Maiden England: Kiertue keskustelu 2012-2014
Moderator: The Killer Krew
Re: Maiden England World Tour 2012-2013/ History DVD 3
Entä onko tänne Saksaan kukaan lähdössä keikalle?
tarkoitus olisi ainakin joku sisätila-keikka käydäturtle wrote:Entä onko tänne Saksaan kukaan lähdössä keikalle?
SamoinRatsupoliisi wrote:Berliiniin liput ostettu!
Asia selvä, itse ajattelin tuota Hampurin konserttia. Pystyisiköhän joku faniklubilainen jeesaamaan vaikkapa pientä vaivanpalkkaa vastaan kahden kenttälipun hankinnassa?
tokiturtle wrote:Asia selvä, itse ajattelin tuota Hampurin konserttia. Pystyisiköhän joku faniklubilainen jeesaamaan vaikkapa pientä vaivanpalkkaa vastaan kahden kenttälipun hankinnassa?
Hohhohohhoohooh!!!!!!
Jumalauta!
Olen aivan liekeissä!
Kolmelle Saksan keikalle nyt liput ostettuna!
Kesäni tulee näyttämään tällä hetkellä tältä:
5/6/2013 - Paris, FRANCE - Bercy
11/6/2013 - Frankfurt, GERMANY - Festhalle
18/6/2013 - Berlin, GERMANY - O2 World
19/6/2013 - Hamburg, GERMANY - O2 World
13/7/2013 - Stockholm, SWEDEN - Friends Arena
Jumalauta!
Olen aivan liekeissä!
Kolmelle Saksan keikalle nyt liput ostettuna!
Kesäni tulee näyttämään tällä hetkellä tältä:
5/6/2013 - Paris, FRANCE - Bercy
11/6/2013 - Frankfurt, GERMANY - Festhalle
18/6/2013 - Berlin, GERMANY - O2 World
19/6/2013 - Hamburg, GERMANY - O2 World
13/7/2013 - Stockholm, SWEDEN - Friends Arena
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Meinasikko ottaa natseissa touhuamisen ihan loman kannalta vai vaihtaa maisemaa tossa Frankfurtin ja Berliinin välissä? Berliini/Hampuri-kombo kiinnostais muakin kovasti, mutta annetaan nyt hautua ihan rauhassa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Tuo viikon väli (Frankfurt-Berlin) onkin vielä vähän auki. Mikäli aikaa on ja mukaan lähtijöitä riittää niin voisihan tuolla koko viikon oleskella (vaikka Berliinissä sitten).QazKFD wrote:Meinasikko ottaa natseissa touhuamisen ihan loman kannalta vai vaihtaa maisemaa tossa Frankfurtin ja Berliinin välissä? Berliini/Hampuri-kombo kiinnostais muakin kovasti, mutta annetaan nyt hautua ihan rauhassa.

** Iron Maiden **
mitä olen IMFC:llä kyselly niin Frankfurt on aika vainaa paikka, kannattaa lähteä sieltä ainakin pois.. vaikka sitten Berliiniin (tosin hyviä mestoja riittää, Saksa kicks ass)
milläs tuonne Berliiniin olisi halvinta lentää ja milloin liput ovat halvimmillaan buukata?
Juu tuli viime kesänä oltua Frankfurtissa ja siellä ei ihmeitä ole. Se on pankkialan kaupunkeja. Automessut sielä on kerran vuodessa mutta muuten ei mitään kummallista. Ite kävin sieltä Volkkarin ostamassa.t.Q wrote:mitä olen IMFC:llä kyselly niin Frankfurt on aika vainaa paikka, kannattaa lähteä sieltä ainakin pois.. vaikka sitten Berliiniin (tosin hyviä mestoja riittää, Saksa kicks ass)
Tietääkö kukaan, milloin nuo FTTB-arvonnat alkaa? Tai milloin ne yleensä ovat alkaneet?
about viikko ennen kyseistä keikkaaValtZu wrote:Tietääkö kukaan, milloin nuo FTTB-arvonnat alkaa? Tai milloin ne yleensä ovat alkaneet?
Rock in Rio 2013
http://www.ironmaiden.com/maiden-to-ret ... -2013.html
"Life goes on....until it doesn't"
meinaatko lähteä?Iivis wrote:Rock in Rio 2013

En usko, Rio ja Brassit jo nähty. Vaikka toki olis hemmetin kovia julkaisuja jo nyt; Bruce Springsteen, Metallica ja Maiden.
Okei kiitos!t.Q wrote:about viikko ennen kyseistä keikkaaValtZu wrote:Tietääkö kukaan, milloin nuo FTTB-arvonnat alkaa? Tai milloin ne yleensä ovat alkaneet?
Toivottavasti ei ole viimeinen RiR, missä esiintyvät.. Yksi niistä ''Maiden-unelmista'' olisi tuonne päästä, muttei kyllä vielä ensi syksynä tuu onnistumaanIivis wrote:Rock in Rio 2013
Tuli sitten nykäistyä lippu Berliinin keikalle, niin eipähän tarvitse kesäauringossa hesassa kärvistellä. 
edit: Ja lennot hanskassa myös.

