"Aito" Faneus?
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
-
- Rautakansleri
No jo nyt on vittu. Mielestäni viestini oli asiallinen eikä sisältänyt mitään vittuilua sinulle vaan kritiikin siemenen, johon et jostain syystä halunnut vastata.
Näihin foorumeihin on sitten eri kiva kirjoitella kaikenlaista. Jos joku vastaa ja jopa kyseenalaistaa minun ajatukseni, otan sen automaattisesti vittuiluna. Missä on ihmisten kritiikin sietokyky?
Näihin foorumeihin on sitten eri kiva kirjoitella kaikenlaista. Jos joku vastaa ja jopa kyseenalaistaa minun ajatukseni, otan sen automaattisesti vittuiluna. Missä on ihmisten kritiikin sietokyky?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Wimp
No miten minä vittuilin sulle??? En tietääkseni mitenkään, ja heti kun ensimmäisen kerran sut kohtasin täällä, niin olit "kritiikkiä" antamassa... miksi???Pertti Keinonen wrote:No jo nyt on vittu. Mielestäni viestini oli asiallinen eikä sisältänyt mitään vittuilua sinulle vaan kritiikin siemenen, johon et jostain syystä halunnut vastata.
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
-
- Rautakansleri
Lukaises tuo mustattu teksti toisen kerran. Ymmärsit sen aivan väärin. Laitoin siihen vinkiksi vielä lainausmerkit.Pulunkuristaja wrote:No miten minä vittuilin sulle??? En tietääkseni mitenkään, ja heti kun ensimmäisen kerran sut kohtasin täällä, niin olit "kritiikkiä" antamassa... miksi???Pertti Keinonen wrote:No jo nyt on vittu. Mielestäni viestini oli asiallinen eikä sisältänyt mitään vittuilua sinulle vaan kritiikin siemenen, johon et jostain syystä halunnut vastata.
"Näihin foorumeihin on sitten eri kiva kirjoitella kaikenlaista. Jos joku vastaa ja jopa kyseenalaistaa minun ajatukseni, otan sen automaattisesti vittuiluna." Missä on ihmisten kritiikin sietokyky?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Tää on aika perus, ei enää jakseta "kinata" vaikka nytkin mentiin ihan asiallisilla raiteilla. Heti kun kysellään jotain faktatietoa lonkalta vedettyihin mutu -tietoihin, niin ei enää jakseta kinata ja aletaan heittään mukaironista paskaa läppää.Pulunkuristaja wrote:Ei kuule jaksa ruveta enään tästä. Oikeasti, ja joukkovittuilua tämä ei ole, mutta sinä mulle ainakin vittuilet. Ja olethan sentään "pomo"...
Avautuminen siksi, että itsekin olen ehkä kerran kysynyt tarkennuksia Pertin tekemään tapaan ja vastaus on ollut tyly "Joo, ei jaksa enää kinata, oon oikeassa ku lopetin tähän". Siinä vasta ammattimainen lopetus.
Mun näkökulmastani ensimmäinen kohta missä ruvettiin vittuilemaan, on tuo "pomo" -heitto, mutta vikahan oli ensinnäkin siinä, että Pulunkuristaja otti Pertin kommentin aiheettomasti vittuiluna, ja se kertoo enemmän kuristajan lukutaidosta kun Peran kirjoitustaidosta, vaikka Pertti onkin sentään "pomo"...
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Hang-Around
^ Niinpä niin, mielestäni tuo Peran tiedustelu oli täysin asiallinen, eikä siitä hernaria kannata nokkaan imaista.
Mäkin koitin aikani perustella mielipiteitäni, mutta alkoi jo mennä aika hyödyttömäksi juupas-eipäs -väittelyksi, joten päätin vetäytyä hommasta. Kaikki sanottava oli kuitenkin sanottu ja rautalanka väännetty moneen kertaan mutkalle.
Mäkin koitin aikani perustella mielipiteitäni, mutta alkoi jo mennä aika hyödyttömäksi juupas-eipäs -väittelyksi, joten päätin vetäytyä hommasta. Kaikki sanottava oli kuitenkin sanottu ja rautalanka väännetty moneen kertaan mutkalle.

"Välimallin jätkä,
välimallin laulu,
välimallin naamataulu!"
välimallin laulu,
välimallin naamataulu!"
Jahas, meillä lienee JÄLLEEN laudalla uusi valopää, Mr. Pulunnussija * Taputuksia ja yleisönhuutoja *
Eihän viestiä voi enää asiallisemmin kirjoittaa kuin Pera tuolla edellisellä sivulla teki.
