Sama juttu, paitsi 15v, syksyllä tulee 16 täyteenNappi wrote:Oon syntyny vuonna 89 ja tuun nyt kesällä ekalle maidenin keikalle, eli 16 v.
^Offtopic Tuli tossa mieleen, että mikäs on keski-ikä foorumilla?

Moderator: The Killer Krew
Älä nyt tätä sure!Olli the Wicker man wrote:Sori jos laitoin tylsän aiheen, mutta päätin kokeilla kun olen ollut foorumin käyttäjä vasta pari päivää. Kiitos nyt kuitenkin osanotosta.
Jumankauta..Ja mä kun kuvittelin olevani vanhimpia täällä laudalla..Paskan marjat. Mä oon aina tiennyt et oot mua hiukan vanhempi, mutta enpä oo tajunnu et äijä on reilusti yli kolmekymppinen. Siis lähellä 40. No, sehän on mies parhaassa iässä! Rispektit lähti täältä suunnalta sinnepäin. Muistan nähneeni sut kyllä viime keikalla, mutta muistikuva on jostain syystä aika hatara..jarmila wrote:vedänkö pohjat, suhteessa ikä/vuosiluku ?
Hki 1983 ja ikää huikeat 15v
Tämä oli jotenkin hellyttävä, ihan iso mies herkistyi. Älä ole murheellinen.Olli the Wicker man wrote:Sori jos laitoin tylsän aiheen, mutta päätin kokeilla kun olen ollut foorumin käyttäjä vasta pari päivää. Kiitos nyt kuitenkin osanotosta.
Niimpä tulen myös molemmille kesän keikoilleMake wrote:2003 talvella, olin kait 14 vuotta. Aika myöhäsessä liikenteessä, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Kesällä sitten molemmille Suomen keikoille.