"Eddie Rips Up The World Tour 2005"

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Äänestys luotu, jotta topic ei häviäisi

Kyllä
7
15%
Oli
4
8%
Loistava
25
52%
Kiertue!
12
25%
 
Total votes: 48

Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4374
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:28

Post by Ipe »

^ Tästäkin on juttua jo täällä
Iron Constable
Crusader
Crusader
Posts: 7990
Joined: Tue Jan 06, 2004 15:13
Location: Bay Area, Southern Finland

Post by Iron Constable »

Itsekin lipsautin tuossa taannoin yhden biisin nimen tohkeissani, mutta on pakko sanoa, että on joillakin vitun vaikeata, kun pitää pysyä pimeässä huoneessa, ettei vaan yhtään biisiä tietäisi ennen keikkaa. Kuitenkin kaikki sisimmässään tietävät jo ainakin 60% keikan biiseistä ilman paljastuksiakin.

Naurettavaa touhua, mutta kukin taaplaa tyylillään. Onneksi maailmassa on oikeitakin ongelmia ilman, että niitä tarvitsee itselleen kehittää. Hups, aukesihan se hernepussi, imuroikaa sisään vaan.

Laitan tämän pienen ikävän tiedon tännekin ilman spoilereita, kun osa jättää tuon niitä sisältävän topicin lukematta. Eli pahanilmanlintu en halua olla, mutta tämän päivän ruotsalainen Expressen kirjoittaa artikkelissaan Oslon keikasta, että Bruce oli tavanomaista huonommassa vireessä, johtuen kurkun ongelmista. Ongelmat olivat olleet kuultavissa etenkin kappaleissa x ja x. Toivotamme Brucelle ammattilaisen otteita ja mediciinejä orastavan ongelman hoitoon. Emme halua toisintoa vuodelta 2003.
Last edited by Iron Constable on Thu Jun 30, 2005 22:11, edited 1 time in total.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra
Posts: 4785
Joined: Fri Jan 16, 2004 10:41
Location: Kotka/Karhulan Metallitehdas 48666

Post by Peke »

^toi kohkaaminen ja innostuminen on ihan inhimillistä, sanoisin että se on normaalia ja jopa enemmänkin suotavaa meille nykyihmisille (material homo sapienses) as a human :lol:

ja nyt offtopiskistä Pekelle kopteria heilahti, vishii?
Into Iron Maiden Since 1983
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri
Posts: 5406
Joined: Sun Jan 04, 2004 21:07
Location: Länsirannikko
Contact:

Post by Pertti Keinonen »

Peke wrote:ja nyt offtopiskistä Pekelle kopteria heilahti, vishii?
Fucked up Peke got helicopter from Eurajoki via Karhula to Helsinki. Up the Fuckin´ Irons! Emme koskaan antaudu!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra
Posts: 4785
Joined: Fri Jan 16, 2004 10:41
Location: Kotka/Karhulan Metallitehdas 48666

Post by Peke »

Please... please, bring me to Eurajoki first from here Karhula metal city via kalalautta by the sea...... and ocean by the landing grounds and we defend our kalalautta and we never surrender

tititididttidttidtttiiiti... teergoesäsaireethätwarnsotäirred
Into Iron Maiden Since 1983
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri
Posts: 5406
Joined: Sun Jan 04, 2004 21:07
Location: Länsirannikko
Contact:

Post by Pertti Keinonen »

^Jymäläytä! NYT täytyy päästä ilmaan ennen kuin se on myöhäistä! Vihulainen hyökkää Eurajoelle aurinkokellon mukaan kahdeksasta ja vielä takaa päin. Kymmenkunta noita perkeleitä on. Käännämme Juhon kanssa tykistötulen Karhulaa kohti, Peke sakujen agentiksi osoittautunut on. Juho ampuu, minä ohjaan, Östermalmi kokkaa, minä menen taas.

