^Ai jai, kun oli hyvin tiivistetty asiat, voin aika pitkälti allekirjoittaa nuo. Mulle toimii Nickon soitto paremmin, se sen tyyli on jotain mitä ei voi tuosta vain opetella, vaikkei teknisesti kovin kummoinen rumpali olekaan, jos nyt jätetään se oikea jalka pois

! Mulle kuitenkin tuo tyyli ja rumpujen sovitus biiseihin on paljon tärkeämpää, kuin loputon tekninen taitavuus ja nopeus. Ja tuon lauseen oikeellisuuden McBrain todistaa mun mielestä juuri hienosti! Eikä Nickon pisteitä mun silmissä nyt ainakaan vähennä miehen huumori ja ilmeet soiton aikana

.
Vaikkakin levyillä on nykyään aina välillä tylsyyttä soitossa havaittavissa, niin kyllä livenä soitto toimii vieläkin loistavasti, ja jaksan uskoa seuraavan Maiden-studioalbumin olevan paras Nickon studiosuoritus moniin moniin vuosiin.
Clive Burr oli mies paikallaan, hienoja sovituksia monissa biiseissä, mutta olihan sielläkin niitä hieman heikompia biisejä mukana. Täysin erilainen rumpali kuin Nicko, mukava katsoa/kuunnella kun Clive vetää vaikkapa Phantom of the Operaa livenä, ja verrata Nickon soittoon esim. tämän vuoden Ullevilla.