(maksimi on 10kb, tuo on yli megatavun)
Moderator: The Killer Krew
Miten niin? Kai sitä mielipiteensä saa kertoa?QazKFD wrote:Eikös tämän antifanclubin kannattais perustaa joku oma, "Dissaa Blazea täällä -topic", vai kuinka?
Kuka tiesi vuonna -95, että Bruce ja Adrian tulisivat takaisin? Kysyn vaan. Jälkiviisaus on vissiin sitä hienointa viisautta.Make#34 wrote:Mies oli kuitenkin vähän niinkuin tuuraamassa miestä joka toteutti vähän aikaa itseään.
Ei kai kukaan sellaista odottanutkaan, vai odottiko? Brucen oli todellakin aika siirtyä muihin hommiin, miehen edesottamukset Smithin lähdön jälkeen eivät olleet kummoisia, leipääntyminen Maidenissä laulamiseen 90-luvun alussa oli enemmän kuin ilmiselvää. Itse odotin kuitenkin loistavaa Maiden-materiaalia loistavalla laulajalla Brucen jälkeenkin, onhan vastaavia miehistönvaihdoksia tapahtunut ennenkin rockhistoriassa. Esim. Sabbath / Ozzy - Dio, Deep Purple / Gillan - Coverdale, Pink Floyd / Barrett - Gilmour...Make#34 wrote:Ei kai kukaan odottanut, että Brucen jälkeinen aika olisi täysin samanlaista
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ihan pelottaa jo ajatus, että kuinka hyvä Maiden olisi voinut olla jonkun Marco Hietalan tai muun kunnon laulajan kanssa. Ei ollut varmasti helppo tehtävä Stevellä tuolloin, mutta onhan se päivän selvää, että päin vittua se valinta meni hänen omasta mielestäänkin loppujen lopuksi. Vai miksi Blaze sai kenkää ja Bruce otettiin takaisin, jos häneen oltiin tyytyväisiä?Edward Mannerheim wrote:Brucen saappaisiin astuminen ei toki ollut helppo tehtävä, mutta Harris olisi mielestäni voinut tehdä paremmankin valinnan kuin Bayley. ... en jaksa uskoa, että monellakaan ns. kultaisella 80-luvulla bändiin tykästyneen fanin mielessä ko. episodi jaksaa herättää kummoisia nostalgiaerektioita.
Näin on näppäimet. Homma meni vähän niin kuin suomalaisilla hiihtäjillä olympialaisissa. Tehtiin paras ja katsottiin, että mihin se riittää. Sija 33.Edward Mannerheim wrote:Ja myönnän, Bayley teki homman Maidenissä niin hyvin kuin pystyi.
Tottakai saa, ja pitääkin. Mutta mun mielestä ei ole kyse siitä, että minkälaisen mielipiteen kertoo, vaan siitä, että miten sen kertoo. En tiedä olenko yksin, mutta kyllä noi niskalaukaus -kommentit ovat jo vähän yliammuttuja. Tosin ylilyönteihin nyt sortuu jokainen, sehän on selvää, mutta esimerkiksi Manun tapauksessa tuosta on alkanut tulemaan jo tavaramerkki.Edward Mannerheim wrote:Miten niin? Kai sitä mielipiteensä saa kertoa?QazKFD wrote: Eikös tämän antifanclubin kannattais perustaa joku oma, "Dissaa Blazea täällä -topic", vai kuinka?
Just tätä tarkoitin glory huntereilla. Paikallahan olivat vain "todelliset superfanit".Stratocaster wrote:Tuota keikkaa on kehuttu kovasti, kuulemma oli todellinen super-fanien tilaisuus tuo.
Allekirjoitan.QazKFD wrote:Tottakai saa, ja pitääkin. Mutta mun mielestä ei ole kyse siitä, että minkälaisen mielipiteen kertoo, vaan siitä, että miten sen kertoo. En tiedä olenko yksin, mutta kyllä noi niskalaukaus -kommentit ovat jo vähän yliammuttuja. Tosin ylilyönteihin nyt sortuu jokainen, sehän on selvää, mutta esimerkiksi Manun tapauksessa tuosta on alkanut tulemaan jo tavaramerkki.Edward Mannerheim wrote:Miten niin? Kai sitä mielipiteensä saa kertoa?QazKFD wrote: Eikös tämän antifanclubin kannattais perustaa joku oma, "Dissaa Blazea täällä -topic", vai kuinka?
Enkä nyt varsinaisesti hernettä nokkaan tuosta ottanut, ymmärrän kyllä omista eriävät mielipiteet ja yleensä osaan niitä kunnioittaakin mikäli kanta on hyvin perusteltu. Vähän ohi aiheen menee kyllä, mutta nyt ei mahda mitään. Aiheen vierestä tosin voisi sen verran sanoa, että olen itsekin nähnyt Maidenin Blazen aikana livenä. Asia on niin, että täällä vannotaan Iron Maidenin nimeen ja se bändi jonka syyskuussa 1998 lavalla näin, oli Iron Maiden. Tapahtuma oli Iron Maidenin konsertti joka tuttuun tapaan ei ollut mitään muuta kuin aivan uskomaton tapahtuma.
Joo, eipäs siinä mitään. 95 -keikka oli eka minun näkemäni Maidenin setti, ja jäi kyllä hyvin mieleen. Kultsalla oli hyvä tunnelma, paikka on aika pieni joten aika intiimi meininki oli verrattuna Areenan keikkoihin.rue morgue wrote:
Upea keikka ei voi muuta sanoa ja kaiken kruunasin seuraavan vuoden Nummirock ja -98 keikka.
Kyllä Bayley jätti minuun todella postiivisen fiiliksen noiden kolmen keikan perusteella.
Ja mie komppaan. Ei ehkä noin tunnelmaltaan Kultsan tasoa, mutta muuten kyllä oikein mainio vetäisy.Pentelesh wrote:^1998 keikka oli aivan helvetin loistava, sano muut mitä sano. 'Noff said.