Chorus:
Yöjuoksulla, elän lennellen, lentelen eläen, tiskaa tai kuole
Yöjuoksulla, elän lennellen, lentelen eläen, helikopterilla vaan
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
miinus
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa
Posts: 1421
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:16

Post by miinus »

^Tuopas tuota samaa juomaa mukanasi keikalle, mitä nyt olet ottanut. Mä haluan samaan kuntoon! :wink: Paitsi, jos se on sitä Ipen absinthia..
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri
Posts: 5406
Joined: Sun Jan 04, 2004 21:07
Location: Länsirannikko
Contact:

Post by Pertti Keinonen »

^Joskus muinoin, kun dinosaurukset vielä hallitsvat maata, putosin siihen Maiden pataan, jossa te muutkin olette varmaan joskus käyneet ja nyt keikan lähestyessä Edward minussa on pääsemässä irti. Joku vetää minua sinne, en tiedä mitä helvettiä nyt pitäisi tehdä. Ju nou, mii and Peke tala seim längvitsh. Tohtorini sanoo, että olen tehnyt niin ennenkin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper
Posts: 2423
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:44
Location: Vantaa/Finland
Contact:

Post by The Prisoner »

Pertti Keinonen wrote:^Jymäläytä! NYT täytyy päästä ilmaan ennen kuin se on myöhäistä! Vihulainen hyökkää Eurajoelle aurinkokellon mukaan kahdeksasta ja vielä takaa päin. Kymmenkunta noita perkeleitä on. Käännämme Juhon kanssa tykistötulen Karhulaa kohti, Peke sakujen agentiksi osoittautunut on. Juho ampuu, minä ohjaan, Östermalmi kokkaa, minä menen taas.

Chorus:
Yöjuoksulla, elän lennellen, lentelen eläen, tiskaa tai kuole
Yöjuoksulla, elän lennellen, lentelen eläen, helikopterilla vaan

*HUUTONAURUA* :mrgreen:

Voi perse mitä tekstiä! :lol:
Östermalmille ei ole taaskaan sankarinviittaa sovitettu...tai toisaalta, hyvä ruuan ystävänä vois todeta että tie miehen sydämeen...jne. :)
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

VIDDU kun alkaa tosissaan innostuun kun lukee noita Keinosen ja Peken juttuja!Juuri näin tästä sen huomaa et keikat lähestyy!Eddie on tulossa ja ottaa sinutkin ja näinhän on pikkuhiljaa käynyt jo noille "UKKOLOILLE" :wink:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra
Posts: 4785
Joined: Fri Jan 16, 2004 10:41
Location: Kotka/Karhulan Metallitehdas 48666

Post by Peke »

EDDIE on ottanut vahvan otteen 8)
Pitkät veneet on rantautunut nyt tänne Karhulaan ja seuraavana vuorossa Helsinki..... watch out! 6.7.-7.7. Eddie ottaa meidät
Into Iron Maiden Since 1983
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

Jes Messissä,messissä!Mites tuleeko aseveli Kurre matkassa mukana tänne Heavy metallin pääkaupunkiin :twisted: Olette varmaankin törmäilleet!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
The Clairvoyant
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 189
Joined: Thu Jan 13, 2005 23:01
Location: Vantaa

Post by The Clairvoyant »

Sellaista vaan kyselisin, että kuinka ajoissa kannattaa mennä tuonne Hartwallille odottamaan, että kerkeää takuuvarmasti itselleen paidan käydä ostamassa ja siitä rynnätä lavan eteen? Minulla ei ole Maidenista kenttäpaikkakokemuksia hitaan lippujenvarailun takia, mutta riittäisiköhän tuo n. klo 13 maissa meneminen? Ja mitenkäs areenan turvamiehet antavat mennä sisään reppujen kanssa? Tarkoituksena olisi viedä eväät paikanpäälle jonoon, sillä eihän sitä muuten jaksa.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew
Posts: 8076
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Vantaa

Post by P.K. »

Aivan sama mihinkä aikaan sä olet paikalla, eturiviin pääsee koska vaan. Oikealla taktikoinnilla. Eikä sinne kentälle pääse edes heti ovien avattua, vaan sinnekin pitää odottaa joku puoli tuntia. Ainakin näin muistelen Priestin Arena-keikalta. Tolkuttoman jonon sekin kerää.

