Ärsyttävin Maiden biisi?
Moderator: The Killer Krew
Itseäni ärsyttää Sanctuary ja Wrathchild, molemmat ovat mielestäni aivan turhia kappaleita, Wrathchild innosti muutaman kerran ja sitten, huomasin kuinka tylsä kappale se on. Sanctuary taas on jostain syystä todella huono kappale, se ei vaan toimi.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Kuuntelin eilen taas pitkästä aikaa No Prayer For The Dyingin läpi ja täytyy sanoa, että The Assassin on yksi Maidenin ärsyttävimpiä biisejä. Ja tätä kyseistä kappaletta soitettiin vielä No Prayer-kiertueella! Selkeästi No Prayerin heikoin lenkki ja taistelee The Angel And The Gamblerin ja The Nomadin kanssa Maidenin ärsyttävimmän biisin tittelistä.
Caps lock taisi jäädä päälleTipi wrote:NY O PAHA MUT YHDYN EHKÄ LÖYDÄNSe o 100% varmuudel
OUT OF THE SILENT PLANET,MIKSI NE TEKI SIIT JOPA VIDEON???????
MUUTE LEVY HTYVÄ

Jokaisella on oma mielipiteensä. En vain ymmärrä, kenen mielestä The Angel And The Gamblerin tolkuton toisto voi kuullostaa loistavalta. The Nomad taas olisi ihan kelpo biisi kome, neljä minuuttia lyhyempänä. Niissä välisoitoissa alkaa meinaan tylsistyä aika nopeasti.Yrms_ wrote:Te väärin ymmärtäneet paskatBrain Damage wrote:The Angel And The Gamblerin ja The Nomadin kanssa Maidenin ärsyttävimmän biisin tittelistä.Angel and The Gambler on loistava ralli ihan jo huumorimielellä ja the Nomad on jo oikeasti mestariteos
-
- Manowarrior
täysin samaa mieltä aivon kanssa.Brain Damage wrote:Jokaisella on oma mielipiteensä. En vain ymmärrä, kenen mielestä The Angel And The Gamblerin tolkuton toisto voi kuullostaa loistavalta. The Nomad taas olisi ihan kelpo biisi kome, neljä minuuttia lyhyempänä. Niissä välisoitoissa alkaa meinaan tylsistyä aika nopeasti.Yrms_ wrote:Te väärin ymmärtäneet paskatBrain Damage wrote:The Angel And The Gamblerin ja The Nomadin kanssa Maidenin ärsyttävimmän biisin tittelistä.Angel and The Gambler on loistava ralli ihan jo huumorimielellä ja the Nomad on jo oikeasti mestariteos

ettei ihan offtopikiks mene niin sanon että ärsyttävin on varmaankin toi toi toi toi toi toi toi ..hmm.. hmm... (nero miettii)... hmm . pitää sanoa että ei niiltä ärsyttäviä löydy.!

-
- Vempare
Maidenilla ei ole yhtikäs yhtään ärsyttävää biisiä, uskokaa pois. Ja uskaltakaakin väittää Run to the Hillssiä ärsyttäväksi. 

-"Olisi paljon helpompi olla kohtelias, jos ihmiset eivät aina käsittäisi sitä kutsuksi kävellä sinun ylitsesi."
-"Minä olen kohtelias vain siksi, koska en tiedä hyviä kirosanoja."
Jope Pitkäviha wrote:Ja uskaltakaakin väittää Run to the Hillssiä ärsyttäväksi.
Minä voin vaikka aloittaaJukka wrote:Sen sijaan vakavan inflaation on kokenut Run to the Hills, jota en enää jaksa sitten millään. Tätä se radioiden, baarien yms. pakkotoisto teettää, hyväkin musiikki alkaa kuuulostamaan ärsyttävältä.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Vempare
Aargh!Jukka wrote:Jope Pitkäviha wrote:Ja uskaltakaakin väittää Run to the Hillssiä ärsyttäväksi.Minä voin vaikka aloittaaJukka wrote:Sen sijaan vakavan inflaation on kokenut Run to the Hills, jota en enää jaksa sitten millään. Tätä se radioiden, baarien yms. pakkotoisto teettää, hyväkin musiikki alkaa kuuulostamaan ärsyttävältä..
Kirotut radiot/baarit.