PulunNussija ei liene vielä järin korkeaan ikään ehtinyt? Tuolla Mutu-heittelemisellä ja kaiken vittuiluna ottamisella tulisi potkut takalistoon duunista kuin duunista.
Lue uudelleen se Pertin viesti, ajatuksella. Keskity, hengitä rauhallisesti. Ja aukaise silmätkin jossain vaiheessa, väittävät, että helpottaa lukemisen ymmärtämistä. Mene ja tiedä sitten siitä.
Ja ennen kuin vastaat mitään Mutu-heittoja, ajattele hetki. Ei se oikeasti ole niin vaikeaa kuin mitä nyt juuri kuvittelet sen olevan
Eihän viestiä voi enää asiallisemmin kirjoittaa kuin Pera tuolla edellisellä sivulla teki.
PulunNussija ei liene vielä järin korkeaan ikään ehtinyt? Tuolla Mutu-heittelemisellä ja kaiken vittuiluna ottamisella tulisi potkut takalistoon duunista kuin duunista.
Lue uudelleen se Pertin viesti, ajatuksella. Keskity, hengitä rauhallisesti. Ja aukaise silmätkin jossain vaiheessa, väittävät, että helpottaa lukemisen ymmärtämistä. Mene ja tiedä sitten siitä.
Ja ennen kuin vastaat mitään Mutu-heittoja, ajattele hetki. Ei se oikeasti ole niin vaikeaa kuin mitä nyt juuri kuvittelet sen olevan
"To be alive is more than just breathing"
-
- Wimp
Minä en ole kenellekkään vittuillut. Ja toi sunkin viestisi oli niin täynnä ihania, mielialaa kohottavia "heittoja", ettät kuule säkään älykkyysosamäärällä loista. Enkä nyt halua vittuilla enään kellekkään, joten voisitteko jo pikkuhiljaa antaa olle??? Tajusin virheeni, mutta siitä jaksetaan vääntää ja vääntää. Pertin viestin luin, mutten mitään positiivisia asioita siitä huomannut... Ei siitä väliä... antakaa mun nyt vain olla... OK???Lappis wrote:Jahas, meillä lienee JÄLLEEN laudalla uusi valopää, Mr. Pulunnussija * Taputuksia ja yleisönhuutoja *
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
^^ Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäkööt. Sä esitit pelkkiä oletuksia Maidenin rahoista, Pertti esitti sarjan vastakysymyksiä ja varsin hyviä sellaisia. Miksi niiiden pitäisi olla positiivishenkisiä kysymyksiä? Sinä otat ne sitten vittuiluna, koska tajusit ( Hienoa! ) että sulla ei ole minkäänlaisia vastauksia niihin.
Ja miten hellävarainen vittuilu antaa mitään osviittaa toisen älykkyysosamäärästä? Vittuilukin on, my friend, taito-ja älylaji.
Jos tämä tuntuu vielä rankalta, pysy kaukana Imperiumista.
Ja miten hellävarainen vittuilu antaa mitään osviittaa toisen älykkyysosamäärästä? Vittuilukin on, my friend, taito-ja älylaji.
Jos tämä tuntuu vielä rankalta, pysy kaukana Imperiumista.
Last edited by Lappis on Wed Jul 13, 2005 11:34, edited 1 time in total.
"To be alive is more than just breathing"
-
- Wimp
No voihan vittu... mitäköhän mun viestin lopussa luki?
Mitä mun pitäs tehä... vittu pyydellä kaikilta anteeksi ja itkeä itseni uneen???
Ihan btw Rautakansleri ei kai kyselly multa kustannukseen liityviä kysymyksiä, tai sitten en huomannut niitä. Ja jos te nyt niiiin kauheasti haluutte tietää, niin voin ottaa selvää. (yritän ainakin)
Mitä mun pitäs tehä... vittu pyydellä kaikilta anteeksi ja itkeä itseni uneen???
Ihan btw Rautakansleri ei kai kyselly multa kustannukseen liityviä kysymyksiä, tai sitten en huomannut niitä. Ja jos te nyt niiiin kauheasti haluutte tietää, niin voin ottaa selvää. (yritän ainakin)
Tää oli niin hyvin kyllä sanottu, että täytynee ottaa lainaus ylös.Lappis wrote:Sinä otat ne sitten vittuiluna, koska tajusit ( Hienoa! ) että sulla ei ole minkäänlaisia vastauksia niihin.
Pertin kysymykset kustannuksista olivat enemmänkin kuin aiheelliset. Mikään muu ei ole enemmän anaalista kuin perätön paskan puhuminen ja sitten kysymysten väistely ihan oman onnettomuuden takia. Ja kun kysyt mitä vittu sun pitäs vittu tehä vittu?????? Varmaan vippailla täytesanat tekstistä ylimääräisten kysymysmerkkien kanssa huis helvettiin ja edes yrittää kirjoittaa jotain rationaalista tekstiä.
