaan paremmin lippuja saa, koska paremmin keikkojakin, mutta tiedähäntä.