Maiden England: Kiertue keskustelu 2012-2014

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Millaiset odotukset tulevan Maiden England tourin suhteen?

Herkkua luvassa niin paljon kuin jaksaa kauhoa.
51
62%
Hivenen epäilyttää tulevan setin suhteen.
24
29%
Ei kiinnosta.
7
9%

Total votes: 82

Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Re: Maiden England World Tour 2012-2013/ History DVD 3

Post by Pertti Keinonen »

Mariner wrote:Olin ite tuossa hetki sitten parin viikon ajan tsekkaan muutamia hevikeikkoja Euroopassa ja hoidin kaikki majotukset Couchsurfing.orgin kautta ilmaseks. Onhan siinä vähän säätöä ja jotkut yöt peruuntu jos mistäki syystä.
Vittu täähän olis ihan helmee :D! Ja jännitysmomenttikin olisi ihan tapissa. Koskaan ei tiedä, että mistä herää ja kuinka hellänä perse, sladdis, naama tai lompakko :D! Eli normisettiä pikkujouluaikaan kotonakin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

MAIDEN TO PLAY AMSTERDAM SHOW AND 2ND SWEDISH DATE ADDED: MALMO STADIUM

Published: Oct 22, 2012

The Maiden England tour continues into The Netherlands on June 25th at the new 17,000 capacity Ziggo Dome in Amsterdam.
Tickets go onsale Saturday 27th October at 10am CET with an exclusive first ticket pre-sale for Iron Maiden Fan Club members on Friday 26th October 9am CET - 5pm CET.

Sweden: Following the announcement of the Friends Arena show in Stockholm, a 50,000 capacity stadium which sold-out in record time, Maiden will now play another Swedish date, Malmo Stadium on July 10th. Tickets go onsale Friday 26th October at 9am CET with an exclusive first ticket pre-sale for Iron Maiden Fan Club members on Wednesday 24th October 9am CET - 6pm CET.

Iron Maiden Fan Club members will also be eligible to be in the draw to be First To The Barrier at both these shows.
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Saataisiinkohan Suomeenkin kaksi keikkaa? Hki ja Tre.
t.Q
Kisälli
Kisälli

Post by t.Q »

asa wrote:Saataisiinkohan Suomeenkin kaksi keikkaa? Hki ja Tre.
2x Jaffa olisi ihan jees
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Riippuu varmasti siitä miten liput menee ensimmäiselle keikalle.
t.Q
Kisälli
Kisälli

Post by t.Q »

Hese wrote:
Riippuu varmasti siitä miten liput menee ensimmäiselle keikalle.
Jos eka keikka on Jaffalle niin loppuunmyydään saman tien. Stadikkaa en usko että saadaan täyteen..
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Helposti tulee Stadikka täyteen.

Viime kiertue oli eri juttu. Nyt on taas nostalgiaa ja lupauksia kovasta setistä.
t.Q
Kisälli
Kisälli

Post by t.Q »

ploughman wrote:Helposti tulee Stadikka täyteen.

Viime kiertue oli eri juttu. Nyt on taas nostalgiaa ja lupauksia kovasta setistä.
Tässä on ainakin yksi joka ei stadikalle enää mene.. kolme kertaa olen katsellut hukkaan heitettyä valoshow'ta päivänpaisteessa, nyt riittää
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

t.Q wrote:
ploughman wrote:Helposti tulee Stadikka täyteen.

Tässä on ainakin yksi joka ei stadikalle enää mene.. kolme kertaa olen katsellut hukkaan heitettyä valoshow'ta päivänpaisteessa, nyt riittää
Komppia tälle. Olympiastadikalle mua ei enää saa kuin Beatles tai Pink Floyd eli ei tartte lähteä.
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Samat fiilikset, mutta onhan se nyt kerran Suomessa nähtävä. Ehkä sitä ulkomailla pitää käydä katsomassa sisäkeikkakin.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Ette voi tosissanne olla sitä mieltä, että valoisa ulkokeikka on niin kauheeta, että keikan voi jättää kokonaan väliin sen takia? Onhan se pieni harmi että valoshow ei pääse täyteen oikeuteensa Suomen kesässä, mutta mulle loppupeleissä valoshow ja muut keikkahärpäkkeet Eddie´tä lukuunottamatta ovat yksi paskan hailee. Musiikkia minä menen sinne kuuntelemaan, ja bändiä katsomaan. Edellinen stdikkakeikka oli vetelä ja laiska, mutta se ei johtunut auringonvalosta.
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

asa wrote:Ette voi tosissanne olla sitä mieltä, että valoisa ulkokeikka on niin kauheeta, että keikan voi jättää kokonaan väliin sen takia? Onhan se pieni harmi että valoshow ei pääse täyteen oikeuteensa Suomen kesässä, mutta mulle loppupeleissä valoshow ja muut keikkahärpäkkeet Eddie´tä lukuunottamatta ovat yksi paskan hailee. Musiikkia minä menen sinne kuuntelemaan, ja bändiä katsomaan.
Viimeinkin joku sanoi sen mun puolesta, kun en ole itse koskaan vaivautunut. Tattis 8).
t.Q
Kisälli
Kisälli

