SIT ja SSOASS. SIT:issä on ne yksityiskohdat Seventh sonissa on sitä symboliikkaa...
Ja sitten on ne kaikki muut kannet, jotka ovat ihan perkeleen hienoja, mutta nuo ovat hienoimpia. Yksi kansi, jota en suosi on DoD. Ne ukkelit ois voinu jättää poijes.
Kyllähän se on legentaarinen The Number Of The Beast...siitä se lähti koko tämä fanitus liikkeelle ja jatkuu yhä...Siihen liittyy niin paljon ja siitä kaikki alkoi mulla..HEAVY METAL!!
Sanoisin että...no vaikka killers.Siinä on eddie vielä alkuperäisenä ja muutenkin jotenkin pelkistetyn yksinkertainen kansi.Olen monella nähnyt juuri tämän eddien tatuointinakin..
Brave New World hienoinpia. Myös Fear Of The Dark on hieno sekä Rock In Rio..Kai se on tuo sininen se, joka kolahtaa. Mutta kaikki ne on hienoja. Tosin tuo DOD:in levyn kansi vois olla parempi.
Itse taas pidän eniten The Number of the Beastin kannesta ihan vain tuon Eddien takia. Eddie on tosiaan paremman näköinen hiuksilla kuin ilman. Tuo naaman ilme on jotenkin mieleen syöpyvä ja yksityiskohtia löytyy tästäkin melkoisesti. Takakansi on kyllä melko tökerö. Powerslave, Somewhere in Time ja Debyytti ovat myös suosikkejani. Seventh sonin takakannesta pidän myös paljon.
Rumimmat taas on Dance of Death, The X Factor ja se uusittu Iron Maiden.
Kyllähän toi Killers on se paras kansikuva. Myös Live After Death, Brave New World ja Rock In Rio kolahtaa. Noi kolme viimeistä ehkä just väriensä takia, Killers nyt vaan on niin legendaarinen.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
^Somewhere in Timen kansi on omasta mielestäni myös upein, nimenomaan sen vuoksi, että yksityiskohtia on aika mukavasti. Aikaa saa kulutettua, kun tutkii kyseistä kantta...
Number of the Beastin kansikin saa multa hyvät pointsit, Eddie on vaan niin ikimuistettava siinä.
Vastaan pienen pohdiskelun jälkeen Somewhere in time.
Levyssä on uskomattoman paljon yksityiskohtia ja viittauksia powerslave levyn biiseihin.
Hieno tulevaisuuden teema.
Rumin kansikuva on kyllä ehdottomasti Dance of Death
Hienoimpia ovat kyllä somwhere in timen kansi, juuri sen kaikkien yksityiskohtiensa takia. Oikeastaan kaikki kannet jäivät mieleen joita ihailin ja kauhistelin joskus 7 vuotiiana levykaupassa. Kaikista levystä myös erityisesti kirjaimet jotka jäivät jonnekkin alitajuntaan säilöön.