Death On The Road - 3DVD 8.2.2006
Moderator: The Killer Krew
Halu tuohon dvd:hen vaan kasvoi kun luki ton arvostelun, onneksi on koeviikko menossa ja perjantai on vapaapäivä niin heti aamusta ostamaan ja sitten sitä tykitetäänkin koko viikonloppu, hyvä julkaisupäivä kyllä.
Tuo leikkaus hieman epäilyttää.. pitää kattoa vähä tota Rioa ja jotta saa vähä esimakua leikkauksesta.

-
- Tuhlaajapoika
En nyt löytänyt sanakirjaani, että olisin tarkistanut asian, mutta ei kai tuo nyt tarkoita, että Brucen spiikit lukuunottamatta noiden satunnaisten kappaleiden juontoja ja bändin esittelyä lukuunottamatta olisi jätetty pois? Tai mistäs minä tiedän paljonko Bruce on keikan aikana puhunut.As for the actual concert, it's an excellent gig in which you can clearly see the band enjoying themselves onstage and the crowd is really into it. Bruce's rants have been cut though, but the song introductions (Dance of Death, Fear of the Dark), the band introduction (before Journeyman) and the band leaving the stage are there.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Sateentekijä
Sitähän tuo tarkoittaa.The_Air_Raid_Siren wrote:En nyt löytänyt sanakirjaani, että olisin tarkistanut asian, mutta ei kai tuo nyt tarkoita, että Brucen spiikit lukuunottamatta noiden satunnaisten kappaleiden juontoja ja bändin esittelyä lukuunottamatta olisi jätetty pois? Tai mistäs minä tiedän paljonko Bruce on keikan aikana puhunut.As for the actual concert, it's an excellent gig in which you can clearly see the band enjoying themselves onstage and the crowd is really into it. Bruce's rants have been cut though, but the song introductions (Dance of Death, Fear of the Dark), the band introduction (before Journeyman) and the band leaving the stage are there.
-
- Berserkki
Joo onhan toi hienoa, että ajallaan tulee, vaikka ei tämä odottelu nyt niin kamalaa ole, toisaalta hienoakin, mutta ehkä tämän aika on jo turhia mukisematta...
Jos teillä toi koeviikko on hyödyksi, niin täällä se on ihan päinvastoin. Mä mitään dvd:tä kerkiä ostamaan saatika katsomaan, ellei laiteta asioita tärkeysjärjestykseen.

Jos teillä toi koeviikko on hyödyksi, niin täällä se on ihan päinvastoin. Mä mitään dvd:tä kerkiä ostamaan saatika katsomaan, ellei laiteta asioita tärkeysjärjestykseen.

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Päivät vain vähenee, ja odotus kasvaa ainkain itselleni koko ajan vain kovemmaksi
Vielä tarvitsee jaksaa odottaa prkl. Todella hienoa että, tulee ajoissa.

