Death On The Road - 3DVD 8.2.2006
Moderator: The Killer Krew
Kuulostaa enemmän kuin hyvältä!!! Itseäni kiinnostaa aivan helvetisti tuo esiintyminen Etelä-Amerikassa.
Last edited by Spartan on Wed Dec 28, 2005 13:00, edited 1 time in total.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Rautakansleri
Hetkinen. Tässä lienee painovirhe. Eikös sen pitäisi olla Etelä-Amerikassa?DevilLook wrote: Kolmen DVD:n pakettiin on haalittu mahdollisimman paljon extraa yli kolmen tunnin edestä, kuten Maidenin faniystävälliseen tapaan kuuluu. Messissä on dokkarin lisäksi myös musiikkivideoita, bändin esiintyminen Etelä-Afrikassa, yhtyeen jäsenten, tuotantotiimin ja fanien haastatteluja sekä valokuvagalleria.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
No se Etelä-Amerikan osuus voisi olla vaikka muutama kipale esim. Chilestä ja jotain pr-juttuja, haastatteluja, kultalevyjen saamisia ym. Tai kenties Bruce on kuvannut salaa, kun Nicko vetää jotain paikallista naarasta viikseen. Saataisiin Mission from Arry Vol. 2!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Berserkki
Loistava juttu etusivulla Death on The Road dvd:estä. Nyt on sitten kaikki hiottu viimeisen päälle kuntoo, joten puuttuvia seikkoja ei kamalasti pitäisi löytyä. Saa nähdä tipahtaako leuka lattiaan Dance of Deathin aikana niin kuin Mr. Basso hehkutteli, kyllä melkein rohkenen epäillä, ja nähtiinhän kyseisestä kappaleesta otoksia Maiden Mania ohjelmassa. Niin ja onhan Suomen keikasta jo tovi vierähtänyt, joten yksityiskohdat eivät ole enää niin tuoreessa muistissa, joten tämä on oiva tapa verestää muistoja.
Olen vähän täpinöissä...

Olen vähän täpinöissä...

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Kyllä tässä varmasti itse kukin on täpinöissä tulevan dvd:n suhteen. Niin herkullisia pätkiä on jo vilauteltu eri lähteissä. Aika tuskaa kyllä tulee olemaan odottaminen. No onneksi ainakin nyt on lyöty ilmestymispäivä virallisesti lukkoon.Olli the Wicker man wrote:Loistava juttu etusivulla Death on The Road dvd:estä. Nyt on sitten kaikki hiottu viimeisen päälle kuntoo, joten puuttuvia seikkoja ei kamalasti pitäisi löytyä. Saa nähdä tipahtaako leuka lattiaan Dance of Deathin aikana niin kuin Mr. Basso hehkutteli, kyllä melkein rohkenen epäillä, ja nähtiinhän kyseisestä kappaleesta otoksia Maiden Mania ohjelmassa. Niin ja onhan Suomen keikasta jo tovi vierähtänyt, joten yksityiskohdat eivät ole enää niin tuoreessa muistissa, joten tämä on oiva tapa verestää muistoja.![]()
Olen vähän täpinöissä...
-
- Azazel
Nyt alan minäkin innostua. Jo se Trooper näytti sen verran kovalta, että luulot pois heti kättelyssä. Parasta on kumminkin se, että näkee televisioruudulta Jumalan työskentelyä Stratocasterin varressa.
En puhu nyt dr.Pepperistä vaan Adrian Smithista.
Mahtavaa! Settilistakin on hyvä, mutta Fear Of The Dark ei kyllä toimi.
Introssa jo pieleen.
Timantit: Pachendale, Dance Of Death, Wildest Dreams ja muut uudet biisit...

En puhu nyt dr.Pepperistä vaan Adrian Smithista.
Mahtavaa! Settilistakin on hyvä, mutta Fear Of The Dark ei kyllä toimi.
Introssa jo pieleen.
Timantit: Pachendale, Dance Of Death, Wildest Dreams ja muut uudet biisit...
Tuollaiseksi paketiksi hinta olisi todella mahtava. Itse kyllä luulen että saatta olla vähän kalliimpi, mutta toivottavasti ei.Jeeves wrote:Yeah, DOTR-boksin hinnaksi siis tulee n. sama kuin Rock In Rion eli n. 30e? Ei mielestäni yhtään paljon.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
-
- Kärpästen Herra
Olis tosiaan kannattannu miettiä?Imperator wrote:Tyhmänä ostin ton tupla-CD:n, kun sen ekana näin. Ois voinu ehkä vähän miettiä... toisaalta DVD-levyjä mulla on jo liikaa (n. kymmenen kappaletta)

No heko heko.... se siitä
Onhan CD-formaatissakin puolensa... sopii autonkin musakoneeseen. Minä en olisi kuitenkaan pystynyt venaamaan uuden liven kuuntelua DVD:n ilmestymiseen asti