Ja mitä kysymyksiin tulee, niin kyllä minua ainakin kiinnostaa tietää mistä maailmankiertueen kustannukset koostuvat ja mitä siitä jää käteen. Koreaa lavashow'ta kun roijataan pitkin maailmaa. Näihin nyt pitäisi noin varmoille teksteillä, mitä sivulla neljä nähtiin, saada vastaus. Vai johtuiko tekstin vahvuus tai illuusio siitä vain "vittu" -sanan toistolla?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Wimp
Leevin end the leevings yhtyeen jokainen jäsen saa jokaisesta myydystä levystä 1mk (huom markkaa) en ole muuta saanut vielä selville... mutta en sanonut noita asioita muuten vaan. Enkä viljele kirosanoja.
Minä en kertakaikkiaan tajua niitä ihmisiä, jotka ovat omasta mielestään musiikkibisneksen moniosaajia sillä perusteella, että tuntevat jonkun bändin jäsenen sukulaisen tai "kumminserkunkaiman" ja ovat näiltä kuulleet kännissä jonkin puolivillaisen kommentin.
Musiikkibisnes on niin älytyntä touhua, että ihan turha on maallikon lähteä arpomaan jollain mutu-fiiliksillä, että noinhan se menee.
Kokemuspohjaa löytyy multa jonkinverran festarijärkkäilystä ja muusta pienestä eikä mulla ole pirunkaan tolkkua mitä kaikkea oikeasti isojen bändien tai levy-yhtiöiden maailmaan kuuluu. Suomessa piiri pieni pyörii ja kaikki tuntee kaikki ja hommat ei kamalan isollaan ole joten vertailupohjat ovat ihan eri universumeista.
Musiikkibisnes on niin älytyntä touhua, että ihan turha on maallikon lähteä arpomaan jollain mutu-fiiliksillä, että noinhan se menee.
Kokemuspohjaa löytyy multa jonkinverran festarijärkkäilystä ja muusta pienestä eikä mulla ole pirunkaan tolkkua mitä kaikkea oikeasti isojen bändien tai levy-yhtiöiden maailmaan kuuluu. Suomessa piiri pieni pyörii ja kaikki tuntee kaikki ja hommat ei kamalan isollaan ole joten vertailupohjat ovat ihan eri universumeista.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
No tuo se vasta onkin totta, nimim. läheltä seurannut. Ja melko turhaa on lähteä täältä mallia hakemaan, pikemminkijn päinvastoin.Taival wrote:Suomessa piiri pieni pyörii ja kaikki tuntee kaikki ja hommat ei kamalan isollaan ole joten vertailupohjat ovat ihan eri universumeista.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Maiden ei hirveästi tienaa keikoillaan logistiikka-ja miesvoimakustannusten takia, vaikka tuskin nyt ihan tappiollakaan keikkailevat. Se mistä raha tulee, on fanikrääsä ja merchandise. Maidenille paidan painattaminen maksaa ehkä 5-10 euroa paitaa kohden (puhutaan jo kuitenkin useimpien tuhansien kertatilauksista), ja siitä otetaan 30-40 euroa kuluttajalta. Jää melkoisen hyvät katteet, ja on taas varaa uuteen levyyn ja uuteen kiertueeseen, ja jää vaikka rahaa vielä Kartanoon Etelä-Englannista. 

Tuota paita hommaa oon ihmetelly itekki useat kerrat. Miks niistä revitään niin hillittömät hinnat kun niitten kustannukset on kuitenkin aika pienet tuloihin nähden. Noh, vastauksia oon löytäny ja niitä on tullu vastaan ajan myötä. Joskus ite tehtiin omia juttuja useita kerralla (t-paitoja, taroja, stendareita jne...) Osa tuotteista on kalliimpi tehdä kun toiset, joten jokin tuote tuottaa enemmän kuin toinen. Nyt esim. jos Maiden ei saa levystä kuin 1% tuoton (prosentit on hatusta vedettyä vertauksia) ja paita tuottaa 25% niin se tasoittaa kokonais kuluja ja tuottoa. Näin voisi laskea kaiken aina oheistuotteista ja levyistä aina keikkakuluihin ja tuottoihin asti. Ja se kokonaisuus ei olekkaan ihan yksinkertainen ja pieni.
Ja mitä Leevin keikkailuun tulee niin tietääksi ovat heittäneet tasan yhden keikan joskus vuonna yks ja kaks. RIP Gösta.
