Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki
Moderator: The Killer Krew
Syy miksi keikoista olevat tiedot ion poistettu esim Lippupalvelun sivuilta on se että kun kaikki ovat alkaneet kertoa asiasta joka ikisellä forumilla niin sisäpiiritiedon mukaan Maiden on närkästyny kaikkajärjestäjille ja antanut varotuksia kun asoista juorutaan!!!!! Joten kohtahan ne peruu kaiken kun liikaa asiasta keskustellaan joten lopetaan juorut ja puhutaan kun on aihetta!!!!!!
26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
Voi herranjestas näitä!trooper77 wrote:Syy miksi keikoista olevat tiedot ion poistettu esim Lippupalvelun sivuilta on se että kun kaikki ovat alkaneet kertoa asiasta joka ikisellä forumilla niin sisäpiiritiedon mukaan Maiden on närkästyny kaikkajärjestäjille ja antanut varotuksia kun asoista juorutaan!!!!! Joten kohtahan ne peruu kaiken kun liikaa asiasta keskustellaan joten lopetaan juorut ja puhutaan kun on aihetta!!!!!!
Ei ne nyt "suutu" ja niitä keikkoja peru. Ei vuoden päivät kokoon laitettua kiertuetta ruveta enää ruksimaan siten että sieltä perutaan pari keikkaa kun infoa tuli liian aikaisin. Tämä ei nyt ole sentään mikään Rolling Stones.
Totta kai Sanctuary Management haluaa että keikat julkaistaan selkeästi, yhdessä ja hyvässä järjestyksessä.
Lippupalvelulta tuli kämmi, se on nyt vain niin. Santalahti itse pyysi tuota uutista pois, koska sovittuna on että niitä eivät promoottorit omine aikoineen ilmoittele.
Nytkö sitten joku paha keisari tulee ja peruu keikat, jos niistä puhutaan keskustelualueilla. Realiteetit käteen.
-
- Rautakansleri
Onko herätyskellosta patterit loppu? Etkö näe tämän asian positiivista puolta eli ilmaista mainosta ja fanien hirveää kiinnostusta? Eikö siellä päässä ADSL linjaa tunnu tämä käsinkosketeltava surina, joka tällä hetkellä vallitsee Maiden fanien keskuudessa?trooper77 wrote:Syy miksi keikoista olevat tiedot ion poistettu esim Lippupalvelun sivuilta on se että kun kaikki ovat alkaneet kertoa asiasta joka ikisellä forumilla niin sisäpiiritiedon mukaan Maiden on närkästyny kaikkajärjestäjille ja antanut varotuksia kun asoista juorutaan!!!!! Joten kohtahan ne peruu kaiken kun liikaa asiasta keskustellaan joten lopetaan juorut ja puhutaan kun on aihetta!!!!!!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Azazel
-
- Sateentekijä
Ja tuo sama tieto löytyy ainakin MaidenFans.comista ja Blabbermouthistakin jo, joten ihan ypönä ei tästä enää "meriittiä" saada.Edward Mannerheim wrote:Tuskinpa päivien vuotaminen Harrista & co pahemmin haittaa. Lukisivat tätäkin lautaa.
Hemmetti, lautalaisten uholla, tohinalla ja tärinöillä kaikki Suomen keikat myydään loppuun vartissa!
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Kisälli
-
- Azazel
-
- Hiippari
-
- Kisälli
No eihän ne toki keikkoja peruuta, tuli itekin vähän liioiteltua mutta ovat kuitenkin ottaneet yhteyttä järjestäjiin koska automaattisesti tieto keikoista on lähtenyt niiltä vuotamaan... Ja yksi tuntemani keikka järjestäjä vain valitteli asiasta... MUT UP THE IRONS!!!!!!!!!!!!!
Ja toivon että liput tulevat myyntiin 27.2.
Ja toivon että liput tulevat myyntiin 27.2.

26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
-
- Taka-ampuja
Itse toivon kamalasti, että olen väärässä. Mutta minusta tuntuu ettei tuo lipunmyynti alkamispäivä pidä paikkaansa. Kun eikös yleensä keikoista ja niiden lipunmyynnistä tule viikkoja ennen virallinen tieto. Nyt sellaista ei ole tullut. Mitä te luulette? Jättääkö ne sen virallisen tiedon julkaisemisen tarkoituksella viime tinkaan vai onko toi tieto vaan väärä ja oikea tieto tulee myöhemmin keväämmällä?
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Hiippari
Ironmaiden82 wrote:Itse toivon kamalasti, että olen väärässä. Mutta minusta tuntuu ettei tuo lipunmyynti alkamispäivä pidä paikkaansa. Kun eikös yleensä keikoista ja niiden lipunmyynnistä tule viikkoja ennen virallinen tieto. Nyt sellaista ei ole tullut. Mitä te luulette? Jättääkö ne sen virallisen tiedon julkaisemisen tarkoituksella viime tinkaan vai onko toi tieto vaan väärä ja oikea tieto tulee myöhemmin keväämmällä?
Tuo voi kyllä olla totta

