Enpä oo itsekään vielä ihan varma, mutta selvitän asian. En ole itsekään koskaan joutunut sieltä mitään hankkimaan.The Trooper wrote:Säkin kun oot noita Mikkelin miehiä, niin kerrotko, että missä se Lippupalvelu täällä on? Lippupalvelun mukaan Sokoksella, mutta missä siellä? Enpä oo koskaan ostellu sieltä mitään lippuja...Edward the 2nd wrote:Jonottamaanhan niitä lippuja on mentävä...ainakin kolmisen tuntia etukäteen. Jos ei onnistu ni pitää suu vaahdossa ruveta metsästelemään niitä kaikista mahdollisista ja vähän mahdottomammistakin paikoista. Jotenkin ne liput Tampereen keikalle on joka tapauksessa saatava.
Joo, mutta jospa sen paikan löytäisi, niin kai sinne noin tunnin-puoltoista etuajassa menen. Luotan siihen, ettei sinne paljoakaan vaivaudu porukkaa ennen puol kasia.
Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Satan is coming back for more
-
- Hiippari
Itse yritän puhelimella, kun muuta mahdollisuutta ei oikein ole...
No jos huono tuuri käy (mikä on melkein varmaa) niin sitten huuten.netin kautta lippua ostamaan.
Vaikka on sitä kaverin kanssa suunnilteltu että, minä yritän puhelimella ja sitten hän taas netistä. Kentälipusta nyt, on aivan turha unelmoida puhelimen kautta, joten mikä mahtaisi olla sellainen suht hyvä, katsomo paikka?
No jos huono tuuri käy (mikä on melkein varmaa) niin sitten huuten.netin kautta lippua ostamaan.
Vaikka on sitä kaverin kanssa suunnilteltu että, minä yritän puhelimella ja sitten hän taas netistä. Kentälipusta nyt, on aivan turha unelmoida puhelimen kautta, joten mikä mahtaisi olla sellainen suht hyvä, katsomo paikka?
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Kisälli
-
- Manowarrior
-
- Hang-Around
Hä?UnBrain wrote:itse ajattelin mennä ouluun stockmannille 5.00a.m ja laittaa jotain aamupalaa reppuun. koulusta tulen myöhästymään mutta ylä-astella käydään vuodessa tarpeeksi monta kertaa ja lippu tiskillä korkeintaan 2 kertaa vuodessa eli tuskin tuosta kukaan herneitä vetää nenään vaikka ei ihan ajallaan olisi ja onhan se työtunti aina parempi kuin se, että lippu jää kokonaan saamatta... ajattelin mennä kahdelle keikalle, toiseen mahdollisesti kentälle ja toiselle katsomoon ihan vain siksi että jos kentältä ei nää tämän kokosena nii ainakin saa sitten katsomosta kattoa.
pitää stokalla kirmata hirveellä kyydillä kahdet portaat ylös ja jonotusnumerokonelle (tavoitteeena on #1)...
jännittää nii saakelisti...
Pitääkös siellä repästä jotkut jonotusnumerot? Mitvit
Vittu kun oon ihan hakoteillä näissä jutuissa

Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Berserkki
Omalla luukullu kassatäti siinä pikkasta ennen ysiä kerää kaikkien lipun havittelijoitten toiveet listaan ja kun liput tulloo myyntiin ne tulostetaan kaikki kerrallaan... Näin ainakin Sabbathin keikalle lippua hakiessa tehtiin, ja minä ja pari muuta lipun hakijaa lähti tyytyväisenä kotia.Yrms_ wrote:Pitääkös siellä repästä jotkut jonotusnumerot? Mitvit