Ja mitä Leevin keikkailuun tulee niin tietääksi ovat heittäneet tasan yhden keikan joskus vuonna yks ja kaks. RIP Gösta.
-
- Wimp
Vitut paidan painaminen maksaa 5-10 euroa. Niiden paitojen arvo on mitätön ellei niissä olisi sitä Iron Maiden "logoa", ja pelkkä kangas ei maksa mitään (toki se jotain maksaa muttei 5-10e), ja se painaus ei vitussa maksa mitään, kaiken lisäksi ne tekee tuhansia paitoja samaan aikaan joten se tulee vieläkin halvemmaksi.
En btw puhunut Iron Maidenin levy myynnissä, vaan leevi and the leevingsin. Voisitte ajatella ennen ku vittuatte, oonko jotenkin loukannu teitä vitun kuninkaallisia Iron Maiden faneja että joka vitun kirjoituksesta pitää aukoa!!! Voi vitun vittu, en kestä teitä! Mikä on kun ihmistä ei voida jättää rauhaan vaan koko ajan on iiihan pakko tökkiä ja kyrväytellä!!! Teidän takia en tykkää maidenista niin paljon kuin ennen, koska tulee paskoja fiiliksiä kun sitä ajattelee! Eikä siitä ole teillekkään mitään hyötyä!
(On täällä tosin paljon mukavia ihmisiä, en yritä yleistää teihin, te varmasti itsekkin tiedätte kenelle nyt vittuan)
En btw puhunut Iron Maidenin levy myynnissä, vaan leevi and the leevingsin. Voisitte ajatella ennen ku vittuatte, oonko jotenkin loukannu teitä vitun kuninkaallisia Iron Maiden faneja että joka vitun kirjoituksesta pitää aukoa!!! Voi vitun vittu, en kestä teitä! Mikä on kun ihmistä ei voida jättää rauhaan vaan koko ajan on iiihan pakko tökkiä ja kyrväytellä!!! Teidän takia en tykkää maidenista niin paljon kuin ennen, koska tulee paskoja fiiliksiä kun sitä ajattelee! Eikä siitä ole teillekkään mitään hyötyä!
(On täällä tosin paljon mukavia ihmisiä, en yritä yleistää teihin, te varmasti itsekkin tiedätte kenelle nyt vittuan)
^^ Kyllä nyt alkaa riittää. Kaiken tämän vuodatuksen aikana käyt vielä toisella laudalla itkemässä, miten paska tämä lauta on ja miten täällä Maiden -laudalla puhutaan VAAN Maidenista. Kyllä minunkin sydämeni itkee verta, kun en saa jauhaa Take That -yhtyeestä. Tämä avautumisen jälkeen kehtaat vielä tulla tänne nillittämään lisää vittua. Sinulle ei oletettavasti riitä nykyisen lääkkeesi annostus. Tarkistuta se ja katso myös peiliin, josko sieltä löytyisi jotain vastauksia. Hei vaan hei.
-
- Wimp
Ei jumalauta että ihmiset osaa olla vittumaisia! Joinasin Iron Maidenin keikan jälkeen Rautaneito sivustoon (samankaltainen kuin pakkotoistokin), siellä sitten pari päivää pyörittyäni tajusin ettei siellä voi puhua yhtään mistään kuin Iron Maidenista, mutta kun ei koko aikaa jaksa. Niinpä laitoin sellasen ehdotuksen että laitettais vähän vapautta thredeihin, laitoinkin niille esimerkiksi tämän Pakkotoisto sivuston. No, siinähän kävi niin että koko sivuston perustaja tuli sitten vittuilemaan mulle, sit se teki sen kaiken vielä niin helvetin "asiallisesti". Ei jumalauta olis vaan voinut olla hiljaa ja sulkea thredin, tai sanoa jotenkin tyylikkäästi, niin mä oisin tehnyt. Mut vittu uhkas vielä että potkii mut sivustolta... No voi vitun ei, mua niin ahdistaa että mua ei hyväksytä Rautaneidon sivuilla... yhyyPulunkuristaja wrote:Teillä on nähtävästi todella pitkä pinta, jos teidän mielestä mulle ei vittuiltu. Ja millä "toisella laudalla" olen puhunut? Ja eikö tuo lääkitysjuttu ole vittuilua?
Joo eipä kyllä haittas jos potkiskin, en jaksa muutnekaan siellä enään olla.
Kaikkien potkittujen kantaisä Kurrekin on nytten ihan ulalla tuosta touhustasi ja tuo ylempi on ilmeisessti sun tekstiä eikö?

^Voiko enää suoremmin rysän päältä kiinni jäädä. Vitun ihme nillitystä
.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Hang-Around