Prkl, sehän on bändin paras biisi!
-"Olisi paljon helpompi olla kohtelias, jos ihmiset eivät aina käsittäisi sitä kutsuksi kävellä sinun ylitsesi."
-
- Hell Rat
Laukalla kun vedetään niin eihän se voi olla kuin mahtavaaLappis wrote:Mahtava kitaratyöskentely? Esitän eriävän mielipiteeni. Tosin tämä kyseinen biisi ei ole koskaan minun sydäntäni lämmittänyt.

Ja en ole tainnut tähän ketjuun vielä vastata, joten sanon, että ärsyttävin biisi on monasti mainittu Angel and the gambler. Sitä ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Sen rinnalla Apparition ja Chains of Misery tuntuvat parhaudelta.
-
- Hang-Around
The Number Of The Beast
No ei... Tsoukki tsoukki.
Ainakin Quest For Fire tulee heti ekana mieleen. Aivan kammottava kappale. Sanoitukset ovat aivan perseestä ja sävellyskin aika kammottava.
Sitten Sanctuary. Ei ole ikinä iskenyt. Uskomatonta jumittelua ja toistoa.
22. Acacia Avenue. En tiedä mikä tässä mättää. Jostain syystä vain ärsyttää.
The Apparition. Hyh hyh sentään mikä sanoitus.
Wildest Dreams. Riffi on ihan ok, mutta muuten mättää. Oli lähellä etten lopettanut Iron Maidenin kuuntelemista tähän kappaleeseen.
Myöskään From Here To Eternity ja Gang Land eivät toimi, mutta niitä sentään saattaa silloin tällöin kuunnella.
P.S. Run To The Hills on loistava kappale, mutta alkanut hieman jo kyllästyttää, liian kovan kuuntelun takia. Sama juttu TNOTBin kanssa. Myöskään Trooperia ei aina jaksa.
No ei... Tsoukki tsoukki.

Ainakin Quest For Fire tulee heti ekana mieleen. Aivan kammottava kappale. Sanoitukset ovat aivan perseestä ja sävellyskin aika kammottava.
Sitten Sanctuary. Ei ole ikinä iskenyt. Uskomatonta jumittelua ja toistoa.
22. Acacia Avenue. En tiedä mikä tässä mättää. Jostain syystä vain ärsyttää.
The Apparition. Hyh hyh sentään mikä sanoitus.
Wildest Dreams. Riffi on ihan ok, mutta muuten mättää. Oli lähellä etten lopettanut Iron Maidenin kuuntelemista tähän kappaleeseen.
Myöskään From Here To Eternity ja Gang Land eivät toimi, mutta niitä sentään saattaa silloin tällöin kuunnella.
P.S. Run To The Hills on loistava kappale, mutta alkanut hieman jo kyllästyttää, liian kovan kuuntelun takia. Sama juttu TNOTBin kanssa. Myöskään Trooperia ei aina jaksa.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
Nyt on tullut huomattua kuinka kuraa The Assassin oikein on. Kertosäe alkaa vituttamaan jo muutaman kerran jälkeen ja kappale on muutekin jotenkin tylsä. Kappale on oikeastaan ainut heikkolenkki No Prayer For The Dying levyllä.
Hassua, mutta minä pidän Assassinistä.Spartan wrote:Nyt on tullut huomattua kuinka kuraa The Assassin oikein on. Kertosäe alkaa vituttamaan jo muutaman kerran jälkeen ja kappale on muutekin jotenkin tylsä. Kappale on oikeastaan ainut heikkolenkki No Prayer For The Dying levyllä.

