Death On The Road - 3DVD 8.2.2006
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
-
- Rautakansleri
Niin eikös RIRllä ole just tuosta matskua mukana? Olen muuten nähnyt tuon keikan ja oli vähän outo. Mietis jos Bruce vetäisi jossain Helsingissä joku ihme viritys päällä. Tulis vähän outo fiilis. Tietysti tähänkin sopii erään Masan lausahdus: so not, kunhan hyppy kulkee!condemned wrote:^ Chilessä oli Brucella se kameraliivi päällä. Sieltä on pro-videokin kierrossa ja näkyy se erikoinen vehje aika hyvin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautaneito IRC Crew
Huoh, tuskin ne on toiselta keikalta kuvattua matskua, vaan Steve on pistänyt toisesta biisistä sekunnin pätkiä (samalta keikalta) siihen kohtaan. Ei sen kummempaa.Hanged man wrote:Mä olen yrittäny miettiä pääni puhki että miten toi Daven kitaran vaihtuminen kesken cipwm:in on mahdollista...
Aivan kuin jotkut osuudet olis editoitu joltain toiselta keikalta.Huh huh
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Azazel
Nyt on DOTR dvd synttärin kunniaksi hylly komistamassa. Katsoin ensin toimiiko stereolevy hyvin, ja tökkiihän se BNW:n jälkeen niinkuin monella muullakin. Tuon toteamuksen jälkeen extralevyn pistin soittimeen, ja unohtui pian murhe tökkivästä stereolveystä. Extrat on loistavat!
Tarkkaavaisesti ja mielenkiinnolla seurasin levynteko-osuutta ja etenkin kitarateknikkojen selityksiä sekä lavanrakentamista. Wildest Dreams ja Rainmaker ovat plussaa, eikä EMI:n tarvitse julkaista Visions Of The Beastista uutta painosta noiden kahden takia.
Itse keikka toimii hyvin 5.1 äänellä, enkä niin hifisti ole ettenkö pystyisi katsomaan keikkaa kotiteatteriäänellä. Sitäpaitsi mitä muutakaan sitä kattoisi kun stereolevy ei toimi kunnolla. Katselin keikasta 5 ekaa biisiä, ja meno oli loistavaa. Kameratyö oli hienoa, valot loistavat ja lavarakennelma, show ja kaikki...bändi uskomattomassa vireessä!
Eikä nopea leikkauskaan tappanut intoa. Huomenna illalla pääsee vasta koko keikan ajan kanssa katsomaan, siitä sitten lisää.
Tarkkaavaisesti ja mielenkiinnolla seurasin levynteko-osuutta ja etenkin kitarateknikkojen selityksiä sekä lavanrakentamista. Wildest Dreams ja Rainmaker ovat plussaa, eikä EMI:n tarvitse julkaista Visions Of The Beastista uutta painosta noiden kahden takia.

Itse keikka toimii hyvin 5.1 äänellä, enkä niin hifisti ole ettenkö pystyisi katsomaan keikkaa kotiteatteriäänellä. Sitäpaitsi mitä muutakaan sitä kattoisi kun stereolevy ei toimi kunnolla. Katselin keikasta 5 ekaa biisiä, ja meno oli loistavaa. Kameratyö oli hienoa, valot loistavat ja lavarakennelma, show ja kaikki...bändi uskomattomassa vireessä!

Eikä nopea leikkauskaan tappanut intoa. Huomenna illalla pääsee vasta koko keikan ajan kanssa katsomaan, siitä sitten lisää.
-
- Peräruiske
Nyt on konserttiosuus nähty ja täytyy muiden mukana todeta, että todella komea kokonaisuus on kyseessä. Dance of the death, Paschendale ja Lord of the flies jäivät päällimmäisinä mieleen, uskomattomia vetoja kaikki. Lavastus ja kaikki rekvisiitatkin mainiosti suunniteltu, - Paschendalessa Brucella sotakypärä päässä.
5.1 DD äänen miksaus oli alkuun aavistuksen hapuileva, mutta parani siitä sopivasti. Leikkaus on nopeaa, mikä kuuluu asiaan. En sanoisi että se hidastuisi loppua myöten - siihen vain tottuu ja se alkaa viemään mukanaan. Takakaiuttimista kuuluvat yleisön äänet ja tehosteet tuovat tilan tuntua ja saa katsojan keskelle mahtavaa konserttia. Bändin jäsenet ovat mukana täydellä antaumuksella ja Janick:kin hoitaa mielestäni hommansa kunnialla läpi.
Täytyy noita dokumentteja ja muita tutkia myöhemmin tänään.

