Nyt nukkuu, huomenna töitä, ei näin mutta pakko se on.
EDIT: Sis vielä tänään.
Loistavat kaksi iltaa.

Moderator: The Killer Krew
Minähän se olin, joka huusi et "täällä ei sitten istuta". Hyvä et edes yksi kuuli sen. Keitäs muita meitä siinä oli niin > Pertti & Sakke + Hese + Rue Morgue + Jarmila.Sorcerer wrote: Ja jos sen verran saan udella, että ketkä lautalaisista olivat Keinosen ja Östermalmin vieressä katsomossa? Joku siitä porukasta ainakin ilmoitti ennen keikan alkua katsomolle, että "täällä ei sitten istuta."
Näköjään itekin päässyt tonne ryhmäkuviin näyttämään keskisormea, ja pääkin jopa näkyyPertti Keinonen wrote:Huh huh.
No jopas! Ite oon ollu kaikki kolme Maidenin keikkaani selvinpäin, vaikka muuten tuleekin keikoilla yleensä törpöteltyä. Ja huikea fiilis on ollu joka kerta. Tämmöisiä keikkoja ei saa missata olemalla (liian) kännissä.Graveheart wrote:Encore-biisien kohdilla tuli jo sellainen fiilis, että lopettaisivat jo. Tulipa käytyä vielä pikasesti makasiineillakin, mutta siellä alkoi lähinnä vituttaa ja lähdin sitten menemään jo ennen keikkaa. Vitutti ja ahdisti. Olis vaan pitänyt olla hirveessä jurrissa. Ei keikoille jaksa selvinpäin lähteä.
Tuollahan minäkin olin, pari riviä teitä ylempänä.jarmila wrote:Minähän se olin, joka huusi et "täällä ei sitten istuta". Hyvä et edes yksi kuuli sen. Keitäs muita meitä siinä oli niin > Pertti & Sakke + Hese + Rue Morgue + Jarmila.Sorcerer wrote: Ja jos sen verran saan udella, että ketkä lautalaisista olivat Keinosen ja Östermalmin vieressä katsomossa? Joku siitä porukasta ainakin ilmoitti ennen keikan alkua katsomolle, että "täällä ei sitten istuta."
Nyt unta ja palaan kahden päivän sessioon enemmän levänneenä.
Ei huonoja ollenkaan. Vielä kun saatais joskus jollekin videokamera messiinHsu wrote:http://koti.mbnet.fi/hsusk8/Iron%20Maiden%207.7.2005/
Oma pieni collection, karsin kaikki huonoimmat poies, silti tuolla on jotain vähän laaduttomampia.
Kukaan muu kun ei malta kertoa, niin laitanpa nyt sitten oman arvaukseni:MuurarinEno wrote:Jos joku tietää niin viittiskö heittää Mastodonin keskviikon setin tänne vaikka kun siinä oli pari ihan kivaa biisiä.
Kiitoksia! Täällä tuntee olonsa jo varsin kotoisaksi....Pertti Keinonen wrote:^Tervetuloa ja kiitos kivasta ekasta viestistä. Näitä on aina mukava lukea! Kyllä joistakin kavereista huomaa heti ekasta viestistä, että mistä on kysymys. Aikamoista itsekuria vaatii, että antaa Jannenkin olla omissa oloissaan. Itselläni olisi tullut hätäpaska housuun.