Vielä tarvitsee jaksaa odottaa prkl. Todella hienoa että, tulee ajoissa.
Last edited by Spartan on Wed Feb 01, 2006 17:21, edited 1 time in total.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Jeps, todella hienoa, että ei myöhästynytkään tuo DVD'n julkaisu. Ihan sama tuleeko sieltä viallinen vai korjattu versio, kunhan pääsee nauttimaan mahdollisimman pian.
Olisi hieman kysyttävää liittyen CDONiin, koska tilaan DVD'ni sieltä. Nimittäin kyseisellä puljulla on semmoinen käytäntö, että jos tilaa "varaa"-statuksessa olevan tuotteen lisäksi myöskin jotain muuta (kuten tässä tapauksessa minä), he lähettävät tilauksen kahdessa osassa, mikäli "varaa"-tilassa olevaa tuotetta ei ole viikon sisään saatavilla.
Ja sitten itse kysymykseen. Jos ja kun he lähettävät tilauksen kahdessa osassa, tuplaantuuko myös postimaksu? Koska aion mahdollisesti tehdä tilauksen huomenna, mutta en ole varma ehtiikö DOTR muiden haluamieni tuotteiden pakettiin mukaan.
Olisi hieman kysyttävää liittyen CDONiin, koska tilaan DVD'ni sieltä. Nimittäin kyseisellä puljulla on semmoinen käytäntö, että jos tilaa "varaa"-statuksessa olevan tuotteen lisäksi myöskin jotain muuta (kuten tässä tapauksessa minä), he lähettävät tilauksen kahdessa osassa, mikäli "varaa"-tilassa olevaa tuotetta ei ole viikon sisään saatavilla.
Ja sitten itse kysymykseen. Jos ja kun he lähettävät tilauksen kahdessa osassa, tuplaantuuko myös postimaksu? Koska aion mahdollisesti tehdä tilauksen huomenna, mutta en ole varma ehtiikö DOTR muiden haluamieni tuotteiden pakettiin mukaan.
Kuva, kenties ?anssi wrote:sillä cdst puuttu se jokin
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Manowarrior
Mun mielestä nääBrain Damage wrote:Huomenna onkin sitten jännittävää katsoa, että pistääkö Free Record Shop dvd:n postiin. Jos pistää, niin pitäisi perjantaina tipahtaa postiluukusta. Jos ei, niin kai se sitten maanantaina tulee. Ei vaan millään enää jaksaisi odottaa.

Sillä silloin ei oikein varmaksi tiedä, että milloin tilattu tuote tulee luukusta sisään jne...
Kaupasta se on haettava julkaisupäivänä!
Mua ei ainakaan 'nopeat' leikkaukset tule häiritsemään. Rio on kovaa kamaa

Noniin. Nähty on. Näin suoraan sanottuna; dvd oli pettymys. Ja nimenomaan sen leikkauksen takia. Sairasta sillisalaattia taas kun kuvakulma vaihtuu parin sekunnin sadasosan vauhtia. Oli oikeasti vaikea seurata menoa tolla tavalla. Etenkin hieman nopeammissa biiseissä. Ja sitten vielä niitä mustavalkoisia Donington-efektejäkin vaihteeksi otettu messiin... Voi morjens. Mutta ei siinä mitään jos joku tykkää moisesta konekivääri-leikkauksesta. Siitä vaan.
Dokkari oli ihan jees, vaikka eipä tuolla katsottu kuin se eka.
Katsotaan nyt jaksaako tuota hommata. Ainakaan mitenkään riemu kurkussa en juokse kauppaan sitä huomenna hakemaan.
Dokkari oli ihan jees, vaikka eipä tuolla katsottu kuin se eka.
Katsotaan nyt jaksaako tuota hommata. Ainakaan mitenkään riemu kurkussa en juokse kauppaan sitä huomenna hakemaan.
Toista komppia täältä. Leikkaus on vieläkin nopeaempaa kuin Riossa, surullista mutta totta, dokkari sensijaan vaikutti TODELLA loistavalta. Dokkari sisälsi tavaraa laidasta laitaan levytyssesion eri vaiheista. Vaikka tämä pärähti pyörimään DOTR illassa ensimmäisenä ennen varsinaista konserttia, siitä huolimatta jokainen paikalle saapunut Maiden Fani tapitti kiltisiti hiljaa ruudun ääressä. Ei ole maailmassa MAiden fania, joka ei dokkarista innostuisi, se on SATA VARMA!Hese wrote:Kyllä kompataan condea tuossa leikkauksessa, nopeampaa tulitusta kuin rock in riossa konsanaan. Muuten hyvä dvd extroineen mutta Mr. Harris pois sieltä leikkauspöydän äärestä kun lähdetään seuraavaa dvdtä hakemaan.
Ilta oli kaiken puolin onnistunut, vaikka väkeä vain kymmenkunta. Myös RAUMALTA saapunut Tipi tuli edustamaan! Kiitos kaikille Maiden faneille. Hauskaa oli. Terkuin, Vara Bruce
"Life goes on....until it doesn't"
-
- Rautaneito IRC Crew
^^Tai jos oli, niin Suomisen Teemu ei ollut laittanut niitä päälle
Mutta ihan hyvin sitä ymmärsi, vaikka Stevellä olikin kuuma peruna taas suussa. buahahaha
Tuohon leikkaukseen. Kuten muutama (veriveli) tuossa ylempänä sanoi, niin leikkaus aivan hanurista. Jatkuvalla syötöllä kuvakulman vaihtoa yms. Jos sitä nopeata leikkausta olisi ollut esim. yhdessä biisissä, aina tietyissä kohdissa (esim. tuhatta ja sataa meneviä virveli/tomi-fillien aikana) olisi homma ollut jees. Mutta esim Paschendale ja Dance Of Death, leikkaus pilasi suoraan sanottuna hyvän esityksen, etenkin Paschendalessa. Muuten kyllä keikka oli aivan täyttä tulta ja tappuraa. Etenkin Janickin osalta, osaa se perkele soittaa kitaraakin.
Dokkarista sen verran, että bändi sai puhua aika paljon, ja muut eivät mielestäni juuri yhtään. Etenkin se lavan kasaaminen oli tehty mun mielestä huonosti tai jätetty kesken. Siitä olisin itse halunnut nähdä enemmän.
Ja jos joku haluaa vetää ne "tosi-fani" herneet nenäänsä meikäläisen kirjoituksista, niin siitä vaa!

