asa wrote:Ette voi tosissanne olla sitä mieltä, että valoisa ulkokeikka on niin kauheeta, että keikan voi jättää kokonaan väliin sen takia? Onhan se pieni harmi että valoshow ei pääse täyteen oikeuteensa Suomen kesässä, mutta mulle loppupeleissä valoshow ja muut keikkahärpäkkeet Eddie´tä lukuunottamatta ovat yksi paskan hailee. Musiikkia minä menen sinne kuuntelemaan, ja bändiä katsomaan. Edellinen stdikkakeikka oli vetelä ja laiska, mutta se ei johtunut auringonvalosta.
Ei, mutta stadikka on keikkapaikkana ihan paska. Lisäksi ainakin mun mielestä IrMa on audiovisuaalinen bändi, jonka showhun kuuluu ilman muuta valoshowt, Eddiehärpäkkeet ja Brucen teatraalisuus. Homma ei vaan toimi Suomen suvessa, siitä syystä olen lähdössä Tukholmaan "sisähalliin" todistamaan sitä ainokaista keikkaani ensi vuonna. Jos Ruisrokkiin tulevat, niin sitten voin paikalle heilahtaa ihan vaan siitä syystä, että homma on helppo ja halpa toteuttaa logistisesti + samaan hintaan näkee muitakin bändejä. Ja itse asiassa soittaisivat myös pimeässä toisin kuin Helsingissä, jossa hiljaisuus saapuu klo 23.
Henkkoht ihmettelen enemmän sitä, että jengi jaksaa rundata bändin perässä parhaimmillaan kymmeniä keikkoja. Miksi ihmeessä kuunnella kymmenennettä kertaa sitä samaa settilistaa illasta toiseen? Eikös levyt ole tehty toistoa varten? Jos mun pitäisi nähdä useampi keikka kiertueen aikana, niin menisin kahdelle ekalle keikalle - hyvässä lykyssä kuulisin ekalla keikalla jonkin harvemmin kuullun viisun ja sitten sillä toisella keikalla kyseisen biisin korvanneen Wrathchildin. Ei vaan ole mun juttu.