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Niinhän tuossa tiedotteessa sanotaan, että hinnaksi tulee vain normaalin tupla-dvd:n hinta. Eli siinä 30 euron hujakoilla se pyörii.Spartan wrote:Tuollaiseksi paketiksi hinta olisi todella mahtava. Itse kyllä luulen että saatta olla vähän kalliimpi, mutta toivottavasti ei.Jeeves wrote:Yeah, DOTR-boksin hinnaksi siis tulee n. sama kuin Rock In Rion eli n. 30e? Ei mielestäni yhtään paljon.
-
- Berserkki
^ Niin noitten dvd:itten ja muidenkin julkaisujen kanssa on vähän semmonen juttu , että hinnt laskee ihan tolkuttoman nopeasti. (Älkää luulko, että minä jaksan odottaa sen tapahtumista ainakaan tässä tapauksessa).
Tässä hyvä esimerkki. Varasin Early Days dvd:n jo muutamaa viikkoa aikaisemmin ennen ilmestymispäivää. Joo kaikki toimi hyvin ja maksoin siitä sen 30€ tai jotain sinne päin. Nykyään taitaa pyöriä 15€: n hujakoilla, että nopeaa hinnanlaskua on havaittavissa joka suhteessa.
Mutta kuka jaksaa odottaa hinnan tippumista sen puolivuotta, että kannataa miettiä mitä tekee. Minä en jaksa, vaikka rahaa palaa moinen tukku!
[Sori off]
EDIT: Hyviä öitä vaan kaikille!
Tässä hyvä esimerkki. Varasin Early Days dvd:n jo muutamaa viikkoa aikaisemmin ennen ilmestymispäivää. Joo kaikki toimi hyvin ja maksoin siitä sen 30€ tai jotain sinne päin. Nykyään taitaa pyöriä 15€: n hujakoilla, että nopeaa hinnanlaskua on havaittavissa joka suhteessa.

Mutta kuka jaksaa odottaa hinnan tippumista sen puolivuotta, että kannataa miettiä mitä tekee. Minä en jaksa, vaikka rahaa palaa moinen tukku!
[Sori off]
EDIT: Hyviä öitä vaan kaikille!

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Taka-ampuja
DVD
Paha valinta, mutta kyllä ostan tuon DVD:en ennemmin
: koska se vaikuttaa jotenki mielenkiintoisemmalta

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Kumman ostat mieluummin Uudesta Death on Roadista?
Totta kai dvd kin tulee hankittua kun nyt tuli hankittuu toi levykin niin saa vähän menoo dvdkin kautta
[/img]

Promotional Epk = Promotional Electronic press kit eli tässä tapauksessa Wildest Dreams DVD-singleltä löytyvä Dance Of Death - Behid The Scenes dokumentti kokonaisuudessaan. DVD-singlellä oli vain 2 minuutin pätkä.gor @ offical iron maiden bb wrote:Disc 1:
1. Wildest Dreams
2. Wrathchild
3. Can I Play With Madness
4. The Trooper
5. Dance Of Death
6. Rainmaker
7. Brave New World
8. Paschendale
9. Lord Of The Flies
10. No More Lies
11. Hallowed Be Thy Name
12. Fear Of The Dark
13. Iron Maiden
14. Journeyman
15. The Number Of The Beast
16. Run To The Hills
Disc 2:
1. Wildest Dreams Dolby 5.1
2. Wrathchild Dolby 5.1
3. Can I Play With Madness Dolby 5.1
4. The Trooper Dolby 5.1
5. Dance Of Death Dolby 5.1
6. Rainmaker Dolby 5.1
7. Brave New World Dolby 5.1
8. Paschendale Dolby 5.1
9. Lord Of The Flies Dolby 5.1
10. No More Lies Dolby 5.1
11. Hallowed Be Thy Name Dolby 5.1
12. Fear Of The Dark Dolby 5.1
13. Iron Maiden Dolby 5.1
14. Journeyman Dolby 5.1
15. The Number Of The Beast Dolby 5.1
16. Run To The Hills Dolby 5.1
Disc 3:
1. Death On The Road Documentary (Approx 75 Mins)
2. Life On The Road Documentary (Approx 45 Mins)
3. The Fans - Interviews With The Fans (Approx 30 Mins)
4. Promotional Epk
5. Promo Videos - Rainmaker, Wildest Dreams. Plus Design Sketches And On-set Photos.
6. Photo And Artwork Galleries
Source
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
No onhan siinä kyllä, mutta itellä alko ainaki suoraa sanottua ottaan päähän tuo. Ykös ja kakoslevyillä sama keikka, mutta toisessa surroundilla!?? siis täh... voi perseensuti. Oisivat jotain muuta voineen kehittää...Jeeves wrote:Voi perseensuti. Onpahan materiaalia tossa kolmannella levyllä. Reilu kuukaus enää ni päästään herkuttelemaan.

- J.Lehto -
http://www.intervention.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.maplecross.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.intervention.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.maplecross.fi" onclick="window.open(this.href);return false;