Tuohon leikkaukseen. Kuten muutama (veriveli) tuossa ylempänä sanoi, niin leikkaus aivan hanurista. Jatkuvalla syötöllä kuvakulman vaihtoa yms. Jos sitä nopeata leikkausta olisi ollut esim. yhdessä biisissä, aina tietyissä kohdissa (esim. tuhatta ja sataa meneviä virveli/tomi-fillien aikana) olisi homma ollut jees. Mutta esim Paschendale ja Dance Of Death, leikkaus pilasi suoraan sanottuna hyvän esityksen, etenkin Paschendalessa. Muuten kyllä keikka oli aivan täyttä tulta ja tappuraa. Etenkin Janickin osalta, osaa se perkele soittaa kitaraakin.
Dokkarista sen verran, että bändi sai puhua aika paljon, ja muut eivät mielestäni juuri yhtään. Etenkin se lavan kasaaminen oli tehty mun mielestä huonosti tai jätetty kesken. Siitä olisin itse halunnut nähdä enemmän.
Ja jos joku haluaa vetää ne "tosi-fani" herneet nenäänsä meikäläisen kirjoituksista, niin siitä vaa!
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Sateentekijä
Jaaha, sellaista on odotettavissa. Harmi.condemned wrote:Sairasta sillisalaattia taas kun kuvakulma vaihtuu parin sekunnin sadasosan vauhtia. Oli oikeasti vaikea seurata menoa tolla tavalla. Etenkin hieman nopeammissa biiseissä. Mutta ei siinä mitään jos joku tykkää moisesta konekivääri-leikkauksesta. Siitä vaan.
Vertailun vuoksi voisi todeta, että esim. uudessa Kissin dvd:ssä voi valita kenen jäsenen edesottamuksia haluaa seurata vaikka koko keikan ajan. Ei yhtään hullumpi idea. Toimisi hemmetin hyvin myös Maidenillä, sais kyylätä vaikka Smithin kitarointia 1½ tuntia.

Voihan vitulla päähäncondemned wrote: Sairasta sillisalaattia taas kun kuvakulma vaihtuu parin sekunnin sadasosan vauhtia. Oli oikeasti vaikea seurata menoa tolla tavalla. Etenkin hieman nopeammissa biiseissä. Ja sitten vielä niitä mustavalkoisia Donington-efektejäkin vaihteeksi otettu messiin... Voi morjens.

Siis otettu takasin tuo Donington pätkästä tuttu mustavalkos juttu,olen aina kironnut juuri sitä, muuten hyvässä donington videossa.Ja kuva vaihtuu kuin Vesa Keskisen naiset ,ei hyvä!
-
- Hell Rat