5.1 DD äänen miksaus oli alkuun aavistuksen hapuileva, mutta parani siitä sopivasti. Leikkaus on nopeaa, mikä kuuluu asiaan. En sanoisi että se hidastuisi loppua myöten - siihen vain tottuu ja se alkaa viemään mukanaan. Takakaiuttimista kuuluvat yleisön äänet ja tehosteet tuovat tilan tuntua ja saa katsojan keskelle mahtavaa konserttia. Bändin jäsenet ovat mukana täydellä antaumuksella ja Janick:kin hoitaa mielestäni hommansa kunnialla läpi.
Täytyy noita dokumentteja ja muita tutkia myöhemmin tänään.
-
- Kisälli
Saattoi vaihtua esim. siksi,että Janickin kitarasta katkesi kieli...tosin en ole pätkää vähään aikaan nähnyt,kun en tuota DVDtä vieläkään ole ostanutEdward the Greaat wrote:Toisilta keikoilta juu. Entäs Jannen kitaran vaihto RiR:ssä Fear of the Darkin aikana? Se on ainakin varmasti aito vaihto. Mikä lienee syy...Hanged man wrote:Mä olen yrittäny miettiä pääni puhki että miten toi Daven kitaran vaihtuminen kesken cipwm:in on mahdollista...
Aivan kuin jotkut osuudet olis editoitu joltain toiselta keikalta.Huh huh
Pitipä tuo keikka taas eilen katsoa ja täytyy sanoa, että mahtava keikka on todellakin kyseessä.
Settilista on loistava. Tämän keikan ansiosta olen yhä enemmän alkanut arvostaa Paschendalea ja Dance Of Deathia. Aivan mielettömän kovia vetoja. Muutenkin tuo teatraalisuus ja lavasteet ja kaikki toimii. Valaistuksesta erityisesti suuri plussa. Sanoisin että taitaa olla World Slavery Tourin ohella paras show ja lavasteet. Bändi on hyvässä iskussa.
Uskallan väittää että paras Maidenin live-dvd/vhs. Without a doubt.

Settilista on loistava. Tämän keikan ansiosta olen yhä enemmän alkanut arvostaa Paschendalea ja Dance Of Deathia. Aivan mielettömän kovia vetoja. Muutenkin tuo teatraalisuus ja lavasteet ja kaikki toimii. Valaistuksesta erityisesti suuri plussa. Sanoisin että taitaa olla World Slavery Tourin ohella paras show ja lavasteet. Bändi on hyvässä iskussa.
Uskallan väittää että paras Maidenin live-dvd/vhs. Without a doubt.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Berserkki
Elikkäs kova keikka on kyseessä. Loistavia vetoja nuo Dance of Deathin kappaleet. Lord of the Flies on hieno yllätys setissä. Leikkaus on alussa erittäin nopea ja yleisö ei mikään mahtava ole muihin keikkoihin verrattuna. Lavesteet ovat komeat ja itse bändihän on loistavassa kunnossa. Kitara kolmikko pelaa loistavasti yhteen, mutta Davea ei paljoa kuvata koko keikan aikana!! Neeko paukuttelee rumpuja todella hyvin! Jää epäilyt vesymisestä unholaan. Bruce on myös kovassa kunnossa, mutta Lord of the Fliesin kertosäe ja Fear of the Darkin alku eivät mene ihan nappiin. Muuten loistavaa. itse setistä valitan sen verran, että kyllä nää Wrattikset, Hallowedit ja Kuus kutoset saisivat jäädä ensi kiertueella. Ei Wrattista jaksa varsinkaan kuunnella enää ollenkaan. Extrat ovat vitun kovia! MS:kin niissä vilahtaa... Harriksen bassottelu ei tule keikalla niin näkyvään roolin, mutta kotiteatterilla sujui hyvin. Kävelevä Eddie ei ole mikään kamalan hieno, mutta se Eddie joka tulee Iron MAidenin aikana on mahtava. Ilotulitteita ei näy keikan aikana lainkaan(Number of the Beastin aikana ehkä pienet)! Siitä miinusta. Adrian on jäsenistä keikalla ylivoimaisesti paras!
SAVE_US.ETG 