Oikeasti, vain totaaliset hätähousut menee sinne pihalle puolelta päivin.
Zapper
Kisälli
Kisälli
Posts: 555
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:48
Location: Helsinki

Post by Zapper »

Priestin keikalla ainakin lähdin vielä lämppärin soiton loppumisen jälkeen kuselle ja tulin sieltä takaisin ja rauhassa kävelemällä ilman mitään rynnimistä pääsin n. 3. riviin, että eipä tuon takia nyt kauheasti kannata jonottaa. Tosin, jos ihan ensimmäiseen riviin on pakko päästä, niin sinne on vaikea päästä ilman väkivaltaa, jos myöhään tulee.
MS
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 304
Joined: Wed Sep 22, 2004 0:20
Location: La Habana, Cuba
Contact:

Post by MS »

Mitä reittiä pitkin Iron Maidenin bussit ja rekat saapuvat Hollannista Suomeen? Rostockista ei mene ma 4.7 lauttaa Hankoon. Iron Maidenin rekkojen ja henkilökunnan pitää olla aikaisin ke aamuna Hartwall Areenalla.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
The_Assassin
Bändäri
Bändäri
Posts: 241
Joined: Fri Jul 16, 2004 12:18
Location: Kemi
Contact:

Post by The_Assassin »

Iron Constable wrote:Itsekin lipsautin tuossa taannoin yhden biisin nimen tohkeissani, mutta on pakko sanoa, että on joillakin vitun vaikeata, kun pitää pysyä pimeässä huoneessa, ettei vaan yhtään biisiä tietäisi ennen keikkaa. Kuitenkin kaikki sisimmässään tietävät jo ainakin 60% keikan biiseistä ilman paljastuksiakin.

Naurettavaa touhua, mutta kukin taaplaa tyylillään. Onneksi maailmassa on oikeitakin ongelmia ilman, että niitä tarvitsee itselleen kehittää. Hups, aukesihan se hernepussi, imuroikaa sisään vaan.
Kuten jo aiemmin sanoin, ainakaan minulle ei tuottanut mitään vaikeuksia pitää settilistaa itseltäni salassa. Ei niin minkäänlaisia. Eikä elämäni ollut edes mitenkään suunnattoman vaikeaa. Jos se sinusta on naurettavaa, niin olkoot. Hirveästi kiinnostaa. Nyt on keikka nähty, ja olen kyllä hele-vetin tyytyväinen, etten tiennyt kaikkia biisejä etukäteen.
"Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand"
jimmy_reptile
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 57
Joined: Thu Jul 07, 2005 15:16
Location: helsinki

Post by jimmy_reptile »

eipä ollut kahdeksan kuukauden odotus turhaa, aivan mahtava keikka oli \,,/
S.R.
Horus
Horus
Posts: 3975
Joined: Wed Dec 08, 2004 18:19
Location: Imatra
Contact:

Post by S.R. »

Iron Constable wrote:Itsekin lipsautin tuossa taannoin yhden biisin nimen tohkeissani, mutta on pakko sanoa, että on joillakin vitun vaikeata, kun pitää pysyä pimeässä huoneessa, ettei vaan yhtään biisiä tietäisi ennen keikkaa. Kuitenkin kaikki sisimmässään tietävät jo ainakin 60% keikan biiseistä ilman paljastuksiakin.
Tuolla 7.7. keikalla kuulin muutaman tyypin arvuuttelevan mitä Maiden soittaaa. Veikkasivat että ainakin Aces High ja Fear Of The Dark tulee. Ei tainnut tulla mieleen kiertueen 4-ekan levyn teema.
Suurin piirtein itse arvasin mitä soittavat mutta ei todellakaan tullut mieleen että jotain uudempia kappaleita vetäisivät.

