E: Perhana, alotti uuden sivun.
Pistetään linkki tähänkin:
TRANSYLVANIA
Moderator: The Killer Krew
Jep oli kyllä loistava Murray-imitaatioasa wrote:Nyt oli yhteensoitto paremmin kohdillaan, hieno veto. JA JUMALAUTA MALARKEY ETTÄ OLI KOMEA DAVE SOOLO!!!!!!!!!!
Tällä hetkellä ei aikaa, ei nauhoituskalustoa, eikä hirveästi mielenkiintoa, joten soittotaitoiset ilmoittautukoon.Hatebreeder wrote:Niisk, näitä hetkiä joita ei koskaan uskonut todistavansa elämänsä aikana3 kuukautta taas meni että hujahti yhen biisin tekoon
![]()
Mutta, kitaristin paikka lienee auki. Lukijasta riippuen huono tai erittäin huono uutinen on se, että se en ole minä joka lähti, vaan Malarkey. Eli siis Malarkeylla ei aika käsittääkseni riitä, joten uutta kepittäjää kehiin. Oikeen hienoa olisi, jos Maidenin sooloilutyyli on hanskassa, koska mun soittotyylillä ne lähentelee ikävästi Gers-tulkintoja. Itse ehdotin, että alustavasti Prowlerille paikka auki, joka siis alkuaikoina ilmoitti jo haluavansa skittaa soittaa. Mutta jos Prowleria ei kiinnosta, niin kuka vaan soittotaitonen mukaan
Mulla kiinnostus lopahti kun yhden biisin valmiiksi saattamiseen meni kuukausia. Varsinkin kun oma osuus oli purkissa seuraavana päivänä kun asiasta oltiin päästy sopuun. Luovutin osuuteni syyskuun lopussa, ja biisi oli kaikkinensa valmis HELMIKUUN ALUSSA!. Ja mulla sentään on työ, perhe, bändejä ja muita menoja, että kiireinen olen minäkin. Lisäksi olen liian natsi soittovirheiden suhteen, harmitti kun biisiin jätettiin soittovirheitä. Kukin soittotaitonsa mukaan tietysti, ja se on ihan okei, en minäkään mikään Adrian Smith ole, mutta kyllä ne soittovirheet voisi korjata lopullisesta tuotoksesta. Tiedän, että tämä on vain hauskanpitoa, mutta jonkunlainen laatustandardi täytyy olla.Hatebreeder wrote:Asan (eikö edes Asaa kiinnosta?)
Itsehän suosin tuota.. noh, en muista termiä, joku "post-miksaus" tai vastaavaaprowler wrote:Saundikin voisi olla microcube sirinää monipuolisempi, vaikka eihän ne toki irman levylläkään ole kovin raskaat.