-
- klaus Järvinen
Mahtava keikka todellakin! Tuli katseltua keskiviikkona illalla stereolevy läpi ja fiilis oli sananmukaisesti katossa. Kertaakaan ei edes pätkäissyt, kaikki toimi kuin unelma. Ekstralevyä, enkä 5.1:stä ole vielä ehtinyt katsomaan, mutta varmaankin tässä viikonlopun aikana viimeistään.
Up The Irons! \,,/
-
- Hiippari
-
- Berserkki
Tuli tuossa mieleen, että näinköhän sitä uutta virheetöntä painosta on enää julkaisulistalla ollenkaan? Taidettu levy-yhtiössä toivoa vaateiden vaipuvan hiljalleen uuden levyn sukseen alle.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Näinpä se taitaa olla. Ketuttaa kun tuntuu että eivät saa millekään dvd:lle toimivaa ääniraitaa.Jukka wrote:Tuli tuossa mieleen, että näinköhän sitä uutta virheetöntä painosta on enää julkaisulistalla ollenkaan? Taidettu levy-yhtiössä toivoa vaateiden vaipuvan hiljalleen uuden levyn sukseen alle.
Mielenkiintoista myös että minulla Death on the roadilla toimii stereo-, mutta ei surroundääniraita. Sama ongelma kuin Rocki in Riolla. Äänen voimakkuuden kumma heiluminen.
Tästähän oli toinenkin threadi?
Kyllä vain, nimittäin tämä.mishrak wrote:Tästähän oli toinenkin threadi?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
En tiedä tosta virheettömästä, mutta näköjään muistavat ainakin moisen tekeleen olemassaolon. Jenkkispurgut saa omansa vasta nyt.Jukka wrote:Tuli tuossa mieleen, että näinköhän sitä uutta virheetöntä painosta on enää julkaisulistalla ollenkaan? Taidettu levy-yhtiössä toivoa vaateiden vaipuvan hiljalleen uuden levyn sukseen alle.

Tuo lihavoitu osio alempana on varsin kiinostava. Tietääköhän joku tosta jotain? Luulisi, että koko keikka on tallessa. Voisikohan tosta olla jotain julkaisua peräti luvassa..? (Muistelen jonkun jossain sanoneen, notta joka rundilta DVD:tä...)
13-February-2007 3:24 pm
Iron Maiden's "new" live DVD, "Death on the Road", captured live during their 2003 "Dance of Death Tour" and filmed at the Westenfalenhalle Arena, Dortmund, Germany, will debut on the big screen on February 21, 2007.
This special one-night-only event will take place in eight cities across America and be presented in Dolby 5.1 Surround Sound. The event features 120 minutes of classic Maiden tracks, including "The Number of the Beast", "Run to The Hills", "Wrathchild" and many more. In addition, fans attending the show will see exclusive footage of Maiden performing "Where Eagles Dare" and "Phantom of the Opera" from their blistering 2005 show at Reading Festival...
Keep reading for more.
Says Steve Harris, "We realize that the fans have been made to wait a little longer than planned for the DVD to come out but as they know — we won't settle for anything but the best and the extra time and effort spent in the final production of this DVD should be apparent. I can safely say that when people see songs like 'Paschendale' and 'Dance of Death' their jaws will hit the floor as mine did when I saw the final product on my TV at home. With visuals like this and the show played in 5.1 on a decent system it's just like being in the front rows of the show."
Image
The "Death on the Road" DVD releases in the U.S. on February 21 and includes a three-disc set that features over three hours of documentary footage shot by the band, full-length concert, music videos, photo galleries, and a stereo mix as well as 5.1 sound by Kevin "Caveman" Shirley.
"Death on the Road" DVD will be screened at the following theaters:
1. Brooklyn
Theatre: Pavilion, 188 Prospect Park West
Tel: 718-369-0836
2. Boston
Theatre: Kendal Square Cinema, One Kendall Sq. Bld 1900
Tel: 617-621-1202
3. Chicago
Theatre: Century Centre Cinema, 2828 N. Clark St Century Shopping Center
Tel: 773-248-7759
4. Detroit
Theatre: Emagine Canton, 39535 Ford Rd.
Tel: 734-721-3456
5. El Paso
Theatre: Carmike 16, 9840 Gateway Blvd.
Tel: 915-751-5613
6. Los Angeles
Theatre: Westside Pavilion Cinema, 10800 Pico Blvd.
Tel: 310-475-0408
7. Phoenix
Theatre: Harkins, Arizona Mills 24, 5000 Arizona Mills Circle, Tempe
Tel: 480-820-0387
8. San Diego
Theatre: Ultrastar Theatres Mission Valley, 7510 Hazard Center Drive
Tel: 619-574-8684
Lähde: Maidenfans.com
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
^^Niin mäkin olin muistelevinani, mutta on nykyään aivot niin hapantunu, ettei muista mitn varmasti. Harrisin kommentitkin on tossa tiedotteessa samat, kun euroopanpainoksen lanseerauksen yhteydessä..
Tehokasta meininkiä. Mitä sitä nyt samasta asiasta useampaan kertaan lausumaan.