"Better watch out, 'cause I'm The Assassin!!!"
-Hector
-Hector
Näitä viestejä ei todellakaan noteerata tosissaan. Maidenin ehkäpä parhainta kappaletta on mahdoton dissata. Tässä Brucen ääni on parhaimmillaan, alussa oleva kirkaisu on Maidenin uran korkein. Sanoitukset lähinnä hymyilyttävät, kyllä minua ainakin kiehtoo matka dinosaurusten ajoille. Itse biisin väliosio ja soolot ovat Maidenin parhaat, ottakaa ne tulpat pois korvista ja antakaa biisin viedä.Viper wrote:Ainakin Quest For Fire tulee heti ekana mieleen. Aivan kammottava kappale. Sanoitukset ovat aivan perseestä ja sävellyskin aika kammottava.
Komp Komp, Quest For Firessa mättää vain ja ainoastaan se, että se on liian lyhytIpe wrote:Näitä viestejä ei todellakaan noteerata tosissaan. Maidenin ehkäpä parhainta kappaletta on mahdoton dissata. Tässä Brucen ääni on parhaimmillaan, alussa oleva kirkaisu on Maidenin uran korkein. Sanoitukset lähinnä hymyilyttävät, kyllä minua ainakin kiehtoo matka dinosaurusten ajoille. Itse biisin väliosio ja soolot ovat Maidenin parhaat, ottakaa ne tulpat pois korvista ja antakaa biisin viedä.Viper wrote:Ainakin Quest For Fire tulee heti ekana mieleen. Aivan kammottava kappale. Sanoitukset ovat aivan perseestä ja sävellyskin aika kammottava.

Half Lives... Eat But Never Kill
Ohoh, tökkäsin ampparipesään.
Olisikin kappale dinosauruksista, mutta kun kyseinen biisi perustuu 60-luvun leffaan, jossa on kyllä faktat saatu aika pieleen. Ihminenhän ilmestyi miljoonia vuosia dinojen jälkeen. Okei, olen pilkunviilaaja ja turhantarkka, mutta olen aina pitänyt dinosauruksista ja minusta olisi mukavaa jos nämä asiat saataisiin oikein.
Sanat eivä yksinkertaisesti minulle toimi. Brucen äänessähän ei mitään vikaa ole, mutta minä yleensä kuuntelenkin enemmän sanoinutksia kuin laulajaa. Sävellyskään ei mielestäni ole mitenkään erikoinen. Aika samaa junnaamista ilman mitään kunnon koukkuja. Omasta mielestäni Harris on tässä iskenyt kirveensä (kynänsä?) kiveen, mutta se onkin minun mielipiteeni. Anteeksi.

Olisikin kappale dinosauruksista, mutta kun kyseinen biisi perustuu 60-luvun leffaan, jossa on kyllä faktat saatu aika pieleen. Ihminenhän ilmestyi miljoonia vuosia dinojen jälkeen. Okei, olen pilkunviilaaja ja turhantarkka, mutta olen aina pitänyt dinosauruksista ja minusta olisi mukavaa jos nämä asiat saataisiin oikein.

Sanat eivä yksinkertaisesti minulle toimi. Brucen äänessähän ei mitään vikaa ole, mutta minä yleensä kuuntelenkin enemmän sanoinutksia kuin laulajaa. Sävellyskään ei mielestäni ole mitenkään erikoinen. Aika samaa junnaamista ilman mitään kunnon koukkuja. Omasta mielestäni Harris on tässä iskenyt kirveensä (kynänsä?) kiveen, mutta se onkin minun mielipiteeni. Anteeksi.

Last edited by Viper on Wed Dec 21, 2005 21:00, edited 1 time in total.
-Hector
-Hector
-
- Hell Rat
Siis ei herranjumala kun tuo Quest For Fire on niin isoa, kovaa, ja todella märkää kuraa. Kertosäe on niin hirveä että tulee ripuli ja taulut tippuu seiniltä. Kukkua isolla K:lla. Kuunnelkaa Virtual XI:tä, se piristää.
Don't you think i'm a fucking saviour yeah!!!
Don't you think i'm a fucking saviour yeah!!!
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Heh, tässäkin olen erimieltä.Viinapåppå wrote: Kuunnelkaa Virtual XI:tä, se piristää.

Mitä olen pikkuveljen VXI:tä kuunnelut niin se on Maidenin selvästi heikoin lätty.
The Clansman on toki komea, mutta kun se jää koko levyn ainoaksi hyväksi kappaleeksi.
The Angel And The Gamberiakin jaksoin joskus, mutta sitten kyllästyin siihen toistoon.
-Hector
-Hector