Sitten vielä yksi tyyppi oli siinä tuhannen päissään ja kertoili vuosien saatossa nähneen Maidenin lähes joka kiertueella, no asia kävi hieman epäilyttämään kun heppu saneli kiertueet ja vuosiluvut ihan miten sattuu. Taisi olla vain legendaa :lol:
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

Kyllä todellakin oli mahtavat keikat ja kyllä oheis tapahtumat olivat aivan mahtavia ja kyllä pieni haikea ikävä ukkoloita kohtaan jäi kun olitte todellakin PARASTA A-RYHMÄÄ! Nyt näin muutama nimen heittelen:Keinonen,Östermalm,The Prisoner,Ipe,Hese,Tipi,A.Kivi,Asa,Sentinell,QuiKiden(sori jos väärin kirjotettu)IivisJa monet muut!Kiitokset kaikille olette hienoja tyyppejä :wink:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
kiden
Even Steven
Even Steven
Posts: 552
Joined: Sun Jan 04, 2004 0:27
Location: In the woods...
Contact:

Post by kiden »

Make#34 wrote:QuiKiden(sori jos väärin kirjotettu)
Heh Kideniksi kutsuit koko ajan, tuli ihan mieleen et pitäsköhän vaihtaa nick g. kideniksi :).
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.

darling didn't we kill you?
S.R.
Horus
Horus
Posts: 3975
Joined: Wed Dec 08, 2004 18:19
Location: Imatra
Contact:

Post by S.R. »

Asiasta kolmanteen. Minulla oli pällä Killers all-over paita ja vaaleat farkut. No hiukset ovat semmoiset mahdollisimman lyhyet malliltaan.
Istumapaikka löytyi katsomossa 112.
Välillä katselin keikkaa suhteellisenten suurten kiikareiden läpi.

Jos joku tunnisti niin ei siinä mitään. Muutaman Rautaneito-paidan näin
Pasilan terassibaarissa viiden jälkeen 7.7. ja sillei.


Meinasin mennä jututtamaan mutta en uskaltanut :?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
malkku
Vempare
Vempare
Posts: 12
Joined: Thu Jan 08, 2004 18:32
Location: Joensuu

Post by malkku »

Huh, ihme kyllä elävänä selvisin keikalta.. Kiertueen lavashow yllätti totaalisesti.. Ja vanhemmat biisit kuulostivat Brucen laulamina huomattavasti elävimmiltä.. =) Loistavaa menoa todellakin..

Ja olin muuten asiasta kukkaruukkuun se hemmo punaiset kaprit jalassa ja puna-valkea lippis otsalla.. Muutamat saattoivat huomata.. =)
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa
Posts: 1347
Joined: Wed Mar 02, 2005 17:57
Location: In Espoo Form

Post by Yrms_ »

malkku wrote: Ja olin muuten asiasta kukkaruukkuun se hemmo punaiset kaprit jalassa ja puna-valkea lippis otsalla.. Muutamat saattoivat huomata.. =)
Luultavasti kaikki huomas :D, ainakin minä
Half Lives... Eat But Never Kill
Tail_Gunner
Vempare
Vempare
Posts: 21
Joined: Sun Jul 10, 2005 21:03
Location: Helsinki, Fuck Yeah!

Post by Tail_Gunner »

Minä olin katsomassa tuota 7. päivä konserttia. Se oli kyllä aivan mahtava ja pakko tunnustaa, että oli vasta eka Iron Maidenin konsertti jonka olen nähnyt. :D No, kuitenkin se oli hieno kohta siinä Number Of The Beast biisissä, kun ne lieket tulivat.


*Off-Topic* Miten saatte noi kuvat tuohon? Anteeksi tämä Off-Topic! :)

EDIT: Ja, pitääkö se kuva olla aina jpg. tiedosto?
Post Reply