Tehokasta meininkiä. Mitä sitä nyt samasta asiasta useampaan kertaan lausumaan.
"When Gabriel lies sleeping,
-
- Sateentekijä
Kyllä tuon olen joskus muuallakin aikaisemmin lukenut, suomennettuna, joten saattoi olla hiukka erilainen.A.Kivi wrote: Says Steve Harris, "We realize that the fans have been made to wait a little longer than planned for the DVD to come out but as they know — we won't settle for anything but the best and the extra time and effort spent in the final production of this DVD should be apparent. I can safely say that when people see songs like 'Paschendale' and 'Dance of Death' their jaws will hit the floor as mine did when I saw the final product on my TV at home. With visuals like this and the show played in 5.1 on a decent system it's just like being in the front rows of the show."
Kyllähän tuo DOTR vaikuttaa ihan hyvältä kun kaverilta olen lainannut, vaikkakin katsoin vain keikan enkä extroja.
Mutta semmoinen fiilis minulla oli, että kun tuossa joskus ennen AMOLAD Tour Suomen keikkoja tuli ½ tunnin mittainen Maiden "dokkari", MTV3lta, josta osa oli AMOLAD-Bonus DVD levyltä. Minusta osa siitä matskusta (alku) oli tuolta DOTR-extra levyltä.
Korjatkaa jos olen väärässä
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Se eka niistä dokkareista on kai sama kuin viime toissavuonna julkaistu, jos nyt ihan oikein muistan.WhiteRabbit wrote: Kyllä tuon olen joskus muuallakin aikaisemmin lukenut, suomennettuna, joten saattoi olla hiukka erilainen.
Kyllähän tuo DOTR vaikuttaa ihan hyvältä kun kaverilta olen lainannut, vaikkakin katsoin vain keikan enkä extroja.
Mutta semmoinen fiilis minulla oli, että kun tuossa joskus ennen AMOLAD Tour Suomen keikkoja tuli ½ tunnin mittainen Maiden "dokkari", MTV3lta, josta osa oli AMOLAD-Bonus DVD levyltä. Minusta osa siitä matskusta (alku) oli tuolta DOTR-extra levyltä.
Korjatkaa jos olen väärässä
-
- Crusader
Tänään sain viestin levykauppiaalta, EMIn Suomen pää ilmoittaa uuden julkaisun DOTR-dvd:stä saavan päivänvalon 21. tai 28.3. Katotaan nyt sitten, saako uuden ton pätkivän tilalle. Eipä ole tullut sitten ilmestymisen sitä katsottuakaan, kun ei hotsita hypytelläJukka wrote:Tuli tuossa mieleen, että näinköhän sitä uutta virheetöntä painosta on enää julkaisulistalla ollenkaan? Taidettu levy-yhtiössä toivoa vaateiden vaipuvan hiljalleen uuden levyn sukseen alle.

Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Hell Rat
Usein varmaan jo teoisteltukin täällä mutta näyttää tuo hyppyyttäminen olevan kiinni lähinnä dvd-soittimesta. Jouluna vanhempien tykönä alkoi just Brave new worldin kohdalla pomppimaan mutta kämpillä ei mitään ongelmaa. Molemmat dvd-soittimet ihan perussettejä.
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
No oisivat laittaneet edes vähän aiemmin uudet tilalle, niin vaihto olisi edes ollut mahdollista vai koitetaanko rahastaa niitä jotka DVD:n ovat jo aiemmin hankkineet viallisena?
Saahan tuo toki luultavasti ostajista ne liikkeelle, jotka jäivät sillon ongelmista kuultuaan odottamaan tätä uutta painosta, vaikka eivät varmaan uskoneet sen aivan näin pitkään vievän.
Saahan tuo toki luultavasti ostajista ne liikkeelle, jotka jäivät sillon ongelmista kuultuaan odottamaan tätä uutta painosta, vaikka eivät varmaan uskoneet sen aivan näin pitkään vievän.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"