-
- Berserkki
itse inhoan jos liput tulevat myyntiin 27. päivä! Sillä silloin on joku helvetin koulu päivä. Viikonloppuna ne liput hitto myyntiin!!GODOFTHUNDER wrote:Ironmaiden82 wrote:Itse toivon kamalasti, että olen väärässä. Mutta minusta tuntuu ettei tuo lipunmyynti alkamispäivä pidä paikkaansa. Kun eikös yleensä keikoista ja niiden lipunmyynnistä tule viikkoja ennen virallinen tieto. Nyt sellaista ei ole tullut. Mitä te luulette? Jättääkö ne sen virallisen tiedon julkaisemisen tarkoituksella viime tinkaan vai onko toi tieto vaan väärä ja oikea tieto tulee myöhemmin keväämmällä?
Tuo voi kyllä olla tottaMutta toivotaan että 27. maanantaina pääsee lippuja kyttäilemään
SAVE_US.ETG 

-
- Hang-Around
-
- Manowarrior
Huomautan teille^:
Vuosi sitten muistaakseni keikasta ilmoitettiin keskiviikkona ja liput myytiin loppuun heti seuraavana maanantaina.
Seuraavasta keikasta taas maanantai aamupäivällä ja 24h sisään sekin loppuunmyyty.
Muita esmesejä:
Motörheadista taisi tulla tasan 2 viikkoa ennen, ellen ihan muistissani kuse.
Bodomista (Nosturi 28.10.) tuli loppuviikosta ja ensiviikon keskiviikkona myytiin liput.
ELI ei se niin viikkoja ole, että liput myydään ilmoituksesta laskien.
Greaat: Mun mielestä hyvä, että maanantai. Ainahan niitä maanantaina myydään. Se on jotenkin perinne mäistä, varsinkin jos on monelle keikalla lippuja jonotellut.
Toinen juttu on se, että täällä Tampereella on hiihtoloma 27.2-5.3, joten parempi näin
Ei silleen, etteikö ilman lomaakin oltaisi kytiksessä....................................
Vuosi sitten muistaakseni keikasta ilmoitettiin keskiviikkona ja liput myytiin loppuun heti seuraavana maanantaina.
Seuraavasta keikasta taas maanantai aamupäivällä ja 24h sisään sekin loppuunmyyty.
Muita esmesejä:
Motörheadista taisi tulla tasan 2 viikkoa ennen, ellen ihan muistissani kuse.
Bodomista (Nosturi 28.10.) tuli loppuviikosta ja ensiviikon keskiviikkona myytiin liput.
ELI ei se niin viikkoja ole, että liput myydään ilmoituksesta laskien.
Greaat: Mun mielestä hyvä, että maanantai. Ainahan niitä maanantaina myydään. Se on jotenkin perinne mäistä, varsinkin jos on monelle keikalla lippuja jonotellut.
Toinen juttu on se, että täällä Tampereella on hiihtoloma 27.2-5.3, joten parempi näin

Ei silleen, etteikö ilman lomaakin oltaisi kytiksessä....................................
-
- Hang-Around
-
- Lentäjä-Ässä
Niinpä, muistaakseni kaikille viimesille keikoille minne olen lippuja ostellut, on ne tullut aina myyntiin maanantaina klo 9. Itse veikkaan että Lippupalvelu ilmoittaa keikasta tasan viikko ennen lippujen myyntiä.Voimanorja wrote:Mun mielestä hyvä, että maanantai. Ainahan niitä maanantaina myydään. Se on jotenkin perinne mäistä, varsinkin jos on monelle keikalla lippuja jonotellut.
Anoin jo koulusta 27. päivän vapaaksi, joten toivottavasti ne liput tulevat silloin myyntiin.

-
- Manowarrior
Näin siis oli Maidenfans.comissa:
First 2006 Maiden Tour Dates Leaked?
According to various sources both online and in print, the first Iron Maiden tour dates for 2006 have been leaked!
Dates have been leaked for Finland, France, Norway and Sweden. Support for the tour is expected to come from recent breakthrough artist, Trivium. Judging by the November start date, this will be in support of Maiden's upcoming 14th studio album, set for release towards the end of this year.
An official announcement is now expected to follow in the next few days. Read on for the list of dates.
-
- Hiippari
Tässähän tulee jo "juniorien" lippukeskustelua seuratessa lapsuus mieleen, kun isän ja äidin kanssa käytiin tiukkaa neuvottelua 13v. pikku-Jukan päästämisestä katsomaan Fear Of The Dark Touria Helsinkiin 1992. Noh, lupa onneksi saatiin ja siitä lähtien onkin ollut koko touhu pelkkää juhlaa. MAIDEN!
Pahoittelen jälleen mahdollisen offtopicin aiheuttamaa mielipahaa
.
Pahoittelen jälleen mahdollisen offtopicin aiheuttamaa mielipahaa

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Kärpästen Herra
Äläs nyt turhia pahoittele... muakin on huvittanut sama juttu.Jukka wrote:Tässähän tulee jo "juniorien" lippukeskustelua seuratessa lapsuus mieleen, kun isän ja äidin kanssa käytiin tiukkaa neuvottelua 13v. pikku-Jukan päästämisestä katsomaan Fear Of The Dark Touria Helsinkiin 1992. Noh, lupa onneksi saatiin ja siitä lähtien onkin ollut koko touhu pelkkää juhlaa. MAIDEN!
Pahoittelen jälleen mahdollisen offtopicin aiheuttamaa mielipahaa.
Itse 14 vuotiaana pääsin Somewhere On Tourille. Kaverin iskä heitti meidät sinne, odotti keikan ja paluu kotiin.... aina junnuille kyytiä löytyy, Toista se on sitten kun perskarvat kasvaa ja viinalle haistaan... ei kukaan ota enää kyytiin, ei ainakaan kenenkään iskät taikka äiskät....
Tämä off-topiski tuskin huonontaa tämän ketjun tasoa

Into Iron Maiden Since 1983