And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Manowarrior
-
- Vempare
-
- Hiippari
-
- Hiippari
UnBrain wrote:itse ajattelin mennä ouluun stockmannille 5.00a.m ja laittaa jotain aamupalaa reppuun. koulusta tulen myöhästymään mutta ylä-astella käydään vuodessa tarpeeksi monta kertaa ja lippu tiskillä korkeintaan 2 kertaa vuodessa eli tuskin tuosta kukaan herneitä vetää nenään vaikka ei ihan ajallaan olisi ja onhan se työtunti aina parempi kuin se, että lippu jää kokonaan saamatta... ajattelin mennä kahdelle keikalle, toiseen mahdollisesti kentälle ja toiselle katsomoon ihan vain siksi että jos kentältä ei nää tämän kokosena nii ainakin saa sitten katsomosta kattoa.
pitää stokalla kirmata hirveellä kyydillä kahdet portaat ylös ja jonotusnumerokonelle (tavoitteeena on #1)...
jännittää nii saakelisti...
Mulla myös samat suunnitelmat.. Toisella vois tosiaan kentälle mennä. En vaa tiiä että saako siellä jonku ahdastilapaniikki kohtauksen, mutta onhan sitä pituutta 182 nii ei ainakkaa muiiten perseitä joudu tsiikailee..

-
- Hell Rat
-
- Manowarrior
-
- Hiippari
-
- Manowarrior
-
- Hiippari
-
- Manowarrior
Ei ne ihan vielä 18:30 auenneet, mutta lähempänä seittemää.
Varttia vailla tai jotain.
Sisällä kylläkin oli aikaa yli vartti permannon ovella (toisena olin
[HEHKUTUS]) odottaa.
Vessassa kerkis käydä ja paidan ostaa.
Mutta, jatketaanpas tästä aiheesta vaikka keikan omassa topikissa jos se on kiinnostavaa.
Varttia vailla tai jotain.
Sisällä kylläkin oli aikaa yli vartti permannon ovella (toisena olin

Vessassa kerkis käydä ja paidan ostaa.
Mutta, jatketaanpas tästä aiheesta vaikka keikan omassa topikissa jos se on kiinnostavaa.
-
- Tuhlaajapoika
Mutta oliko tosiaan vaivan arvoista jonottaa seitsemän tuntia (vaikka toki kyseessä on suuri ja mahtava Maiden)? Itse saavuimme Jaffalle 6.7 bussilla noin puoli tuntia ennen ovien avaamista, koska oli numeroidut istumapaikkaliput jättäydyimme hieman taaemmas, mutta nähdäkseni olisi hyvin päässyt kiilailemaan melko lähelle etujoukkoa ennen ovien avaamista, eikä permantokaan näyttänyt vielä lämppärin aikana kovin täynnä olevan, aivan lavan edessä nyt tiivis joukko, mutta muutaman metrin päähän lavasta olisi vielä päässyt siinäkin vaiheessa.
EDIT: no joo, meni vielä tämä viesti ohi aiheen tässä ketjussa, mutta eipähän tämä lippuralliketju muutenkaan mikään turhan tiukka ole?
EDIT: no joo, meni vielä tämä viesti ohi aiheen tässä ketjussa, mutta eipähän tämä lippuralliketju muutenkaan mikään turhan tiukka ole?
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Manowarrior
Nyt on 2 vaihtoehtoa: Joko Turtolan Citymarketille jonottamaan tai autolla Kankaanpäähän. Jos siellä ei olisi niin paljon porukkaa.
Äh, pitäisi ensin tietää, minkä oven ne Turtolassa ensimmäisenä avaa aamulla.
Ei nyt ajatus kulje yhtään, joten en osaa päättää kumpi olisi fiksumpaa. Aamuyössä ajella Kankaanpäähän ei kovin fiksulta kuulosta, mutta jos sillä liput saa...
Ei nyt ajatus kulje yhtään, joten en osaa päättää kumpi olisi fiksumpaa. Aamuyössä ajella Kankaanpäähän ei kovin fiksulta kuulosta, mutta jos sillä liput saa...
-
- Azazel
Toveri Strato on menossa kaiketi Turtolaan että sinne vaan tervetuloa.Dante wrote:Nyt on 2 vaihtoehtoa: Joko Turtolan Citymarketille jonottamaan tai autolla Kankaanpäähän. Jos siellä ei olisi niin paljon porukkaa.

Itsekään ei ole hajua Turtolan ovenavaamisista, mutta kaveri varmaan tietää kun Tampereella alituiseen ravaa.