Last edited by poolrules on Wed Oct 17, 2012 12:38, edited 1 time in total.
Missähän se Hesan keikka ilmoitus viipyy??poolrules wrote:Tuli sitten nykäistyä lippu Berliinin keikalle, niin eipähän tarvitse kesäauringossa hesassa kärvistellä.
26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
Millä lennät ja paljonko maksoi?poolrules wrote:Tuli sitten nykäistyä lippu Berliinin keikalle, niin eipähän tarvitse kesäauringossa hesassa kärvistellä.
^Lufthansalla ja tais olla joku 165e hintaa.
Oikeasti nyt jotain kiinnostavia maita/kaupunkeja tuonne ens vuoden kiertueelle jo!!! Tähän mennessä ainoa on tuo Romanian keikka minne tekis niinku ulkoistenkin asioiden takia mieli lähteä. Kovasti odottelen kans jotain muita halpamaita listalle, niihin on aina mukava lähteä kun kulut ei oo kovat ja meininki poikkeaa monella tapaa tästä totutusta mitä näissä keskeisimmissä maissa tapaa olla. Mutta Saksan monet sisäkeikat antaa jo jännästi viitteitä siitä, että tuota herkkua saattais olla lisää muissakin maissa?!?
Nuo matkakustannukset tosiaan on aika suhteellisia sen mukaan millaset asumismukavuudet ja hierovat suihkut lyhyellä reissulla itse kukin tarvii. Olin ite tuossa hetki sitten parin viikon ajan tsekkaan muutamia hevikeikkoja Euroopassa ja hoidin kaikki majotukset Couchsurfing.orgin kautta ilmaseks. Onhan siinä vähän säätöä ja jotkut yöt peruuntu jos mistäki syystä. Mutta jos ei oo kiire aikataulu ja pystyy nukkua ihmisten sohvilla niin sopii ainaki meikäläiselle. Säästö oli muutaman sadan egen luokkaa. Kävin mm. tsiigaileen bändejä Unkarissa ja Sloveniassa, rakensin rock/proge-tapahtumaa Itävallassa ja yritin ekan kerran elämässäni stagedaivata Bratislavassa jonku venäläisen hevibändin keikan aikana kiipeämällä lavan reunalle. Yritykseksi jäi
Mutta kyllähän tuonne tulee varmasti väliin jotain turhaa festarikeikkaakin ja jotain Sonisphereä. En nyt yhtäkkiä muista onkos Maiden ollut jo Bulgarian Sonispheressä mutta siinä vois olla ainakin kiinnostavat setit. Ite oon muuten vielä ihan lähtötelineissä valmiina singahtamaan heti kun tuonne niitä oikeasti kiinnostavia keikkapaikkoja räpsähtää. Aika toiveikas oon sen suhteen
Yhtään keikkalippua en vielä ole ostanut ens kesälle. Toivottavasti tilenne muuttuu nopeasti.
Nuo matkakustannukset tosiaan on aika suhteellisia sen mukaan millaset asumismukavuudet ja hierovat suihkut lyhyellä reissulla itse kukin tarvii. Olin ite tuossa hetki sitten parin viikon ajan tsekkaan muutamia hevikeikkoja Euroopassa ja hoidin kaikki majotukset Couchsurfing.orgin kautta ilmaseks. Onhan siinä vähän säätöä ja jotkut yöt peruuntu jos mistäki syystä. Mutta jos ei oo kiire aikataulu ja pystyy nukkua ihmisten sohvilla niin sopii ainaki meikäläiselle. Säästö oli muutaman sadan egen luokkaa. Kävin mm. tsiigaileen bändejä Unkarissa ja Sloveniassa, rakensin rock/proge-tapahtumaa Itävallassa ja yritin ekan kerran elämässäni stagedaivata Bratislavassa jonku venäläisen hevibändin keikan aikana kiipeämällä lavan reunalle. Yritykseksi jäi

Mutta kyllähän tuonne tulee varmasti väliin jotain turhaa festarikeikkaakin ja jotain Sonisphereä. En nyt yhtäkkiä muista onkos Maiden ollut jo Bulgarian Sonispheressä mutta siinä vois olla ainakin kiinnostavat setit. Ite oon muuten vielä ihan lähtötelineissä valmiina singahtamaan heti kun tuonne niitä oikeasti kiinnostavia keikkapaikkoja räpsähtää. Aika toiveikas oon sen suhteen

On ja ei. Maiden oli viime vuoden Bulgarian Sonispheren pääesiintyjä, mutta koko Sonisphere peruttiin lopulta erinäisten ongelmien takia. En usko, että Bulgariaan enää menevät. Romania on edelleen ihan mahdollinen. Edellisen keikan järjestäjänä toimi muuten joku mafia-kroisos, jolla oli tarpeeksi rahaa & suhteita, että Maiden esiintyi TransylvaniassaMariner wrote: En nyt yhtäkkiä muista onkos Maiden ollut jo Bulgarian Sonispheressä mutta siinä vois olla ainakin kiinnostavat setit.

Mutta ei niin paljon rahaa & suhteita että olisivat soittaneet Transylvania-biisin (edes nauhalta)Iivis wrote:Romania on edelleen ihan mahdollinen. Edellisen keikan järjestäjänä toimi muuten joku mafia-kroisos, jolla oli tarpeeksi rahaa & suhteita, että Maiden esiintyi Transylvaniassa.