Post by t.Q »

asa wrote:Ette voi tosissanne olla sitä mieltä, että valoisa ulkokeikka on niin kauheeta, että keikan voi jättää kokonaan väliin sen takia? Onhan se pieni harmi että valoshow ei pääse täyteen oikeuteensa Suomen kesässä, mutta mulle loppupeleissä valoshow ja muut keikkahärpäkkeet Eddie´tä lukuunottamatta ovat yksi paskan hailee. Musiikkia minä menen sinne kuuntelemaan, ja bändiä katsomaan. Edellinen stdikkakeikka oli vetelä ja laiska, mutta se ei johtunut auringonvalosta.
On se. Viimeksi oli lisäksi saatanan kuuma, litra vettä katosi jo Cooperin setin aikana; ja realistisesti ajateltuna toinen vaihtoehto Suomen suvessa on kaatosade, joka sekään ei Stora Skugganin jälkeen hirveästi houkuta. Mieluummin pistän nekin rahat lentolippuihin ja pyrähdän jonnekin kauas rokkipoliiseista ja ulkotilakeikoista.
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

^No on kumma jos nyt noin on... Viime Stadionin keikka oli vaan yksinkertaisesti PASKA. Väität että oli kuuma? No kesällä kuuluukin olla. Itse hoidin koko päivän (4h Pre-Partyt + itse keikka) 39°C:een kuumeessa ja jätkä valittaa jostain auringonpaisteesta ja vesipulloista... Hohohoh... :roll:
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

Toi Amsterdam kuulostaisi aika hyvältä... :D
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
t.Q
Kisälli
Kisälli

Post by t.Q »

Osiris wrote:^No on kumma jos nyt noin on... Viime Stadionin keikka oli vaan yksinkertaisesti PASKA. Väität että oli kuuma? No kesällä kuuluukin olla. Itse hoidin koko päivän (4h Pre-Partyt + itse keikka) 39°C:een kuumeessa ja jätkä valittaa jostain auringonpaisteesta ja vesipulloista... Hohohoh... :roll:
Kunhan kymmenen vuoden päästä vedät saman setin niin nähdään ensiapu-osastolla tiputuksessa.. :wink:
paul
600 €
600 €

Post by paul »

Amsterdam takuuvarmasti tulee tsekattua ensi vuonna. Priestii ja Megadettii ja Testamentti nähty Heinekin Music Hallissa ja myös Cris Rea. (herkkä olen minäkin....) Joten Hollanti tulee 100 varmasti oleen meikäläisen ensi vuoden kiertueella. Janne, sinne..... :mrgreen:
älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

Jaahas, Frankfurt sai toisen illan peräkkäin. Nyt kannattaa jo lähteä :). On hienoin sisähalli varmaan koko euroopassa.
http://de.fitness.com/articles/uploaded ... lle_gr.jpg
"Life goes on....until it doesn't"
valtio
Peräruiske
Peräruiske

Post by valtio »

t.Q wrote:
Osiris wrote:^No on kumma jos nyt noin on... Viime Stadionin keikka oli vaan yksinkertaisesti PASKA. Väität että oli kuuma? No kesällä kuuluukin olla. Itse hoidin koko päivän (4h Pre-Partyt + itse keikka) 39°C:een kuumeessa ja jätkä valittaa jostain auringonpaisteesta ja vesipulloista... Hohohoh... :roll:
Kunhan kymmenen vuoden päästä vedät saman setin niin nähdään ensiapu-osastolla tiputuksessa.. :wink:

Täysin samaa mieltä että lentoliput + ulkomaan sisäkeikka ainut vaihtoehto itseäänkunnioittavalle ihmiselle. Maidenillä stadikalla ei tee mitään.
valtio
Peräruiske
Peräruiske

Post by valtio »

Näköjään se suomen keikka on sitten noiden kahden ruottin keikan välissä.
Ei kai siinä muita vaihtoehtoja oo enää.
Summerganon
Berserkki
Berserkki

Post by Summerganon »

valtio wrote:Näköjään se suomen keikka on sitten noiden kahden ruottin keikan välissä.
Ei kai siinä muita vaihtoehtoja oo enää.
Voihan se olla lähempänä heinäkuun loppuakin. Norjassakin varmaan keikan tai kaksi heittävät ja sen jälkeen kenties suuntaavat Suomeen?
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"

Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

asa wrote:Ette voi tosissanne olla sitä mieltä, että valoisa ulkokeikka on niin kauheeta, että keikan voi jättää kokonaan väliin sen takia? Onhan se pieni harmi että valoshow ei pääse täyteen oikeuteensa Suomen kesässä, mutta mulle loppupeleissä valoshow ja muut keikkahärpäkkeet Eddie´tä lukuunottamatta ovat yksi paskan hailee. Musiikkia minä menen sinne kuuntelemaan, ja bändiä katsomaan. Edellinen stdikkakeikka oli vetelä ja laiska, mutta se ei johtunut auringonvalosta.
Ei, mutta stadikka on keikkapaikkana ihan paska. Lisäksi ainakin mun mielestä IrMa on audiovisuaalinen bändi, jonka showhun kuuluu ilman muuta valoshowt, Eddiehärpäkkeet ja Brucen teatraalisuus. Homma ei vaan toimi Suomen suvessa, siitä syystä olen lähdössä Tukholmaan "sisähalliin" todistamaan sitä ainokaista keikkaani ensi vuonna. Jos Ruisrokkiin tulevat, niin sitten voin paikalle heilahtaa ihan vaan siitä syystä, että homma on helppo ja halpa toteuttaa logistisesti + samaan hintaan näkee muitakin bändejä. Ja itse asiassa soittaisivat myös pimeässä toisin kuin Helsingissä, jossa hiljaisuus saapuu klo 23.

Henkkoht ihmettelen enemmän sitä, että jengi jaksaa rundata bändin perässä parhaimmillaan kymmeniä keikkoja. Miksi ihmeessä kuunnella kymmenennettä kertaa sitä samaa settilistaa illasta toiseen? Eikös levyt ole tehty toistoa varten? Jos mun pitäisi nähdä useampi keikka kiertueen aikana, niin menisin kahdelle ekalle keikalle - hyvässä lykyssä kuulisin ekalla keikalla jonkin harvemmin kuullun viisun ja sitten sillä toisella keikalla kyseisen biisin korvanneen Wrathchildin. Ei vaan ole mun juttu. :lol:
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Edward Mannerheim wrote: Henkkoht ihmettelen enemmän sitä, että jengi jaksaa rundata bändin perässä parhaimmillaan kymmeniä keikkoja. Miksi ihmeessä kuunnella kymmenennettä kertaa sitä samaa settilistaa illasta toiseen? Eikös levyt ole tehty toistoa varten? Jos mun pitäisi nähdä useampi keikka kiertueen aikana, niin menisin kahdelle ekalle keikalle - hyvässä lykyssä kuulisin ekalla keikalla jonkin harvemmin kuullun viisun ja sitten sillä toisella keikalla kyseisen biisin korvanneen Wrathchildin. Ei vaan ole mun juttu. :lol:
Ootko kuullut sanontaa matkailu avartaa? On tästä ennenkin täällä puhuttu mutta kyllä noilla reissuilla se keikka on "vain" kirsikka kakun päällä. Reissaaminen on parasta ja jos samalla näkee jonkun loistavan bändin keikan niin rok!
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Hese wrote:
Edward Mannerheim wrote: Henkkoht ihmettelen enemmän sitä, että jengi jaksaa rundata bändin perässä parhaimmillaan kymmeniä keikkoja. Miksi ihmeessä kuunnella kymmenennettä kertaa sitä samaa settilistaa illasta toiseen? Eikös levyt ole tehty toistoa varten? Jos mun pitäisi nähdä useampi keikka kiertueen aikana, niin menisin kahdelle ekalle keikalle - hyvässä lykyssä kuulisin ekalla keikalla jonkin harvemmin kuullun viisun ja sitten sillä toisella keikalla kyseisen biisin korvanneen Wrathchildin. Ei vaan ole mun juttu. :lol:
Ootko kuullut sanontaa matkailu avartaa? On tästä ennenkin täällä puhuttu mutta kyllä noilla reissuilla se keikka on "vain" kirsikka kakun päällä. Reissaaminen on parasta ja jos samalla näkee jonkun loistavan bändin keikan niin rok!
Olen. Mutta kymmenen kertaa se sama kirsikka kakun päällä? Juu ei kiitos. Sitten se matkailu vasta avartaa kun joka ilta todistetaan eri bändiä. 8)
bultsi
Berserkki
Berserkki

Post by bultsi »

Kyllähän matkailu avartaa ja frendien kanssa ei tylsää tule varmasti olemaan, mutta onhan tuo monella keikalla käyminen ja saman setin todistaminen täyttä idiotismia. Kyllä mullakin olisi varaa käydä kattomassa vaikka koko kiertue, mutta sama setti illasta toiseen? Kuka jaksaa?

2x Jaffala kiitos. Nuo kaksi keikkaa voi katsoa ja todeta kuinka yllätyksellinen Maiden on.
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Post Reply